Skoči na vsebino

BMW K 1100LT


TANGO112

Priporočene objave

pozdravljeni.

jaz imam namen nabavit BMW-ja K 1100 LT letnik 1995,zanima me kašna so kaj vaša mnenja glede tega motorja (stabilnost,poraba,okretnost) in kolk so po vašem mnenju vredni taki motroji.

hvala vam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni.

jaz imam namen nabavit BMW-ja K 1100 LT letnik 1995,zanima me kašna so kaj vaša mnenja glede tega motorja (stabilnost,poraba,okretnost) in kolk so po vašem mnenju vredni taki motroji.

hvala vam.

Šemalo pa bo polnoleten!!! Ta motor je nov takrat stal ca 27K DM to je danes 13500€ tako, da po izračunu ni vreden več kot max.10%nove cene.Noben prodajalec nebo za ta motor dal več kot ca 1K €.Vsekakor biti ta motor odsvetoval kupit, sploh še če ima čez 100K kil.kajti ti motorji zelo radi rabijo olje in imajo veliko zastarele elektronike npr. kolega je rabil računalnik in ga je stal 1500€.Sicer pa je to tvoja odločitev!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K 1100 LT 95 je prijeten potovalni motor. Precej greje v noge, čeprav so mu izboljšali odvod toplega zraka skozi oklep. Je pa zato hladilnik malo tanjši. Zelo je udoben za dva in prtljago, nekoliko neroden pri manevrih na mestu.

Če ima vse originalne touring kovčke (morda celo ozvočenje) in je celo model SE, ga vzemi za do 3.800 (cene v tujini!). Če je dražji, mora biti vrhunsko ohranjen.

Stanju kilometrov ne smeš verjeti, ker se Motometer števci obvezno kvarijo in redki so originalni. Sicer pa tudi, če začneš s 100.000 km in je vsaj malo vzdrževan, ne sme biti težav. Ni pa dobro, če je par let stal - korozija v kontaktih itd., kar prinese precej razstavljanja in čiščenja. Rabljeni ali obnovljeni deli niso pretirano dragi, nove pa se dobi tudi vse (vendar po neprijetni ceni). Redno vzdrževanje je zelo preprosto, tudi za šalabajzarje mojega kova.

Da ne bom nakladal, najdeš mnogo več na www.flyingbrick.de, lahko pa ti pošljem kaj več linkov.

Aja, če ga kupuješ zunaj, bo za 1995 problem (razen če že imaš okvir od K100).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je zelo podobna zadeva kot K100. Malenkost povrtani cilindri, 16ventilov, zadnji kotni prenos je drugačen in kao boljše zavore. Obstajata dve težavi. Zgledno ohranjenega boš v Slo težko dobil in še druga je, da če si bolj pri ta nizkih zna bit včasih malenkost nerodno. Probi kakšnega K100 peljat, pa če se ti dopade in nimaš ravno dveh levih rok za šraufanje ga vzami. Kar se šraufarije tiče ni ravno nek hud problem. Tudi deli se dobijo kot je že Lasagna napisal. Rabljen računalnik dobiš recimo za 100 orlov. Potrošno robo dobiš pri Lojzu. Zaenkrat imam dobre izkušnje tudi z uradnim servisom, kjer sem kupil set za obnovo zavor 25€/po čeljusti, cevi za hladilno tekočino, ploščice za ventile nastavit 2€/kom...

Obilo užitka in zabave ti želim!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!