AREA Objavljeno November 21, 2002 Opozori Objavljeno November 21, 2002 Zdaj se je pojavo pri problem - zadnja luč mi ne dela. Pa ni problem v stiku ali v žarnici, enostavno sploh ne vem kje je problem. Dela samo ko bremzam, drugač pa tema. Zdaj pa na tahničnega ne morem dokler ne zrihtam...kaj kdo ve kaj bi to lahko blo al pa kolko stane notranjost zadnje luči (brez plastike) za Pegasa?
Ice Objavljeno November 21, 2002 Opozori Objavljeno November 21, 2002 banalno vprasanje: imas v zadnji luci eno zarnico ali dve? ce je ena,si pogledal,da sta obe nitki celi?
MARJA Objavljeno November 22, 2002 Opozori Objavljeno November 22, 2002 Če je žarnica - nitka videt dobra, še ne pomeni da je tudi dobra, saj se včasih zgodi, da nitka pregori na nevidnem delu. Probaj jo zamenjati z novo. Če še ne bo delal, probaj s preizkuševalcem za 12 V enosmerno ( ne z onim, ki pogledaš v stanovanju ), če je napetost na kontaktu. Če je, je problem samo v kontaktu. Malo ga prikriviš, da pride v stik z žarnico. Drugače pa je problem v dovodu. Dovod za zavoro je itak ločen. Upoštevaj še Icev nasvet. Toliko zaenkrat in upam da najdeš napako.
Hanzi Objavljeno November 22, 2002 Opozori Objavljeno November 22, 2002 najprej zamenjaj žarnico, če to ne bo pomagalo preveri napetost na kontaktih z 12 V preizkuševalcem(fazenbriferjem), dobro preveri tudi varovalke. Skoraj ne verjamem da bi bila zanič notranjost luči. Za ceno pa sigurno vejo pri uvozniku ki ima v svojem imenu tudi besedo naše najvišje gore.Seveda če imaš pegasa.
Ice Objavljeno November 22, 2002 Opozori Objavljeno November 22, 2002 ... 12 V preizkuševalcem(fazenbriferjem), se TEM ne sprobavat.ce ze potem upostevaj spielferdeberjev nasvet.
Hanzi Objavljeno November 22, 2002 Opozori Objavljeno November 22, 2002 ... 12 V preizkuševalcem(fazenbriferjem), se TEM ne sprobavat.ce ze potem upostevaj spielferdeberjev nasvet. Zakaj pa ne? Se mogoče narobe razumeva ker sem skoraj sigurno narobe napisal fazenbrifar ker nisem še nikoli videl kako se to napiše ampak sem napisal piši kao što govoriš. Drugače ga pa imam doma je pa res da je malo drugačen od običajnega. Pri običajnem si masa=0 ti pri tem pa je kos žice ki je na enem koncu vtaknjen v "fazenbrifer"preizkuševalec toka na drugi strani pa ima "krokodilčka ki ga pripneš na kos pločevine ali kakšen vijak seveda je dobro da to ni pobarvano. BTW kje pa je spielferderberjev nasvet. Je mogoče že nekdo čistil pa je počistil kar ne bi smel :o :evil: :wink:
transalp Objavljeno November 22, 2002 Opozori Objavljeno November 22, 2002 Ne zamerite, če bom spet malce "pametoval"... :oops: Hanzi, t.i. "fazni preizkuševalec", po domače "fazenprifer" (iz nemškega izraza "Phasenpruefer") je namenjen iskanju oz. ugotavljanju prisotnosti omrežne fazne napetosti 230V, zgrajen pa je iz tlivke in predupora v ročaju ponavadi malce bolje izoliranega izvijača. En konec zaporedne vezave tlivka-predupor je povezan s konico izvijača, drug pa s kontaktom na "peti" ročaja, ki se ga med iskanjem prisotnosti fazne napetosti dotikaš z roko. Tester za avtomobilsko oz. motociklovo 12V elektriko pa je le šibkejša 12V žarnica v ročaju izvijača. En konec žarnice je povezan s konico izvijača, drugi pa s kosom žice, ki ima na koncu "krokodilček". Tega res največkrat priključiš na maso, včasih pa tudi na plus - odvisno od problema. Ice, Marja in Hanzi so sicer že odlično svetovali. Iskanje napake zaradi slabega kontakta z opisanim 12V preizkuševalcem je ponavadi uspešnejše kot z voltmetrom (multimetrom). Če žarnica ni vstavljena v grlo, lahko namreč z voltmetrom izmeriš povsem primerno napetost (dobrih 12V), ko pa vstaviš (seveda brezhibno) žarnico, pa ne sveti. Razlog je v prehodni upornosti "slabega kontakta", ki je mnogo manjša od notranje upornosti voltmetra, hkrati pa večja od upornosti žarnice. Drugače povedano - voltmeter "potegne" preko kontakta zanemarljivo majhen tok, zato na slabem kontaktu ne pride do padca napetosti in voltmeter pokaže polno napetost. Žarnica pa hoče "potegniti" razmeroma velik tok, zato pride do padca napetosti na slabem kontaktu in žarnica ne sveti ali le brli. Če nimaš 12V preizkuševalca, lahko uporabiš kar šibkejšo 12V žarnico in dva kosa žice...
datko Objavljeno November 22, 2002 Opozori Objavljeno November 22, 2002 area 51, ce problema ne bos mogel resiti, se lahk oglasis pri meni v delavnici, pa bova zadevo sigurno uredila! Upam, da bos problem lahko resil tudi sam! LP
bmw Objavljeno November 23, 2002 Opozori Objavljeno November 23, 2002 Ne zamerite, če bom spet malce "pametoval"... :oops: Hanzi, t.i. "fazni preizkuševalec", po domače "fazenprifer" (iz nemškega izraza "Phasenpruefer") je namenjen iskanju oz. ugotavljanju prisotnosti omrežne fazne napetosti 230V, zgrajen pa je iz tlivke in predupora v ročaju ponavadi malce bolje izoliranega izvijača. En konec zaporedne vezave tlivka-predupor je povezan s konico izvijača, drug pa s kontaktom na "peti" ročaja, ki se ga med iskanjem prisotnosti fazne napetosti dotikaš z roko. Tester za avtomobilsko oz. motociklovo 12V elektriko pa je le šibkejša 12V žarnica v ročaju izvijača. En konec žarnice je povezan s konico izvijača, drugi pa s kosom žice, ki ima na koncu "krokodilček". Tega res največkrat priključiš na maso, včasih pa tudi na plus - odvisno od problema. Ice, Marja in Hanzi so sicer že odlično svetovali. Iskanje napake zaradi slabega kontakta z opisanim 12V preizkuševalcem je ponavadi uspešnejše kot z voltmetrom (multimetrom). Če žarnica ni vstavljena v grlo, lahko namreč z voltmetrom izmeriš povsem primerno napetost (dobrih 12V), ko pa vstaviš (seveda brezhibno) žarnico, pa ne sveti. Razlog je v prehodni upornosti "slabega kontakta", ki je mnogo manjša od notranje upornosti voltmetra, hkrati pa večja od upornosti žarnice. Drugače povedano - voltmeter "potegne" preko kontakta zanemarljivo majhen tok, zato na slabem kontaktu ne pride do padca napetosti in voltmeter pokaže polno napetost. Žarnica pa hoče "potegniti" razmeroma velik tok, zato pride do padca napetosti na slabem kontaktu in žarnica ne sveti ali le brli. Če nimaš 12V preizkuševalca, lahko uporabiš kar šibkejšo 12V žarnico in dva kosa žice... ....in to je zate malo pametovanja??????????????????????????.... :twisted: :twisted: :lol: hint: da ga ne bi kdo slučajno vprašal, kako je narejena atomska bomba, pliiizzzzz........
strom Objavljeno November 23, 2002 Opozori Objavljeno November 23, 2002 Ponavadi maš v mofah žarnice z dvema nitkama. Ena za štoplampo, ena za luč. Če si dal napačno not... no ja, veš kaj pa kako. Če maš pa ločene, pa gori samo ko zabremzaš, pa poglej če imaš dobro povezavo do mase, sicer pač preglej žico pa konektorje do stikala oz. kjerkoli maš že povezavo s sprednjo lampo. Probej dat drugo žico od tam pa do zadnje žarnice. Če bo delalo, veš kje je problem. LP
AREA Objavljeno November 23, 2002 Avtor Opozori Objavljeno November 23, 2002 Hvala vsem za nasvete, se bom jutri loto tega pa poročal kak pa kaj :wink:
Tratnjak Damijan Objavljeno November 24, 2002 Opozori Objavljeno November 24, 2002 Kaj misliš na zimo motor registrirat? Po eni strani je pametno, saj bojo verjetno do spomladi še 5x podražil registracijo.
transalp Objavljeno November 24, 2002 Opozori Objavljeno November 24, 2002 ....in to je zate malo pametovanja??????????????????????????.... :twisted: :twisted: :lol: hint: da ga ne bi kdo slučajno vprašal, kako je narejena atomska bomba, pliiizzzzz........ Bmw, napisal sem "malce pametoval" in ne "malo pametovanja". Iz "malce pametovanja" je torej nastalo "veliko pisanja". Obstaja tudi obratna varianta... :D O atomski bombi ti pa ne bom nič povedal, da se ne boš doma igral s temi rečmi... :twisted: :lol:
bmwslo Objavljeno December 9, 2007 Opozori Objavljeno December 9, 2007 (popravljeno) Potegnil sem temo iz naftalina, ker nikjer ne najdem primernejše. Torej, razmišljam o ideji, da na moped zmontiram tipkala, s katerimi bi lahko sprožil daljinca za vrata. Iščem po Conradu in še kje, pa ne najdem kaj posebej pametnega. Mogoče bi bilo uporabno tipkalo iz Louisa, ki kma pokrovček a je malo obavtno in ne vem, kam bi ga montiral, da nebi preveč skazil motorja, predvsem pa nebi rad kaj veliko vrtal po plastiki. Tipkala, bi potem z žico spojil s kontakti (stikalcem) na daljincu, ki bi ga(ju) dal pod sedež k varovalkam, kjer je dovolj prostora za tako šaro. Razmišljal sem tudi o folijskih tipkah. To bi bilo verjetno še najboljše. Stikalca bi prilepil levo in desno od kontakt ključavnice . Če ima kdo idejo, naj se razpiše. Popravljeno December 9, 2007. Popravil bmwslo
Guest Brumer Objavljeno December 9, 2007 Opozori Objavljeno December 9, 2007 V Lyisu imaš dva taka stikala eden je za montažo na krmilo drugi pa je za montažo na ferklajdungo.Ta za na krmilo je več namenski (hupa,žmigavci,luči)uporabiš lahko samo npr. tipko za sireno,pa lahko bi uporabil stikalo luči npr.za meglenke. Moral bi vprašat v Lyisu mogoče bi se dalo naročiti tako stikalo za na krmilo samo z eno tipko za sireno OK.
moto rider Objavljeno December 9, 2007 Opozori Objavljeno December 9, 2007 Zdaj se je pojavo pri problem - zadnja luč mi ne dela. Pa ni problem v stiku ali v žarnici, enostavno sploh ne vem kje je problem. Dela samo ko bremzam, drugač pa tema. Zdaj pa na tahničnega ne morem dokler ne zrihtam...kaj kdo ve kaj bi to lahko blo al pa kolko stane notranjost zadnje luči (brez plastike) za Pegasa? Slaba masa.
Guest Brumer Objavljeno December 9, 2007 Opozori Objavljeno December 9, 2007 Zdaj se je pojavo pri problem - zadnja luč mi ne dela. Pa ni problem v stiku ali v žarnici, enostavno sploh ne vem kje je problem. Dela samo ko bremzam, drugač pa tema. Zdaj pa na tahničnega ne morem dokler ne zrihtam...kaj kdo ve kaj bi to lahko blo al pa kolko stane notranjost zadnje luči (brez plastike) za Pegasa? Najprej preveri,če ti sploh gori prednja PARKIRNA (mala žarnica),če negori imaš pregoreno varovalko ali defektno stikalo luči.Če pa predna gori(parkirna)potem preveri na kablu(snami šteker)odzadaj na luči in preveri z probno lučko ali imaš tok parkirni(št.58),če imaš ta tok potem je napaka na sami zadnji luči (fasungi) preveri spoje (nete) speskaj polotaj očisti VD-40 itd. Masa je izključena sicer ti tudi štop nebi delovala OK.Če ni nazaj toka 58 potem imaš nekje slab spoj ali kabel prekinjen. :whistle: Ps:najbolje bi bil kakšen bližnji avtoelektrikar! :whistle:
Stric Burek Objavljeno December 10, 2007 Opozori Objavljeno December 10, 2007 Vi2 odpisujeta na post iz leta 2002. :worship:
pjero Objavljeno December 10, 2007 Opozori Objavljeno December 10, 2007 Potegnil sem temo iz naftalina, ker nikjer ne najdem primernejše. Torej, razmišljam o ideji, da na moped zmontiram tipkala, s katerimi bi lahko sprožil daljinca za vrata. Iščem po Conradu in še kje, pa ne najdem kaj posebej pametnega. Mogoče bi bilo uporabno tipkalo iz Louisa, ki kma pokrovček a je malo obavtno in ne vem, kam bi ga montiral, da nebi preveč skazil motorja, predvsem pa nebi rad kaj veliko vrtal po plastiki. Tipkala, bi potem z žico spojil s kontakti (stikalcem) na daljincu, ki bi ga(ju) dal pod sedež k varovalkam, kjer je dovolj prostora za tako šaro. Razmišljal sem tudi o folijskih tipkah. To bi bilo verjetno še najboljše. Stikalca bi prilepil levo in desno od kontakt ključavnice . Če ima kdo idejo, naj se razpiše. tko ja ..... da lopovom olajšaš..... pametno polde....
HHV Objavljeno December 10, 2007 Opozori Objavljeno December 10, 2007 tko ja .....da lopovom olajšaš..... pametno polde.... Toliko citata za en tak medklic? :blink: Kaj pa je z vidika varnosti drugače če je daljinec montiran na motorju ali pa v žepu jakne ?
bmwslo Objavljeno December 10, 2007 Opozori Objavljeno December 10, 2007 Ven ga tako lahko odpelje brez daljinca, če ga pa kdo nazaj pripelje, potem pa sam :worship:
bmwslo Objavljeno Julij 22, 2008 Opozori Objavljeno Julij 22, 2008 Ne morem verjet, da v CE v eni od "bolje založenih" trgovin z avtodeli, nisem uspel dobiti ohišja za vmesno varovalko - ploščato (meli so stekleno okroglo) niti kompleta konektorjev, s katerimi bi lahko spojil 2 kabla torej + in - na po domače povedano vtičnico in utikač v stilu spodaj prilimanega Ker je vrednost majhna, se mi ne splača vozit v LJ ali naročat po pošti, ker bo poštnina 5 x dražja od komada. Ima kdo idejo kje v okolici CE tole dobit Še ohišje za varovalko
MIRci Objavljeno Julij 22, 2008 Opozori Objavljeno Julij 22, 2008 Zivjo! Ce se pripelješ do Celja, dobiš ohišje pri meni, toda doma sem samo še danes. Potem me 4 dni ni. :rolleyes:
Guest Brumer Objavljeno Julij 22, 2008 Opozori Objavljeno Julij 22, 2008 (popravljeno) Ne morem verjet, da v CE v eni od "bolje založenih" trgovin z avtodeli, nisem uspel dobiti ohišja za vmesno varovalko - ploščato (meli so stekleno okroglo) niti kompleta konektorjev, s katerimi bi lahko spojil 2 kabla torej + in - na po domače povedano vtičnico in utikač v stilu spodaj prilimanega Ker je vrednost majhna, se mi ne splača vozit v LJ ali naročat po pošti, ker bo poštnina 5 x dražja od komada. Ima kdo idejo kje v okolici CE tole dobit. Še ohišje za varovalko Napiši točno kaj in koliko kom. rabiš pa ti pošljem v pismu.Konektor s 4-rimi kabli pa neboš dobil nikjer za kupit. Kot je razvidno na sliki sta dva kabla vredu dva pa imata slab spoj najbolje bi bilo tadva rumena odvojit od tega štekerja in jih povezat z novimi spojkami- glej sliko. Ps.pošliji mi naslov na Pm.ali pokliči na Gsm:040/702370 Popravljeno Julij 22, 2008. Popravil Brumer
bmwslo Objavljeno Julij 22, 2008 Opozori Objavljeno Julij 22, 2008 :worship: Hvala obema za ponudbo. :worship: Brumer te pokličem jutri dopoldan, da ne motim zdajle :worship:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se