Skoči na vsebino

Kako in s čim "okoli sveta"


suhi

Priporočene objave

Lonc je noname, aluminijast ovoj, kratek... ne vem več povedat.

Lokalni majstri = domača delavnica in prjatli+cvičk

Policija me zaenkrat še ne skrbi.

Odlično

Zanima me še sledeče, pa upam, da bote znal pebi (tisti 3-je ki moped mate) kaj poargumentirat. Vleče me (naju z lubico) v "zahojene" kraje izven EU (do Senegala, Guineje, Irana, okol Črnega morja, do Etiopije, Mongolija, Himalaja Indije... ), prav tako bi kakšno Enduromanio odpeljal...in bo zato počasi potrebno nabaviti lahkotno endurco. Ker kaj pametnega na tržišču poleg XTZ660 Tenere ni, se bom očitno moral s prvo plačo poglobiti v žep in nabaviti ravno to. Imel sem že R1150GS dobro leto, na testu ravno prejšnji teden XTZ1200SuperTenere, vozil tudi R1200GS, 100m naredil na KTM990ADV...pa so mi večinoma te krave precej pretežke za igro po makadamu in bolj hudem off-roadu - še zlasti ko navesiš najmanj 2 ALU kufra + 2 x 50l vreče + 2 komada gum + lubico (ki je sicer v lahkokategoriji a vseeno). KTM990ADV mi sicer od vseh še najbolj diši, a se mi ne bi dalo hecati s starimi 950, saj je preveč šraufanja in premalo zanesljivosti (po vsem kar sm prebral na ADV forumu), tako da bi kvečjemu posegel po 990, za katerega je pa potrebno odšteti 8000€+, pa če prištejemo še dodatno opremo in rezervne dele, ki jih v vsakem primeru morš vzet na pot (ne glede na motor) ne bo pomojem še zneslo (pa tudi ne vem če kaj pridobim, razen moči za na cesto - ali pač). Zatorej je tu XTZ660Tenere :) , ki se res dobri za 5000€ z kaj opreme dobijo, čez leto še najverjetneje za manj.

Torej kaj me zanima:

1. Je kdo od vas peljal moped z vsaj kakšnih 170kg na njem (jz jih bom z vso prtljago prej imel 200kg+) in kako se v takem primeru pelje, koliko se posede, če se zadaj pokne še deklina...in ali je nujno pozamenjati vzmetenje kot ga je le-to naredil Ni3ous in kakšen strošek približno je to?

2. Je kdo od vas dal znižat motor vsaj za nekaj cm in kako se v tem primeru potem pelje. Meni namreč (1x sem se že kobacal na njega) je strašno visok in tudi sedež ni tako ozek kot na podobno visokih cross-endurah, pa mi je bilo kr neprijetno gor in dol lezt, prav tako pa na njem nisem ravno zadovoljivo dosegel tal - mam 178cm in to za tako višino ni zadosti. Je pa res, da je moped izjemno lahek v rokah in morda zato manj problematičen, če niso stopala popolnoma na tleh, a vseeno bi ga moral dat znižat.

3. Ali se polno naložen (torej 170kg+) sploh še kam premakne, se da na AC npr. peljat vsaj 130km/h spodobno ali je to pretirano pričakovanje? Pred časom sem vozil kolegovega XT660R kar nekaj km in mi je motorček bil prava igrača, je pa res da ga je blo treba tišat do konca (pa sem bil sam na njem). Torej kako gre, ko je zadaj še cel kup krame+lubica :P kako je s prehitevanjem tovornjakov, kako je z off-roadom, vožnji v klanec, se moped kaj zvija v večjih nagibih in zlamani cesti...?

To bo menda to, alternativ hudih ni, če se ga da ustrezno znižat (kar najbrž gre - malo v križih spredaj pa drugi dog-bones), pa če se da tudi 1000km+ AC prevozit in kdaj kak tovornjak prehitet, ko je moped polno naložen, potem ni druge kot da slej ko prej pade :) Sicer bom najverjetneje za cestna divjanja (beri hitreje odpeljane odseke :)) še vedno imel FZ1 in tudi kakšne EU cestne tripe bom izvajal z njo, a za off-road ekshibicije bi pa imel še nekaj. Ne bo jutri, a sej pravim, prva plača bo kmalu tu :)

Hvala pa LP

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odlično

Zanima me še sledeče, pa upam, da bote znal pebi (tisti 3-je ki moped mate) kaj poargumentirat. Vleče me (naju z lubico) v "zahojene" kraje izven EU (do Senegala, Guineje, Irana, okol Črnega morja, do Etiopije, Mongolija, Himalaja Indije... ), prav tako bi kakšno Enduromanio odpeljal...in bo zato počasi potrebno nabaviti lahkotno endurco.

Odpeljal sem Iran, okoli Črnega morja,Tunizija(Sahara) in Mongolija!!Torej skoraj vse s tvojega spiska.Videl sem na tej poti tudi "mopede".Da se razumemo nič nimam proti mali Tenerejki(tudi sam imel-stari model) ampak za tako pot +kufri+gume+vreče+žena! Si nor, to še na Adventure-ja /plavo belega in oranžnega/ ne spraviš gor, oziroma se off road ne moreš peljat.Srečal sem dva nemca na mali Tenerejki(vsak na svoji) v Tuniziji.Čez tri dni smo se srečali v Ksar Ghilaneju (oaza) kjer sem jaz dva dni že ležal, onadva pa sta se vozila po njunih navedbah ne več kot 80.Ker enocilindraša tako male kubature in tako naloženega po takšni vročini ne smeš gnati konstantno 8 ur ali več dnevno pri višjih hitrostih kot napisano.

Kot sem pisal v moji temi Mongolija 2010 bi bil takšen motor idealen za tam.Kako priti do tja pa je drugo vprašanje.Tako naloženi kot bi naj bil ti so bili Nemci , ki sem jih srečal.Kasneje sem na njihovi strani zasledil, da so polovico prtljage izgubili, ostalo polovico pa pometali vstran.Tankali so po 8 litrov v 40 litrske rezervoarje ker se niso mogli voziti.

Za nameravane poti v dvoje ti priporočam BMW F800GS ali oranžnega(no moj je črn)!!Jaz sem imel v igri tudi malega KTM Adventure-ja vendar se iz napisanih razlogov nisem odločil zanj!Poznam pa ljudi , ki so z njim prepotovali več kot 55.000 km v eni turi(trajala je 2 leti :naughty: )

Vsekakor je vsaka tura ponavadi tudi vprašanje časa.In ker močno dvomim da imaš za recimo Mongolijo okrog tri mesece dopusta ti lahko garantiram da v enem mesecu z malo tenerejko ne boš prišel tja...in nazaj!

Druga resnica pa je, da lahko greš na takšno pot tudi s 50ccm skuterjem-brez problema! Samo čas !

Na koncu pa poglej še dovoljene obremenitve motocikla, pa ne pozabi na kak 40 literski tank in ostalo.Pa seveda za Ohlinsovo vzmetenje ki ga moraš dokupiti (ne pri Orange)!

Brez zamere in lep pozdrav ,Bambi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[3. Ali se polno naložen (torej 170kg+) sploh še kam premakne, se da na AC npr. peljat vsaj 130km/h spodobno ali je to pretirano pričakovanje? Pred časom sem vozil kolegovega XT660R kar nekaj km in mi je motorček bil prava igrača, je pa res da ga je blo treba tišat do konca (pa sem bil sam na njem). Torej kako gre, ko je zadaj še cel kup krame+lubica :P kako je s prehitevanjem tovornjakov, kako je z off-roadom, vožnji v klanec, se moped kaj zvija v večjih nagibih in zlamani cesti...?

Popravljeno . Popravil bambi61
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čao Bambi :)

No vidiš, tud kaj takega rabim slišat (čeprav ni spodbudno :) ). Kaj bom dodal - moje mnenje je, da noben moped ni univerzalc in nikol ne bo. Seveda bom vzel par jurju več in nabavil ADV990 če bom vidu, da je to edina opcija, BMW F800GS bi seveda bil tudi dober, samo toliko napak kot se bere glede tega mopeda...bom še počakal nekaj let, da bo BMW to kar mora bit za ta denar! Mala XTZ660Tenere je čudovit motor za to kar je namenjen, seveda sm pripravljen vložit vanj tudi nekaj opreme (ala Ohlins, kaj ojačati...), samo da bo s tem prineslo to kar potrebujem. Ne vem zakaj omenjaš da si v Mongoliji videl R1200GS s 100kg dodatne opreme, ki so jih stran metali - pa sej sm reku, da teh gigantskih kobil nočem ravno zaradi tega, ker niso sposobne take ture že v osnovi niti za enega če gre sam, kaj šele za kaj bolj ekshibicijskega :)

Jasno je, da za 2 na off-road ture ni ravno rožnato hodit, a kaj naj, rečem lubici da zraste 20cm in nabaviva vsak svojo tenerejko :P ? ta bo kr težka, saj sta ji že 2 motoristične sezone kar grdo zameglile vid v zabavo in radost na cesti z motorjem (zadaj še zaenkrat uživa), pa tud rastet je kakšnih 10 let nazaj prenehala.

Zakaj enocilindraša ne smeš tišat 8 ur na dan? Dovoljene obremenitve omenjaš - potem tako na noben moped ne moreš dat dveh oseb, dveh kovčkov in gum, ker boš vedno presegal dovoljeno, tako da na te številke se precej požvižgam. Čas je vedno problem, a to se že nekako pošlihta - sedaj dokler gre samo po mesec pač greš tja kamor v mesecu prideš, ko pa bo čas za "okoli sveta" pa bi rad imel motor, s katerim sm že nardil 70.000km, o katerem vem vse hibe in prednosti, o katerem vem vse o vožnji, o tem kak ga pripravit za to in ono, kaj do takrat še izboljšat...in zato je pa pač treba nabavit že sedaj kolko tolko ustrezen stroj, ker so potrebe po tem velike.

Zakaj misliš da je pa ravno F800GS ustreznejši za nameravane poti v dvoje?

ajd

Si še nekaj dodal pa dopolnjujem post:

Vem da ne gre nikamor, ampak kolko nikamor me zanima.

Naga se vozima samo občasno tako da tega niti ne štejem :) 170kg sem napisal, ker vem da noben od naših forumašev ni navesil tega mopeda kot navesim jz svojega. Ma poglej - skupaj če mama z opremo 150kg, navestiš polne 45litrkse alu kufre, je to bogih 25kg, 10litrov bencina tehta 6kg, gume nekaj kg, še kaka vreča in šotor, spalke 5kg, nekaj vode magari 10kg - pa si na max 200kg. Vsi ki utopično pišejo da so z motorjem skup tehtal več kot 500kg so samo gostilniški frajerji.

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[Zakaj misliš da je pa ravno F800GS ustreznejši za nameravane poti v dvoje?

Ker je dvocilindraš, ker je nižji in bolj udoben,ker ima več KM ali KW in ker ga ima moj brat!Sva kar nekaj skupaj prevozla.

Vse drugo imava oba prav!Big BMW sem omenjal zaradi prevelike(tako kot bi ti tudi imel ) skupne teže.Pa večna dilema:naj grem z novim motorjem in garancijo.....ali s staro kanto ki jo lahko v sili tam pustim !?

Ti ne znam svetovat.jaz sem mojega v Tuniziji lani "einfaral" letos pa Mng.Pa je šel.Pa KTM še me noben na cedilu ni pustil!

Yamaha pa tudi ne!In je tip(Slovenec) šel čez Iran in Pakistan do Indije in nazaj z MZ.Nov motocikel ki ima mašino itak od Yamahe600.

Najbolj pa me motijo einšprici in ostala UFO tehnologija ki lahko crkne.To pa itak majo vsi!

Pa še skrivnosten namig.Veš kaj zadnje čase gledam.Francoz ki sem ga srečal v Ulanbatarju vozi Ural prikoličarja.Z njim je naredil "miljardo "kilometrov in je bil pred 14 dnevi v Linzu na srečanju, jaz pa tudi.Bencin teče iz tanka v Kehini fergazer .Popravi ga vsak kovač v vsaki vasi!Poglej www.thetimelessride.com!

Stane pa okoli tako kot moj.

Bambi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, folk je šel okoli sveta na suzuki dr-jih 350 in na vadnih xt-jkah 600. :P

mislim da bi bila tale tenerejka čisto sposobna to odvozit, seveda z nekaj predelavami in dodelavami

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O mamo kr novo temo pebi :) No potem pa debatirajmo o tem, čeprav ni bil ravno to moj namen, ker vem da je vseeno ker moped maš za it okol sveta, to je jasno. Tudi Goldwingi in Harliči in vespe in...so že prepotovali orbito, pol jo bo tud ena Tenerjka z lahkoto. Samo meni se pač ne da zaj...s 250kg suho težkimi kravami in zato bi želel nekaj lažjega, to je to. In če bi bla Tenerejka sposobna bi si jo omislil, če ni, bom pač nabavil KTM ADV990 - zato bi želel pač čim več argumetntov za in proti, to je to.

ajd

Bambiju - ja če ga ma tvoj brat pol pa bo že res pravi :P

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, jaz bi se s Tenerejko odpravil kamorkoli. S tanovo, tastaro... Se posebej za potovanja kot jih je opravil Bambi bi bila zame veliko bolj primerna kot velike dvovalne endure.

Nikoli jih ne bi izbral za potovanja namesto kompaktnega potovalnega enovaljnika ala Tenere, razen ce bi se odpravil na Nordkap. Ko gres na dolgo potovanje se pac napravis da bos vozil pocasneje, se prilagodis motorju in potem se koncajo vse tezave z ohlins amortizerji in ostalo kramo. Enovaljne Tenerejke so v vseh svojih inkarnacijah obkrozile zemeljsko oblo ze nestetokrat. In ne vem kje pobirate te podatke da se ne sme s potovalnim enovaljnikom peljat vec kot 80km/h dalj casa.

Pa se nekaj, ohlins amortizer (cena na spletu za Tenerejko je 1200EU, gotovo se ga dobi za manj kot jurja) bo dodal boljse performanse, ne pa vzdrzljivost. Original vzmetenje se bo pac cingalo, zdrzalo pa bo. Gres pac malo pocasneje pa je.

Less is more, sicer pa vsak po svoje kot mu najbolj pase. Tudi jaz bi se pred leti odpravil na potovanje z XTZ1200 ce bi bila v prodaji, pa jo danes se pogledam ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O mamo kr novo temo pebi :) No potem pa debatirajmo o tem, čeprav ni bil ravno to moj namen, ker vem da je vseeno ker moped maš za it okol sveta, to je jasno. Tudi Goldwingi in Harliči in vespe in...so že prepotovali orbito, pol jo bo tud ena Tenerjka z lahkoto. Samo meni se pač ne da zaj...s 250kg suho težkimi kravami in zato bi želel nekaj lažjega, to je to. In če bi bla Tenerejka sposobna bi si jo omislil, če ni, bom pač nabavil KTM ADV990 - zato bi želel pač čim več argumetntov za in proti, to je to.

ajd

Bambiju - ja če ga ma tvoj brat pol pa bo že res pravi :P

itak je sposobna, se mi pa zdi da to nemore bit zabavno. za extremne razmere potrebuješ extremno opremo, zato obstaja KTM adventure. zdi se mi, da bi šlo enovaljniku na trenutke pošteno za nohte, pa tud serijsko vzmetenje na japoncih ponavadi ni narejeno za ekstremne pogoje, in bi mu upgrade dobro del. za pohajanje v dvoje jaz manj od VStroma 650 al Transalpa nebi gledal. oboje pa je mal za dodelat.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Less is more...

Very good point!

Tenerejka ti bo sluzila d best.

Razmisljaj se o ST (stari, nova je predraga) ter ATwin.

Ostale endure: DR, in DR Big...

Original vzmetenje od Tenere je super. Moras samo pomislit, ce bo pot vecinoma v dvoje:

Fedri:

Za skromno ceno (spredaj progresivne ali vsaj 5N/m), zadaj mocnejsi (trsi). Obe menjavi sta poceni.

Se enkrat pa, vse ostane original razen vzmeti....

Sam priporocam Ohlins ali podobne zadeve, samo v primeri da je motor uporabljen 85% offroad...

Gs800 ne priporocam. Sam si preberi na ADV forumu, kaj se dogaja s gestelom (cevjo) pod sedezem kjer je vpet zadnji amortizer (pri ogromnih obremenitvah, katere bos ti imel v dvoje)

KTM adventure ne poznam, razen testnega kroga....

Jaz bi imel manjso verzijo 660.... (spredaj je 50mm WP Extreme, ki so ene najboljsih konvecionalnih vilc)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mladen je lepo napisal - sej pa ne greš na potovanje zato da boš norel kar se max da in neke ekstremne zabave off-roada iskal, še zlasti ne če maš deklino zadaj za rameni.

itak je sposobna, se mi pa zdi da to nemore bit zabavno. za extremne razmere potrebuješ extremno opremo, zato obstaja KTM adventure. zdi se mi, da bi šlo enovaljniku na trenutke pošteno za nohte, pa tud serijsko vzmetenje na japoncih ponavadi ni narejeno za ekstremne pogoje, in bi mu upgrade dobro del. za pohajanje v dvoje jaz manj od VStroma 650 al Transalpa nebi gledal. oboje pa je mal za dodelat.

Menim, da bi s Transalpo in V-stromom blo precej več predelav potrebnih kot pa na Tenerejki. Strom ma celo lite felge, vzmetenje skorajda identično nakedu, Transalp se maje, okvir ni dovršen in je popolnoma cesten motor (govorim za novega), kesla imata oba krepko premajhna, Tenere ima vsaj za 400km+ že v osnovi. Ne vem, ali se morda motim, a ustreznejša je pomoje Tenerejka.

Tenerejka ti bo sluzila d best.

Razmisljaj se o ST (stari, nova je predraga) ter ATwin.

Ostale endure: DR, in DR Big...

Točno ti so še v mislih in se za sorazmerno normalen denar dobijo spodobni. Od naštetih bi imel najverjetneje najraje še Africo Twin, a moral bi jo dobiti enkrat pod noge, da vidim kakšna kobila sploh je to (v tvjoih rokah zgleda bol gams :P)

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej kaj me zanima:

1. Je kdo od vas peljal moped z vsaj kakšnih 170kg na njem (jz jih bom z vso prtljago prej imel 200kg+) in kako se v takem primeru pelje, koliko se posede, če se zadaj pokne še deklina...in ali je nujno pozamenjati vzmetenje kot ga je le-to naredil Ni3ous in kakšen strošek približno je to?

2. Je kdo od vas dal znižat motor vsaj za nekaj cm in kako se v tem primeru potem pelje. Meni namreč (1x sem se že kobacal na njega) je strašno visok in tudi sedež ni tako ozek kot na podobno visokih cross-endurah, pa mi je bilo kr neprijetno gor in dol lezt, prav tako pa na njem nisem ravno zadovoljivo dosegel tal - mam 178cm in to za tako višino ni zadosti. Je pa res, da je moped izjemno lahek v rokah in morda zato manj problematičen, če niso stopala popolnoma na tleh, a vseeno bi ga moral dat znižat.

3. Ali se polno naložen (torej 170kg+) sploh še kam premakne, se da na AC npr. peljat vsaj 130km/h spodobno ali je to pretirano pričakovanje? Pred časom sem vozil kolegovega

To bo menda to, alternativ hudih ni, če se ga da ustrezno znižat (kar najbrž gre - malo v križih spredaj pa drugi dog-bones), pa če se da tudi 1000km+ AC prevozit in kdaj kak tovornjak prehitet, ko je moped polno naložen, potem ni druge kot da slej ko prej pade :) Sicer bom najverjetneje za cestna divjanja (beri hitreje odpeljane odseke :)) še vedno imel FZ1 in tudi kakšne EU cestne tripe bom izvajal z njo, a za off-road ekshibicije bi pa imel še nekaj. Ne bo jutri, a sej pravim, prva plača bo kmalu tu :)

1. Ne glede na to kak motor boš izbral pri vožnji v dvoje in z prtljago za na pot okoli sveta boš v vsakem primeru, razen na asfaltu in urejenem makadamu vse prej kot suvereno vozil. Vožnja ne bo nudila nekega užitka v smislu lahkotnejšega offroadanja in tudi manjše ovire na cesti bodo velikokrat postale velik problem. (govorim o cestah izven Evrope in ZDA)

KAr se tiče prtljage: pripravi vse kar rabiš, oklesti še malo in potem vse to še prepolovi in dobiš tisto kar zares rabiš za na pravi dolgi trip.

2. Jaz sem enako velik kot ti .Motorja nisem nižal, vendar ko ga boš natovoril in bosta v dvoje, ne bo nič več previsok, saj se bo ravno prav posedel.

3. Jaz se z mojo boljšo polovixo včasih tudi zapeljem na slab makadam, po gozdu ipd. Skupaj imava kakih 170-180 kg z opremo. Motor je po slabih poteh tudi v dvoje dovolj močan, trga ravno ne in ne bi škodil kak konj več, vendar jih ne potrebuješ zares! Po AC v dvoje in s prtljago pa prehitevanje izgleda kot z avtom, to ti je dobra primerjava, po AC se brez težav voziš 130-150, kar je za resnejša potovanja popolnoma dovolj!

Odpeljal sem Iran, okoli Črnega morja,Tunizija(Sahara) in Mongolija!!Torej skoraj vse s tvojega spiska.Videl sem na tej poti tudi "mopede".Da se razumemo nič nimam proti mali Tenerejki(tudi sam imel-stari model) ampak za tako pot +kufri+gume+vreče+žena! Si nor, to še na Adventure-ja /plavo belega in oranžnega/ ne spraviš gor, oziroma se off road ne moreš peljat.Srečal sem dva nemca na mali Tenerejki(vsak na svoji) v Tuniziji.Čez tri dni smo se srečali v Ksar Ghilaneju (oaza) kjer sem jaz dva dni že ležal, onadva pa sta se vozila po njunih navedbah ne več kot 80.Ker enocilindraša tako male kubature in tako naloženega po takšni vročini ne smeš gnati konstantno 8 ur ali več dnevno pri višjih hitrostih kot napisano.

Vsekakor je vsaka tura ponavadi tudi vprašanje časa.In ker močno dvomim da imaš za recimo Mongolijo okrog tri mesece dopusta ti lahko garantiram da v enem mesecu z malo tenerejko ne boš prišel tja...in nazaj!

Bambi mislim da si v tem primeru nekoliko pristranski, vendar ni očitkov, jasno ti imaš svoj pogled zakaj je KTM primernejši in si ga zato tudi kupil in vem, da ga ne hvališ zato ker ga imaš! KAr se tiče Mongolije pa je že res da pride KTM 990 hitreje do Mongolije, vendar bi te nekje sredi mongolije ko bi že stotič pobiral motor iz nerodnega terena lahkotno prehitela tenerejka in te na vzhodu mongolije še čakala kak dan! In v tem je kompromis! S tenerejko do mongolije ne bi trpel, bi se pa morda vozil kak dan dlje, pa še to nisem prepričan da res, saj potovalna hitrost KTM-a ali pa kake druge maksi endure na taki poti tako ali tako ne presega lagodnega območja hitrosti vožnje tenerejke, s tem da bi moral KTM-a ustavljat precej pogosteje na bencinskih. Imel sem Advenčerja in vem da je precej požrešen, pa tudi olja ne špara. Kar se pa zanesljivosti tiče mislim da je tenerejka ravno zaradi enostavnosti daleeeeč neprimerljivo zanesljivejš, ventilov skoraj ni treba štelat, medtem ko so redni servisi na 10 000 km! S tem da je servis praktično đabe.

KAr se pa tiče izkušnje iz afrike in da tenerejke ne smeš tišat, ta je pa pretirana.

Ko sem imel še KTM advenčerja je ventilator pri vsaki manjši obremenitvi laufal, mašina se je po moji oceni nekoliko prekomerno grela in večkrat je smrdelo od njega.

Ko smo bli na reliju v Romuniji in je z mano vozil kolega po isti vukojebini kot sem se vozil jaz... no meni se je parkrat pržgal ventilator, njemu se je pa od plastik in gum okoli motorja začelo kadit od motorja, potem smo ga pa na ler po hribu spuščali da je revežu mal padla temperatura. Tenerejko komot mrcvariš in obremenjuješ in ji ne bo hudega in nič se ne bo pregrevalo, seveda če je vse izpravno!

Čao Bambi :)

Mala XTZ660Tenere je čudovit motor za to kar je namenjen, seveda sm pripravljen vložit vanj tudi nekaj opreme (ala Ohlins, kaj ojačati...), samo da bo s tem prineslo to kar potrebujem.

S tenerejko je ogromno folka obkrožilo svet, pa niso nič upgrejdali in predelovali motorje...

To da bi moral namontirat neke Ohlins ipd za jurja in več je popolnoma nepotrebno za pot okoli sveta, je pa seveda fajn in udobnejše in bolj se lahkjo izživljaš, pogoj pa to ni.

Je pa poceni in dobra predelava zamenjava vzmetenja z progresivo, stane pa to cca 200-220€ in razlika je občutna.

itak je sposobna, se mi pa zdi da to nemore bit zabavno. za extremne razmere potrebuješ extremno opremo, zato obstaja KTM adventure. zdi se mi, da bi šlo enovaljniku na trenutke pošteno za nohte, pa tud serijsko vzmetenje na japoncih ponavadi ni narejeno za ekstremne pogoje, in bi mu upgrade dobro del. za pohajanje v dvoje jaz manj od VStroma 650 al Transalpa nebi gledal. oboje pa je mal za dodelat.

KTM je ready to race zadeva, če gremo dirkat v hrib bo ktm zmagal s pospeški, vzmetenje bo več požrlo in adrenalina je več, vendar fantje to ni tisto kar potrebuješ za okili sveta. Za tak trip ne rabiš ekstrem. Potrebuješ zanesljivost in vzdržljivost, stroj mora bit enostaven in "popravljiv".

Ready to race je pa tako...

Super stroj, močan, odlične zavore, hudo vzmetenje, komponente da jim ni para, vendar zahtevajo več vzdrževanja, pogostejši servisni interval, tehnika je krhkejša in to ni tisto kar bi mene prepričalo za pot okoli sveta. Bi pa KTMa imel, če bi imel tudi dovolj denarja za vzdrževanje in drage dele.

Tudi F1 je makina da ji ni para, vendar 14 dni hodi 50 mehanikov okoli nje zato da v nedeljo lahko ob 14 ih štarta in če imajo srečo tehnika zdrži tiste 2 uri dirke. Super stroj vendar niti čez evropo ne bi želel imeti kaj takega.

Tenerejka ni najboljši motor, vendar menim da je najboljši kompromis za daljše poti v odročnejše kraje. Vsekakor pa se na tako pot ne bi odpravil v dvoje na enem motorju saj bi bil prikrajšan za marsikateri užitek na terenu. Suhi če je tvoja siutuacija taka da boš pač šel v dvoje, bo treba narest kompromise. Če ne bosta vozila po zelo slabih poteh potem izberi kaj večjega, udobnejšega, v nasprotnem primeru pa ti bo v vukojebinah s tenerejko lažje, po dobrih cestah se boš pa lepo počasi potovalno peljal in skupaj se bosta ozirala med vožnjo levo in desno in opazovala pokrajino...

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3. Jaz se z mojo boljšo polovixo včasih tudi zapeljem na slab makadam, po gozdu ipd. Skupaj imava kakih 170-180 kg z opremo. Motor je po slabih poteh tudi v dvoje dovolj močan, trga ravno ne in ne bi škodil kak konj več, vendar jih ne potrebuješ zares! Po AC v dvoje in s prtljago pa prehitevanje izgleda kot z avtom, to ti je dobra primerjava, po AC se brez težav voziš 130-150, kar je za resnejša potovanja popolnoma dovolj!

Najbolj presenetljivo je pri Tenerejki prav to da je enocilindras in je potovalna hitrost zapopizdit dobra. Nevem kako so to prestavno razmerje zrihtali - vendar je to vecji popravek od prejsnega starejsega modela.

Plusssss points for Ni3rous " top "explanation relpy ....

Popravljeno . Popravil diskow
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moje skromno mnenje okrog "tahudih" fedrov:

tahudi fedri so ready to race in fantastično blažijo vse neravnine. vendar sprednji imajo cevi velikih premerov in zaradi tega zelo podvrženi puščanju.

tudi zadji dobri fedri radi spustijo zrak in olje.

zato jih je treba pogosto servisirat.

na xt-jki so fedri komot zdržali 50kkm, nič tikat, samo ole sem spredaj 1x menjal, na wr-ki pa vsako sezono novi semeringi. pa so na wr-ki fedri neprimerno boljši od unih na xt-jki, ampak ses njimi nikakor ne bi šel okrog sveta.

Popravljeno . Popravil BRANE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Suhi če je tvoja siutuacija taka da boš pač šel v dvoje, bo treba narest kompromise. Če ne bosta vozila po zelo slabih poteh potem izberi kaj večjega, udobnejšega, v nasprotnem primeru pa ti bo v vukojebinah s tenerejko lažje, po dobrih cestah se boš pa lepo počasi potovalno peljal in skupaj se bosta ozirala med vožnjo levo in desno in opazovala pokrajino...

Za v dvoje se popolnoma strinjam naj bo ogromna endura.

Mislim da je to najudobnejsa in najboljsa varianta za tebe in tvojo drago.

Jebes offroad, razen to kar pride na poti...

XT1200Z ST mislim da bi bila idealna za to idejo...

Popravljeno . Popravil diskow
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čao Bambi :)

Zakaj enocilindraša ne smeš tišat 8 ur na dan?

ajd

Imam kolega s to jamahco in se je vozil v družbi litrskih endur in uspel držat tempo, samo pri tem, so bila tesnila potrošni materijal.

Ko jih je na 10.000 km drugič menjal je prodal motor.

Bolj kot ga obremenjuješ prej crkne in to velja za čisto vsak motor. Pri tem pa velja da močnejšega ni potrebno toliko časa napolno vozit za isti tempo in s tem večjo vzdržljivost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Ne glede na to kak motor boš izbral pri vožnji v dvoje in z prtljago za na pot okoli sveta boš v vsakem primeru, razen na asfaltu in urejenem makadamu vse prej kot suvereno vozil. Vožnja ne bo nudila nekega užitka v smislu lahkotnejšega offroadanja in tudi manjše ovire na cesti bodo velikokrat postale velik problem. (govorim o cestah izven Evrope in ZDA)

3. Jaz se z mojo boljšo polovixo včasih tudi zapeljem na slab makadam, po gozdu ipd. Skupaj imava kakih 170-180 kg z opremo. Motor je po slabih poteh tudi v dvoje dovolj močan, trga ravno ne in ne bi škodil kak konj več, vendar jih ne potrebuješ zares! Po AC v dvoje in s prtljago pa prehitevanje izgleda kot z avtom, to ti je dobra primerjava, po AC se brez težav voziš 130-150, kar je za resnejša potovanja popolnoma dovolj!

1. Vem da ni največja radost off-roada v dvoje in s 50kg dodatne navlake, a važno je da ni preveč naporno, kar pa z velikimi kobilami slej ko prej postane.

3. Točno to me je zanimalo. Hvala.

.....Kar se pa zanesljivosti tiče mislim da je tenerejka ravno zaradi enostavnosti daleeeeč neprimerljivo zanesljivejš, ventilov skoraj ni treba štelat, medtem ko so redni servisi na 10 000 km! S tem da je servis praktično đabe....

Zanesljivost je na prvem mestu in zato se mi ne da zaj... s kardani, nihajkami, vzmetenjem, elektroniko GS-a, sklopkami, košarami, vodnimi pumpami, radiatorji, cilindri sklopke, bencinsko pumpo, tankom, bremzami, ventilacijo...KTM-a 950...Ravno zato je dober japonc vedno dober japonc (dokler se kaj ne pokvati jasno, hehe :P)

....Je pa poceni in dobra predelava zamenjava vzmetenja z progresivo, stane pa to cca 200-220€ in razlika je občutna....

Hvala za to info, te še kontaktiram ko bo čas za to :)

Za v dvoje se popolnoma strinjam naj bo ogromna endura.

Mislim da je to najudobnejsa in najboljsa varianta za tebe in tvojo drago.

Jebes offroad, razen to kar pride na poti...

Seveda jebeš off-road, a vsake tolko si pa zaželiš kaj odročnega, vsake tolko pač ni drugega kot odročno ( :) ) in zato se mi res ne da zaj...s kobilami, ki že v osnovi tehtajo 250kg.

Bolj kot ga obremenjuješ prej crkne in to velja za čisto vsak motor. Pri tem pa velja da močnejšega ni potrebno toliko časa napolno vozit za isti tempo in s tem večjo vzdržljivost.

To pa je seveda res in ravno zato me zanima, če je kdo Tenerejko peljal na kako orenk turo v dvoje, pa da vidimo kakšne so posledice. Veliko se bere o popotnikih samotarjih in kako odlično večinoma brez kakršnihkoli težav je Tenerejka preživela test. Jz nimam namena turirat motorja po saharah, hozdovih Sibirije in džungli 1300km na dan, samo tistih 600 ki pa jih bom nardil pa naj zadeva funkcinira - še vedno pa raje menjavam vsake tolko tesnila kot pa kardane in poprej naštete reči.

Zame so opcija samo tile: XTZ660 Tenere (09), BMW F800GS (09)(če bi vedu da bo delalo vse OK), Africa Twin 750 (RD07) in KTM ADV990 (09), tako da bom seveda vesel kakršnega koli mnenja še o teh modelih. Večjih krav ne gledam :)

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KAr se tiče Mongolije pa je že res da pride KTM 990 hitreje do Mongolije, vendar bi te nekje sredi mongolije ko bi že stotič pobiral motor iz nerodnega terena lahkotno prehitela tenerejka in te na vzhodu mongolije še čakala kak dan!

Hmm, glede lahkotnosti, tenerejka 183kg in 990 199kg suhe teže. 16 kil in dvojni konji plusa (po mojem sicer noben od njiju ni lahkoten in nobenega od njiju natovorjenega ne pobereš sam, razen če se prej ukvarjaš s kakšnim dviganjem uteži).

Offroad v dvoje z natovorjenim motorjem na dolge proge je čisto navadna utopija (kakšen makadam, pa še ta ne sme biti ravno slab). Motorji enostavno niso narejeni za kaj takega (pa je čisto vseeno katere znamke je, sopotnik enostavno ne more blažiti "udarcev").

Po cesti pa lahko voziš karkoli (edino stvar okusa in udobja).

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bambi mislim da si v tem primeru nekoliko pristranski, vendar ni očitkov, jasno ti imaš svoj pogled zakaj je KTM primernejši in si ga zato tudi kupil in vem, da ga ne hvališ zato ker ga imaš! KAr se tiče Mongolije pa je že res da pride KTM 990 hitreje do Mongolije, vendar bi te nekje sredi mongolije ko bi že stotič pobiral motor iz nerodnega terena lahkotno prehitela tenerejka in te na vzhodu mongolije še čakala kak dan! In v tem je kompromis! S tenerejko do mongolije ne bi trpel, bi se pa morda vozil kak dan dlje, pa še to nisem prepričan da res, saj potovalna hitrost KTM-a ali pa kake druge maksi endure na taki poti tako ali tako ne presega lagodnega območja hitrosti vožnje tenerejke, s tem da bi moral KTM-a ustavljat precej pogosteje na bencinskih. Imel sem Advenčerja in vem da je precej požrešen, pa tudi olja ne špara. Kar se pa zanesljivosti tiče mislim da je tenerejka ravno zaradi enostavnosti daleeeeč neprimerljivo zanesljivejš, ventilov skoraj ni treba štelat, medtem ko so redni servisi na 10 000 km! S tem da je servis praktično đabe.

KAr se pa tiče izkušnje iz afrike in da tenerejke ne smeš tišat, ta je pa pretirana.

Ko sem imel še KTM advenčerja je ventilator pri vsaki manjši obremenitvi laufal, mašina se je po moji oceni nekoliko prekomerno grela in večkrat je smrdelo od njega.

, stane pa to cca 200-220€ in razlika je občutna.

Tenerejka ni najboljši motor, vendar menim da je najboljši kompromis za daljše poti v odročnejše kraje. Vsekakor pa se na tako pot ne bi odpravil v dvoje na enem motorju saj bi bil prikrajšan za marsikateri užitek na terenu. Suhi če je tvoja siutuacija taka da boš pač šel v dvoje, bo treba narest kompromise. Če ne bosta vozila po zelo slabih poteh potem izberi kaj večjega, udobnejšega, v nasprotnem primeru pa ti bo v vukojebinah s tenerejko lažje, po dobrih cestah se boš pa lepo počasi potovalno peljal in skupaj se bosta ozirala med vožnjo levo in desno in opazovala pokrajino...

Pa gremo po vrsti:

Motor v Mongoliji sem pobiral 3 krat.Dva sta bila zdrsa pri 20 km ,en je bil konkreten padec pri kakih 80-90.Skupno prevozil cca 3800 km hard enduro terena!!!Moja potovalna hitrost do Mongolije in nazaj je bila 170 do 180 km/h.To znese 20 dni vožnje za cca. 17.000 km (recimo)asvalta.Ponovno poudarjam da govorim o času ki je ponavadi omejen in so takšne hitrosti in kilometrine potrebne! Tega Tenerejka ne uzdrži!! Garantirano!Če imaš časa več mesecev potem se stvar obrne in ne velja, saj lahko do Mongolije pridem tudi s skuterjem.Na bencinskih nisem ustavljal pogosteje saj imam 45 literski tank.Redni servis na KTM je na 15.000km!!! Vsakih 7.500 se samo menja olje in filter,kar vsak sam zna , ali ne?!Glede požrešnosti olja povem, da je na celi turi 21.300 km porabil 1,5 litra olja! To ni nič!Ventilator na ADV je nastavljen precej nizko in se motor ne pregreva celo pri vožnji 15 km/h pri 50 stopinjah C.Sicer pa naj dela, me ne moti , samo da ne kuha.

Pa še malo humoren konec:

Kaj boš te po Sibiriji opazoval levo desno, če se pelješ 3.000 km ravno in ni nikjer nič!

Zato še enkrat trdim da s tenerejko ne moreš peljat 130-150 deset ur na dan neprekinjeno!! Kdor trdi obratno naj gre z mano v Beograd in nazaj /s tenerejko mislim / pa bomo videli, kaj bo ostalo od Yamahe.Še enkrat poudarjam da ne trdim da je to slab motor,hočem povedati samo to da ne more zdržati tempa ki je potreben, razen če imaš več "let" časa!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, glede lahkotnosti, tenerejka 183kg in 990 199kg suhe teže. 16 kil in dvojni konji plusa (po mojem sicer noben od njiju ni lahkoten in nobenega od njiju natovorjenega ne pobereš sam, razen če se prej ukvarjaš s kakšnim dviganjem uteži).

Offroad v dvoje z natovorjenim motorjem na dolge proge je čisto navadna utopija (kakšen makadam, pa še ta ne sme biti ravno slab). Motorji enostavno niso narejeni za kaj takega (pa je čisto vseeno katere znamke je, sopotnik enostavno ne more blažiti "udarcev").

Po cesti pa lahko voziš karkoli (edino stvar okusa in udobja).

lp

Franc

Bom rekel samo, da bi se verjetno zelo čudil, če bi videl mene z ženo na terenu in zelo slabem makadamu ! Veš, je mogoče kaj odvisno tudi od voznika ne motorja.Razen če motor ne zdrži(Tenerejka) tega kar dela in hoče voznik!

Ded , ki ne more pobrat svojega motorja je pa itak p....! :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom rekel samo, da bi se verjetno zelo čudil, če bi videl mene z ženo na terenu in zelo slabem makadamu ! Veš, je mogoče kaj odvisno tudi od voznika ne motorja.Razen če motor ne zdrži(Tenerejka) tega kar dela in hoče voznik!

Ded , ki ne more pobrat svojega motorja je pa itak p....! :naughty:

In ženo si vzel s seboj v Mongolijo? :naughty:

Bi te rad videl pri pobiranju, pri kilažah o katerih je bilo govora (50-70kg prtljage in 40 l bencina in ... ), tole ni zloba ampak čista radovednost (res bi to rad videl).

lp

Franc

Sem videl par voznikov s sopotnikom (sopotnico) na "konkretnih" terenih, pa tudi kaj je delalo s sopotnikom (sopotnico) preko lukenj, zato resno dvomim, da je kakšen (kakšna) tako trpežen, da zdrži eno resno potovanje na tak način.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!