Skoči na vsebino

Kako in s čim "okoli sveta"


suhi

Priporočene objave

Zato še enkrat trdim da s tenerejko ne moreš peljat 130-150 deset ur na dan neprekinjeno!!

jaz z nobenim motorjem nebi vozil 150kmh deset ur na dan, gre preveč živcev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za vse napisano jaz mislim, da bi ti najbolj prišla prav Africa Twin, 100% preverjen motor, tud nekaj terena zmore, dva se bosta velik lažje peljala z njo, pa še glede na to, da voziš sedaj mnogo več konjev bi se pri enocilindrašu hitro naveličal "podhranjenosti". V Nemčiji dobiš zadnje letnike s ca 15-20.000km za 5k EUR.

sej bi ti predlagal Cagivo Elefant, sam noben ni tok nor da bi šel s tem makaronom po svetu :lol1:

lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bambi je napisal:

Zato še enkrat trdim da s tenerejko ne moreš peljat 130-150 deset ur na dan neprekinjeno!! Kdor trdi obratno naj gre z mano v Beograd in nazaj /s tenerejko mislim / pa bomo videli, kaj bo ostalo od Yamahe.Še enkrat poudarjam da ne trdim da je to slab motor,hočem povedati samo to da ne more zdržati tempa ki je potreben, razen če imaš več "let" časa!

Jaz grem! Si kupim ta novo Tenerejko, če zdržim do Beograda in nazaj pri hitrostih od 130-150km/h, mi vrneš kupnino za Tenerjko, če ne zdržim ti jo dam tebi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Debata govori o tem kateri motor je primeren za dolge tripe, kar pomeni da se išče neka univerzalnost.

Nihče ne usporava da je KTM močnejši in hitrejši.

Ne vem če je bistvena prednost hitrost, ki jo nek stroj premore, ker potem najbolje da bi hodili s supersportaki okol sveta.

Iz tvojih postov sodeč pa je ravno hitrost nek glavni tvoj argument zakaj KTM.

To da je nekdo prodal tenerejko zaradi tesnila na glavi, no nihče ne trdi da je motor neuničljiv, vendar če bi se zaradi ene manjše napake na vsake 100 ali več motorjev neke znamke kar takoj prodajalo makine, potem bi se morali že vsi KTMi prodajt, kar jih je v SLO.

No pa da še malo podrezam :devil: na avtonetu je precej rabljenih KTMov naprodaj, tenerejka pa niti ena, mislim da je že to zgovoren podatek...

Če se pod redni servis ne šteje menjave olja in filtrov, pol skoraj lahko rečem da tenerejka ne potrebuje servisa.

Kar se pa relacij pod obremenitvami tiče... jaz sem že odfural do Beograda non stop pri 130-150 na uro, pa ni bilo problema, imam tudi kompanjone ki to lahko potrdijo. In če kdo misli, da je treba tenerejko tišat za take hitrosti, ta tenerejke ne pozna kaj dosti. Če bi se peljal sam in ne v skupini, pa bi šel še hitreje, saj tenerejka ni tko švoh, ne vem od kje vam to, pa ni to moped fantje ampak 660 kubični motor, mašina je pa minareli, kar je ena najbolj preizkušenih in vzdržljivih agregatov!

In tut nizko št. konjev naj ne vara, ker enovaljnik ima velik navora in je poskočnejši od marsikaterga dvovaljnika, ki v prometni premore kar nekaj konjičev več!

V romuniji je tenerejka doživela veliko večje kalvarije od lagodnega kruzanja po AC, pa ni niti malo problemov.

Podatki da je bila potovalna hitrost 170-180 in to 20 dni je pa malo pretirana a ne. Jaz z HONDO CBR 1100XX po evropskih AC nisem imel take potovalne hitrosti pa je to motor ki ga lahko piliš 300! In da si natovorjen vozil KTMa 170-180 na uro in naredil v 20 dneh 17k km, potem si se dnevno vozil le po 5 ur?, pa tudi ceste ne verjamem da ti dopuščajo povprečne hitrosti kot jih omenjaš vse do Mongolije. Kakorkoli, potem jaz raje vozim 20-30 kmh počasneje, nekaj več vidim, se varneje in potovanju primerno peljem, venar se vozim le kake 5 ur in pol, dnevno, kar pa je mala malca tako zame kot za tenerejko, kajti moja je doživljala po 10-14 urno matranje po več dni skupaj pa se ni pritoževala.

Ne vem no, meni vse skupaj ni prepričljivo preveč, ampak lahko da sem izgubil objektivnost...

He, he, in ko tkole gledam moje fotke, kot v profilu...

se mi kar dopade da sem na Yamahi in imam KTM kombinezon...

če kdo vpraša od kje mi, si pa mislim... been there, done that, and went further...

zato pa mam zdej tenerejko :devil:

mal heca mora bit :P

Popravljeno . Popravil Ni3ous
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa še moje mnenje.Prebiram tele poste pa sem rekel da še jaz kakšno dorečem.

Če bi se jaz odpravljal sam bi sigurno vzel 1 cilindraša ker pa berem da gresta 2 na enem motorju pa bi vzel vsaj malo večji motor saj "uboga mašinca bo še dušo spustila" na tako dolgi poti pa otovorjena do konca.

Any way moje mnenje je kupi motor kateri je preizkušeno zdržal pot okoli sveta.Malo po netu posrfaj pa bo.Samo vedi da ni motorja ki se ne pokvari.

Pa še malo za hec ;-))) :

http://www.sjaaklucassen.nl/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem zakaj iščete nasvete, če potem prav vse popljuvate? Bodite tiho in se odpeljite, pa seveda na koncu napišite potopis.

Se popolnoma strinjam s tabo!!!!!

Ker ,ko sem nekaj napisal me pa sedaj vsi pljuvajo! Naj prvo take ture prevozijo kot jaz, pa se bomo potem "menli" !!!

Še vedno trdim da take ture v takem času ne moreš narediti z "mopedom "!

Kdor ima več mesecev časa pa naj gre.Pa naj pove kako je bilo, ko bo prišel nazaj!

Suhi pa itak ve kaj govoriva!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce mene vprasate, je najboljsa ibira motor starejsega letnika, ki deluje na fergazerje. Cim manj tehnike, tem boljse. Ultimativni potovalnik pa bi bila Africa Twin al pa stara Tenerejka ali kaj podobnega.

Ce pa se mislite vozit po res najslabsem moznem terenu, pa a preko Ural-a ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj se pa jezimo no, smo pa ja Slovenci - vsak iz svojega konca in vsak po svoje podaja mnenje, eni uglajeno in obzirno, drugi gostilniško, tretji agresivno... Ma dokler ne napiše kdo (po Brumersko) "ti si butl" se men zdi da tema kr OK napreduje :)

Sicer pa jz več kot dobro od vsakega potegnem točno tisto kar rabim vedet in vesel bi bil od @ftp zvedet še kaj več o težavah enovaljnika, ko so ga pebi tišali na polno z tisočkami skupaj, da vem kaj me potencialno čaka.

Sicer pa sam ostajam še vedno pri isti četvorici potencialnih mopedov, odvisno kakšne podvige bom takrat imel namen udejanjati. Sicer norec kot Bambi nikoli ne bom, ker da 22000km v enem mescu nasekam mi ni niti najmanj všeč in je samo muka in skoraj nič drugega (samo moje mnenje, da ne bo spet kdo jezen :) čeprav tista z 180km/h potovalne hitrosti po Rusiji je lovska za popizdit - jz je tudi na svojem FZ1 na AC nimam zlahka, ne vem kako gre po zjahanih Ruskih cestah), a vem da je KTM primeren in narejen precej bolj za take podvige kot pa preostali konkurenti - je pač "ready to race" in to več kot dobro potrjuje. Za XTZ660Tenere bi se odločil, če bi mi pač bilo (skoraj) vseeno kako hitro bom na cilju, samo da tisti krog, ki ga imam namen opraviti, opravim zagotovo in to z zmerno lahkoto po odročnejših krajih, ter z zmernim udobjem, zmerno porabo, zmernim agregatom... BMW F8000GS mi je mikaven in bom še ogromno o njem raziskal, saj se mi zdi nekako oprimalno vsega kar potrebujem (in sem čakajoč na podobno gazelo iz Yamahe in Honde, a je očitno nikoli ne bo več), samo motijo me vse malenkosti (beri napake), s katerimi sem se že do sedaj seznanil po netu. Če so novejši kaj izboljšani, če mi bo sedel na rit ko bom šel na testno vožnjo, če...bo morda padel ravno ta. Stara Africa je pa legenda že sama po sebi in nikakor nisem mnenja kot nekdo, da se za normalen denar dobre ne dobi. Novejše RD07 rojene tega tisočletja so od 4000€ naprej popolnoma solidne, seveda pa je pri motorju tega kova (in let) precej reči potrebno pregledati in vzeti v zakup, da bo kaj potrebno poservisirati in kakšen del več vzeti na pot (to me ne moti).

To je pa to. Jz samo želim čim več argumentov za to in ono, čim več argumentov od tistih ki so naredili kar precej kilometrov s tem in še več z onim.

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj se pa jezimo no, smo pa ja Slovenci - vsak iz svojega konca in vsak po svoje podaja mnenje, eni uglajeno in obzirno, drugi gostilniško, tretji agresivno... Ma dokler ne napiše kdo (po Brumersko) "ti si butl" se men zdi da tema kr OK napreduje :)

Sicer pa jz več kot dobro od vsakega potegnem točno tisto kar rabim vedet in vesel bi bil od @ftp zvedet še kaj več o težavah enovaljnika, ko so ga pebi tišali na polno z tisočkami skupaj, da vem kaj me potencialno čaka.

Sicer pa sam ostajam še vedno pri isti četvorici potencialnih mopedov, odvisno kakšne podvige bom takrat imel namen udejanjati. Sicer norec kot Bambi nikoli ne bom, ker da 22000km v enem mescu nasekam mi ni niti najmanj všeč in je samo muka in skoraj nič drugega (samo moje mnenje, da ne bo spet kdo jezen :) čeprav tista z 180km/h potovalne hitrosti po Rusiji je lovska za popizdit - jz je tudi na svojem FZ1 na AC nimam zlahka, ne vem kako gre po zjahanih Ruskih cestah), a vem da je KTM primeren in narejen precej bolj za take podvige kot pa preostali konkurenti - je pač "ready to race" in to več kot dobro potrjuje. Za XTZ660Tenere bi se odločil, če bi mi pač bilo (skoraj) vseeno kako hitro bom na cilju, samo da tisti krog, ki ga imam namen opraviti, opravim zagotovo in to z zmerno lahkoto po odročnejših krajih, ter z zmernim udobjem, zmerno porabo, zmernim agregatom... BMW F8000GS mi je mikaven in bom še ogromno o njem raziskal, saj se mi zdi nekako oprimalno vsega kar potrebujem (in sem čakajoč na podobno gazelo iz Yamahe in Honde, a je očitno nikoli ne bo več), samo motijo me vse malenkosti (beri napake), s katerimi sem se že do sedaj seznanil po netu. Če so novejši kaj izboljšani, če mi bo sedel na rit ko bom šel na testno vožnjo, če...bo morda padel ravno ta. Stara Africa je pa legenda že sama po sebi in nikakor nisem mnenja kot nekdo, da se za normalen denar dobre ne dobi. Novejše RD07 rojene tega tisočletja so od 4000€ naprej popolnoma solidne, seveda pa je pri motorju tega kova (in let) precej reči potrebno pregledati in vzeti v zakup, da bo kaj potrebno poservisirati in kakšen del več vzeti na pot (to me ne moti).

To je pa to. Jz samo želim čim več argumentov za to in ono, čim več argumentov od tistih ki so naredili kar precej kilometrov s tem in še več z onim.

ajd

Imaš čas zbrati dovolj podatkov in iskušenj, si še mlad, išči in beri,literature dovolj.

(Če boš potoval sam...dovolj kak zanesljiv in preiskušen stroj do 700ccm.....v dvoje pa siguro kakšna zanesljiva litrska+ to pa je odvisno od tvojih gabaritov! :naughty: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...sicer ne vem čisto točno zakaj je govora samo o eno in dvocilindraših in isključno endurah... Če govorimo o vožnji preko Rusije, Aljaske in Severne Amerike, kolikor mi je znano je že vse skupaj dost dober pokrito z asfaltom, ali solidnim makedamom... in če gre res samo za pot "okoli" in ne za iskanje blatnih ter peščenih prostranstev, ga solidni, preizkušeni, veliki naked ali potovalnik verjetno brez napora za voznika lepo oddela... pa še dokaj hitro in udobno... Mislim na Pan Am, FJR, RT, GTR, ali še boljše CB-1300 ali (mal navijam) XJR. Slednji je poceni, preizkušen in zračno hlajen, pa še s fergazerji se ga da dobit.... daj vzami slednjega... bom imel koga vprašat za izkušnje, ko se bom sam loteval podviga... Torej, zakaj ne velik i4? Ta se res ne bi namatral... Al pa kaj v stilu HD-ja? Elektra glide? XV-1900? vn-1700 ali 2000?... He he... čoperjev se najbrž bojite... Kakorkoli se boš odločil, korajžno in srečno... pa vsakega se prej nauči dobro šraufat.:rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa da se pogramo še malo s številkami.

Tenre XT660Z ima po podatkih ki sem jih dobil na spletu dovoljeno skupno težo 436kg. Suha teža je 183kg, pripravljena na pot je 211kg, se pravi da ostane za potnika in prtljago 225kg.

BMW 1200GS Adventure ima po podatkih ki sem jih dobil na spletu dovoljeno skupno težo 475Kg. Suha teža motorja je 223kg, pripravljen za na pot je 256kg, se pravi da ostane za potnika in prtljago 219kg.

KTM Adventure 950 ima po podatkih ki sem jih dobil na spletu dovoljeno skupno težo 400kg. Teža motorja pripravljenega za na pot je 228kg, se pravi da ostane za potnika in prtljago 172kg.

Kot kaže lahko z malo Tenerejko največ vzameš s seboj.

To so podatki iz spleta, fajn bi bilo da bi lastniki omenjenih motorjev pogledali v homologacijo da preverijo točnost podatkov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob teh stevilnih predlogih o "najboljsih" endurah okoli sveta, bi lahko podal dober vzdrzijvostni test na dokaj resnem terenu..

Tako bi rad izkoristu priliko in bi vas vse skupaj povabil na ogled mojega opis poletnega tripa v Romuniji.

Nekateri ste ze zadevo videli z Ni3ousove strani, mogoce pa je pri meni kaj novega.

http://www.advrider....ad.php?t=618140

ce boste pokomentiralu v adv threadu se vam zahvaljujem.

tnx

Popravljeno . Popravil diskow
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa da se pogramo še malo s številkami.

Tenre XT660Z ima po podatkih ki sem jih dobil na spletu dovoljeno skupno težo 436kg. Suha teža je 183kg, pripravljena na pot je 211kg, se pravi da ostane za potnika in prtljago 225kg.

BMW 1200GS Adventure ima po podatkih ki sem jih dobil na spletu dovoljeno skupno težo 475Kg. Suha teža motorja je 223kg, pripravljen za na pot je 256kg, se pravi da ostane za potnika in prtljago 219kg.

KTM Adventure 950 ima po podatkih ki sem jih dobil na spletu dovoljeno skupno težo 400kg. Teža motorja pripravljenega za na pot je 228kg, se pravi da ostane za potnika in prtljago 172kg.

Pa kaj je s temi podatki, da so povsod drugače napisani ?!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa da se pogramo še malo s številkami.

Tenre XT660Z ima po podatkih ki sem jih dobil na spletu dovoljeno skupno težo 436kg. Suha teža je 183kg, pripravljena na pot je 211kg, se pravi da ostane za potnika in prtljago 225kg.

BMW 1200GS Adventure ima po podatkih ki sem jih dobil na spletu dovoljeno skupno težo 475Kg. Suha teža motorja je 223kg, pripravljen za na pot je 256kg, se pravi da ostane za potnika in prtljago 219kg.

KTM Adventure 950 ima po podatkih ki sem jih dobil na spletu dovoljeno skupno težo 400kg. Teža motorja pripravljenega za na pot je 228kg, se pravi da ostane za potnika in prtljago 172kg.

Kot kaže lahko z malo Tenerejko največ vzameš s seboj.

To so podatki iz spleta, fajn bi bilo da bi lastniki omenjenih motorjev pogledali v homologacijo da preverijo točnost podatkov.

Za druga dva podatki štimajo ker sem imel-imam.Za tenerejko ne vem.Navijači Africe twin pa naj pogledajo da je verjetno enako če ne težja od KTM! In v čem je potem fora?

L.P. Bambi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AT - 230 kg road ready and full tank.

Fora?

nevem...

Jaz sem itak predlagal nasprotno, da za tak trip okoli sveta vzame novo SuperTenerejko, ki je se tezji moped.

Mislim pa suhi-ju niso vsec tezji motorji nad 230 kg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

heh kje je fora :) Ma fora ni samo v kilah napisanih nekje v prometni, ker tisto ne velja v večini primerih in se kar precej oddaljujejo realne številke z napisanim, še bolj se oddalji občutek za krmilom.

Fora je, da se je treba na moped vsedet in videt kaj kakšne kile pomenijo in tako npr. nova ST1200 v rokah deluje lažje kot 1150GS, pa imata KG pomoje kr identično! A še vedno je kobilasta krava in s tako se mi ne da vozit iz dneva v dan, ker mi to niti najmanj ne diši. Vedno je fora v razporeditvi teh kilc in ne zgolj v tem, kolko jih je (isto je pri babah :boobies: ). Nazaj k resnosti - kot je Diskow napisal, ne maram mopedov ki majo več kot 210kg (suhi), saj jih ponavadi dodobra naložim in mi nekako ni več radostno križariti po svetu. Ma ne da ne bi mel moči v rokah, samo ko ga je po 800km hribolazenja in dolin treba parkirati, bi ga pa najraje vrgel na tla in tam pustil kakšne 3 dni. Enostavno ne vem zakaj bi se zaj... s kilami, če lahko dobim dober motor, ki sam tehta 200kg in ki je zanesljiv, ki mi bo nudil to kar rabim in ki bo naju odpeljal tja kamor želima z normalnim naporom, zadovoljivim užitkom, vožnjo ki ne zahteva konstantnega čakanja a bo motor začel it v ovinek al še ne...(malo pretiravanja a duh ma da zaznate :) ) To je to.

In Africa mi seveda diši, predvsem ker je izjemno kvalitetna, vsak majstr ti jo zna popravit, tudi sam se z lahkoto naučim opraviti 3/4 zahtevanih servisnih opravil, je zanesljiva, okvir se ne lama kot na ST750, je še zadovoljivo močna, nese lahko 200kg pa ne bo šlo nič v maloro...

Jz bi samo želel malce boljše argumente kot "sej si še mlad" :winkiss:

Ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot kaže lahko z malo Tenerejko največ vzameš s seboj.

Papir vse prenese. Na koncu je treba pogledat konstrukcijo motorja, material okvirja, vzmetenje, pa še malo sprobat, kako se kaj pelje v dvoje, in šele potem lahko ugibaš, kaj se bo bolje obneslo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kontaktiraj Klimber-ja iz foruma, on je zdej enkrat v teh mesecih na poti proti Indiji.

Izkušen možak, isto z veliko enduro in v dvoje na motorju otovorjen, morda ti lahko on pove in kaj posvetuje oz. odsvetuje glede na svoje izkušnje.

Drugače pa neke idelane opcije za tvojo varianto ni. Jjaz bi v dvoje z motorjem raziskoval le EU ali ZDA za vse drugo je prehud kompromis in matranje.

In bi raje to počel sam na motorju, vsak s svojim ali pa raje nebi.

Lahko pa povprašaš za mnenje mojega prijatelja Tomaža iz Prage.

On je šel z GS 800, s svojo bejbo do Magadana, prevozil Road of Bones itd v dveh mesecih.

On ti tudi lahko pove iz prve roke kaj ja in kaj bi naredil drugače...

Vem pa, da se mu je zvil geštel zadaj od preobremenitve motorja, pa sta on in bejba med lažjimi, vendar skupaj z opremo vedno-vseeno nanese.

Se pravi primerljivi pogoji... ti pošljem njegov kontakt na PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni3ous hvala, pošlji pa ga bom kontaktiral(ang bo OK?). Klimberja pa spremljam preko bloga ja, ko prideta nazaj ga bom pa povabil na pivo :P

kar se teh norcev tiče, je tudi Moto-rider včasih peljal svojo gospo čez Avstralijo (KLR650), čez Sibirijo (Africa RD04), Južno Ameriko je povohal (Africa RD07), tako da očitno gre :) bom pa še njega na pivo še enkrat povabil.

Pa da ne bo kdo mislil ker je tak naslov teme (ga je ICE izbral ne jz), da napihujem in se frajerja delam da grema jutri okoli sveta. Samo zanimal me je kako se Tenerejka pelje, to je to :kva1: Me pa seveda zanima tud vse to kar se sedaj menimo, zato tud vprašanje o teh Enduro opcijah za 2.

Hvala še enkrat pebi

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni3ous hvala, pošlji pa ga bom kontaktiral(ang bo OK?). Klimberja pa spremljam preko bloga ja, ko prideta nazaj ga bom pa povabil na pivo :P

Kje se najde ta blog?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!