Cartman Objavljeno Oktober 5, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2010 Dejansko se je že začelo!! v Magny Coursu je sicer dež in grdo vreme, ampak Haslam je že vozil ex-Xausov BMW in Haga je naredil nekaj krogov z Pata Aprilijo. juhej!! logarr, tomkruz, suzuki in 2 others 5
Popularna objava P182 Objavljeno Oktober 5, 2010 Popularna objava Opozori Objavljeno Oktober 5, 2010 (popravljeno) Dejansko se je že začelo!! v Magny Coursu je sicer dež in grdo vreme, ampak Haslam je že vozil ex-Xausov BMW in Haga je naredil nekaj krogov z Pata Aprilijo. juhej!! evo ga... Popravljeno Oktober 5, 2010. Popravil P182 hilton, crusty, brembo in 8 others 11
Cartman Objavljeno Oktober 6, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 6, 2010 evo ga... po dnevu in pol je izjavil tole:"We have some work to do but it's all pointing in the right direction." Nobenga silnega zadovoljstva nad bavarcem, upam de ni šel na slabše. tomkruz 1
KennyJR Objavljeno Oktober 6, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2010 jah no na boljše bi že težko šel, ker je blo pri suzukiju super... samo vprašanje kolk misle suzuki kej naslednje leto... skopusnik, dotem, logarr in 1 other 2 2
gretzky Objavljeno Oktober 6, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2010 jah no na boljše bi že težko šel, ker je blo pri suzukiju super... samo vprašanje kolk misle suzuki kej naslednje leto... Ne vem, zakaj dirkači odhajajo iz super Suzukija. Letos Haslam, lani Neukirchner. Neukirchner se je na Hondi čisto izgubil. tomkruz 1
P182 Objavljeno Oktober 6, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2010 (popravljeno) po dnevu in pol je izjavil tole:"We have some work to do but it's all pointing in the right direction." Nobenga silnega zadovoljstva nad bavarcem, upam de ni šel na slabše. realno gledano je šel na slabše, ker je suzuki trenutno verjetno boljši, vendar ima paket potencial samo izkoristiti ga bo treba... haslamova izjava tedna “On my first lap of the day all the lights on the dash were flashing and the message on the dash was TWAT 2LOW. I was laughing as I thought the bike was having a go at me because I wasn’t going fast enough! but when I came in I found out that it’s the message to say the water temperature is too low.” še neuradni časi... zanima me predvsem kako se bo na 4valjniku znašel fabrizio, če se spomnimo na hondi ni dosegal nekih odmevnih razultatov, bomo videli... 1. Laverty (Yamaha) 1min 38.8 2. Haslam (BMW) 1min 39.2 3. Sykes (Kawasaki) 1min 39.3 4. Corser (BMW) 1min 39.9 5. Haga (Aprilia) 1min 40.0 6. Fabrizio (Suzuki) 1min 40.0 Popravljeno Oktober 6, 2010. Popravil P182 tomkruz, crusty in bajsi 3
Cartman Objavljeno Oktober 6, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 6, 2010 Ne vem, zakaj dirkači odhajajo iz super Suzukija. Letos Haslam, lani Neukirchner. Neukirchner se je na Hondi čisto izgubil. Haslam je šu stran, ker Suzuki ni obljubil vse tovarniške podpore. že pred koncem sezone je blo jasno de se bo pr Suzukiju neki zgodilo in Bata, šef/lasnik ekipe alstare ni dobil nobenih zagotovil da bodo sploh podpirali ekipo za WSBK. zato bo drugo leto na gridu sam en suzuki, vozi Fabrizio. glede Neukirchnerja. . se mi zdi da se je zakockal. Honda je zgledala dobro ko Rea ni šu potleh in en vikend v ameriki ko je Checa razturil. CBR ma nek kiks v ciklistiki ki ga obvlada samo Rea. zato so ostali (stiggy, DFX) zamenjali motorje. tomkruz 1
P182 Objavljeno Oktober 6, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2010 nekje sem prebral, da naj bi bila tenkate honda za vožnjo zelo agresiven motor in zgleda ga je samo rea uspel ukrotiti... zadeva me spominja na kombinacijo stoner/ducati tomkruz 1
RVT Objavljeno Oktober 6, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2010 nekje sem prebral, da naj bi bila tenkate honda za vožnjo zelo agresiven motor in zgleda ga je samo rea uspel ukrotiti... zadeva me spominja na kombinacijo stoner/ducati Mene pa še bl na Melandri/Ducati
P182 Objavljeno Oktober 6, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2010 Mene pa še bl na Melandri/Ducati v mislih sem imel kombinacijo rea/honda in ne neukirchner/honda
KennyJR Objavljeno Oktober 6, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2010 zanima me predvsem kako se bo na 4valjniku znašel fabrizio, če se spomnimo na hondi ni dosegal nekih odmevnih razultatov, bomo videli... no ja ni bil ravno nevem kako dober... ampak proti koncu je pa dosegal kar dobre rezultate... se spomnim par let nazaj, ko je v brnu v zadnjih mislim da treh ovinkih(kombinacijah) prehitel 3 dirkače in končal kot 3 potem pa drugo dirko kot 2. se mi zdi da je takrat obe zmagal kagayama... jamah 1
P182 Objavljeno Oktober 6, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2010 no ja ni bil ravno nevem kako dober... ampak proti koncu je pa dosegal kar dobre rezultate... se spomnim par let nazaj, ko je v brnu v zadnjih mislim da treh ovinkih(kombinacijah) prehitel 3 dirkače in končal kot 3 potem pa drugo dirko kot 2. se mi zdi da je takrat obe zmagal kagayama... sicer 2. dirka, ampak vseno zanimivo za pogledat tomkruz 1
roko Objavljeno Oktober 7, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2010 Koledar dirk WSBK za 2011. February 27 Australia Phillip Island March 27 Europe t.b.a April 17 The Netherlands Assen May 8 Italy Monza May 30 (Monday) United States Miller Motorsport Park June 12 San Marino Misano June 19 Spain Motorland Aragon July 10 Czech Republic Brno July 31 Great Britain Silverstone September 4 Germany Nurburgring September 25 Italy t.b.a October 2 France Magny Cours October 16 Portugal Portimao Cartman 1
Cartman Objavljeno Oktober 19, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 19, 2010 (popravljeno) Več al manj je vse odločeno. trenutno so od renomiranih dirkačev brez stola še Xaus Toseland in Neukirchner, fraj pa je še ena ten kate honda. Biaggi je končal ugibanja in si vzel še dve sezoni časa de se skrega tud z vsemi pr Apriliji. ko bo šu u penzijo bo mel 41 let. Aprilia Alitalia Max Biaggi Leon Camier Suzuki Alstare Michel Fabrizio Yamaha Sterilgarda Eugene Laverty Marco Melandri Ten Kate Honda Jonathan Rea BMW Motorrad Leon Haslam Troy Corser Kawasaki SRT Chris Vermeulen Joan Lascorz Tom Sykes Althea Ducati Carlos Checa PATA Aprilia Noriyuki Haga Liberty Ducati Sylvain Guintoli Jakub Smrz Pedercini Kawasaki TBA Popravljeno Oktober 19, 2010. Popravil Cartman jamah in tomkruz 1 1
KennyJR Objavljeno Oktober 19, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2010 (popravljeno) 18 motorjev? a bo še kaka extra ekipa al?? Popravljeno Oktober 19, 2010. Popravil KennyJR jamah in krava 2
Port Folio Objavljeno Oktober 19, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2010 Jakub Smrz se pa ne more odločit kaj bi vozu Ducati ali Aprilia. Bo nasledn let spet skoču nekje vmes na Aprilio Max N. pa itak gre v MotoGP, njega se lahko kr briše za kkšn let iz WSBK :glare:
Cartman Objavljeno Oktober 19, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 19, 2010 Jakub Smrz se pa ne more odločit kaj bi vozu Ducati ali Aprilia. Bo nasledn let spet skoču nekje vmes na Aprilio Max N. pa itak gre v MotoGP, njega se lahko kr briše za kkšn let iz WSBK :glare: Sm kar parkrat že prebral, da bo neukirchner vozil hondo v motogp, ampak mi res ni jasno kako zakaj in čemu prav on? aima kake ultra bogate botre kot Abraham? Glede Smrtza sm bral da je bla to bol kaprica ekipe in u bistvu on ni hotel menjat stroja. :unsure: no, v 2011 nebo izgovorov. roko in tomkruz 1 1
Cartman Objavljeno Oktober 27, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 27, 2010 superbikerji so testirali na Aragonu. 1. Checa (Ducati) 1'58.3 2. Fabrizio (Suzuki 1'59.3; 3. Biaggi (Aprilia) 1'59.4; 4. Haga (Aprilia) 2'00.3; 5. Camier (Aprilia) Sykes (Kawasaki) 2'00.4; 7. Corser (BMW), Fuijwara (Kawasaki), Baroni (Ducati) 2'00.6; 10. Haslam (BMW) 2'01.0 za primerjavo MotoGP so dirko vozili 1:49:5 najbolši krog dirke by Pedrosa, Kalio zadnji na dirki jo je odpelal s tempom 1:52:xx rekord kroga ma Stoner 1:48:942 roko, tomkruz, P182 in 1 other 2 2
MihaJ Objavljeno Oktober 27, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2010 superbikerji so testirali na Aragonu. 1. Checa (Ducati) 1'58.3 2. Fabrizio (Suzuki 1'59.3; 3. Biaggi (Aprilia) 1'59.4; 4. Haga (Aprilia) 2'00.3; 5. Camier (Aprilia) Sykes (Kawasaki) 2'00.4; 7. Corser (BMW), Fuijwara (Kawasaki), Baroni (Ducati) 2'00.6; 10. Haslam (BMW) 2'01.0 za primerjavo MotoGP so dirko vozili 1:49:5 najbolši krog dirke by Pedrosa, Kalio zadnji na dirki jo je odpelal s tempom 1:52:xx rekord kroga ma Stoner 1:48:942 UUU MATER! 10 sekund! To je v dirkanju cela večnost! A si povsem ziher v te čase? Ker na enih progah je bilo rečeno da je razlike samo 1-2 sekundi. Ducati še vedno na vrhu in to za celo sekundo? A niso jambrali, da V2 ni več dober? Mogoče so pa Checi že prototipni V4 noter vtaknili... Aja še to: Luca Scassa, ki je letos vozil lanskega Haginega Ducatija, je podpisal pogodbo z moštvom Triumpha v Supersport, kateremu je zagotovljena tovarniška podpora. Hkrati bo tudi njihov uradni fabriški testni voznik za njihov prihajajoči litrski superbike, Daytono 1000 ali kakorkoli se bo že imenovala. tomkruz 1
Cartman Objavljeno Oktober 27, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 27, 2010 (popravljeno) UUU MATER! 10 sekund! To je v dirkanju cela večnost! A si povsem ziher v te čase? Ker na enih progah je bilo rečeno da je razlike samo 1-2 sekundi. Ducati še vedno na vrhu in to za celo sekundo? A niso jambrali, da V2 ni več dober? Mogoče so pa Checi že prototipni V4 noter vtaknili... Aja še to: Luca Scassa, ki je letos vozil lanskega Haginega Ducatija, je podpisal pogodbo z moštvom Triumpha v Supersport, kateremu je zagotovljena tovarniška podpora. Hkrati bo tudi njihov uradni fabriški testni voznik za njihov prihajajoči litrski superbike, Daytono 1000 ali kakorkoli se bo že imenovala. ja, razlike so zelo velike. časi so z uradnih strani. ne vem a tako razliko generira proga ali morda letni čas? časi na dirkah so bli precej bližje silverstone Crutchlow 2'05.259 Lorenzo 2'03.526, Brno Biaggi 1'59.763 Lorenzo 1'57.524 Assen Rea 1'36.440 Pedrosa 1'34.525 Philip island: Haslam 1'32.193 Stoner 1'30.458 Popravljeno Oktober 27, 2010. Popravil Cartman tomkruz, P182, roko in 1 other 2 2
Poljachina Objavljeno Oktober 28, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2010 Drugač na testiranjih v Aragonu ne vozijo po isti progi kot so pr MOTOGP-ju. In je zaradi tega večje odstopanje. Mislim da naj bi uporablal tako progo kot jo uporabljajo avtomobilisti. tomkruz in roko 2
Cartman Objavljeno Oktober 28, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 28, 2010 Drugač na testiranjih v Aragonu ne vozijo po isti progi kot so pr MOTOGP-ju. In je zaradi tega večje odstopanje. Mislim da naj bi uporablal tako progo kot jo uporabljajo avtomobilisti. The three-day test is being held on a slightly longer track (5.345 kms) than the one used in MotoGP, with the final curve incorporating a hairpin and an ‘esse' bend instead of a long left-hand curve zdej mi je pa jasno, od kje take razlike. Hvala za update!!!
KennyJR Objavljeno Oktober 28, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2010 zdej mi je pa jasno, od kje take razlike. Hvala za update!!! :D bladzo, MoTo G_P, grepavl in 2 others 1 4
roko Objavljeno Oktober 28, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2010 Day 2 times (unofficial): 1. Biaggi (Aprilia Alitalia) 1'58"7 2. Fabrizio (Suzuki Alstare) 1'59"2 2. Corser (BMW) 1'59"2 2.Haga (Aprilia Pata Racing) 1'59"2 2. Sykes (Kawasaki) 1'59"2; 6. Camier (Aprilia Alitalia) 1'59"3; 7. 7. Haslam (BMW) 2'00"0; 8 8.Fuijwara (Kawasaki) 2'00"2 Na današnjem treningu kar štirje dirkači na različnih motociklih z istim časom.
Port Folio Objavljeno Oktober 28, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2010 ... zgleda, da N. Haga dobiva svoj "mojo" nazaj ...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se