Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Dejansko se je že začelo!! v Magny Coursu je sicer dež in grdo vreme, ampak Haslam je že vozil ex-Xausov BMW in Haga je naredil nekaj krogov z Pata Aprilijo. juhej!!

Objavljeno

evo ga...

po dnevu in pol je izjavil tole:"We have some work to do but it's all pointing in the right direction."

:hmm: Nobenga silnega zadovoljstva nad bavarcem, upam de ni šel na slabše.

Objavljeno

jah no na boljše bi že težko šel, ker je blo pri suzukiju super... samo vprašanje kolk misle suzuki kej naslednje leto...

Objavljeno

jah no na boljše bi že težko šel, ker je blo pri suzukiju super... samo vprašanje kolk misle suzuki kej naslednje leto...

Ne vem, zakaj dirkači odhajajo iz super Suzukija. Letos Haslam, lani Neukirchner. Neukirchner se je na Hondi čisto izgubil.

Objavljeno (popravljeno)

po dnevu in pol je izjavil tole:"We have some work to do but it's all pointing in the right direction."

:hmm: Nobenga silnega zadovoljstva nad bavarcem, upam de ni šel na slabše.

realno gledano je šel na slabše, ker je suzuki trenutno verjetno boljši, vendar ima paket potencial samo izkoristiti ga bo treba...

haslamova izjava tedna :D

“On my first lap of the day all the lights on the dash were flashing and the message on the dash was TWAT 2LOW. I was laughing as I thought the bike was having a go at me because I wasn’t going fast enough! but when I came in I found out that it’s the message to say the water temperature is too low.”

še neuradni časi...

zanima me predvsem kako se bo na 4valjniku znašel fabrizio, če se spomnimo na hondi ni dosegal

nekih odmevnih razultatov, bomo videli...

1. Laverty (Yamaha) 1min 38.8

2. Haslam (BMW) 1min 39.2

3. Sykes (Kawasaki) 1min 39.3

4. Corser (BMW) 1min 39.9

5. Haga (Aprilia) 1min 40.0

6. Fabrizio (Suzuki) 1min 40.0

Popravljeno . Popravil P182
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ne vem, zakaj dirkači odhajajo iz super Suzukija. Letos Haslam, lani Neukirchner. Neukirchner se je na Hondi čisto izgubil.

Haslam je šu stran, ker Suzuki ni obljubil vse tovarniške podpore. že pred koncem sezone je blo jasno de se bo pr Suzukiju neki zgodilo in Bata, šef/lasnik ekipe alstare ni dobil nobenih zagotovil da bodo sploh podpirali ekipo za WSBK. zato bo drugo leto na gridu sam en suzuki, vozi Fabrizio. glede Neukirchnerja. . se mi zdi da se je zakockal. Honda je zgledala dobro ko Rea ni šu potleh in en vikend v ameriki ko je Checa razturil. CBR ma nek kiks v ciklistiki ki ga obvlada samo Rea. zato so ostali (stiggy, DFX) zamenjali motorje.

Objavljeno

nekje sem prebral, da naj bi bila tenkate honda za vožnjo zelo agresiven motor in zgleda ga je samo rea uspel ukrotiti...

zadeva me spominja na kombinacijo stoner/ducati

Objavljeno

nekje sem prebral, da naj bi bila tenkate honda za vožnjo zelo agresiven motor in zgleda ga je samo rea uspel ukrotiti...

zadeva me spominja na kombinacijo stoner/ducati

Mene pa še bl na Melandri/Ducati B)

Objavljeno

Mene pa še bl na Melandri/Ducati B)

v mislih sem imel kombinacijo rea/honda in ne neukirchner/honda :)

Objavljeno

zanima me predvsem kako se bo na 4valjniku znašel fabrizio, če se spomnimo na hondi ni dosegal

nekih odmevnih razultatov, bomo videli...

no ja ni bil ravno nevem kako dober... ampak proti koncu je pa dosegal kar dobre rezultate...

se spomnim par let nazaj, ko je v brnu v zadnjih mislim da treh ovinkih(kombinacijah) prehitel 3 dirkače in končal kot 3 :) potem pa drugo dirko kot 2. se mi zdi da je takrat obe zmagal kagayama...

Objavljeno

no ja ni bil ravno nevem kako dober... ampak proti koncu je pa dosegal kar dobre rezultate...

se spomnim par let nazaj, ko je v brnu v zadnjih mislim da treh ovinkih(kombinacijah) prehitel 3 dirkače in končal kot 3 :) potem pa drugo dirko kot 2. se mi zdi da je takrat obe zmagal kagayama...

sicer 2. dirka, ampak vseno zanimivo za pogledat :OK:

Objavljeno

Koledar dirk WSBK za 2011.

February 27 Australia Phillip Island

March 27 Europe t.b.a

April 17 The Netherlands Assen

May 8 Italy Monza

May 30 (Monday) United States Miller Motorsport Park

June 12 San Marino Misano

June 19 Spain Motorland Aragon

July 10 Czech Republic Brno

July 31 Great Britain Silverstone

September 4 Germany Nurburgring

September 25 Italy t.b.a

October 2 France Magny Cours

October 16 Portugal Portimao

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Več al manj je vse odločeno. trenutno so od renomiranih dirkačev brez stola še Xaus Toseland in Neukirchner, fraj pa je še ena ten kate honda. Biaggi je končal ugibanja in si vzel še dve sezoni časa de se skrega tud z vsemi pr Apriliji. ko bo šu u penzijo bo mel 41 let. :hmm:

Aprilia Alitalia

Max Biaggi

Leon Camier

Suzuki Alstare

Michel Fabrizio

Yamaha Sterilgarda

Eugene Laverty

Marco Melandri

Ten Kate Honda

Jonathan Rea

BMW Motorrad

Leon Haslam

Troy Corser

Kawasaki SRT

Chris Vermeulen

Joan Lascorz

Tom Sykes

Althea Ducati

Carlos Checa

PATA Aprilia

Noriyuki Haga

Liberty Ducati

Sylvain Guintoli

Jakub Smrz

Pedercini Kawasaki

TBA

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno (popravljeno)

18 motorjev? :O a bo še kaka extra ekipa al??

Popravljeno . Popravil KennyJR
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Jakub Smrz se pa ne more odločit kaj bi vozu Ducati ali Aprilia. Bo nasledn let spet skoču nekje vmes na Aprilio :whistle: Max N. pa itak gre v MotoGP, njega se lahko kr briše za kkšn let iz WSBK :glare:

Objavljeno

Jakub Smrz se pa ne more odločit kaj bi vozu Ducati ali Aprilia. Bo nasledn let spet skoču nekje vmes na Aprilio :whistle: Max N. pa itak gre v MotoGP, njega se lahko kr briše za kkšn let iz WSBK :glare:

Sm kar parkrat že prebral, da bo neukirchner vozil hondo v motogp, ampak mi res ni jasno kako zakaj in čemu prav on? aima kake ultra bogate botre kot Abraham?

Glede Smrtza sm bral da je bla to bol kaprica ekipe in u bistvu on ni hotel menjat stroja. :unsure: no, v 2011 nebo izgovorov.

Objavljeno

superbikerji so testirali na Aragonu.

1. Checa (Ducati) 1'58.3

2. Fabrizio (Suzuki 1'59.3;

3. Biaggi (Aprilia) 1'59.4;

4. Haga (Aprilia) 2'00.3;

5. Camier (Aprilia) Sykes (Kawasaki) 2'00.4;

7. Corser (BMW), Fuijwara (Kawasaki), Baroni (Ducati) 2'00.6;

10. Haslam (BMW) 2'01.0

za primerjavo MotoGP so dirko vozili 1:49:5 najbolši krog dirke by Pedrosa, Kalio zadnji na dirki jo je odpelal s tempom 1:52:xx rekord kroga ma Stoner 1:48:942

Objavljeno

superbikerji so testirali na Aragonu.

1. Checa (Ducati) 1'58.3

2. Fabrizio (Suzuki 1'59.3;

3. Biaggi (Aprilia) 1'59.4;

4. Haga (Aprilia) 2'00.3;

5. Camier (Aprilia) Sykes (Kawasaki) 2'00.4;

7. Corser (BMW), Fuijwara (Kawasaki), Baroni (Ducati) 2'00.6;

10. Haslam (BMW) 2'01.0

za primerjavo MotoGP so dirko vozili 1:49:5 najbolši krog dirke by Pedrosa, Kalio zadnji na dirki jo je odpelal s tempom 1:52:xx rekord kroga ma Stoner 1:48:942

UUU MATER! 10 sekund! To je v dirkanju cela večnost! A si povsem ziher v te čase? Ker na enih progah je bilo rečeno da je razlike samo 1-2 sekundi.

Ducati še vedno na vrhu in to za celo sekundo? A niso jambrali, da V2 ni več dober? Mogoče so pa Checi že prototipni V4 noter vtaknili... :)

Aja še to: Luca Scassa, ki je letos vozil lanskega Haginega Ducatija, je podpisal pogodbo z moštvom Triumpha v Supersport, kateremu je zagotovljena tovarniška podpora. Hkrati bo tudi njihov uradni fabriški testni voznik za njihov prihajajoči litrski superbike, Daytono 1000 ali kakorkoli se bo že imenovala.

Objavljeno (popravljeno)

UUU MATER! 10 sekund! To je v dirkanju cela večnost! A si povsem ziher v te čase? Ker na enih progah je bilo rečeno da je razlike samo 1-2 sekundi.

Ducati še vedno na vrhu in to za celo sekundo? A niso jambrali, da V2 ni več dober? Mogoče so pa Checi že prototipni V4 noter vtaknili... :)

Aja še to: Luca Scassa, ki je letos vozil lanskega Haginega Ducatija, je podpisal pogodbo z moštvom Triumpha v Supersport, kateremu je zagotovljena tovarniška podpora. Hkrati bo tudi njihov uradni fabriški testni voznik za njihov prihajajoči litrski superbike, Daytono 1000 ali kakorkoli se bo že imenovala.

ja, razlike so zelo velike. časi so z uradnih strani. ne vem a tako razliko generira proga ali morda letni čas?

časi na dirkah so bli precej bližje

silverstone Crutchlow 2'05.259 Lorenzo 2'03.526,

Brno Biaggi 1'59.763 Lorenzo 1'57.524

Assen Rea 1'36.440 Pedrosa 1'34.525

Philip island: Haslam 1'32.193 Stoner 1'30.458

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

Drugač na testiranjih v Aragonu ne vozijo po isti progi kot so pr MOTOGP-ju. In je zaradi tega večje odstopanje. Mislim da naj bi uporablal tako progo kot jo uporabljajo avtomobilisti.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Drugač na testiranjih v Aragonu ne vozijo po isti progi kot so pr MOTOGP-ju. In je zaradi tega večje odstopanje. Mislim da naj bi uporablal tako progo kot jo uporabljajo avtomobilisti.

The three-day test is being held on a slightly longer track (5.345 kms) than the one used in MotoGP, with the final curve incorporating a hairpin and an ‘esse' bend instead of a long left-hand curve

:) zdej mi je pa jasno, od kje take razlike. Hvala za update!!!

Objavljeno

Day 2 times (unofficial): 1. Biaggi (Aprilia Alitalia) 1'58"7

2. Fabrizio (Suzuki Alstare) 1'59"2

2. Corser (BMW) 1'59"2

2.Haga (Aprilia Pata Racing) 1'59"2

2. Sykes (Kawasaki) 1'59"2;

6. Camier (Aprilia Alitalia) 1'59"3; 7.

7. Haslam (BMW) 2'00"0; 8

8.Fuijwara (Kawasaki) 2'00"2

Na današnjem treningu kar štirje dirkači na različnih motociklih z istim časom.:)

Objavljeno

... zgleda, da N. Haga dobiva svoj "mojo" nazaj ... :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!