Skoči na vsebino

WSBK 2011


Cartman

Priporočene objave

in to kljub temu de se je enkat sesul!!!! CARSKO !!!! Zelo me zanima kolko rezerve ma Haslam, in kako hiter bo lahko Vermeulen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Časi petkovih treningov:

1. Biaggi (Aprilia) 1'58.0;

2. Sykes (Kawasaki) 1'58.6

3. Haslam (BMW) 1'59.0

4. Fabrizio (Suzuki) 1'59.2

5. Camier (Aprilia) 1'59.2

; 6. Corser (BMW) 1'59.3;

7. Haga (Aprilia) 1'59.6;

8. Fuijwara (Kawasaki) 2'00.2

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Melandri covered a total of 74 laps, setting a best time of 1'33.9 on soft tyres and 1'34.28 on race rubber, while Laverty's best was 1'34.9. The lap record at Valencia belongs to Noriyuki Haga (Ducati, 2009) in 1'34.618.

oz. TUKAJ

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Melandri covered a total of 74 laps, setting a best time of 1'33.9 on soft tyres and 1'34.28 on race rubber, while Laverty's best was 1'34.9. The lap record at Valencia belongs to Noriyuki Haga (Ducati, 2009) in 1'34.618.

oz. TUKAJ

temu dečku pa prvoščim mal veselja in uspeha. po totalnem zayebu z ducatijem v motoGp se je opekel še z podpisom za kawasaki in letos čist pregoru na hondi ki ni več taka kot je bla RCV211 s katero je bil podprvak in se mi zdi da petkat zmagal. Čeprav mi ni jasno, kako lahko tako majhen človek tako fantastično obvlada R1, ki je en kos motorja. Crutchlow in Spies sta enkat večja od Melandrija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

temu dečku pa prvoščim mal veselja in uspeha. po totalnem zayebu z ducatijem v motoGp se je opekel še z podpisom za kawasaki in letos čist pregoru na hondi ki ni več taka kot je bla RCV211 s katero je bil podprvak in se mi zdi da petkat zmagal. Čeprav mi ni jasno, kako lahko tako majhen človek tako fantastično obvlada R1, ki je en kos motorja. Crutchlow in Spies sta enkat večja od Melandrija.

Matr bi bil jest vesel da bi se Mare vrnu na zmagovita pota, najprej tuki v WSBK.. pa pol mogoč nazaj na en tovarniški stroj v motogp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

temu dečku pa prvoščim mal veselja in uspeha. po totalnem zayebu z ducatijem v motoGp se je opekel še z podpisom za kawasaki in letos čist pregoru na hondi ki ni več taka kot je bla RCV211 s katero je bil podprvak in se mi zdi da petkat zmagal. Čeprav mi ni jasno, kako lahko tako majhen človek tako fantastično obvlada R1, ki je en kos motorja. Crutchlow in Spies sta enkat večja od Melandrija.

Cructhlow je enkrat večji od Melandrija? Kje si pa to pobral...po moje še 165 cm nima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cructhlow je enkrat večji od Melandrija? Kje si pa to pobral...po moje še 165 cm nima.

Imaš kar prav. Na njegovi spletni strani (http://www.calcrutchlow.com/index.php?categoryid=7) piše, da je visok 5ft 6", kar je nekaj manj kot 163 centimetrov. Melandri pa ima 166 cm (http://www.motogp.com/en/riders/Marco+Melandri).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem mislu striktno v višino. postava. ker so vsi fantje resni športniki, niso zamaščeni, in so več al manj iz mišic. V Imoli je bil Melandri že v yamahinem boksu, in sta bla en zraven drugega. Crutchlow je dec, Melandi pa 12 let star otrok. to da je Cal velik samo 163cm :eek:

no, zbrskal sem da je tudi Haslam velik samo 165, in če vidiš vse tri skupaj, sta Crutchlow in Haslam vsak za dva Mlandrija. marco je res drobcan dečko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem mislu striktno v višino. postava. ker so vsi fantje resni športniki, niso zamaščeni, in so več al manj iz mišic. V Imoli je bil Melandri že v yamahinem boksu, in sta bla en zraven drugega. Crutchlow je dec, Melandi pa 12 let star otrok. to da je Cal velik samo 163cm :eek:

no, zbrskal sem da je tudi Haslam velik samo 165, in če vidiš vse tri skupaj, sta Crutchlow in Haslam vsak za dva Mlandrija. marco je res drobcan dečko.

Je pa zato tolk bolj priljubljen v Vatikanu :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Večina WSBK ekip že trenira. Yamaha in Aprilia v Philip Islandu, Kawasaki sam v Almeriji, precej ostalih pa na Portugalskem-Portimao. v avstraliji so se takole poredali Biaggi 1.32.4, Laverty 1.32.9, Camier 1.33.4, Melandri 1.33.5

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Očitno je letos nujno met operacijo rame. po Rossiju in Crutchlowu je mel čiščenje vezi in učvrstitev s še tremi vijaki zudi Melandri. ramo naj bi si poškodoval med prenašanem prtljage na letališču. operacija ni tako obsežna kot pri prvih dveh, zato naj bi bil v avstralijina prvi dirkaški vikend čez točno devet tednov že v polni kondiciji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidiš, to pa je neki.. Dirkaš na najvišjem svetovnem nivoju, s hitrostmi 300km/h in več, nimaš nobene "kletke" za zaščito, samo eno plast 1.3mm usnja in par plastičnih ščitnikov, si redno izpostavljen hudim udarcem in silam, ki pridejo s padci, ki so reden sestavni del dirk in treningov, na katerih sodeluješ praktično celo leto, potem si pa ramo fentaš, ko na letališču prtljago neseš :D

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja no verjetno je to posledica izpaha rame v assnu letos... tudi ta izpah pa je bil posledica parih izpahov v preteklih sezonah... glede na stanje rame, si jo verjetno ni prav težko poškodovati med nošenjem prtljage...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidiš, to pa je neki.. Dirkaš na najvišjem svetovnem nivoju, s hitrostmi 300km/h in več, nimaš nobene "kletke" za zaščito, samo eno plast 1.3mm usnja in par plastičnih ščitnikov, si redno izpostavljen hudim udarcem in silam, ki pridejo s padci, ki so reden sestavni del dirk in treningov, na katerih sodeluješ praktično celo leto, potem si pa ramo fentaš, ko na letališču prtljago neseš :D

ja, mal bosa se mi zdi. de ni morda tenisa z Montoyo igral, nerodno padel in razlosal kak šrauf. Čudno je de je to stara poškodba na desni rami, in je že tretjič sestavlena s šraufi, leva ki jo je poškodoval med sezono, naj mu nebi delala problemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm kar parkrat že prebral, da bo neukirchner vozil hondo v motogp, ampak mi res ni jasno kako zakaj in čemu prav on? aima kake ultra bogate botre kot Abraham?

Glede Smrtza sm bral da je bla to bol kaprica ekipe in u bistvu on ni hotel menjat stroja. :unsure: no, v 2011 nebo izgovorov.

M. Neukirchner gre za MZ vozit v Moto2, nič botrov al pa fotrov kot K. Abraham

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidiš, to pa je neki.. Dirkaš na najvišjem svetovnem nivoju, s hitrostmi 300km/h in več, nimaš nobene "kletke" za zaščito, samo eno plast 1.3mm usnja in par plastičnih ščitnikov, si redno izpostavljen hudim udarcem in silam, ki pridejo s padci, ki so reden sestavni del dirk in treningov, na katerih sodeluješ praktično celo leto, potem si pa ramo fentaš, ko na letališču prtljago neseš :D

Jebat ga se zgodi, če posebej če maš 50kg pa ti mami v torbo za malco da dva namest enega sendviča, kolikor ponavadi lahk neseš... pol pa na hitr dvigneš pa gre rama.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Evropski junior pokal zanimiva priložnost da talentirani najstniki za znosen denar odpelejo precej atraktivno sezono. prvi pred sezonski test bo že konec meseca v portimaou. 25-28 januar

Drag začetek, R6 cup v sklopu IDM košta 14 čukov, ni pa prevoza in priprave motocikla za vsako dirko.... ne vem če ravno odtehta?

Popestritev pa bo!

LP bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drag začetek, R6 cup v sklopu IDM košta 14 čukov, ni pa prevoza in priprave motocikla za vsako dirko.... ne vem če ravno odtehta?

Popestritev pa bo!

LP bajsi

Da prevoz in priprava tega ne odtehtata?

Vse kar mora narediti nadobuden pilot (ali pilotka) je to, da se prikaže na dirkališču, se vsede na motor in odpelje (aja. bencin ni vštet v ceno, lahko pa da je pa tega niso napisali). Ko pride v boks, ga čaka tam motor obut v nove gume, na stojalih, z vsem orodjem, ki ga potrebuje. Meni osebno se to zdi super ponudba. Vendar je končna cena 22.680,00 EUR (z vštetim DDV).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da prevoz in priprava tega ne odtehtata?

Vse kar mora narediti nadobuden pilot (ali pilotka) je to, da se prikaže na dirkališču, se vsede na motor in odpelje (aja. bencin ni vštet v ceno, lahko pa da je pa tega niso napisali). Ko pride v boks, ga čaka tam motor obut v nove gume, na stojalih, z vsem orodjem, ki ga potrebuje. Meni osebno se to zdi super ponudba. Vendar je končna cena 22.680,00 EUR (z vštetim DDV).

Motor pa pride tri pa pol jurje, R6 pa 11 pa drobiž, če me spomin ne vara, od 14k€ do 18k€ je 4 plus 7,5k€ razlike v ceni motorja... torej bodo za teh 11 čukov motor na šest dirk pripeljali pa vsakič olje in gume menjali (če sploh)?!

Nimam dirkaških izkušenj kot ti, ampak kakšna je razlika, če se pelješ z avtodomom ali z avtodomom in prikolico (za motor) na dirko?? Dirkač se ne prikaže kar sam od sebe na dirkališču in letalo ni najbolj praktičen in poceni način prevoza za dirkača in ekipo z vso opremo. Pa tudi spat je treba nekje.. Avtodom ali kombi je kar popularna oblika transporta in tisti moped na prikolici ne poveča stroška v tako meri da bi takšno razliko opravičili.

Zgolj stvar matematike... cena je zasoljena!

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa kompletna sezona v R6 cupu stane med 70k€ in 120k€ za voznika, ki si želi uvrstitev na rep deseterice, iz Motorrada 26 ali 1(2011?) , cena iz nule z motorjem, rezervnim rabljenim motorjem za treninge, predelave, vsi tekoči stroški in kombi za prevoz motorjev in ekipe, pa ne vem kaj še vse.

Popravljeno . Popravil bajsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa kompletna sezona v R6 cupu stane med 70k€ in 120k€ za voznika, ki si želi uvrstitev na rep deseterice, iz Motorrada 26 ali 1(2011?) , cena iz nule z motorjem, rezervnim rabljenim motorjem za treninge, predelave, vsi tekoči stroški in kombi za prevoz motorjev in ekipe, pa ne vem kaj še vse.

Ravno o tem ti govorim. Kolikor sem jaz razumel je omenjena cena zares super in je zadeva cenovno dostopna tudi za "fotr" investicijo (verjetno je k temu treba prišteti še vsaj 10.000 EUR za stroške prevoza na prizorišča, rezrvne dele ko gre zadeva po tleh...). Ko pa se dokažeš v tem tekmovanju pa verjetno lahko dobiš tudi kje kakšnega sponzorja in napreduješ v višje razrede tekmovanja.

Moraš vedeti, da ti za ta denar ponujejo motor, pripravlljen za dirke (torej racing kit, ki lahko stane tudi do 5.000 EUR (elektronika, izpuh...)), prevoz na vsa prizorišča, ti postavijo boks, ti dajo orodje. Že samo orodje za take hece stane verjetno več tisoč evrov (tisto iz Loius-a tukaj verjetno ne pride v poštev). Poleg tega ti poservisirajo motor; to pomeni, da od ekipe rabiš samo nekoga, ki zna zamenjati gume in kakšen poliester pošravfati, ostale večje tehnične zadeve (npr. menjava menjalnika) pa naredijo oni. To vse sicer si pod to ponudbo jaz predstavljam, ni pa nujno da je to tako, saj moraš za detaljne informacije stopiti v kontakt z njimi. Bi pa vsekakor bilo zanimivo vedeti, kaj točno vse vključuje omenjena cena.

Predvidevam, da bodo s tako ponudbo kvoto dirkačev kar hitro zapolnili, bi bilo pa zanimivo vedeti, kako bodo delali selekcijo če bo prijavljenih preveč kandidatov. Verjetno na podlagi predhodnih dirkaških dosežkov, ki pa so pogoj za udejstvovanje v tej kategoriji.

Navsezadnje so vsi današnji dirkači v MotoGP izhajali iz podobnih tekmovanj. S tem želijo seveda pripraviti podmladek za prihodnje kategorije tega tekmovanja, ker če ne bo dirkačev ne bo dirk, če ne bo dirk ne bo denarja...

Tudi jaz nimam dirkaških izkušenj, imam le to srečo da si lahko privoščim serijski motor samo za na pisto in da lahko parkrat letno drajsam kolena. Ampak to je daleeeeeeeeeeeeeččččččččččč od pravega dirkanja, ki zahteva mnogo več kot le motor, gume in nekaj denarja za plačilo eventov na dirkališču in prevoz do njih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem si omislil dodatno prevozno sredstvo za na pisto, ampak sem še bolj frišen, šele od lani (nekaj obiskov piste sem pa le sestavil), sem pa zasledil še eno ponudbo za 10čukov, spet v sklopu IDMa, Street Triple Cup, motor, orodje, oblačila za voznika in ekipo ter vse štartnine za dirke in petkove treninge. Pa je že motor 8990€.

Ne vem, vseeno se mi zdi dosti denarja za 250 kubov, ne vem pa koliko bo tega njihovega servisiranja. Je pa en velik plus, zadeva laufa pod okriljem WSBK, ki je vseeno svetovno prvenstvo in ne zgolj nacionalno, pa čeprav odprtega tipa.

Vsekakor bo pomladek v naslednjih letih v Supersport in SBK verjetno to pot ubiral... taka mini odskočna deska, če jih ta veliki opazijo.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!