Cartman Objavljeno Oktober 28, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 28, 2010 in to kljub temu de se je enkat sesul!!!! CARSKO !!!! Zelo me zanima kolko rezerve ma Haslam, in kako hiter bo lahko Vermeulen.
roko Objavljeno Oktober 29, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2010 Časi petkovih treningov: 1. Biaggi (Aprilia) 1'58.0; 2. Sykes (Kawasaki) 1'58.6 3. Haslam (BMW) 1'59.0 4. Fabrizio (Suzuki) 1'59.2 5. Camier (Aprilia) 1'59.2 ; 6. Corser (BMW) 1'59.3; 7. Haga (Aprilia) 1'59.6; 8. Fuijwara (Kawasaki) 2'00.2
KennyJR Objavljeno Oktober 30, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2010 haslam se počasi ogreva dotem, krava in jamah 1 2
jest7 Objavljeno November 11, 2010 Opozori Objavljeno November 11, 2010 Melandri danes v Valenciji sedel na svojem novem konjičku. A je mogoče kdo najdu kake čase? Kelly 1
Godspeed Objavljeno November 12, 2010 Opozori Objavljeno November 12, 2010 Melandri covered a total of 74 laps, setting a best time of 1'33.9 on soft tyres and 1'34.28 on race rubber, while Laverty's best was 1'34.9. The lap record at Valencia belongs to Noriyuki Haga (Ducati, 2009) in 1'34.618. oz. TUKAJ
Cartman Objavljeno November 12, 2010 Avtor Opozori Objavljeno November 12, 2010 Melandri covered a total of 74 laps, setting a best time of 1'33.9 on soft tyres and 1'34.28 on race rubber, while Laverty's best was 1'34.9. The lap record at Valencia belongs to Noriyuki Haga (Ducati, 2009) in 1'34.618. oz. TUKAJ temu dečku pa prvoščim mal veselja in uspeha. po totalnem zayebu z ducatijem v motoGp se je opekel še z podpisom za kawasaki in letos čist pregoru na hondi ki ni več taka kot je bla RCV211 s katero je bil podprvak in se mi zdi da petkat zmagal. Čeprav mi ni jasno, kako lahko tako majhen človek tako fantastično obvlada R1, ki je en kos motorja. Crutchlow in Spies sta enkat večja od Melandrija. roko, P182, casper7 in 3 others 4 2
sjeng Objavljeno November 12, 2010 Opozori Objavljeno November 12, 2010 temu dečku pa prvoščim mal veselja in uspeha. po totalnem zayebu z ducatijem v motoGp se je opekel še z podpisom za kawasaki in letos čist pregoru na hondi ki ni več taka kot je bla RCV211 s katero je bil podprvak in se mi zdi da petkat zmagal. Čeprav mi ni jasno, kako lahko tako majhen človek tako fantastično obvlada R1, ki je en kos motorja. Crutchlow in Spies sta enkat večja od Melandrija. Matr bi bil jest vesel da bi se Mare vrnu na zmagovita pota, najprej tuki v WSBK.. pa pol mogoč nazaj na en tovarniški stroj v motogp
greg570 Objavljeno November 12, 2010 Opozori Objavljeno November 12, 2010 temu dečku pa prvoščim mal veselja in uspeha. po totalnem zayebu z ducatijem v motoGp se je opekel še z podpisom za kawasaki in letos čist pregoru na hondi ki ni več taka kot je bla RCV211 s katero je bil podprvak in se mi zdi da petkat zmagal. Čeprav mi ni jasno, kako lahko tako majhen človek tako fantastično obvlada R1, ki je en kos motorja. Crutchlow in Spies sta enkat večja od Melandrija. Cructhlow je enkrat večji od Melandrija? Kje si pa to pobral...po moje še 165 cm nima. roko, sjeng in tomkruz 2 1
gretzky Objavljeno November 12, 2010 Opozori Objavljeno November 12, 2010 Cructhlow je enkrat večji od Melandrija? Kje si pa to pobral...po moje še 165 cm nima. Imaš kar prav. Na njegovi spletni strani (http://www.calcrutchlow.com/index.php?categoryid=7) piše, da je visok 5ft 6", kar je nekaj manj kot 163 centimetrov. Melandri pa ima 166 cm (http://www.motogp.com/en/riders/Marco+Melandri).
Cartman Objavljeno November 13, 2010 Avtor Opozori Objavljeno November 13, 2010 Nisem mislu striktno v višino. postava. ker so vsi fantje resni športniki, niso zamaščeni, in so več al manj iz mišic. V Imoli je bil Melandri že v yamahinem boksu, in sta bla en zraven drugega. Crutchlow je dec, Melandi pa 12 let star otrok. to da je Cal velik samo 163cm no, zbrskal sem da je tudi Haslam velik samo 165, in če vidiš vse tri skupaj, sta Crutchlow in Haslam vsak za dva Mlandrija. marco je res drobcan dečko. roko in tomkruz 1 1
sjeng Objavljeno November 13, 2010 Opozori Objavljeno November 13, 2010 Nisem mislu striktno v višino. postava. ker so vsi fantje resni športniki, niso zamaščeni, in so več al manj iz mišic. V Imoli je bil Melandri že v yamahinem boksu, in sta bla en zraven drugega. Crutchlow je dec, Melandi pa 12 let star otrok. to da je Cal velik samo 163cm no, zbrskal sem da je tudi Haslam velik samo 165, in če vidiš vse tri skupaj, sta Crutchlow in Haslam vsak za dva Mlandrija. marco je res drobcan dečko. Je pa zato tolk bolj priljubljen v Vatikanu LRR in Igorr 2
Cartman Objavljeno November 30, 2010 Avtor Opozori Objavljeno November 30, 2010 Večina WSBK ekip že trenira. Yamaha in Aprilia v Philip Islandu, Kawasaki sam v Almeriji, precej ostalih pa na Portugalskem-Portimao. v avstraliji so se takole poredali Biaggi 1.32.4, Laverty 1.32.9, Camier 1.33.4, Melandri 1.33.5
Cartman Objavljeno December 24, 2010 Avtor Opozori Objavljeno December 24, 2010 Očitno je letos nujno met operacijo rame. po Rossiju in Crutchlowu je mel čiščenje vezi in učvrstitev s še tremi vijaki zudi Melandri. ramo naj bi si poškodoval med prenašanem prtljage na letališču. operacija ni tako obsežna kot pri prvih dveh, zato naj bi bil v avstralijina prvi dirkaški vikend čez točno devet tednov že v polni kondiciji.
Jure Objavljeno December 24, 2010 Opozori Objavljeno December 24, 2010 (popravljeno) Vidiš, to pa je neki.. Dirkaš na najvišjem svetovnem nivoju, s hitrostmi 300km/h in več, nimaš nobene "kletke" za zaščito, samo eno plast 1.3mm usnja in par plastičnih ščitnikov, si redno izpostavljen hudim udarcem in silam, ki pridejo s padci, ki so reden sestavni del dirk in treningov, na katerih sodeluješ praktično celo leto, potem si pa ramo fentaš, ko na letališču prtljago neseš Popravljeno December 24, 2010. Popravil Jure
KennyJR Objavljeno December 24, 2010 Opozori Objavljeno December 24, 2010 ja no verjetno je to posledica izpaha rame v assnu letos... tudi ta izpah pa je bil posledica parih izpahov v preteklih sezonah... glede na stanje rame, si jo verjetno ni prav težko poškodovati med nošenjem prtljage... roko in krava 1 1
Cartman Objavljeno December 24, 2010 Avtor Opozori Objavljeno December 24, 2010 Vidiš, to pa je neki.. Dirkaš na najvišjem svetovnem nivoju, s hitrostmi 300km/h in več, nimaš nobene "kletke" za zaščito, samo eno plast 1.3mm usnja in par plastičnih ščitnikov, si redno izpostavljen hudim udarcem in silam, ki pridejo s padci, ki so reden sestavni del dirk in treningov, na katerih sodeluješ praktično celo leto, potem si pa ramo fentaš, ko na letališču prtljago neseš ja, mal bosa se mi zdi. de ni morda tenisa z Montoyo igral, nerodno padel in razlosal kak šrauf. Čudno je de je to stara poškodba na desni rami, in je že tretjič sestavlena s šraufi, leva ki jo je poškodoval med sezono, naj mu nebi delala problemov.
bajsi Objavljeno December 24, 2010 Opozori Objavljeno December 24, 2010 Sm kar parkrat že prebral, da bo neukirchner vozil hondo v motogp, ampak mi res ni jasno kako zakaj in čemu prav on? aima kake ultra bogate botre kot Abraham? Glede Smrtza sm bral da je bla to bol kaprica ekipe in u bistvu on ni hotel menjat stroja. :unsure: no, v 2011 nebo izgovorov. M. Neukirchner gre za MZ vozit v Moto2, nič botrov al pa fotrov kot K. Abraham LP Bajsi
sjeng Objavljeno December 25, 2010 Opozori Objavljeno December 25, 2010 Vidiš, to pa je neki.. Dirkaš na najvišjem svetovnem nivoju, s hitrostmi 300km/h in več, nimaš nobene "kletke" za zaščito, samo eno plast 1.3mm usnja in par plastičnih ščitnikov, si redno izpostavljen hudim udarcem in silam, ki pridejo s padci, ki so reden sestavni del dirk in treningov, na katerih sodeluješ praktično celo leto, potem si pa ramo fentaš, ko na letališču prtljago neseš Jebat ga se zgodi, če posebej če maš 50kg pa ti mami v torbo za malco da dva namest enega sendviča, kolikor ponavadi lahk neseš... pol pa na hitr dvigneš pa gre rama. casper7 in perici 1 1
Cartman Objavljeno Januar 2, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Januar 2, 2011 Evropski junior pokal zanimiva priložnost da talentirani najstniki za znosen denar odpelejo precej atraktivno sezono. prvi pred sezonski test bo že konec meseca v portimaou. 25-28 januar P182, logarr, tomkruz in 1 other 3 1
bajsi Objavljeno Januar 5, 2011 Opozori Objavljeno Januar 5, 2011 Evropski junior pokal zanimiva priložnost da talentirani najstniki za znosen denar odpelejo precej atraktivno sezono. prvi pred sezonski test bo že konec meseca v portimaou. 25-28 januar Drag začetek, R6 cup v sklopu IDM košta 14 čukov, ni pa prevoza in priprave motocikla za vsako dirko.... ne vem če ravno odtehta? Popestritev pa bo! LP bajsi
marko55 Objavljeno Januar 6, 2011 Opozori Objavljeno Januar 6, 2011 Drag začetek, R6 cup v sklopu IDM košta 14 čukov, ni pa prevoza in priprave motocikla za vsako dirko.... ne vem če ravno odtehta? Popestritev pa bo! LP bajsi Da prevoz in priprava tega ne odtehtata? Vse kar mora narediti nadobuden pilot (ali pilotka) je to, da se prikaže na dirkališču, se vsede na motor in odpelje (aja. bencin ni vštet v ceno, lahko pa da je pa tega niso napisali). Ko pride v boks, ga čaka tam motor obut v nove gume, na stojalih, z vsem orodjem, ki ga potrebuje. Meni osebno se to zdi super ponudba. Vendar je končna cena 22.680,00 EUR (z vštetim DDV).
bajsi Objavljeno Januar 6, 2011 Opozori Objavljeno Januar 6, 2011 Da prevoz in priprava tega ne odtehtata? Vse kar mora narediti nadobuden pilot (ali pilotka) je to, da se prikaže na dirkališču, se vsede na motor in odpelje (aja. bencin ni vštet v ceno, lahko pa da je pa tega niso napisali). Ko pride v boks, ga čaka tam motor obut v nove gume, na stojalih, z vsem orodjem, ki ga potrebuje. Meni osebno se to zdi super ponudba. Vendar je končna cena 22.680,00 EUR (z vštetim DDV). Motor pa pride tri pa pol jurje, R6 pa 11 pa drobiž, če me spomin ne vara, od 14k€ do 18k€ je 4 plus 7,5k€ razlike v ceni motorja... torej bodo za teh 11 čukov motor na šest dirk pripeljali pa vsakič olje in gume menjali (če sploh)?! Nimam dirkaških izkušenj kot ti, ampak kakšna je razlika, če se pelješ z avtodomom ali z avtodomom in prikolico (za motor) na dirko?? Dirkač se ne prikaže kar sam od sebe na dirkališču in letalo ni najbolj praktičen in poceni način prevoza za dirkača in ekipo z vso opremo. Pa tudi spat je treba nekje.. Avtodom ali kombi je kar popularna oblika transporta in tisti moped na prikolici ne poveča stroška v tako meri da bi takšno razliko opravičili. Zgolj stvar matematike... cena je zasoljena! LP Bajsi
bajsi Objavljeno Januar 6, 2011 Opozori Objavljeno Januar 6, 2011 (popravljeno) Drugače pa kompletna sezona v R6 cupu stane med 70k€ in 120k€ za voznika, ki si želi uvrstitev na rep deseterice, iz Motorrada 26 ali 1(2011?) , cena iz nule z motorjem, rezervnim rabljenim motorjem za treninge, predelave, vsi tekoči stroški in kombi za prevoz motorjev in ekipe, pa ne vem kaj še vse. Popravljeno Januar 6, 2011. Popravil bajsi
marko55 Objavljeno Januar 7, 2011 Opozori Objavljeno Januar 7, 2011 Drugače pa kompletna sezona v R6 cupu stane med 70k€ in 120k€ za voznika, ki si želi uvrstitev na rep deseterice, iz Motorrada 26 ali 1(2011?) , cena iz nule z motorjem, rezervnim rabljenim motorjem za treninge, predelave, vsi tekoči stroški in kombi za prevoz motorjev in ekipe, pa ne vem kaj še vse. Ravno o tem ti govorim. Kolikor sem jaz razumel je omenjena cena zares super in je zadeva cenovno dostopna tudi za "fotr" investicijo (verjetno je k temu treba prišteti še vsaj 10.000 EUR za stroške prevoza na prizorišča, rezrvne dele ko gre zadeva po tleh...). Ko pa se dokažeš v tem tekmovanju pa verjetno lahko dobiš tudi kje kakšnega sponzorja in napreduješ v višje razrede tekmovanja. Moraš vedeti, da ti za ta denar ponujejo motor, pripravlljen za dirke (torej racing kit, ki lahko stane tudi do 5.000 EUR (elektronika, izpuh...)), prevoz na vsa prizorišča, ti postavijo boks, ti dajo orodje. Že samo orodje za take hece stane verjetno več tisoč evrov (tisto iz Loius-a tukaj verjetno ne pride v poštev). Poleg tega ti poservisirajo motor; to pomeni, da od ekipe rabiš samo nekoga, ki zna zamenjati gume in kakšen poliester pošravfati, ostale večje tehnične zadeve (npr. menjava menjalnika) pa naredijo oni. To vse sicer si pod to ponudbo jaz predstavljam, ni pa nujno da je to tako, saj moraš za detaljne informacije stopiti v kontakt z njimi. Bi pa vsekakor bilo zanimivo vedeti, kaj točno vse vključuje omenjena cena. Predvidevam, da bodo s tako ponudbo kvoto dirkačev kar hitro zapolnili, bi bilo pa zanimivo vedeti, kako bodo delali selekcijo če bo prijavljenih preveč kandidatov. Verjetno na podlagi predhodnih dirkaških dosežkov, ki pa so pogoj za udejstvovanje v tej kategoriji. Navsezadnje so vsi današnji dirkači v MotoGP izhajali iz podobnih tekmovanj. S tem želijo seveda pripraviti podmladek za prihodnje kategorije tega tekmovanja, ker če ne bo dirkačev ne bo dirk, če ne bo dirk ne bo denarja... Tudi jaz nimam dirkaških izkušenj, imam le to srečo da si lahko privoščim serijski motor samo za na pisto in da lahko parkrat letno drajsam kolena. Ampak to je daleeeeeeeeeeeeeččččččččččč od pravega dirkanja, ki zahteva mnogo več kot le motor, gume in nekaj denarja za plačilo eventov na dirkališču in prevoz do njih. bentley, Port Folio, suzuki in 1 other 4
bajsi Objavljeno Januar 8, 2011 Opozori Objavljeno Januar 8, 2011 Tudi jaz sem si omislil dodatno prevozno sredstvo za na pisto, ampak sem še bolj frišen, šele od lani (nekaj obiskov piste sem pa le sestavil), sem pa zasledil še eno ponudbo za 10čukov, spet v sklopu IDMa, Street Triple Cup, motor, orodje, oblačila za voznika in ekipo ter vse štartnine za dirke in petkove treninge. Pa je že motor 8990€. Ne vem, vseeno se mi zdi dosti denarja za 250 kubov, ne vem pa koliko bo tega njihovega servisiranja. Je pa en velik plus, zadeva laufa pod okriljem WSBK, ki je vseeno svetovno prvenstvo in ne zgolj nacionalno, pa čeprav odprtega tipa. Vsekakor bo pomladek v naslednjih letih v Supersport in SBK verjetno to pot ubiral... taka mini odskočna deska, če jih ta veliki opazijo. LP Bajsi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se