Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

sploh pa je samo za 5 sekund zaostal za nekom, ki je bil skoraj 8 v catalunyi v moto2 :O

Objavljeno

uuuu mater to pa je lepo slišat... čestitke!!!!

Objavljeno

Vsaka mu čast pohvalno res bravo. :worship: :hooray: :worship: MARKO tako naprej.

L.P :OK:

Objavljeno

Hola,

čestitke, rejser :hooray:

Objavljeno

Čestitke.

Reš še ena velika pika na i :notworthy:

Objavljeno

Bravo Marko :hooray: :worship:

Objavljeno

Ful fajn se mi zdi ker so novico objavili na Sportalu... super da bi se še kak medij spomnil tole objavit

Objavljeno

Čestitke Markotu in vsem zasluženim za ta dosežek! :)

Dirko v Albacete si je možno ogledat, da se jo zlovdat z neta, eurosport2 je prenašal zgleda...

Objavljeno

Danes sem si ogledal posnetek celotne dirke, prenos so imel na British Eurosportu.............in sta imela komentatorja Marka "Džermana" skoz na tapeti :D :D :D

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Zdaj pa Vinko Jerman in MD Depala vas rabijo sam ene 700000 tisoč eur pa spravijo Markota v Moto 2 klaso. To bi blo neki za videt.

Evo tuki je približen breakdown stroškov za to klaso:

•€17,250 registration deposit for rider in the team

•€70,000 (Suter) – €145,000 (RSV) for the Moto2 race bike sans motor

•€90,000 to lease and maintain the Honda 600cc quasi-prototype motor, adding on a €20,000 bond if a team believes the motor is not within spec, which is forfeited if the motor is determined to be in proper tune

•€400,000 maintenance costs and mechanic salaries for the Moto2 bike for the season (Suter states you can purchase and maintain their bike for €400k/season)

•€90,000 in engine leasing and maintenance costs per season

•€40,000 for Dunlop tires: 12 tires per weekend, 204 tires for the season

•€3,500 for a 2D datalogger, which is used on all of the bikes

Pomoje pljunek v morje za en Petrol ali Mobitel, glede na to kolk letno fuknejo za vse možne reklame.

Objavljeno

Zdaj pa Vinko Jerman in MD Depala vas rabijo sam ene 700000 tisoč eur pa spravijo Markota v Moto 2 klaso. To bi blo neki za videt.

Evo tuki je približen breakdown stroškov za to klaso:

•€17,250 registration deposit for rider in the team

•€70,000 (Suter) – €145,000 (RSV) for the Moto2 race bike sans motor

•€90,000 to lease and maintain the Honda 600cc quasi-prototype motor, adding on a €20,000 bond if a team believes the motor is not within spec, which is forfeited if the motor is determined to be in proper tune

•€400,000 maintenance costs and mechanic salaries for the Moto2 bike for the season (Suter states you can purchase and maintain their bike for €400k/season)

•€90,000 in engine leasing and maintenance costs per season

•€40,000 for Dunlop tires: 12 tires per weekend, 204 tires for the season

•€3,500 for a 2D datalogger, which is used on all of the bikes

Pomoje pljunek v morje za en Petrol ali Mobitel, glede na to kolk letno fuknejo za vse možne reklame.

uuuu mater............sm mogu najprej tele tvoje nule zgoraj preštet kolk je tole :wacko: :(

Mogoče bojo dal ja...........če bo fusbalko pa kopačke v roki držal k bo šel na razgovor :headbang:

Objavljeno

uuuu mater............sm mogu najprej tele tvoje nule zgoraj preštet kolk je tole :wacko: :(

Mogoče bojo dal ja...........če bo fusbalko pa kopačke v roki držal k bo šel na razgovor :headbang:

Ok, Markota si še predstavljam v fuzbal dresu, Vinkota pa glih ne :lol:

Pomoje da bi jima dal denar, če bi res tko pršla napravljena.

Objavljeno

Ok, Markota si še predstavljam v fuzbal dresu, Vinkota pa glih ne :lol:

huda....... :D :D :D raje ne komentiram, da jo slučajno kakšno okol ušes ne fašem v naslednjih dneh v Babilonu :D

Objavljeno (popravljeno)

Zdaj pa Vinko Jerman in MD Depala vas rabijo sam ene 700000 tisoč eur pa spravijo Markota v Moto 2 klaso. To bi blo neki za videt.

Evo tuki je približen breakdown stroškov za to klaso:

•€17,250 registration deposit for rider in the team

•€70,000 (Suter) – €145,000 (RSV) for the Moto2 race bike sans motor

•€90,000 to lease and maintain the Honda 600cc quasi-prototype motor, adding on a €20,000 bond if a team believes the motor is not within spec, which is forfeited if the motor is determined to be in proper tune

•€400,000 maintenance costs and mechanic salaries for the Moto2 bike for the season (Suter states you can purchase and maintain their bike for €400k/season)

•€90,000 in engine leasing and maintenance costs per season

•€40,000 for Dunlop tires: 12 tires per weekend, 204 tires for the season

•€3,500 for a 2D datalogger, which is used on all of the bikes

Pomoje pljunek v morje za en Petrol ali Mobitel, glede na to kolk letno fuknejo za vse možne reklame.

jah no na vsak način ni veliko recimo za en mobitel... ampak kaj bo mobitelu ali petrolu recimo dirkanje na svetovni sceni če ponujajo storitve v sloveniji :boobies:

je pa "zelo poceni" tole... če ima vsaka slovenska ekipa ki je mal boljša po par miljonov € proračuna, potem bi se tudi tukaj lahko zbralo... ampak če realno pogledaš je čisto logično da interesa pač ni... s fuzbalom diha (pa če vam je všeč ali ne, meni ni) cela slovenija... z jermanom nas bo pa 3000... če bi imeli 100x več prebivalcev bi nas bilo že 300.000 pol pa mogoče bi bilo kej :P bi vsak dal 3 evre pa bi še ostalo :P

Popravljeno . Popravil KennyJR
Objavljeno

Zdaj pa Vinko Jerman in MD Depala vas rabijo sam ene 700000 tisoč eur pa spravijo Markota v Moto 2 klaso. To bi blo neki za videt.

Evo tuki je približen breakdown stroškov za to klaso:

•€17,250 registration deposit for rider in the team

•€70,000 (Suter) – €145,000 (RSV) for the Moto2 race bike sans motor

•€90,000 to lease and maintain the Honda 600cc quasi-prototype motor, adding on a €20,000 bond if a team believes the motor is not within spec, which is forfeited if the motor is determined to be in proper tune

•€400,000 maintenance costs and mechanic salaries for the Moto2 bike for the season (Suter states you can purchase and maintain their bike for €400k/season)

•€90,000 in engine leasing and maintenance costs per season

•€40,000 for Dunlop tires: 12 tires per weekend, 204 tires for the season

•€3,500 for a 2D datalogger, which is used on all of the bikes

Pomoje pljunek v morje za en Petrol ali Mobitel, glede na to kolk letno fuknejo za vse možne reklame.

U madona!! Kje si pa te številke najdu? :) To je pa kr mal huda številka ja...:surrender:

Objavljeno

Lahka bi mu tud Mirko Tuš mal drobiža plunu,kot najbogatejši Slovenc,pa tud motorje je mel včasih rad,ampak mislim da iz te moke še en cajt ne bo kruha.Mislim da bo končal tko kot še marsikateri naš perspektiven mulc-prej se bo kakšnga pametnga posla prjel,bolš bo za njega.

Objavljeno

U madona!! Kje si pa te številke najdu? :) To je pa kr mal huda številka ja...:surrender:

Ta številka sploh ni tako huda. Če se ne motim je Vinko povedal, da jih je sezona v Stock 1000 koštala cca 250.000 EUR. Toliko pač te zadeve stanejo. Na žalost... :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

Ja,za marsikaj se najde sponzorski denar, za motociklizem pa žal ne (kaka večja finančna inekcija) :( . Najbolje, da na motosvetu objavi transakcijski račun, pa mu mi, ki imamo radi to zvrst športa, nakažemo vsak nekaj drobiža. Glede na to, da nas je skoraj 22500 članov, bi se pa mogoče nabralo nekaj gotovine :rolleyes:

Popravljeno . Popravil rot
Objavljeno

Za prvenstvo AA stock, v eni sezoni sigurno ne porabiš 250.000 €, še za svetovno stock ne rabiš toliko denarja za eno sezono....

Objavljeno

Za prvenstvo AA stock, v eni sezoni sigurno ne porabiš 250.000 €, še za svetovno stock ne rabiš toliko denarja za eno sezono....

Govora je bilo o sezoni 2008, ko sta Marko Jerman in Jure Štibilj vozila svetovno prvenstvo Stock 1000. Cela sezona za oba je koštala cca 250.000 EUR.

Objavljeno

Govora je bilo o sezoni 2008, ko sta Marko Jerman in Jure Štibilj vozila svetovno prvenstvo Stock 1000. Cela sezona za oba je koštala cca 250.000 EUR.

A lahko razčleniš ta izračun!?

Objavljeno

A lahko razčleniš ta izračun!?

Na žalost ne. Takrat sem Vinkota vprašal koliko stane ta hec in je povedal to cifro. Za motorje sicer niso veliko porabili (glede na to da so bile to stock Honde CBR 1000 RR), kar nekaj pa stane prijavnina ekipe, gume, potem pa pridejo še mehaniki (čeprav so veliko naredili tudi sami), prevozi na prizorišča dirk...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!