crusty Objavljeno Oktober 24, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2010 MARKO JERMAN EVROPSKI PODPRVAK!!! http://www.europeanchamp.com/event/2010/results/sunday/race_ss She, Zoki461, domina in 3 others 4 2
KennyJR Objavljeno Oktober 24, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2010 sploh pa je samo za 5 sekund zaostal za nekom, ki je bil skoraj 8 v catalunyi v moto2 krava, grepavl, crusty in 3 others 2 4
sjeng Objavljeno Oktober 24, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2010 MARKO JERMAN EVROPSKI PODPRVAK!!! http://www.europeanc.../sunday/race_ss Svaka mučast, upam da zberejo sredstva pa gredo naslednje leto na svetovnga probat kako dirko... pa zgleda mu tut tale trumf zelo leži.
IBA Objavljeno Oktober 24, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2010 uuuu mater to pa je lepo slišat... čestitke!!!!
DXR16 Objavljeno Oktober 24, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2010 Vsaka mu čast pohvalno res bravo. :hooray: MARKO tako naprej. L.P
suzuki Objavljeno Oktober 25, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2010 Hola, čestitke, rejser :hooray: freya, DXR16, She in 1 other 2 2
bojc84 Objavljeno Oktober 25, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2010 Čestitke. Reš še ena velika pika na i :notworthy:
sjeng Objavljeno Oktober 26, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2010 Ful fajn se mi zdi ker so novico objavili na Sportalu... super da bi se še kak medij spomnil tole objavit
Zoki461 Objavljeno Oktober 27, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2010 Čestitke Markotu in vsem zasluženim za ta dosežek! Dirko v Albacete si je možno ogledat, da se jo zlovdat z neta, eurosport2 je prenašal zgleda...
hilton Objavljeno Oktober 27, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2010 posnetek oz Highlights Supersport Moja povezava domina 1
crusty Objavljeno Oktober 31, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 31, 2010 Danes sem si ogledal posnetek celotne dirke, prenos so imel na British Eurosportu.............in sta imela komentatorja Marka "Džermana" skoz na tapeti :D domina, Zoki461 in hilton 1 2
BIZIXXX Objavljeno Oktober 31, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2010 Zdaj pa Vinko Jerman in MD Depala vas rabijo sam ene 700000 tisoč eur pa spravijo Markota v Moto 2 klaso. To bi blo neki za videt. Evo tuki je približen breakdown stroškov za to klaso: •€17,250 registration deposit for rider in the team •€70,000 (Suter) – €145,000 (RSV) for the Moto2 race bike sans motor •€90,000 to lease and maintain the Honda 600cc quasi-prototype motor, adding on a €20,000 bond if a team believes the motor is not within spec, which is forfeited if the motor is determined to be in proper tune •€400,000 maintenance costs and mechanic salaries for the Moto2 bike for the season (Suter states you can purchase and maintain their bike for €400k/season) •€90,000 in engine leasing and maintenance costs per season •€40,000 for Dunlop tires: 12 tires per weekend, 204 tires for the season •€3,500 for a 2D datalogger, which is used on all of the bikes Pomoje pljunek v morje za en Petrol ali Mobitel, glede na to kolk letno fuknejo za vse možne reklame. hilton in sjeng 1 1
crusty Objavljeno Oktober 31, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 31, 2010 Zdaj pa Vinko Jerman in MD Depala vas rabijo sam ene 700000 tisoč eur pa spravijo Markota v Moto 2 klaso. To bi blo neki za videt. Evo tuki je približen breakdown stroškov za to klaso: •€17,250 registration deposit for rider in the team •€70,000 (Suter) – €145,000 (RSV) for the Moto2 race bike sans motor •€90,000 to lease and maintain the Honda 600cc quasi-prototype motor, adding on a €20,000 bond if a team believes the motor is not within spec, which is forfeited if the motor is determined to be in proper tune •€400,000 maintenance costs and mechanic salaries for the Moto2 bike for the season (Suter states you can purchase and maintain their bike for €400k/season) •€90,000 in engine leasing and maintenance costs per season •€40,000 for Dunlop tires: 12 tires per weekend, 204 tires for the season •€3,500 for a 2D datalogger, which is used on all of the bikes Pomoje pljunek v morje za en Petrol ali Mobitel, glede na to kolk letno fuknejo za vse možne reklame. uuuu mater............sm mogu najprej tele tvoje nule zgoraj preštet kolk je tole :wacko: Mogoče bojo dal ja...........če bo fusbalko pa kopačke v roki držal k bo šel na razgovor hilton, domina in sjeng 1 2
BIZIXXX Objavljeno Oktober 31, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2010 uuuu mater............sm mogu najprej tele tvoje nule zgoraj preštet kolk je tole :wacko: Mogoče bojo dal ja...........če bo fusbalko pa kopačke v roki držal k bo šel na razgovor Ok, Markota si še predstavljam v fuzbal dresu, Vinkota pa glih ne :lol: Pomoje da bi jima dal denar, če bi res tko pršla napravljena. hilton in sjeng 1 1
crusty Objavljeno Oktober 31, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 31, 2010 Ok, Markota si še predstavljam v fuzbal dresu, Vinkota pa glih ne :lol: huda....... :D raje ne komentiram, da jo slučajno kakšno okol ušes ne fašem v naslednjih dneh v Babilonu hilton, BIZIXXX, domina in 1 other 2 2
KennyJR Objavljeno November 1, 2010 Opozori Objavljeno November 1, 2010 (popravljeno) Zdaj pa Vinko Jerman in MD Depala vas rabijo sam ene 700000 tisoč eur pa spravijo Markota v Moto 2 klaso. To bi blo neki za videt. Evo tuki je približen breakdown stroškov za to klaso: •€17,250 registration deposit for rider in the team •€70,000 (Suter) – €145,000 (RSV) for the Moto2 race bike sans motor •€90,000 to lease and maintain the Honda 600cc quasi-prototype motor, adding on a €20,000 bond if a team believes the motor is not within spec, which is forfeited if the motor is determined to be in proper tune •€400,000 maintenance costs and mechanic salaries for the Moto2 bike for the season (Suter states you can purchase and maintain their bike for €400k/season) •€90,000 in engine leasing and maintenance costs per season •€40,000 for Dunlop tires: 12 tires per weekend, 204 tires for the season •€3,500 for a 2D datalogger, which is used on all of the bikes Pomoje pljunek v morje za en Petrol ali Mobitel, glede na to kolk letno fuknejo za vse možne reklame. jah no na vsak način ni veliko recimo za en mobitel... ampak kaj bo mobitelu ali petrolu recimo dirkanje na svetovni sceni če ponujajo storitve v sloveniji je pa "zelo poceni" tole... če ima vsaka slovenska ekipa ki je mal boljša po par miljonov € proračuna, potem bi se tudi tukaj lahko zbralo... ampak če realno pogledaš je čisto logično da interesa pač ni... s fuzbalom diha (pa če vam je všeč ali ne, meni ni) cela slovenija... z jermanom nas bo pa 3000... če bi imeli 100x več prebivalcev bi nas bilo že 300.000 pol pa mogoče bi bilo kej bi vsak dal 3 evre pa bi še ostalo Popravljeno November 1, 2010. Popravil KennyJR hilton 1
Zoki461 Objavljeno November 1, 2010 Opozori Objavljeno November 1, 2010 Zdaj pa Vinko Jerman in MD Depala vas rabijo sam ene 700000 tisoč eur pa spravijo Markota v Moto 2 klaso. To bi blo neki za videt. Evo tuki je približen breakdown stroškov za to klaso: •€17,250 registration deposit for rider in the team •€70,000 (Suter) – €145,000 (RSV) for the Moto2 race bike sans motor •€90,000 to lease and maintain the Honda 600cc quasi-prototype motor, adding on a €20,000 bond if a team believes the motor is not within spec, which is forfeited if the motor is determined to be in proper tune •€400,000 maintenance costs and mechanic salaries for the Moto2 bike for the season (Suter states you can purchase and maintain their bike for €400k/season) •€90,000 in engine leasing and maintenance costs per season •€40,000 for Dunlop tires: 12 tires per weekend, 204 tires for the season •€3,500 for a 2D datalogger, which is used on all of the bikes Pomoje pljunek v morje za en Petrol ali Mobitel, glede na to kolk letno fuknejo za vse možne reklame. U madona!! Kje si pa te številke najdu? To je pa kr mal huda številka ja...:surrender:
billy Objavljeno November 1, 2010 Opozori Objavljeno November 1, 2010 Lahka bi mu tud Mirko Tuš mal drobiža plunu,kot najbogatejši Slovenc,pa tud motorje je mel včasih rad,ampak mislim da iz te moke še en cajt ne bo kruha.Mislim da bo končal tko kot še marsikateri naš perspektiven mulc-prej se bo kakšnga pametnga posla prjel,bolš bo za njega. helmut 1
marko55 Objavljeno November 1, 2010 Opozori Objavljeno November 1, 2010 U madona!! Kje si pa te številke najdu? To je pa kr mal huda številka ja...:surrender: Ta številka sploh ni tako huda. Če se ne motim je Vinko povedal, da jih je sezona v Stock 1000 koštala cca 250.000 EUR. Toliko pač te zadeve stanejo. Na žalost... helmut 1
rot Objavljeno November 1, 2010 Opozori Objavljeno November 1, 2010 (popravljeno) Ja,za marsikaj se najde sponzorski denar, za motociklizem pa žal ne (kaka večja finančna inekcija) . Najbolje, da na motosvetu objavi transakcijski račun, pa mu mi, ki imamo radi to zvrst športa, nakažemo vsak nekaj drobiža. Glede na to, da nas je skoraj 22500 članov, bi se pa mogoče nabralo nekaj gotovine Popravljeno November 1, 2010. Popravil rot
helmut Objavljeno November 2, 2010 Opozori Objavljeno November 2, 2010 Za prvenstvo AA stock, v eni sezoni sigurno ne porabiš 250.000 €, še za svetovno stock ne rabiš toliko denarja za eno sezono....
marko55 Objavljeno November 2, 2010 Opozori Objavljeno November 2, 2010 Za prvenstvo AA stock, v eni sezoni sigurno ne porabiš 250.000 €, še za svetovno stock ne rabiš toliko denarja za eno sezono.... Govora je bilo o sezoni 2008, ko sta Marko Jerman in Jure Štibilj vozila svetovno prvenstvo Stock 1000. Cela sezona za oba je koštala cca 250.000 EUR.
hyper Objavljeno November 2, 2010 Opozori Objavljeno November 2, 2010 Govora je bilo o sezoni 2008, ko sta Marko Jerman in Jure Štibilj vozila svetovno prvenstvo Stock 1000. Cela sezona za oba je koštala cca 250.000 EUR. A lahko razčleniš ta izračun!?
marko55 Objavljeno November 2, 2010 Opozori Objavljeno November 2, 2010 A lahko razčleniš ta izračun!? Na žalost ne. Takrat sem Vinkota vprašal koliko stane ta hec in je povedal to cifro. Za motorje sicer niso veliko porabili (glede na to da so bile to stock Honde CBR 1000 RR), kar nekaj pa stane prijavnina ekipe, gume, potem pa pridejo še mehaniki (čeprav so veliko naredili tudi sami), prevozi na prizorišča dirk...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se