rot Objavljeno November 2, 2010 Opozori Objavljeno November 2, 2010 Želja jim je v prihodnjemu letu nastopati na svetovnemu prvenstvu, v razredu supersport. To naj bi bil kar velik finančni zalogaj, ki se ocenjuje na cca. 100000 €, pa raje kak € več. Meni osebno se zdi ta številka malo majhna, glede na to, da je to svetovno prvenstvo in da je razred supersport kar nekaj dražji od razreda superstock 1000.
Zoki461 Objavljeno November 3, 2010 Opozori Objavljeno November 3, 2010 Luka Nedog je moral odšteti 2x toliko samo za sedež v ekipi v razredu supersport... hilton 1
billy Objavljeno November 4, 2010 Opozori Objavljeno November 4, 2010 Ja sam upamo lahko da Jermanom to uspe!!!
Cartman Objavljeno November 4, 2010 Opozori Objavljeno November 4, 2010 Zdaj pa Vinko Jerman in MD Depala vas rabijo sam ene 700000 tisoč eur pa spravijo Markota v Moto 2 klaso. To bi blo neki za videt. Evo tuki je približen breakdown stroškov za to klaso: •€17,250 registration deposit for rider in the team •€70,000 (Suter) – €145,000 (RSV) for the Moto2 race bike sans motor •€90,000 to lease and maintain the Honda 600cc quasi-prototype motor, adding on a €20,000 bond if a team believes the motor is not within spec, which is forfeited if the motor is determined to be in proper tune •€400,000 maintenance costs and mechanic salaries for the Moto2 bike for the season (Suter states you can purchase and maintain their bike for €400k/season) •€90,000 in engine leasing and maintenance costs per season •€40,000 for Dunlop tires: 12 tires per weekend, 204 tires for the season •€3,500 for a 2D datalogger, which is used on all of the bikes Pomoje pljunek v morje za en Petrol ali Mobitel, glede na to kolk letno fuknejo za vse možne reklame. zdi se mi da se stroški za najem motorja v tvojem računu podvajajo, oprosti če se motim, in dvomim, da bi Vinko najel suterjeve mehanike Vseeno se mi zdi da ta denar nebi bil zaadost za sezono v moto2, saj bodo število nastopajočih drastično zmanjšali. govori se o 24 motorjih, kar naj bi bila maksimalna številka kjer lahko še zagotoavljajo tv pokritost vseh dirkačev. superstock in supersport na svetovni rani sta popolnoma neprimerljiva. Stock 1000 se vozi samo v evropi z precej skromno predelanimi stroji, supersport poleg zelo predelanih strojev vključuje tudi Fly Away dirke, Philip island in Miller motorsport v ZDA, (južne afrike ni več). Glede na to da se sezona začne že 27. fbruarja, bi morala bit finančna konstrukcija že skoraj zaprta. Jermanom ni lahko, so pa dokazali da se da s srčnostjo in predanostjo bit konkurenčen še kje drugje kot samo v AA. lepo bi ga blo videt vsaj v IDM prvenstvu.
jest7 Objavljeno November 4, 2010 Opozori Objavljeno November 4, 2010 ...saj bodo število nastopajočih drastično zmanjšali. govori se o 24 motorjih, kar naj bi bila maksimalna številka kjer lahko ... Ne vem,a si to mislil že za naslednjo sezono? Dorna je že objavila spisek ekip za naslednje leto, na katerem je 40 motorjev. Tko da, vsaj v naslednji sezoni ne bo še nič z zmanjšanjem tekmovalcev. Moja povezava
Cartman Objavljeno November 4, 2010 Opozori Objavljeno November 4, 2010 Ne vem,a si to mislil že za naslednjo sezono? Dorna je že objavila spisek ekip za naslednje leto, na katerem je 40 motorjev. Tko da, vsaj v naslednji sezoni ne bo še nič z zmanjšanjem tekmovalcev. Moja povezava Fijuuu..... sicer sva čisto off topic ampak jaz sem na FIMovi strani prbral tole: Out of this impressive number only 15 teams with 29 total riders were accepted. Many of the hopefuls were turned down due to their participation in other classes or separate racing series. A rather small number of teams were placed on a secondary list and will be considered for the leftover slots or if an approved team has trouble meeting series requirements. A Moto2 team could be pulled off the accepted list if they were not able to choose a rider acceptable to the Committee or if they fail to pay their security deposit. All teams on the following list have until 30 October to submit both the chosen riders and to submit the IRTA security deposit. The Moto2 Grid for 2011: Forward Racing Gresini Racing Interwetten Moriwaki Moto2 (One rider) Jack & Jones by Antonio Banderas JIR Moto2 Mapfre Aspar Team Marc VDS Racing MZ Motor Racing Team By Quereseno Speed Up Stop and Go Racing Team Tech 3 Racing Technomag CIP Tenerife 40 Pons Viessman Kiefer Racing
jest7 Objavljeno November 4, 2010 Opozori Objavljeno November 4, 2010 Pol pa nej človek verjame kar prebere . Okej za naše medije je to že norma, sam za takile dve internacionalni organizaciji... Koker koli, bolj bi bil vesel grida z 40 tekmovalci, je bolj zanimivo
BIZIXXX Objavljeno November 4, 2010 Opozori Objavljeno November 4, 2010 zdi se mi da se stroški za najem motorja v tvojem računu podvajajo, oprosti če se motim, in dvomim, da bi Vinko najel suterjeve mehanike Vseeno se mi zdi da ta denar nebi bil zaadost za sezono v moto2, saj bodo število nastopajočih drastično zmanjšali. govori se o 24 motorjih, kar naj bi bila maksimalna številka kjer lahko še zagotoavljajo tv pokritost vseh dirkačev. superstock in supersport na svetovni rani sta popolnoma neprimerljiva. Stock 1000 se vozi samo v evropi z precej skromno predelanimi stroji, supersport poleg zelo predelanih strojev vključuje tudi Fly Away dirke, Philip island in Miller motorsport v ZDA, (južne afrike ni več). Glede na to da se sezona začne že 27. fbruarja, bi morala bit finančna konstrukcija že skoraj zaprta. Jermanom ni lahko, so pa dokazali da se da s srčnostjo in predanostjo bit konkurenčen še kje drugje kot samo v AA. lepo bi ga blo videt vsaj v IDM prvenstvu. Ej, se nisem dost poglabljal v računico, to sem sam potegnu iz enga moto portala,kjer je bilo tole objavljeno pa prlimu sem. JP77 in DXR16 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se