Skoči na vsebino

Yamaha TDM ali Honda Deauville NT 650 ?


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni

Sem en umirjen motorist srednjih let pa bi rabil tudi temu primeren motor.Zato se odločam med TDM 850 in Hondo Deauville 650.

Rabim pa nezahteven dober motor za krajše izlete po sloveniji in sosedstvu pa poleti proti morju,ja in večinoma v dvoje.

Moja višina pa ni glih velika(173 cm) zato tudi takšna izbira,z ženo pa imava skupaj 145 kg.

Tako podatki so tu-zdaj pa prosim za NASVETE.

LP

goldmax

Objavljeno

Pozdravljeni

Sem en umirjen motorist srednjih let pa bi rabil tudi temu primeren motor.Zato se odločam med TDM 850 in Hondo Deauville 650.

Rabim pa nezahteven dober motor za krajše izlete po sloveniji in sosedstvu pa poleti proti morju,ja in večinoma v dvoje.

Moja višina pa ni glih velika(173 cm) zato tudi takšna izbira,z ženo pa imava skupaj 145 kg.

Tako podatki so tu-zdaj pa prosim za NASVETE.

LP

goldmax

Pozabil sem omeniti da je budžet samo skromnih 3000€(prej manj).

lp

goldmax

Objavljeno

Jaz bi izbral Deauvillko, ker ima že serijsko kufre. Pa kardan ima. Ena skrb manj -zaradi mazanja verige. Ampak to je le moje mišljenje.

Objavljeno

Pozdravljeni

Sem en umirjen motorist srednjih let pa bi rabil tudi temu primeren motor.Zato se odločam med TDM 850 in Hondo Deauville 650.

Rabim pa nezahteven dober motor za krajše izlete po sloveniji in sosedstvu pa poleti proti morju,ja in večinoma v dvoje.

Moja višina pa ni glih velika(173 cm) zato tudi takšna izbira,z ženo pa imava skupaj 145 kg.

Tako podatki so tu-zdaj pa prosim za NASVETE.

LP

goldmax

Jaz bi definitivno izbral TDM-ko. Vozil sem sicer le novo Deauvilko 700. Ta se zelo lepo pelje po ovimkih in integrirani kovčki so zares super stvar, ampak motor je zelooooo podhranjen. Najvišja hitrost po nekajminutnem tiščanju na AC je 140 km/h, poleg tega pa je prehitevanje vozil ki vozijo po magistralki 80 km/h pravo adrenalinsko početje in mora biti izpeljano, kot da si na dirkališču. Pa še Deauvilka trese bolj kot TDM-ka.

Res je tudi, da si sam lastim TDM-ko in da jo prodajam (mogoče bo kdo rekel, da delam zato reklamo TDM-ki), ampak Deauvilke zagotovo ne bom nikoli kupil.

Objavljeno

JA. Duvil je močno podhranjen! Res prešvoh motor za vso glomaznost mopeda. Sploh za v dvoje, pa še kaka prtljaga... NO GO! Tu je močno v prednosti TDM!:rolleyes:

Se pa na Hondi veliko udobneje sedi. :worship:

Se pa v tem segmentu lahko ozreš še za kakim V-stromom 650 ali Versysom, pa glede na vajine mere in kilograme boš tudi s kakim nakedom v 600 klasi z oklepom prav dobro potoval (Fazer, er-6f, cbf-s, bandit...), so vsi znatno živahnejši od Duvilke.:rolleyes:

Objavljeno

Možakar je baje napisal, da je umirjen motorist. Zato bi znala biti Deauvillka čisto prav 'podhranjena' zanj. Kar se udobja, vetrne zaščite in prtljage tiče jo TDM-ka enostavno ne doseže.

Objavljeno

Stalno bolj mi je všeč Deauvillka:

-dobra vetrna zaščita,kardan,centralno stojalo,dosti prostora v kovčkih,dovolj udobna,nizka(kar si želim),CBS zavore,ne troši olja(tako pravijo).

TDM-ka pa bi naj bila takole nekako:

-zelo vodljiv motor,slaba vetrna zaščita,kovčki ponavadi za doplačilo,malo višja od DV,brez CBS in ABS,velika Poraba Olja in Goriva 850-ka(To mi

najbolj ne paše),nima kardana.

To vse velja za rabljen motor.Cenovno sta nekje skupaj-isti letnik.

Ne zagovarjam nobenega pa grajam tudi ne,rad bi samo objektivno mišljenje.Če seštejemo dobre in slabe stvari ima (se mi zdi)kar nekaj prednosti Honda.

Ne pozabit da je moja količina denarja bolj skromna-zato pa tudi prosim za nasvete.

Kar se tiče mojega motorističnega staža pa je že cca. 10 let,imel pa sem tudi že razne motorje od čoperjev,velikih malih pa do krav kot so Bmw rt itd.

Pa mi je počasi tega dosti,nič mi ni prav odgovarjalo (pa tudi teh firm in ful kul motorjev--to sem že prebolel, da bi imel tazadnji model itd.To je za otroke ki se radi hvalijo

s svojimi igračkami).

Kot sem omenil bi jaz to bolj na izy pa počasi-pa glih tako prideš samo par ur pozneje,a ne?

No pa ne mi zamerit da sem se tako razgovoril,( mislim da sem si tudi odgovoril na vprašanje),če pa ni tako pa me prosim popravite.

Kar se pa tiče podhranjenosti pri Hondi-ali je res teh 50 ali 55 konjev tako malo,da se DVA komaj peljeta?

lp

goldmax

Objavljeno

V času, ko sem še imel cbf600, sem se ravno tako navdušil nad Devilko, 700.

Dobil na test, peljala sva se čez Pavliča do Logarske, ... ne bi več, hvala; po serpetinah s prvo, ...

Kufri so res fina stvar, meni je najbolj všeč luknja, ki povezuje obe strani, da lahko spakiraš francosko štruco :rolleyes:

Resno, ponavadi sila paše, da vzameš kufer dol z motorja in ga neseš npr. v sobo ...

Objavljeno (popravljeno)

Moč DV je sporna še od kar ta motor obstaja. Jaz sem z njim prevozil 25kkm in iz izkušenj povem, da je kakovost vožnje veliko bolj odvisna od voznika, kot od motorja. To, da pa nekateri rabijo več minut, da dosežejo 140km/h... No comet-ali imata s sopotnico vsak po 150kg, ali pa nekdo tukaj naklada, kot, da bi bil v predvolilni borbi za županski stolček...

Pred časom sema napisal nekaj mojih opažanj glede DV650: moj test na MS

Na DV-forumu sem zasledil link za odpravo serijske napake glede bencinske črpalke, ki sem ga izvedel v 10min.Odpravljanje edine serijske napake

Na DOF se zbirajo razni čudni tipi, ki pa imajo veliko izkušenj z DV650 in DV700. Tukaj sem dobil ogromno koristnih informacij. Deauville Owner's Forum

Pa še link do serijskih številk za rezervne dele za različne Honde. Morda še komu pride prav klik

Tudi sam sem kolebal med TDM in DV ampak me je kardan prepričal. Za 3k€ boš dobil soliden motor(40kkm, 2001) Sedaj vozim DV700.

Popravljeno . Popravil Lowrenc
Objavljeno

moj glas gre Deuvillki, upoštevajoč želje avtorja teme.

zadeva je mini potovalnik in je temu vse skupaj prilagojeno.

moč je relativna...moj trenutni čoper jih ima prav tako 55 in nikjer nikoli nisem zaostajal, nikjer nikoli nisem čutil potrebe po tem, da jih potrebuje več (pa sva skoraj vedno 2 v sedlu)...(če bi govorili o cestaku, bi bila pesem seveda drugačna, ker so tam pričakovanja drugačna)

to da gre na avtocesti komaj 140 so buče, realno je meja nekje pri 170-180km/h, torej se da tistih, zakonsko dovoljenih, 130 km/h čist lepo vzdrževati

čisto mimogrede, nobena "600" endura ali čoper ne gre kaj dosti hitreje pa nobenga ni konec zaradi tega, marsikdo celo prepotuje pol sveta z njimi ;)

za adrenalin spuščat pa res ni, to je dejstvo! :)

zadeva je anemična, ne čutiš nobene potrebe po priganjanju, v ovinke gre lepo, položaj je udoben, kardan ima svoje prednosti...dobro drži ceno in je relativno poceni za vzdrževanje, če se ti ne mudi več, bi znala biti prav dobra izbira ;)

vsekakor pa tudi stara TDM ni slaba izbira...precej močnejša, višja, manj potovalna, dober položaj za krmilom, dobre vozne lastnosti...(probleme si pa tako ali tako že omenil)

lp

ž

Objavljeno

Je to ziher podatek, da rabi nekaj minut do 140 km/h? :)

Iz lastnih izkušenj; natovorjena je bila s 160 kg "žive sile" (v glavnem moje :whistle: , sopotnica je veliko bolj švoh) in še cca 30 kg robe (šotor, spalke, napihljive blazine; vse kar rabiš za dvodnevno kamipranje).

Lastniki Deauvilke lahko govorite kar hočete; ampak podhranjenost Deauvilke je lahko po mojem mišljenju včasih prav nevarna, bolj nevarna kot imeti SS s 170KM pod ritjo. Ker pri SS je omejitev v glavi, pri Deauvilki pa v tehniki.

Ciklistika pri Deauvilki je super in motor se je krasno peljal po ovinkih. Bi pa potreboval vsaj 10-15 NM in 20 KM več.

Objavljeno

to da gre na avtocesti komaj 140 so buče, realno je meja nekje pri 170-180km/h, torej se da tistih, zakonsko dovoljenih, 130 km/h čist lepo vzdrževati

Pa si vozil Hondo Deauvile NT700 ali tastaro 650 ali to govoriš na pamet?

Objavljeno

Jaz sem imel 650, sedaj imam pa 700, pa to lahko potrdim. Res ne vem kako, da ti je tako slabo vlekla. Mi2 imava podobno kilažo, pa sva za 3 tedne šla po Finski in ni bilo nobenih problemov(v kakršnemkoli smislu).

Objavljeno

...

Kar se tiče mojega motorističnega staža pa je že cca. 10 let,imel pa sem tudi že razne motorje od čoperjev,velikih malih pa do krav kot so Bmw rt itd.

...

Kar se pa tiče podhranjenosti pri Hondi-ali je res teh 50 ali 55 konjev tako malo,da se DVA komaj peljeta?

...

A ti mal nakladaš??!!

Imel si vse, pa ne veš kaj pomenijo konji in teža. :glare: :slap:

Pejt rajš na en :alko: pa :kava:

Objavljeno

vozil ta staro, kolega imel novo (pravi da do 180 ni blo nikol frke, tudi z dvema, več pa ne)...

je pa morda odvisno od tega, kolk je natovorjena, kolk je zaspana ipd.

z 200kg gor verjetno res ne gre 170+ ampak ene 160 bi še pa vseeno mogla doseči, torej je 130 še ravno ok.

(po števcu, ne GPSu)

140 je res premalo, še Silwerwing z enakim motorjem preseže 170km/h BP :S

(je pa res, da ima človek občutek, ko jih primerjalno vozi, da skuter skoraj bolj leti, hehe, zaspana je tale Deuvillka ja)

je bil tisto slab primerek morda, jst bi v takem primeru pogledal, če vse štima z motorjem, dotokom goriva, filtri,...?

lp

ž

Objavljeno

Moč DV je sporna še od kar ta motor obstaja. Jaz sem z njim prevozil 25kkm in iz izkušenj povem, da je kakovost vožnje veliko bolj odvisna od voznika, kot od motorja. To, da pa nekateri rabijo več minut, da dosežejo 140km/h... No comet-ali imata s sopotnico vsak po 150kg, ali pa nekdo tukaj naklada, kot, da bi bil v predvolilni borbi za županski stolček...

Pred časom sema napisal nekaj mojih opažanj glede DV650: moj test na MS

Na DV-forumu sem zasledil link za odpravo serijske napake glede bencinske črpalke, ki sem ga izvedel v 10min.Odpravljanje edine serijske napake

Na DOF se zbirajo razni čudni tipi, ki pa imajo veliko izkušenj z DV650 in DV700. Tukaj sem dobil ogromno koristnih informacij. Deauville Owner's Forum

Pa še link do serijskih številk za rezervne dele za različne Honde. Morda še komu pride prav klik

Tudi sam sem kolebal med TDM in DV ampak me je kardan prepričal. Za 3k€ boš dobil soliden motor(40kkm, 2001) Sedaj vozim DV700.

Super je tole napisano,pa drugi tudi.To cenim da je realno napisano ne pa neko brezvezno kreganje, ko vsaki svojega konja hvali druge pa popljuva.

Hvala zaenkrat,grem gledat linke,če pa imate voljo pa prosim še kaj napišite.

lp

goldmax

Objavljeno

Bdw hitrost nad cca.140 me sploh ne zanima,ker ne mislim dirkat-za to obstajajo Drugi motorji(vsaj mislim).

Objavljeno

A ti mal nakladaš??!!

Imel si vse, pa ne veš kaj pomenijo konji in teža. :glare: :slap:

Pejt rajš na en :alko: pa :kava:

Dobro vem kaj pomenijo konji in teža brez skrbi,samo mene zanimata ta dva motorja in nič drugega-sem se pač nekako vpičil v njih,sorry.

Na pivo pa kofe sem pa šel(kot si svetoval)pa to večkrat.

lp

goldmax

Objavljeno

Zdravo

Res je zanimivo da je v tujini DV dosti bolj cenjena kot pri nas(klubi DV, itd),ne vem zakaj je temu tako.

Ali kdo ve???

lp

goldmax

Objavljeno (popravljeno)

Je to ziher podatek, da rabi nekaj minut do 140 km/h? :)

NI šans...ate je imel dauvilko 650 (2004), pa se spomnim, da sva se peljala preko 170 parkrat, v manualu pa tako ali tako piše da je končna nekje 180. S strani sopotnika jo lahko pohvalim, udoben zic, dovolj širok+mehak, pihalo je bolj malo zadaj biggrin.giftrance_40_thumbup.gif, vozila sma se pa po celotnem balkanu, brez problemov. Sicer pa ni zahteven za vzdrževanje, olja skoraj ne pije, pa še poraba je nizka ;).

LP

Popravljeno . Popravil radecan
Objavljeno

Ne bom solil, kateri motor vzemi, bolj bi svetoval, da vzemi čim mlajši motor s čim manj km, glede na to da misliš malce potovati in uživati na motorju, je potrebno računati, da boš prevozil cca. 10.000-12.000km na leto. In tu se potem začno problemi, starejši kot je motor in več km kot ima večje so možnosti, da se bo kaj pokvarilo na poti in s tem se posledično povečajo tudi stroški. Nihče od nas pa nima želje po popravilu na cesti.

1. Torej, če boš sedaj pri nakupu prišparal jurja, ga boš potem sigurno zapravil za vzdrževanje.

2. Navedel si dve vozili, ki držita ceno tudi v starejših letnikih, kar pomeni da boš relativno drago kupil star motor

3. ponavadi, je pri starejših vozilih tudi poraba večja in tehnologija nekoliko zastarela (kar ni nujno slabo-enostavne stvari se manj kvarijo)

4. računaj še najmanj jurja za obleko in zaščito (2osebi)

Hočem povedati, da v kolikor misliš motorirati, da boš moral tudi nekaj zapraviti in na to bodi pripravljen.

Objavljeno

Bdw hitrost nad cca.140 me sploh ne zanima,ker ne mislim dirkat-za to obstajajo Drugi motorji(vsaj mislim).

Če je to res, pol nimaš kej zbirat. Deauvile je zelo simpatičen motor, če res nimaš ambicij po prehitevanju in hitrosti. udoben lepo vozen in glede na to da je honda tud trpežen strojček. men se zdi odličen motor za pohajanje.

Objavljeno

Če je to res, pol nimaš kej zbirat. Deauvile je zelo simpatičen motor, če res nimaš ambicij po prehitevanju in hitrosti. udoben lepo vozen in glede na to da je honda tud trpežen strojček. men se zdi odličen motor za pohajanje.

Zame je bil to največji problem. Prehitevanje, sploh kakšnega šleperja, na regionalkah in magistralkah (to je tam kjer se ponavadi vozimo in je dosti ovinkov) je s tem motorjem zelo velika težava. Če se je bodoči voznik pripravljen voziti tudi več 10km za tovornjaki in ima zato jeklene živce, potem OK. Drugače pa nakup odsvetujem.

Z Deauville NT700 sem prevozil cca 600 km (Ljubljana-Novalja-Ljubljana, tja grede čez paški most, nazaj s trajektom) in preizkusil vse vrste cest (AC, dolgi ovinki na magistralkah, kratki ovinki v uvalah od Karlobaga proti Zadru :notworthy: ). Tudi meni je bil motor zelo simpatičen in na papirju je delovalo, da je ravno pravšnji motor zame (70 KM in 700 kubikov ter kar nekaj navora je na papirju delovalo čisto zadosti). No, na testu se je motor pokazal v drugačni luči. Zanimiva izkušnja je bila tudi, ko sem kakšna dva tedna po tem vozil SV650 (650ccm, 70KM). Na papirju podobna situacija, v praksi pa popolnoma drugačna. Za moje pojme je agregat SV-ja zelo lepo odziven in kot dan in noč z Deauvilko. Je pa tudi res, da sem SV-ja vozil sam brez prljage.

Letos sva z mojo lepšo polovico s TDM-ko prevozila popolnoma isto relacijo kot z Deauvilko. Meni je bila vožnja s TDM-ko veliko bolj sproščena in zabavna, ravno zaradi močnejšega pogonskega agregata. Po ovinkih se pa oba motorja lepo vozita (seveda pa moramo pri tem upoštevati njun namen). Priznati pa moram, da bi si želel tudi na TDM-ki malo več moči in navora in se zaradi tega spogledujem z Banditom 1200S. Pa še štirivaljnik ne trese...

@goldmax; glede na to, da si vozil že veliko motorjev je najbolje, da se sam sprobaš Deauvilko in se prepričaš kako ti leži. Na blef (brez resne vožnje) pa na tvojem mestu Deauvilke nebi kupoval.

Objavljeno

hudič je, ker na deauvilko niti manjšga zobnika ne moreš ruknit, da bi bolj pospeševala ...

vsem tem kandidatom bi jaz pripročal Transalpko.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!