Skoči na vsebino

Yamaha TDM ali Honda Deauville NT 650 ?


Priporočene objave

Objavljeno
Res je zanimivo da je v tujini DV dosti bolj cenjena kot pri nas(klubi DV, itd),ne vem zakaj je temu tako.

Ali kdo ve???

Tudi sam sem se to spraševal in prišel do sklepa, da je tako najbrž zato, ker je ''jurja'' dražji od Transalp-ke.

Objavljeno

Zame je bil to največji problem. Prehitevanje, sploh kakšnega šleperja, na regionalkah in magistralkah (to je tam kjer se ponavadi vozimo in je dosti ovinkov) je s tem motorjem zelo velika težava. Če se je bodoči voznik pripravljen voziti tudi več 10km za tovornjaki in ima zato jeklene živce, potem OK. Drugače pa nakup odsvetujem.

Z Deauville NT700 sem prevozil cca 600 km (Ljubljana-Novalja-Ljubljana, tja grede čez paški most, nazaj s trajektom) in preizkusil vse vrste cest (AC, dolgi ovinki na magistralkah, kratki ovinki v uvalah od Karlobaga proti Zadru :notworthy: ). Tudi meni je bil motor zelo simpatičen in na papirju je delovalo, da je ravno pravšnji motor zame (70 KM in 700 kubikov ter kar nekaj navora je na papirju delovalo čisto zadosti). No, na testu se je motor pokazal v drugačni luči. Zanimiva izkušnja je bila tudi, ko sem kakšna dva tedna po tem vozil SV650 (650ccm, 70KM). Na papirju podobna situacija, v praksi pa popolnoma drugačna. Za moje pojme je agregat SV-ja zelo lepo odziven in kot dan in noč z Deauvilko. Je pa tudi res, da sem SV-ja vozil sam brez prljage.

Letos sva z mojo lepšo polovico s TDM-ko prevozila popolnoma isto relacijo kot z Deauvilko. Meni je bila vožnja s TDM-ko veliko bolj sproščena in zabavna, ravno zaradi močnejšega pogonskega agregata. Po ovinkih se pa oba motorja lepo vozita (seveda pa moramo pri tem upoštevati njun namen). Priznati pa moram, da bi si želel tudi na TDM-ki malo več moči in navora in se zaradi tega spogledujem z Banditom 1200S. Pa še štirivaljnik ne trese...

@goldmax; glede na to, da si vozil že veliko motorjev je najbolje, da se sam sprobaš Deauvilko in se prepričaš kako ti leži. Na blef (brez resne vožnje) pa na tvojem mestu Deauvilke nebi kupoval.

kateri motor je SV650?

Objavljeno

marko55- hvala da si realno napisal.

Drugače pa sem šel danes gledat TDM-ko in moram reč,da mi je kar všeč.Ja pa

tudi dober kolega mi je odsvetoval DV, je rekel da je res prešvohna sploh za kakšno

prehitevanje-to pa vem kako zgleda, ko sem imel še Wirago 535.

Tako da se tukaj kazalec nagiba počasi proti TDM-ki.

Je pa res da je DV-ka fajn in udoben motorček,sploh za izy kruzanje(samo bojda res izy).

lp

goldmax

Objavljeno (popravljeno)

Kupi, kar ti dovoljuje denarnica in veleva srce.

Popravljeno . Popravil motofrik
Objavljeno

...ko je že govora o konjih in navoru... vedno je treba upoštevat tudi njuno porazdelitev, glede na hitrost, obrate motorja... Frend ti je sicer pametno svetoval glede TDMke, a vseeno, če je možno, pelji oba!

Ker kljub žal pač resnični podhranjenosti Honde, je pa njeno udobje v prednosti. Ob osebnem testu sem res radoveden kaj boš izbral...:rolleyes:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Izbral sem TDM-ko,hvala vsem za nasvete. :notworthy: :notworthy: :worship::yea1:

lp

goldmax

Si peljal obe? Kaj te je prepričalo?

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Dobra izbira! Prihranil si si veliko živcev. Za vožnjo v dvoje ter pritljago je 600 ccm slabo. Rabiš navor in več moči da lahko vsaj normalno prehitevaš. Če se voziš 30 km za enim šleparjem ker motor ne potegne dovolj da ga varno prehitiš, bi jaz osebno raje šel z avtom na pot... Veliko lepih kilometrov na TDM ti želim!!!

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Dobra izbira! Prihranil si si veliko živcev. Za vožnjo v dvoje ter pritljago je 600 ccm slabo. Rabiš navor in več moči da lahko vsaj normalno prehitevaš. Če se voziš 30 km za enim šleparjem ker motor ne potegne dovolj da ga varno prehitiš, bi jaz osebno raje šel z avtom na pot... Veliko lepih kilometrov na TDM ti želim!!!

deauville 650 ima 0d 0-100 manj kot 6 sekund natančno 5,8 kar je še vedno več kot 99% avtov ki se vozi po cesti.

ne vem kako nekateri s tem ne morete prehiteti šleparja

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

deauville 650 ima 0d 0-100 manj kot 6 sekund natančno 5,8 kar je še vedno več kot 99% avtov ki se vozi po cesti.

ne vem kako nekateri s tem ne morete prehiteti šleparja

Prehitiš ga že, ampak če maš kilometer prostora naprej.hahahah

Objavljeno

deauville 650 ima 0d 0-100 manj kot 6 sekund natančno 5,8 kar je še vedno več kot 99% avtov ki se vozi po cesti.

ne vem kako nekateri s tem ne morete prehiteti šleparja

Če bi se že kdaj prej peljal z motorjem bi ti bilo jasno, da je dobro prehiteti vozilo v nekem normalnem času, sam menim da je to dobro storiti čimpreje. In sicer iz večih razlogov:

1. Če imaš možnost hitro potegniti mimo lahko prehitiš avto ali šlepar kadar hočeš in naprej uživaš v vožnji brez vdihavanja izpušnih plinov ter nervoznega čakanja na tisti 1 kilometer frej ceste da prehitiš stvar pred sabo.

2. Če imaš možnosto hitro potegniti mimo te težko preseneti kakšen norec na motorju ali v avtu ki izredno hitro pripelje izza ovinka ali pa 200kmh+ nasproti po navadni magistralki(sem že doživel kako je motorist z čoperjem pred mano začel prehitevat avto nasproti pa ninja z 200kmh+ par centimetrov mimo njega)

3. Če imaš možnost hitro potegniti mimo, ima voznik šleparja ali avta manj časa da te zrine z ceste medtem k bere časopis, telefonira ali zija okoli kot en idiot..

.

.

.

.

Še kaj bi se našlo ampak mislim da je že to dovolj dober razlog da je fino da motor povleče. Saj dokler si sam je vseeno ker grejo vsi dovolj. Tisti ki je pa že probal v dvoje voziti z polno naloženim motorjem pa ve kaj mislim. Motor ki je ko si sam hiter in super kljub izdatnemu šaltanju ne gre tako kot bi hotel....

Objavljeno

Jap... si sploh več ne znam predstavljati, kako sem prej prehiteval z ER-6f, polno naložen in v dvoje... pa je potegnil bistveno bol od dauvilke...:whistle:

...s sedanjimi 1300 kubiki je pa "mala malca"... sam ali v dvoje :notworthy:

Objavljeno

deauville 650 ima 0d 0-100 manj kot 6 sekund natančno 5,8 kar je še vedno več kot 99% avtov ki se vozi po cesti.

ne vem kako nekateri s tem ne morete prehiteti šleparja

podatek najbrž drži in je res kar praviš, vendar lajf na cesti ni start z nule do 100. šlepar vozi 80km/h, avtobus tud hitrej, in takrat ti pospešk do 100km/h pomaga malo ali nič. za udobno in ne stresno prehitevanje je zaželen dober pospešek vsaj do 140, za to pa je 50 konj malo premalo. (vsaj meni osebno se zdi tako)

Objavljeno

podatek najbrž drži in je res kar praviš, vendar lajf na cesti ni start z nule do 100. šlepar vozi 80km/h, avtobus tud hitrej, in takrat ti pospešk do 100km/h pomaga malo ali nič. za udobno in ne stresno prehitevanje je zaželen dober pospešek vsaj do 140, za to pa je 50 konj malo premalo. (vsaj meni osebno se zdi tako)

meni tudi-sploh ko sem presedlal iz bmw r 1100 rt

lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!