MihaJ Objavljeno Oktober 31, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2010 Nisem še našel teme, zato odpiram novo. Nekaj podatkov je znanih; ciljajo na 140 KM, traction control, ride by wire, ciljna cena v EU je 11.500 €. Trivaljnik, 675 kubičnih centimetrov.Kot že znano; poberite prihranke iz skladov, razbijte prašička. Hitro po novo F3, 10 kompletov gum in na Grobnik izzivat 600RR, R6 in Daytone... Ervin93, roko in DXR16 2 1
T Objavljeno Oktober 31, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2010 (popravljeno) Nisem še našel teme, zato odpiram novo. Nekaj podatkov je znanih; ciljajo na 140 KM, traction control, ride by wire, ciljna cena v EU je 11.500 €. Trivaljnik, 675 kubičnih centimetrov.Kot že znano; poberite prihranke iz skladov, razbijte prašička. Hitro po novo F3, 10 kompletov gum in na Grobnik izzivat 600RR, R6 in Daytone... Verjamem, da bo dobr motor sam težko bo takle kot je na sliki za 11.500€ Če pa bo pa kapo dol. Videt je pa res krasno Popravljeno Oktober 31, 2010. Popravil T Bremzer in DXR16 1 1
BIZIXXX Objavljeno Oktober 31, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2010 Verjamem, da bo dobr motor sam težko bo takle kot je na sliki za 11.500€ Če pa bo pa kapo dol. Videt je pa res krasno Cena je pomoje kar blizu. Moraš vedet da so se v zadnjih dveh letih precej spremenile cene na trgu. Kar je bilo včasih ekstotika pa vsaj 5 jurjov eurov dražje od japonske konkurence, je danes precej cenovno izenačeno. Če danes kupuješ v rangu SS 1000 klase, maš na voljo 8 znamk ( 4 evropske in 4 japonske), in to v razponu 13-15 jurjov eur. JP77 1
Hornet Objavljeno Oktober 31, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2010 Zanimiv pristop pri oblikovanju izpuhov. Verjetno bodo omenjene smernice prevzeli tudi nekateri drugi proizvajalci. In motor se glede na prostornino lahko primerja direktno le z Daytono. Bomo pa drugo leto deležni prvih primerjalnih testov in bomo videli kako se motor obnese tudi v praksi. Pa pozabite pri nas na ceno, ki je omenjena in prištejte še vsaj 2 do 3k€.
MihaJ Objavljeno Oktober 31, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 31, 2010 Zanimiv pristop pri oblikovanju izpuhov. Verjetno bodo omenjene smernice prevzeli tudi nekateri drugi proizvajalci. In motor se glede na prostornino lahko primerja direktno le z Daytono. Bomo pa drugo leto deležni prvih primerjalnih testov in bomo videli kako se motor obnese tudi v praksi. Pa pozabite pri nas na ceno, ki je omenjena in prištejte še vsaj 2 do 3k€. Prostornina je takšna zato, ker pravilnik za Supersport 600 prvenstvo dovoljuje 4 valjnikom 600ccm, 3 valjnikom pa 675(2valjnikom pa mislim da 750ccm). Če želijo dirkati in imeti primerljiv motocikel v razredu, potem se morajo pač držati tega. Tudi BMW menda pripravlja 3valjnega 675ccm športaka. Cena je realna v EU, tole o 11.500€ je rekel trenutni šefe Aguste. Ne bo potrebno nič prištevat za ceno pri nas takšne zneske kot si opisal, potrebno je prišteti samo naš DMV., in potem zna zrasti do kakih 12.000. Zakaj cena ne bi bila realna? Računajte, da so vsi japonski 600taki že 11.500 €, saj jih matra močan jen, ki je zaradi njihove deflacije v zadnjih letih zrasel za vsaj 10-15 %. Honda 600RR je npr. 11.700 €, v tolarjih je to ~2.800.000 SIT. Ko smo ukinili €, je bila 600RR okoli 2.300.000 SIT. Procent podražitve izračunajte sami. Glede testov pa najbrž ne bo šlo; rekli so, da bo motor nared šele jeseni 2011. Mogoče se potrudijo in postorijo vse že do spomladi, a ne vrjamem v to. Ogledala sploh še niso končne oblike. Smernika v njih še ni, tisti oranžen kos tam pa je samo nalepka, zato da bodo v Milanu pač lahko nekaj pokazali.
Robyy Objavljeno November 1, 2010 Opozori Objavljeno November 1, 2010 lepa je in če bojo uporabli uso to tehniko zna bit tud dobr moped... če bo le cena taka se bo pomoje prodajalo odlično in MV agusta to rabi!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se