KennyJR Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 Zdej pa mene nekaj resnično zanima (pa res prosim za kak odgovor). MotoGP gledam zadnih nekaj let (če je lepo vreme, se rajš peljem, kot da sedim pred TVjem), ne spremljam ostalih forumov, niti ne spremljam motoGP strani in nikoli prej nisem spremljal testov tako, kot letos... Nisem ravno fan posameznikov. Rosi mi je dober zaradi njegovih rezultatov in hudomušnosti, Ben Spies "najlepše" zalaga, Stoner in Pedrosa sta mi ful dobra voznika (s preveč smole), Lorenzo mi gre na kur*c... To sezono bom navijal za Repsol. Sledijo vprašanja: - ali so ti testi končni odraz prihajajoče sezone? - ali je možno, da kakšno moštvo taktizira? - ali je možno, da se novi vozniki (Stoner, Spies, Rosi) v moštvih ukvarjajo še s čem drugim (položaj na motorju, odzivnost... ) ali samo s tem, da se najhitreje peljejo na testih? Kot se že omenil. Upam, da bomo letos čakali do zadnje dirke na prvaka in pa da bo lepo vreme, ko bo na vrsti dirka v španski Catalunyi evo je že marko povedal tako da ni kaj dosti dodat... strinjal se nebi razen tega da so vse honde med 7, ker je pozabil tončija -drugače pa testiranja so končni odraz prihajajoče sezone do neke mere... ker točnih rezultatov ne kažejo, sploh pa se tudi od dirke do dirke precej spreminja, tako da testiranja so zgolj odraz trenutnega stanja, ki se pa lahko kajhitro spremeni... sej se tud med sezono marsikaj zelo hitro spremeni... -moštvar sigurno ne taktizirajo, vsi pač preizkušajo novosti, poskušajo čimbolje razumeti motor, zbirajo podatke in seveda se peljejo kar se da hitro, ker le tako najbolje dobiš povratne informacije in preizkusiš nove dele... tako da taktiziranja zagotovo ni... - seveda se vsi ukvarjajo s čem drugim kot pa s časom, ki je tukaj še najmanj pomemben... je pa seveda res, da tisti ki mu gre najbolje in je najbolje pripravljen doseže tudi najboljše čase in tisti ki mu pač ne gre slabše... nihče ne vozi na čas, čas mu je na koncu le potrditev in primerjava... vsi pa pač vozijo hitro kolikor se da (seveda z določeno mero rezerve in sigurnosti)... bistvena razlika med testom in dirko je pač v tem, da se na testi poizkuša izboljšati čas s spremembo motocikla, medtem ko med dirkaškim vikendom vsak želi pridobiti nekaj časa tudi z bolj suvereno vožnjo... hilton, -Jani-, bajkr88 in 3 others 3 3
hilton Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 kaj pa akrapo :evilgrin: Jozeee, JohnST, crusty in 4 others 5 2
krezumica Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 (popravljeno) testiranja pokažejo delno sliko.....sam glede testiranj ne moreš napovedati sezone....to je sigurno...sam da tako veliko že na testiranjih zaostajaš kot tokrat rossi ti pove pa veliko....če bi se zdaj sezona začela mislim da bi bil rossi v velikih problemih...so pa honde in pa yamahin dvojec hitre...in mislim da bo letos stoner explodiral...je pa res da je rossi prišel k yamahi v tistem času ko je bila zelo slaba...tak da verjamem da bosta dvojec rossi in Jeremy Burgess ducatija znala razviti v zmagovalen motocikel kot sta yamaho... Popravljeno Februar 3, 2011. Popravil krezumica casper7 in -Jani- 2
marko55 Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 - seveda se vsi ukvarjajo s čem drugim kot pa s časom, ki je tukaj še najmanj pomemben... je pa seveda res, da tisti ki mu gre najbolje in je najbolje pripravljen doseže tudi najboljše čase in tisti ki mu pač ne gre slabše... nihče ne vozi na čas, čas mu je na koncu le potrditev in primerjava... vsi pa pač vozijo hitro kolikor se da (seveda z določeno mero rezerve in sigurnosti)... Seveda vsi vozijo kolikor hitro se da, vendar po mojem mišljenju daleč od tega, da čas ni pomemben. Kako pa bodo ocenili, če ena kompnenta na motorju deluje bolje kot druga? S časom. In če je dirkač z eno komponento hitrejši pomeni, da je ta komponenta prinernejša kot tista druga. So pa fantje na testu zelooo hitri (glej podatke, ki jih je dal Cartman) in kaj dosti rezerve si po mojem niti niso pustili. Saj je bilo nekaj padcev, ki so se na srečo končali brez posledic. Po mojem je testiranje motocikla zelo zabavna, pa tudi naporna zadeva (vsaj jaz ti to tako predstavljam). Po sešnu se vsedejo skupaj, pogledajo telemetrijo, dirkač pove svoje občutke in skupaj se odločijo kako naprej. Pošravfajo in spet na stezo, pa spet pregled telemetrije (časov po posameznih segmentih)... Kar pa se Tonija tiče; sem res pozabil na njega. :xx: Če ga bo Abraham s svojo novo ekipo redno premagoval se bo moral močno zamisliti in samo upa lahko, da se bo lahko po tej sezoni vrnil v Moto2...
iom Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 Mislim da je Simoncelli letos izredno motiviran in psihološko neobremenjen tako da zna presenetit. casper7 in Kor13 2
KennyJR Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 Seveda vsi vozijo kolikor hitro se da, vendar po mojem mišljenju daleč od tega, da čas ni pomemben. Kako pa bodo ocenili, če ena kompnenta na motorju deluje bolje kot druga? S časom. In če je dirkač z eno komponento hitrejši pomeni, da je ta komponenta prinernejša kot tista druga. So pa fantje na testu zelooo hitri (glej podatke, ki jih je dal Cartman) in kaj dosti rezerve si po mojem niti niso pustili. Saj je bilo nekaj padcev, ki so se na srečo končali brez posledic. Po mojem je testiranje motocikla zelo zabavna, pa tudi naporna zadeva (vsaj jaz ti to tako predstavljam). Po sešnu se vsedejo skupaj, pogledajo telemetrijo, dirkač pove svoje občutke in skupaj se odločijo kako naprej. Pošravfajo in spet na stezo, pa spet pregled telemetrije (časov po posameznih segmentih)... Kar pa se Tonija tiče; sem res pozabil na njega. :xx: Če ga bo Abraham s svojo novo ekipo redno premagoval se bo moral močno zamisliti in samo upa lahko, da se bo lahko po tej sezoni vrnil v Moto2... sej sem ti napisal da je na koncu čas samo potrditev in primerjava... ne grejo pa se kdo bo koga... res je da so šli zelo hitro, samo po drugi strani je pa spet tako, da sta lani rossi in stoner mislim da peljala celo 2.00.2, tako da so pol sekunde počasnejši, sicer je na sporedu sedaj še drugi test na tej pisti, ampak še vedno so bili lani hitrejši... precej nelogično mi je, res da so mogoče letos mal drugačni pogoji... ampak če bi dirkali z lanskimi motorji, bi bili recimo lahko pol sekunde hitrejši, pa še bolje imajo naštudirane... torej nekaj rezerve še vedno mora biti, čene se jim sploh ne splača vztrajat na teh novih motorjih al kako? tudi lani je rossi prvi test peljal 2.00.9 nakoncu... drugega pa potem kot že rečeno 2.00.2 mene bol kot kaj drugega pri toniju skrbi to, da je suvereni prvak v moto2 gladko zadnji na motogp gridu hilton, Buzdovan, musaschi64 in 4 others 2 5
Guest kala Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 Da ne bo več prepucavanj sem odprl temo MotoGP samo za ROSSI FANe da se umaknemo iz te teme in da ne bi prihajalo do konfilktov z K.Jr. K.Jr te pa samo prosim da pišeš samo v tej temi saj tako ne bo prihajalo do konfliknit situacij in se tema zasmeti za 30 postov. Glede na to da zmeraj govoriš da si pameten potem pokaži z tem da ne prihajaš smetit v temo katera je namenjena samo ROSSI fanom . lp exe`FZS, BIZIXXX, rot in 7 others 2 8
KennyJR Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 (popravljeno) bravo... kva še lahko pričakuješ od rossi fanov... vsak trenutek te presenetijo... dej mi potem povej zakaj sva lahko z markotom v parih zadnjih postih lepo normalno razpravljala? ker se pač tip zna obnašat za razliko od nekaterih... :S Popravljeno Februar 3, 2011. Popravil KennyJR kuntakinte, BIZIXXX, exe`FZS in 7 others 2 8
bajsi Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 Pa kaj eni še vedno razumete, da na testih ni glavni cilj podiranje rekordov proge? Tudi če voziš na 90% zmožnega lahko dobro testiraš nove komponente in nastavitve, kar mislim, da je predvsem bil glavni cilj Ducatija. Mislim, da bi bilo zelo neumno od Rossija, če bi peljal totalno na limitu, samo da bi ujel Honde in Yamahe (kar je zgleda glavno merilo nekaterim tu gori) in s tem tvegal nove poškodbe. Se ne strinjam popolnoma z zapisanim in sicer iz preprostega razloga, npr. težava sprednjih vilic "chatering" se lahko pojavi šele ko se material pripelje do limita, po domače povedano pri času 2m 03s ga ni, pri 2m 01s pa se pojavi, torej je treba stestirati do limita in v kontroliranih okoliščinah ustvariti pogoje dela (za material), ki ustrezajo pogojem na dirki. Vsaj jaz si to tak razlagam. rot in casper7 2
Guest kala Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 Da dopolni tisti kateri so rossi fani in ki se ne trpijo bedarij od K.Jr imo svojo temo ,kaj zdaj ti pa ni jasno razen da še želiš konfilknte kot sem zdaj razumel tvoj zadnji post.Pač neda se z tabo dopisovat in to je to da ti ne nabijamo minuse in izgubljamo 3/4 časa z prekanjem . Buzdovan, casper7, hilton in 5 others 4 4
KennyJR Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 okej... jst te ne zastopim niti besedice... manjka ti vsaj kaka vejca, da bo lažje prebljivo pa kak veznik in prislov ti tudi manjka... alezzi, halls, IBA in 11 others 5 9
rs01 Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 Meni je pa zanimiv zelo konstanten napredek pri ducatiju....vsak dan so pridobili kar veliko in če bo šlo tako naprej bodo kmalu zelo blizu!! No vsaj upam. Danes so tako Hayden kot Rossi pokazali lep napredek, upajmo da se bo to nadeljevalo in da bomo imeli še bolj izenačen grid. Čene pa Sic kaže zelo dober napredek, ki se je začel že lani. Je pa res, da je čas dosegel zgodaj zjutraj v svojem 2. krogu, ko so bile razmere boljše, tako da tisti, ki so dosegali podobne čase popoldne so po mojem mnenju v majhni prednosti, pa vendar. Zanimiva pa se mi je zdela tudi izjava Stonerja, ki je povedal da set-upa motorja od prvega dne sploh niso spremenili, da so samo preizkušali komponente....to se mi sicer ne zdi logično, pa vendar oni najbolje vejo. casper7, rot, bajkr88 in 1 other 3 1
karlovacko Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 :naughty: Dejanx, jupiter, hilton in 1 other 4
crusty Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 kaj pa akrapo :evilgrin: ...tole na sliki je pa letošnja zmagovalna kombinacija :notworthy: roko, NejcN, alezzi in 1 other 2 2
domina Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 ...tole na sliki je pa letošnja zmagovalna kombinacija :notworthy: misliš tole? :naughty: alezzi, Jozeee, NejcN in 4 others 4 3
Fazer03 Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 kaj pa akrapo :evilgrin: Ja to je tudi meni "padlo v oko" ; ne vem kdo jim je delal izpuhe v letih, ko je bil pri njih dohtar, sedaj ko njega ni več pa so kar hitro izrabili priliko in skočili do Igorja po rore. Kor13 in crusty 2
MihaJ Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 ...tole na sliki je pa letošnja zmagovalna kombinacija :notworthy: Jaz pa mislim da ne. Po mojem mnenju se bo Spies vozil tam kot do sedaj. Na 5. mestu. Na gridu je 5 praktično tovarniških Hond, od tega se bojo 4 kot kaže vozile hitro, potem pa je tu še Lorenzo, ki bo skoraj gotovo hitrejši kot Spies. Če se vmeša še Rossi ali Hayden je Spies spet odpadel. Bi ga pa rad videl tam, ker mi je všeč njegov ''gladek'' stil vožnje. Težava je tudi v porabi pri Ducatiju. Stoner je lani večkrat povedal, da imajo na Ducu 3 mape, ena full mapa, kjer gre na polno, ena srednja in ena šparovna, toliko da se privleče do cilja. Vkolikor pilot ne obdrži visoke hitrosti v temenu ovinka ali pa ima stil, da precej vrti zadnjo gumo(Hayden...) pomeni da je potrebno na koncu dirke uporabit zasilno mapo za vbrizg. Zato se je lani Hayden na ene parih dirkah do 2/3 vozil na 3. mestu, potem so ga pa izrinili na njegovo slavno 4. mesto. Zdej, če so čez zimo kej pogruntal v Bologni fino, drugač bojo mel pa še zmer iste težave. Težave z drsečim prednjim delom se tudi pojavijo šele, ko je motor čisto pri limitu. Sicer so okvir in sprednji del precej oslabili. Zgornji most na vilicah je naluknjan kot sir, da so izgubili nekaj togosti. Stoner je povedal, da sploh niso nič spremnijali nastavitev na motorju, da so samo preskušali različne togosti okvirja, nastavitve traction controla in zaviralnega učinka motorja. Dokler ni zapeljal na črto in vrgel tistega motorja z bolj togim okvirjem v pesek... Pravi, da bodo nastavitve vzmetenja preskušali na naslednjih testih. Najhitrejši pilot, izgleda pa kot da je z Metelkove ušel (brez zamere, če kdo tja hodi)... malakai, Igorr, Urban K. in 3 others 5 1
crusty Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 misliš tole? :naughty: ......pilot je definitivno No.1.............tale stroj 1198 pa še za na štajerce al pa Bobota ni konkurenčen roko, bmw M3, musaschi64 in 2 others 2 3
Cartman Objavljeno Februar 3, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 zabave milijon tomkruz, alezzi, casper7 in 1 other 4
jest7 Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 ......pilot je definitivno No.1.............tale stroj 1198 pa še za na štajerce al pa Bobota ni konkurenčen nima veze, važn da ma punca okus
crusty Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 nima veze, važn da ma punca okus .....o tem pa ni dvoma .) musaschi64, sjeng, bmw M3 in 2 others 2 3
BIZIXXX Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 ......pilot je definitivno No.1.............tale stroj 1198 pa še za na štajerce al pa Bobota ni konkurenčen No, Crusty, sam pilota tapravga rab tale stroj, ko je leta 2007 tale mašinca ven prišla jo je na Grobnik pripeljal Fabrizo Pellizzon, in je konkurenco konkretno sesul.Krožil je lepih 1.30 Drugač pa ja, punca ma definitivno okus bmw M3, Cupo in hilton 3
Dejanx Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 video sepang nekaj slikic iz testa v videu.
Cartman Objavljeno Februar 3, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 No, Crusty, sam pilota tapravga rab tale stroj, ko je leta 2007 tale mašinca ven prišla jo je na Grobnik pripeljal Fabrizo Pellizzon, in je konkurenco konkretno sesul.Krožil je lepih 1.30 Drugač pa ja, punca ma definitivno okus jes, in takole so zgledali, ko sm ga prvič vidu, 24.2. 2007, vozu je 1:33 takrat je mel precej predolge prenose. pol je redno vozu 1:31:XY Čudi me edino da tud Karimov 1198R na pisti ni lih dolgo zdržal, in ima zdaj ex-Markotovo CBR, pa vemo da Karima in Ducati veže dolga dolga zgodba. ena od danes. bridgestone under max attack from Mr SuperSic jupiter, tomkruz, DXR16 in 1 other 4
crusty Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 .......Krožil je lepih 1.30 ....morš še napisat kolk €€€€ je blo vloženih nanj ........z dobro vsoto je itak vsak moped dober za serijo mam pa svoje mnenje (preiskušeno v dirki, mojmu brencelju ne uide po ravnini niti za meter haha) Če bi bil res tak hud stroj bi ga tud kdo vozil, oz. dirkal z njim, če drugi ne Italjani k jih pridejo v veliki množici vedno dirkat.........ampak res redkokdaj naletiš na kakšnega saj po moje to bolje veš kot jaz. Seveda še enkrat povdarjam da je govora o amaterskih stvareh oz. serijskih strojih saj le tako se lahko ocenjuje izdelek.......vse kar je višje WBSK, WSS ni več naš svet in ni za primerjavo. Je pa vse skupaj moje mnenje ki pa sloh ne paše v tole temo sorry..... bmw M3, NejcN, sesir in 6 others 6 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se