Skoči na vsebino

MotoGP 2011


Cartman

Priporočene objave

meni so barve zelo všeč, samo kakšna sponzorska nalepka manjka...

meni se zdi kar preveč prazno, sploh sredinski del plastik. Za sponzorje je že prepozno ali kako je s tem? Kar ne morem verjeti, da lani prva ekipa/posameznik, letos ne dobi glavnega sponzorja!!!

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni se zdi kar preveč prazno, sploh sredinski del plastik. Za sponzorje je že prepozno ali kako je s tem? Kar ne morem verjeti, da lani prva ekipa/posameznik, letos ne dobi glavnega sponzorja!!!

glavnega sponzorja ne dobijo ker je lorenzo v ekipi, če bi bil spis pa bilo kdo drug bi ga dobili. toti lizika boy pa gre marsikomu na živce s svojimi fintami kao lorenzo land??nvm ni on rossi to je ze uporabljeno. proti nikomu v gpju nimam nič samo tega lorenza pa ne morem videt pa vem da nisem edini tako tudi sponzorji malo gledajo kako je kaj priljubljen...samo moje mnenje:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glavnega sponzorja ne dobijo ker je lorenzo v ekipi, če bi bil spis pa bilo kdo drug bi ga dobili. toti lizika boy pa gre marsikomu na živce s svojimi fintami kao lorenzo land??nvm ni on rossi to je ze uporabljeno. proti nikomu v gpju nimam nič samo tega lorenza pa ne morem videt pa vem da nisem edini tako tudi sponzorji malo gledajo kako je kaj priljubljen...samo moje mnenje:D

Po moje pa tole ne bo držalo............spozorji gledajo le na samo gledanost - odmevnost njihovega imena (beri zmage) sam voznik kot osebnost jih kaj dosti ne zanima, podobno je blo pri F1 kje je bil Schumacher marsikomu antipatičen ampak spozorjev pa cela gora.............če ga res nimajo oz. ga ne bodo imeli je to sigurno krivda njihove same komericale kjer so kalkulirali do konca......in se na koncu zakalkulirali :( ........tole res nima veze z šoferji :)

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje pa tole ne bo držalo............spozorji gledajo le na samo gledanost - odmevnost njihovega imena (beri zmage) sam voznik kot osebnost jih kaj dosti ne zanima, podobno je blo pri F1 kje je bil Schumacher marsikomu antipatičen ampak spozorjev pa cela gora.............če ga res nimajo oz. ga ne bodo imeli je to sigurno krivda njihove same komericale kjer so kalkulirali do konca......in se na koncu zakalkulirali :( ........tole res nima veze z šoferji :)

po mojem pa določene obraze ki jih ima kamera in ljudstvo rada pritegne tudi sponzorje, če jih majo kamere rade pa to se toliko več pojavljajo na tvju tako da so takšni dirkači v ekipi dobra pomoč pri pridobivanju sponzorjev. če pa so se pri yamahi zakalkulirali pa nimam pojma glede na to da so veliko ime bi lahko koga dobili vsaj spis:D lorenzo si naj sam plača sezono.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah zdej se usajate... kaki 2 leti nazaj ste se pa čez stonerja... zdej pa noben več ne reče nč čez njega...

pa recimo da bi bila zdej doba honde... po dveh letih se za lorenza nebi nihče več zmenil, nikomur nebi bil več antipatičen, še ql bi bil, samo da bi stonerja/pedroso nažgal...

pa bi pisali tako kot zdej dejmo stoner/pedrosa nabijte tega lorenza, kdorkol sam on ne... samo da bo takrat... dejmo lorenzo, kdorkoli samo stoner/pedrosa ne...

vedno ne marate tistega ki nažge rossija... pol se pa obračate tako kot se oni menjajo...

drugače pa spies s temi lasmi zgleda do pike podoben toselandu haha :D če ma neki brade je še mal drugačn, če je pa obrit je pa čist isti :D

lorenzo pa ko en star ata... pri dobrih 20ih že napol plešast xD še en dokaz da čelada povzroča plešavost... tako da ne nosit čelade... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha Unveil 2011 MotoGP Livery - No Title Sponsor

At a hot and humid Sepang circuit, on the eve of the second Sepang test, Yamaha unveiled the official color scheme for the 2011 MotoGP season, and as expected, the bikes will be carrying Yamaha corporate colors, with no sign of a title sponsor. Yamaha's factory team had been linked to deals with Malaysian budget airline Air Asia and petroleum giant Petronas, but though Petronas is continuing as a subsponsor, they have not expanded their role to take on the role of title sponsor.

Naturally, Yamaha are putting a positive spin on the lack of a title sponsor, preferring to focus on the fact that 2011 will be Yamaha's 50th season in Grand Prix racing, and use this as an opportunity to market the brand. But at the Sepang launch, Yamaha Racing's managing director Lin Jarvis told the media that the team was still open to a title sponsor, should the opportunity present itself.

The lack of a title sponsor for Yamaha in both MotoGP and World Superbikes is surely a disappointment for both the factory and for motorcycle racing in general. And yet there may be very good reasons for electing to run in corporate colors. It is clear from reliable paddock gossip that Yamaha had parties interested in sponsoring the bike, the real issue being the amount of money on offer. While some teams are rumored to have sold title sponsorship for a pitiful sum - in one case, a six figure sum, paddock gossip insists - accepting a much lower amount as a title sponsor makes it much more difficult to negotiate a more appropriate sum in following seasons. It also undercuts the market, undermining the negotation positions of all of the factories in the future.

Without inside knowledge, it is hard to know just how much these factors influenced Yamaha's decision to run without a title sponsor, and what sums of money were involved. But there is also undeniably an upside for Yamaha in electing to run a corporate livery: with Jorge Lorenzo running the #1 plate - something which Valentino Rossi steadfastly refused to do - Yamaha can at least use the Spaniard's 2010 title as a marketing tool, using images of a clearly-marked Yamaha with a great big #1 on it to sell their machines. Cynics may point out that when Valentino Rossi was riding for the factory, they had no need of the #1 plate, but given that Rossi has elected to leave Yamaha, the Japanese factory have to make the best of what they have. :whistle:

1194032026_fSXq7-L.jpg

There will still be two separate teams at Yamaha: Lorenzo and his manager Wilco Zeelenberg ...

1194031755_dYdx6-L.jpg

... and Spies, reunited with his WSBK manager Massimo Meregalli

1194034007_eHgGM-L.jpg

There should be a lot less animosity in the Yamaha garage for 2011 ...

... aja? No, me zanima stopnja sladkobe oz. kislosti na Horhejevem obrazu, če bo Benči hitrejši od njega. :naughty::rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno pri Yamahi niso vložili vseh sil v iskanje novega sponzorja. Furusawa je povedal, da je mogoče celo bolje da so ob obletnici (50 letnica motGP udejstvovanja) v tovarniških barvah. Podobno so naredili tudi 2004 (prekinitev sponzorstva z Gauloises), ker so meli v 2005 tudi neko pomembno obletnico. Gre samo za pesek v oči? :hmm:

Več na: Moja povezava

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sepang- prvi dan testiranj ob 14-h.

1. Casey Stoner AUS Repsol Honda Team 2m 1.294s (34)

2. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team 2m 1.732s (25)

3. Marco Simoncelli ITA San Carlo Honda Gresini 2m 1.996s (21)

4. Valentino Rossi ITA Ducati Team 2m 1.999s (28)

5. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing 2m 2.042s (26)

6. Colin Edwards USA Monster Yamaha Tech 3 2m 2.059s (21)

7. Ben Spies USA Yamaha Factory Racing 2m 2.248s (19)

8. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda Team 2m 2.270s (22)

9. Nicky Hayden USA Ducati Team 2m 2.680s (30)

10. Hiroshi Aoyama JPN San Carlo Honda Gresini 2m 2.692s (42)

11. Alvaro Bautista ESP Rizla Suzuki MotoGP 2m 2.747s (25)

12. Cal Crutchlow GBR Monster Yamaha Tech 3 2m 3.314s (30)

13. Randy de Puniet FRA Pramac Racing Team 2m 3.363s (28)

14. Hector Barbera ESP Aspar Team 2m 3.605s (27)

15. Bike #T1 JPN Yamaha Test Rider 2m 3.676s (31)

16. Loris Capirossi ITA Pramac Racing Team 2m 3.890s (33)

17. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing 2m 4.101s (22)

18. Toni Elias ESP LCR Honda MotoGP 2m 4.352s (31)

19. Bike #T2 JPN Yamaha test Rider 2m 5.006s (18)

20. Nobuatsu Aoki JPN Suzuki Test Rider 2m 5.691s (26)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno pri Yamahi niso vložili vseh sil v iskanje novega sponzorja. Furusawa je povedal, da je mogoče celo bolje da so ob obletnici (50 letnica motGP udejstvovanja) v tovarniških barvah. Podobno so naredili tudi 2004 (prekinitev sponzorstva z Gauloises), ker so meli v 2005 tudi neko pomembno obletnico. Gre samo za pesek v oči? :hmm:

partnerstva z gauloises po koncu sezone 04' niso prekinili, ampak so partnerstvo nadaljevali tudi

v l.05'

verjemi, da če bi dobili na mizo zanimivo sponzorsko ponudbo bi tovarniške barve takoj prebavali :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

Honde so letos hitre ko pes; pri Mediasetu pravijo da vedo zakaj; novica je žal v italijanščini, prilagam angleški povzetek

Mediaset: Clutch change Honda’s secret

Friday, 18 February 2011

After the results seen from the Honda machines at Sepang the Mediaset website suggests that the secret behind the blistering pace of the RC212Vs could be a development which allows a faster shift of gear, which in turn translates into tenths of a second being shaved off every lap. Honda’s road motorcycles which are equipped with the Dual Clutch Transmission are already benefitting, therefore making its transfer to their competitive machines a logical step.

Popravljeno . Popravil suzuki
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

Honde so letos hitre ko pes; pri Mediasetu pravijo da vedo zakaj; novica je žal v italijanščini, prilagam angleški povzetek

Mediaset: Clutch change Honda’s secret

Friday, 18 February 2011

After the results seen from the Honda machines at Sepang the Mediaset website suggests that the secret behind the blistering pace of the RC212Vs could be a development which allows a faster shift of gear, which in turn translates into tenths of a second being shaved off every lap. Honda’s road motorcycles which are equipped with the Dual Clutch Transmission are already benefitting, therefore making its transfer to their competitive machines a logical step.

Če prav razumem, gre za avtomatiziran menjalnik, kjer šaltajo s pritiskom na gumb? Kot pri VFR?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola rejser,

moja italijanščina je več kot uboga, ampak kakor sem razumel je poanta samo v dvojni sklopki (Dual Clutch), ki omogoča hitrejše prestavljanje, ne v avtomatiki oz knofkih... če ti kaj pomaga, avtor članka primerja to sklopko s tistimi v Audijih in Porschejih...

če zna kdo italijansko nej mal pomaga tlele, prosim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

mislim da se bo rossija treba na 1 dirki posteno bat :yes:

drugace edino stoner nekje spredaj ostali pa dokaj izenaceni....

mislim pa da kenny jr ravno mokre sanje dozivlje ce gleda rezultate :kva1: ( trenutne )

Popravljeno . Popravil hilton
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

Honde so letos hitre ko pes; pri Mediasetu pravijo da vedo zakaj; novica je žal v italijanščini, prilagam angleški povzetek

Mediaset: Clutch change Honda’s secret

Friday, 18 February 2011

After the results seen from the Honda machines at Sepang the Mediaset website suggests that the secret behind the blistering pace of the RC212Vs could be a development which allows a faster shift of gear, which in turn translates into tenths of a second being shaved off every lap. Honda’s road motorcycles which are equipped with the Dual Clutch Transmission are already benefitting, therefore making its transfer to their competitive machines a logical step.

Glede na to, da je na slikah vidno, da ima Honda suho sklopko, da je za DSG menjalnik potrebno imet 3 gredi v menjalniku, in da ima Honda V4 motor, bi rekel, da ni prostora za menjalnik take vrste.

Seveda to ne pomen, da kaj takega res nimajo, nikol ne veš kaj potuhtajo.

Časi še niso merodajni, niso še prišli pod 2.01.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola rejser,

moja italijanščina je več kot uboga, ampak kakor sem razumel je poanta samo v dvojni sklopki (Dual Clutch), ki omogoča hitrejše prestavljanje, ne v avtomatiki oz knofkih... če ti kaj pomaga, avtor članka primerja to sklopko s tistimi v Audijih in Porschejih...

če zna kdo italijansko nej mal pomaga tlele, prosim...

ne znam italijansko ampak dual clutch je robotiziran klasični menjalnik kar pomeni da z gumbom, ročico itd. daš komando za prestavljanje, dvojna sklopka pa v nekaj milisikundah prestavi brez da bi zgubil pogon. torej v kombinaciji z sistemom proti blokadi kolesa pri prestavljanju dol (anti hopping oz ima različna imena) ne rabiš sklopke razen za speljevanje, pa še tam imajo gumb, torej ročice praktično ne rabiš. če dodaš še dober sistem traction kontrole pomeni da bolj ali manj tišiš gas in nabijaš po ročici menjalnika, elektronika pa šalta in korigira napake (prehitro prestavljanje dol in preveč odprt plin). za šaltanje dvomim da bodo šli na gumbke, vseeno so navajeni šaltat na nogi.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da je na slikah vidno, da ima Honda suho sklopko, da je za DSG menjalnik potrebno imet 3 gredi v menjalniku, in da ima Honda V4 motor, bi rekel, da ni prostora za menjalnik take vrste.

Seveda to ne pomen, da kaj takega res nimajo, nikol ne veš kaj potuhtajo.

Časi še niso merodajni, niso še prišli pod 2.01.

sedi, pet. :D

če je na rc211v res dsg menjalnik, in jim daje tako prednost, bo to težko nadoknadit preko sezone. Ampak Spalding na vprašanje odgovori: No new clutch yet...

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no nevem kje vam je sedaj dokazovanje da rossi sedaj že kaže da dobro pelje ducatija...

saj je še vedno dobro desetinko za časom iz prejšnjega testa... sedaj se že 4. polni dan podijo (oz so se podili) na isti progi...

res da so to testiranja, da je ducati prišel verjetno s kar nekaj novostmi... tako da počakati je treba na zadnji dan... takrat bo rossi prišel pomojem precej blizu... tam nekje na pol sekunde mogoče še manj... potem v qatarju bo pa zaostanek spet večji... čeprav je stoner vedno povdarjal da jim sepang ne leži, qatar pač... tako da mogoče bi jim pa lahko šlo tam boljše, čeprav po drugi strani, rossi le ni stoner, pa tudi ducati ni več tolk isti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!