Skoči na vsebino

MotoGP 2011


Cartman

Priporočene objave

Govorim o trenutni skupini GPjevcev. Seveda ni Rossi odkril kako se vozi motor in mu manjka kar še nekaj naslovov, da bi nažgal Agostinija in Nieta :worship:. Sicer je pa res najlažje gledat iz kavča ali pa tribune. Kot sem že omenil vsi so spoštovanja vredni norci, sploh 125ccm, ko ga v S ovinku prelagajo tko, da gre sprednja kar po luftu :eek:

Popravljeno . Popravil sergini
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Govorim o trenutni skupini GPjevcev. Seveda ni Rossi odkril kako se vozi motor in mu manjka kar še nekaj naslovov, da bi nažgal Agostinija :worship:. Sicer je pa res najlažje gledat iz kavča ali pa tribune. Kot sem že omenil vsi so spoštovanja vredni norci, sploh 125ccm, ko ga v S ovinku prelagajo tko, da gre sprednja kar po luftu :eek:

Točno tako ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po tvoji logiki je torej na prestou Agostini, ne pa Rossi ;)

takrat ko je agotini vozil si lahko v vseh klash krati vozil :whistle: ce se ne motim :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se spomni kdo od vas, kdo je bil v formuli še pred kratkim najbolj popularen, danes ga pa nihče ne povoha, kljub njegovemu povratku. Ko čreda novinarjev najde drugega , starega pokopljejo, pa ni važno kolikokrat je bil prvak ali kako dober je bil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak, če pa v španiji (ozemlje Lorenza in Pedrose) vidiš 3x več štantov od Rossija, kot ostalih dveh, na kvalifikacijah helikopter spremlja štiri kroge samo Rossija kljub temu, da so vsi ostali na pisti in se sliši najbolj glasen aplavz, ko pride Rossi iz boksov ti je marsikaj jasno (če znaš pogledati resnici v oči). Rossi je ikona in to je dejstvo. Sem pa zelo vesel, da so se našli talenti, ki ga puščajo zadaj in prav je tako. Koliko časa? Ne vem, počakajmo na naslednjo sezono. Ali bo kdo od njih takšna ikona? Dvomim.

Kramarji prodajajo tisto kar gre v promet oz. kaj prinaša največ denarja.

To sem se tudi jaz spraševal zakaj mora bit za dr. mr. skoz helič v zraku?

Ikona bo, poglej še kak drug šport!

Popravljeno . Popravil bikez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se spomni kdo od vas, kdo je bil v formuli še pred kratkim najbolj popularen, danes ga pa nihče ne povoha, kljub njegovemu povratku. Ko čreda novinarjev najde drugega , starega pokopljejo, pa ni važno kolikokrat je bil prvak ali kako dober je bil.

Se ti zdi, da je veliko drugih dirkačev, ki se vozijo okoli 10 mesta in jim skoraj na vsakih kvalifikacijah in dirki, ne glede na uvrstitev pripada posebna novička, ali pa vsaj izrecna omemba znotraj splošnega članka?

Jaz bi rekel, da je Schumacher daleč od pozabljenega. Skozi se ga omenja, ka bi šele bilo, če bi se dejansko vozil na podium..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se spomni kdo od vas, kdo je bil v formuli še pred kratkim najbolj popularen, danes ga pa nihče ne povoha, kljub njegovemu povratku. Ko čreda novinarjev najde drugega , starega pokopljejo, pa ni važno kolikokrat je bil prvak ali kako dober je bil.

zato pa si jaz najbolj želim dirk z zvokom motorjev, brez komentatorjev. Kaj bi dal da bi obstajala ta opcija na dalinjcu!! Dva kekca pa sta nasploh zadnja, ki si jih želim slišat med dirko... ( stališča menjavata tak hitro, da včasih sama sebe negirata..)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

takrat ko je agotini vozil si lahko v vseh klash krati vozil :whistle: ce se ne motim :hmm:

Seveda....časi so bili popolnoma drugačni...kot so drugačni tudi časi Rossijevega kraljevanja od sedanjih.....in kaj je point tega? Da je število doseženih naslovov relativno, ker se časi spreminjajo in je naslove enkrat težje, drugič lažje osvojit....Tako je po mojem mnenju Rossi večji od Agostinija, bi pa v primeru da bi skupaj z njim vozili tudi zdajšnji asi imel naslov ali dva (ali pa kakšnega več, kdo ve) manj....

Torej, ljudje, ustavite se z izjavami like drugi bojo dosegli Rossija ko bodo imeli 9 naslovov....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na moja leta-lahko sklepaš,da že vrsto let spremljam MGP-in nisem nič slabega mislil oziroma koga dajal v nič...zame so vsi asi-in to z JAJCI-razen enega španca....vem pa,da vas je mnogo takih,ki vam gre Rossi v nos iz čiste tipične foušije,vendar roko na srce.....ROSSI JE CAR!!!!!!!...in kar nekaj deset-letij bo preteklo,preden bo dobil dostojnega naslednika...ker razni Ben-i,Lorenzoti in ostali mehkužni jokači mu še do gležnja ne sežejo....in ja vemo...moto dirke so za moške z jajci,spomni se leta nazaj kaki kontakti so bili,pa nihče ni jokal in skakal po konferencah in dajal izjave,ki se ne pritičejo športnika!

Vse lepo in prav, samo pozabil si dodati da vcasih tapravi dedci tud niso boksov pregrajevali napol, pa sikanirali sovoznika v EKIPI... t ose tudi ne pritice sportnikov, politokov pa ja......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem ravno Stonerjev navijač, me pa impresionira njegov stil vožnje. Ni treba pogledat številke Honde pa vem da je to Stoner. Včasih imam občutek

da v ovinku ne gre samo dol z motorja kot večina, ampak da se pelje poleg motorja. :worship: Če bo tako nadaljeval bo lahko celo presegel Doohana in Rossija po

številu naslovov. Vsekakor pa ni nobenemu interes da bi v prihodnjih sezonah prevladoval samo en voznik in dosegel naslov že po pol sezone.

Najboljše dirke so bile v začetku 90 ko so se dajali Rainey, Schwantz, Gardner, Doohan, Lawson .... :OK: Zmagovalca je bilo nemogoče napovedat, prehitevanja za vodstvo pa

iz ovinka v ovinek !

Sezona 2012 bo verjetno malo premešala karte in upam da bo tudi več ekip, ker gledat 10 voznikov s 5 sek razmika je že malo bedno. Manjka še samo Alešič za napovedovalca.

Potem pa bi verjetno kar nekaj dirk pozabil gledat ! :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zato pa si jaz najbolj želim dirk z zvokom motorjev, brez komentatorjev. Kaj bi dal da bi obstajala ta opcija na dalinjcu!! Dva kekca pa sta nasploh zadnja, ki si jih želim slišat med dirko... ( stališča menjavata tak hitro, da včasih sama sebe negirata..)

To opcijo bi tudi jaz imel na daljincu....sedaj pa imam zraven TV prižgan prenosnik in live stream od Eurosporta (TV pa na mute). To sicer funkcionira za oba nižja razreda. MotoGp, ki pa ga Eurosport ne prenaša, pa še vedno spremljam ob naših dveh (še iščem nadomestilo na netu).

Ne vem al je to Poptv-jeva režiska zahteva ali je to zgolj naključje, da se komentatorja prerekat oz. prepucavata, skoraj vedno negirata drug drugega in kot je že nekdo omenil, samega sebe.... Komentarji kot so:" nevem če to drži...., nisem prepričan, da imaš prav...., so stalnica njunih "debat". V F1 je podobno, ko je zraven strokovni komentator.

Drugi komentatorji niso pod pritiskom dramatiziranja in govorjenja zaradi govorjenja. Enostavno se med sabo pogovarjata in vse skupaj v zelo sproščenem vzdušju. Tukaj vložen denar tv hiš ne igra vloge (primer HTV2 in F1) igra pa talent.....predlagam POPTVju, da naredijo drugič TALENTE z naslovom "POSTANI KOMENTATOR" :) :) :) samo ne naredit komisije z Ališičem, Gabrom in Niko.

Popravljeno . Popravil IBA
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

glih ko sem se začel veselit, da bo v sezoni 2012 več dirkačev v razredu MotoGP in bodo posledično dirko morda malo bolj zanimive, pa preberem, da se je Dorna odločila da bo sprejela le 6 novih ekip, in še to imajo lahko samo po enega voznika :slap: sicer navajajo še neko možnost udeležbe novih tovarniških ekip (Aprilia, BMW, KTM??), pa vseeno podn :headbang: nej si mal pogledajo grid v 80, 90ih letih!!

Popravljeno . Popravil suzuki
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, sedaj pa mi ni več nič jasno... Sem mislil, da hočejo grid konkretno povečat s tem novim pravilom. Sedaj bomo pa gledali, kot v F1: HRT, Virin in Lotus...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, sedaj pa mi ni več nič jasno... Sem mislil, da hočejo grid konkretno povečat s tem novim pravilom. Sedaj bomo pa gledali, kot v F1: HRT, Virin in Lotus...

točno to bo. Vsi so omejeni na 21 l bencina. vsi so omejeni na zelo zahtevne bridgestonove gume. CRT ekipe nimajo nobene možnosti. Drugače pa, 6 niti ni malo. to je + 30%

Zakaj je tako? Uvedba CRT ekip je najbrž prvi korak. InFront se prodaja. je lastnik licence za superbike. Izklicna cena je miljarda €. Zanimanja ni nobenega. Oddana je samo ena ponudba. DORNA je ponudila 600 miljončkov. S tem bi postala lastnik obeh franšiz. Bojim se, da bo naslednji korak združitev v eno dirkalno serijo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

šport ja.... vse se pr dnarju konča :BUA: V prihodnje bodo pravi talentje brez €$ podpore lepo zapravljal svoj lajf v ne pisane kariere :BUA:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

točno to bo. Vsi so omejeni na 21 l bencina. vsi so omejeni na zelo zahtevne bridgestonove gume. CRT ekipe nimajo nobene možnosti. Drugače pa, 6 niti ni malo. to je + 30%

Zakaj je tako? Uvedba CRT ekip je najbrž prvi korak. InFront se prodaja. je lastnik licence za superbike. Izklicna cena je miljarda €. Zanimanja ni nobenega. Oddana je samo ena ponudba. DORNA je ponudila 600 miljončkov. S tem bi postala lastnik obeh franšiz. Bojim se, da bo naslednji korak združitev v eno dirkalno serijo.

CRT ekipe so mislim da omejene na 24 litrov....in seveda 81mm premer bata kot druge ekipe.....seveda pa ne bodo mogli nič proti že obstoječim proizvajalcem...po mojem mnenju brca v prazno....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

šport ja.... vse se pr dnarju konča :BUA: V prihodnje bodo pravi talentje brez €$ podpore lepo zapravljal svoj lajf v ne pisane kariere :BUA:

takih je sigurno že sedaj nekaj...sej če nimaš denarja se še pokazat ne moreš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

takih je sigurno že sedaj nekaj...sej če nimaš denarja se še pokazat ne moreš

Normalno, čeh je eden najvidnejših, čeprav ni slab. Še nekaj takih, pa bodo samo še bogataši in ne talenti vozili. Upam, da se motim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

Dani Pedrosa has successful operation

tle očitno nekaj dogaja: Edo je bil po dobrem tednu že na stopničkah, Mali Pedro pa na še eno operacijo po petih tednih?!?! kot je nekoč rekel Diareja: nč ne zastopm ampak zihr je kul ;)

PS seveda, denar je sveta vladar, pogoltnost Dorne je neizmerna: zato smo izgubili prenose na ES, sveto trojico, dirkalne razrede (včasih je bilo vsak dirkalni vikend 5 dirk (50, 125, 250, 350 in 500ccm), danes le še tri, pa še od teh je en zgolj "Honda Cup"), omejujeo število v MotoGP... podn, ni kej... in zna bit, da bomo izgubili še WSBK, ki je bolj zanimiv kot MotoGP :(

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

Dani Pedrosa has successful operation

tle očitno nekaj dogaja: Edo je bil po dobrem tednu že na stopničkah, Mali Pedro pa na še eno operacijo po petih tednih?!?! kot je nekoč rekel Diareja: nč ne zastopm ampak zihr je kul ;)

PS seveda, denar je sveta vladar, pogoltnost Dorne je neizmerna: zato smo izgubili prenose na ES, sveto trojico, dirkalne razrede (včasih je bilo vsak dirkalni vikend 5 dirk (50, 125, 250, 350 in 500ccm), danes le še tri, pa še od teh je en zgolj "Honda Cup"), omejujeo število v MotoGP... podn, ni kej... in zna bit, da bomo izgubili še WSBK, ki je bolj zanimiv kot MotoGP :(

Samo MotoGP naj bi prinašal več denarja kot MotoGP in WSBK skupaj? To sploh ni logično in močno dvomim v to teorijo o načrtnem zatonu SBK-ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo MotoGP naj bi prinašal več denarja kot MotoGP in WSBK skupaj? To sploh ni logično in močno dvomim v to teorijo o načrtnem zatonu SBK-ja.

Hola mojster Igorr,

nene, razmišljal sem v bolj "zgodovinski" smeri, kako se MotoGP franšiza spreminja v vedno večje "enoumje": včasih smo imeli v dirkalnem vikendu pet dirk, ker je bilo pet razredov (50/80, 125, 250, 350 500ccm), več dirkačev, več tovarn, več proizvajalcev gum, kar je bilo tudi opaziti v napetih dirkah, veliko bolj športnih, prijateljskih odnosih...

danes imamo le še tri dirke - tri razrede (pa še od teh je en u bistvu samo "Honda Cup"), samo še enega gumarja na razred, ful omejeno število dirkačev, dovoljujejo vstop serijskim mašinam, ne zgolj prototipom, kot bi po definiciji tekmovanja morali, podpirajo vse, še tako idiotske elektronske "bergle", omejujejo število dirkačev - praktično vsak v klasi MotoGP ki pripelje v cilj, tud če je zadnji z krogom ali dvema zaostanka, dobi pike :slap: saj je sistem točkovanja enak kot takrat ko jih je bilo 30... rezultat vsega tega so dokaj nezanimive dirke, saj se večinoma vozijo ko račke, za vsako malenkost se vtika "politično" vodstvo dirke...

vse to me napeljuje na misel da bo Dorna ali poceni kupila WSBK licenco in jo "pokvarila", da ne bo hodila v zelje dokaj nezanimivim MotoGP dirkam, ali pa počasi (z novimi pravili) naredili vzporedno svojo klaso dirk, baziranih na serijskih motorjih in tako posredno ubila WSBK... FIM pa ne naredi nič, morda ker so tolk nesposobni, bolj verjetno pa na skrivaj držijo žakelj (z denarjem) Dorni... torej, zdi se mi da je vsem odgovornim prav malo mar za šport, dirkanje, dirkače, tehnični napredek, ampak vidijo samo tri stvari: denar, denar in še 1x denar :angry:

PS še dobro da je ta vikend WSBK, glejte zanimive dirke dokler jih še lahko...

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster Igorr,

vse to me napeljuje na misel da bo Dorna ali poceni kupila WSBK licenco in jo "pokvarila", da ne bo hodila v zelje dokaj nezanimivim MotoGP dirkam, ali pa počasi (z novimi pravili) naredili vzporedno svojo klaso dirk, baziranih na serijskih motorjih in tako posredno ubila WSBK... FIM pa ne naredi nič, morda ker so tolk nesposobni, bolj verjetno pa na skrivaj držijo žakelj (z denarjem) Dorni... torej, zdi se mi da je vsem odgovornim prav malo mar za šport, dirkanje, dirkače, tehnični napredek, ampak vidijo samo tri stvari: denar, denar in še 1x denar :angry:

PS še dobro da je ta vikend WSBK, glejte zanimive dirke dokler jih še lahko...

obe prvenstvi crkujeta na obroke. na svetu ni ne denarja ne časa da bi dve tako podobni seriji lahko uspešno so obstajali. WSBK je predaleč od serijskih strojev in stroški naraščajo vsako sezono. povrh pa ta segment motojev zgublja tržni delež in prodaja generalno pada (izvzemši BMW)To bo faktor v nekaj letih.

MotoGP. . . . . . stroški so itaq blazni. razlike so minimalne in pol sekunde na krog pomeni bit med zadnjimi. Čudno, ampak možno je, da bi gumarska vojna res popestrila in poživila dirkanje.

kakorkoli obrnemo, vse skupaj bi zneslo en res dober in zabaven grid 1000 ali 1200ccm strojev. Vikendi se ne bodo več prekrivali, kar bo pomenilo manj drobljenja pogače iz TV pravic, ki večinoma poganjajo vso stvar.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster Cartman,

hmnja, with all due respect, zgleda da MotoGP še vedno ni predrag, saj nočejo sprejet prijav novih ekip :slap: poleg tega pa niso praktično nič naredili da bi bil MotoGP cenejši, prej nasprotno, npr prepovedali so cenejše 2T in uvedli veliko dražje 4T motorje...

MotoGP je pač prvenstvo prototipov, zato že po definiciji ne more biti poceni; vsekakor pa se ga IMHO ne bi smelo takole "unificirat" in mu pustit zahajat v serijske vode, tam je že WSBK!!

bi se pa vseeno dalo malce pocenit zadevo na drug način, z odpiranjem in popularizacijo, ne pa obratno, kot se dogaja, z omejevanjem!! verjamem da bi večje ševilo dirkačev precej poživila "bolnika" (in nas gledalce), enako "gumarska vojna", prav tako bi pozitivno vplivalo omejevanje elektronike, ki ne samo dvigne ceno dirkalnika, tudi kvaliteta pilotov bi spet prišla v ospredje; zadevo bi pocenilo in hkrati naredilo veliko bolj zanimivo tudi, če bi zraven pustili še cenovno ugodnejše in tehnično bolj preproste dvotaktnike (in, kot pravi kolega jvalant, tudi ostale, npr wankle kot je bil Nortonov)

evo, TO bi bil nov izziv za pilote in proizvajalce, užitek za nas gledalce, pa še res bi lahko govorili o tehničnem napredku! ne pa takale žalost s 15 piloti na startu, kot jo imamo sedaj...

a dokler je povpraševanje za sodelovanje v (pre)dragem MotoGPju še vedno večje kot ponudba, vsaj toliko časa bo denar tudi za WSBK, če ga le ne bo kdo "pojedel" iz užaljenosti (IMHO, seveda)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

glih ko sem se začel veselit, da bo v sezoni 2012 več dirkačev v razredu MotoGP in bodo posledično dirko morda malo bolj zanimive, pa preberem, da se je Dorna odločila da bo sprejela le 6 novih ekip, in še to imajo lahko samo po enega voznika :slap: sicer navajajo še neko možnost udeležbe novih tovarniških ekip (Aprilia, BMW, KTM??), pa vseeno podn :headbang: nej si mal pogledajo grid v 80, 90ih letih!!

Aprilia je od vseh naštetih še najbolj v igri za leto 2012.. so se motal okol Ivančne že kar neki časa nazaj :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!