Skoči na vsebino

Direktni vbrizg ali "frgazer" ... PORABA ?


bizi

Priporočene objave

Ja vem, da je boljši direktni vbrizg kot zastarel frgazer. Sam se nekako navdušujume nad Banditom. Starejši 1200 ima še frgazer, ta novejši 1250 pa "inšpric" .

Zanimajo me vaše izkušnje, koliko se v resnici pozna poraba. Ne dvomim pa v kakovost starejšega. Normalno, da bi raje imel novejši model . toda cenovno.......whistle.gif..

Ja, tudi ostali modeli kot so starejša fazer-ka .......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa je kdo kdaj pomislil, da tudi če bi res pil več (recimo realnih en liter na 100km) to pomeni na 1.000km zgolj 12€ in na 10.000km še vedno smešno malih 120€ razlike, če delaš ekstremnih 30.000km na leto pa še vedno zanemarljivih 360€?!

Poraba je zadnja reč ob katero se obregnite (moje mnenje).

Ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pri "stari" (od 06 - nazaj) XJR bi naj bila poraba za cca liter višja, je pa imela tudi 7 KM več... ampak, kot so ti že napisali je to glede na kilometrino zanemarljivo... Sicer je navadno pri ajnšpricih navor bolj linearno porazdeljen, zato je vožnja prijetnejša... po drugi strani ti fergazer v večji meri doda "tisti (turbo) sunek" v visokih obratih...

Pa še tole bi rekel, dokler vse lepo laufa je v prednosti ajnšpric, ko se pa začnejo težave (cukanje, nevžiganje, slab bencin) je pa pri fergazerju lažje vse skupaj naštelat in napako najt, pa še ceneje zna bit. Je pa tosamo moje nestrokovno in nepreverjeno mnenje.:rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj prerekal, vesel sem, da si končno podal spodoben argument! To je to :notworthy: in zmagaš.

A vseeno kolega zanima izključno poraba (je kričeče tiskano v naslovu teme) in to se mi zdi zadnji dejavnik, ki bi povlekel tehtnico na eno stran za nabavo tega in ne onega.

ajd

NO pa ti še na porabo odgovorim seveda,če mi boš sploh "hotel"verjeti.Z mojim zdajšnjim motorjem 1157 ccm 163 Ps +(Akrapovič) ca 10 Ps "eišpricer"imam povprečno porabo 5,8 lit. najmanjša ca 4,8 lit. (do 130 Km/h AC)max.poraba na Ac z 200 ++Km/h 7 lit. Po potovalnem računalniku 19-literski tank zadostuje za 350 Km.

Zdaj pa ti opišem porabo prejšnjega mojega motorja z fergazerji 1200 ccm 140 Ps.Povprečna poraba NIKOLI izpod 8 lit. in najmanjša nikoli izpod 6,5 lit.NIKOLI nisem z enim tankom 15lit. prevozil več kot 230 Km.Računanje prepustim tebi je pa manjša povprečna poraba sigurna 20%-25%

Nekdo piše o nekem "turbo"pospešku pri fergazerjih " BUČE " ta pospešek ima samo stari V-max z svojim originalno vgrajenim TUBO-BOSTERJEM.Sicer pa je ravno pri fergazerjih problem pospeševanja še sploh pri delnih obremenitvah! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti pa maš dober motor, njami :notworthy: ka bi dal da bi jz to mel :wub:

Primerjati buče kot to počneš ti je neumno in skrajno nesmiselno. Pač je zasnova V4 VMAX motorja popolnoma drugačna od tvojega ultra hudega BMW-ja, tehnika iz osemdesetih se res težko primerja s tehniko tega tisočletja - (bom navrgu eno tvojo primerjavo, da ti bo bliže) enako kot bi dal v isti koš na pol skuhan krompir in svalke. Zato je nesmiselno kakršnokoli primerjanje. Tu je govora o točno specifičnem primeru - torej Bandit 1200 ali 1250 in pika in ne o hišah, tvojem ultraduper fajnem BMW-ju in ne sedaj omenit še svoje žene z najboljšim ER6 in še po sreči grdega račka BMW 1 coupe!

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne bom preveč popljuvan, bi še jaz zapisal svojo primerjavo. Sicer ne na Banditu, pač pa na VN.

VN800 mi je pil 4.5 -5.5 litrov/100km. (805ccm, 56 konjev, forgazer)

VN900 pa pije 3.8 -4.5 litrov/100km. (905ccm, 50 konjev, einspritz)

Oba z originalnimi izpuhi, malenkost prezračenimi. Aja, pa na 1000 km sem meril porabo, enak režim vožnje.

Tako da malo se že pozna, če je direktni vbrizg. Verjetno je pri vsih motorjih tako.

Kar pa se tiče prejšnjega posta, bi pa bila smiselna primerjava stare in nove V-Max. In seveda pri BMW bi nekako bila na mestu primerjava prejšnjega K100 in sedaj K1200. Čeprav oba einspritz, pa zasnova motorja tudi ni enaka. Pa vseeno.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprittmonitor.de - GSF1200

Sprittmonitor.de - GSF1250

Tako na prvi pogled je novejši (torej tisti z elektronsko nadzorovanim vbrizgom goriva) v prednost, saj je povprečna poraba 5,98 l/100km (min. 5,06 in max. 7,07).

Pri starejšem (uplinjači) je povprečje 6,25 l/100km (min. 5,06 in max. 8,07).

D.

PS: Bandit nima 'direktnega' vbrizga... Verjetno tega nima noben serijski moped.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda Africa Twin 750;

Letnik 1992 - povprečje daljše potovalne fure: 6,2

Letnih 2003 - povprečje identične fure: . . . . . . . 4,8

.

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebirad se spet steboj prerekal,ampak sosed prodaja hišo nasproti moje je zidana leta 1976 bloki brez kakršne koli izolacije cena je ca 200K € varčna v Nm nova stane ca 300K € Zdaj mi izračunaj ponovno profitabilnost in nepozabi vračunat še nujno poravilo stare hiše,potrebno je takoj zamenjat:streho,žlebove,fasado+izolacijo,balkone,+ notranja ureditev odtoki,tlaki,ploščice itd.itd.

Ps.če bi začel pisati prednosti novejših motorjev in slabosti "starih"bi se name SPET vsul plaz kritik !!!!

prodaja jo že,prodal jo pa ziher ne bo za to ceno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

načeloma je porabo dveh različnih motorjev - stari in novi model , ki se povrh vsega tudi konstrukcijsko razlikujeta - težko primerjati. zame bi bila merodajna primerjava , če bi se oba vozila vštric , oba naekrat in z istim gasom pospeševala ter menjala brzine istočasno ... z enako skupno težo !! primerjati bi morali tudi maksimalne pospeške , prožnost in končno hitrost - to pa seveda oba z istim voznikom..

marsikateri novejši model z istimi konji in večtočkovnim vbrizgom goriva / einspritz-em ( po pričevanju lastnikov obeh modelov) ni enako "iskriv " kot model z vpljinjače / frgazarjem ... ekologija je na strani novejših mdelov , ki imajo vgrajen nadziran katalizator ..

cena zamenjave "crknjenih " injektorjev zna biti nižja od cene vpljinjačev ... druga pesem pa je pri elektroniki - računalniku .... vpljinjači pri večvaljnih motorjih zahtevajo točno - precizno sinhronizacijo - pri večtočkovnem vbrizgu teh težav ni ker to funkcijo sinhronizacije opravlja računalnik ..

zdaj pa kakor komu bolj paše pa se mora odločiti po testni vožnji enega in drugega ( takrat ponavadi odloča tudi denarnica)... lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni že K100 imel nekaj takega...? Sicer sem ga imel, nisem pa nikoli gledal, kako in kaj je bilo narejeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ima....aprilia sr50 ditech, in to že od leta 2001 :)

Eh, to ja ni moped... :slap: To je skuter. :P

Na dvotaktne in dizel mopede nisem pomislil. ;)

A ni že K100 imel nekaj takega...? Sicer sem ga imel, nisem pa nikoli gledal, kako in kaj je bilo narejeno.

Dvomim...

Prvi 'serijski' GDI (Gasolne Direct Injection) motor na motornem kolesu bi naj bil 'Motus Motorcycles KMV4'...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi pa skoraj upal trditi, je imel direkt einspritz -K100. Bo več vedel povedati Ciciban, ko ima Helgo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se vrnemo k Banditu... Pri cca 1 liter večji porabi in 1000 € dražjem ajnšpricerju - ki pa ima že vodno hlajen motor, in bistveno boljši navor (moped je mimogrede zmagovalec nemšekega testa letošnjih Dolomitov) in morda še kakšno dodatno malenkost, je pod črto treba potegnit - za kaj boš moped uporabljal... za cca 5000 km letno, turistično rekreativne vožnje je gotovo v prednosti starejši model... za karkoli več pa novejši...:evilgrin:

...in še ena resnica: V kakšnem času pa našparaš tistih 1000 € razlike? V dveh mesecih? potem se splača počakat! ...v pol leta? je pa druga pesem...:rolleyes:

... no jaz bi vsekakor zbral novega....:notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Videz nekoliko vara v primeru letečih ciglov. Gre za navaden einspritz. Če crknejo injektorji ni ravno nek problem, ker so na K100 vgrajevali enake Boshove injektorje kot v nekatere avtomobile.

Enspritz na splošno se meni osebno ne dopade preveč. Res je, da motor zaradi tega pije kakšen liter manj, pa ekologija je boljša. Tudi izdelava je cenejša kot klasični vplinjač. Vse to je fajn dokler ne crkne računalnik, merilec pretoka zraka, bencinska črpalka, cev za prezračevanje karterja, senzorji... Potem si lahko samo želiš vplinjače. Za nekaj evrov dobiš set za obnovo vplinjačev in jih v nekaj urah obnoviš. Vsaj meni je vožnja na vplinjače boljša. Odzivnost motorja je bolj "mehka".

Samo moje mnenje pač, da si tega nebi kdo jemal preveč k srcu :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, hvala za odgovore in debato. Ja, enspritz je verjetno boljša odločitev. Ampak se bojim da je cenovno razlika med tema dvema modeloma cca 2000€, kar pa tudi ni zanemarljivo ( odvisno od budžeta),

Dobil sem nekatere odgovore o porabi in tudi kvalitete vožnje. Vsekakor bom še malo počakal closedeyes.gif, da mine veseli december in potem kako bo inaš družinski proračun dovoljeval.....whistle.gif..... hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa je kdo kdaj pomislil, da tudi če bi res pil več (recimo realnih en liter na 100km) to pomeni na 1.000km zgolj 12€ in na 10.000km še vedno smešno malih 120€ razlike, če delaš ekstremnih 30.000km na leto pa še vedno zanemarljivih 360€?!

Poraba je zadnja reč ob katero se obregnite (moje mnenje).

Ajd

se strinjam, ciklistika in zavore se mi zdijo veliko bolj pomembne !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprittmonitor.de - GSF1200

Sprittmonitor.de - GSF1250

Tako na prvi pogled je novejši (torej tisti z elektronsko nadzorovanim vbrizgom goriva) v prednost, saj je povprečna poraba 5,98 l/100km (min. 5,06 in max. 7,07).

Pri starejšem (uplinjači) je povprečje 6,25 l/100km (min. 5,06 in max. 8,07).

PS: Bandit nima 'direktnega' vbrizga... Verjetno tega nima noben serijski moped.

moj 1200 bandit (SK1) povprecno porabi 6,3/100. novi 1250 z vbrizgom goriva (nima direktnega vbrizga v cilinder kot TSI od vw, n.pr.) porabi priblizno 0,5 litra manj na 100 km. 1250 sem vozil par 1000 km.

en tank (20 l) zadostuje pri 1200 SK1 za 300 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi pa skoraj upal trditi, je imel direkt einspritz -K100. Bo več vedel povedati Ciciban, ko ima Helgo...

Ni imel direk, vbrizg je bil v vsisnem kanalu glave ravno pred vodilomon- stablom ventila!

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, tako nekako je bilo... Strokovnih izrazov pa res ne poznam najbolj. Saj pravim, nikoli ni bilo potrebe odpirati, pač kar sem od zunaj videl... Je pa BMW vedno bil pionir, kar se tiče inovacij.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj ZR7 ima fergazerje in je to eden od adutov zakaj ga nikoli ne bom prodal ampak kvečemu pripeljal kaj zraven. zadeva je robustna in z malo znanja se da vse popravit.

enkrat sem tankal neke smeti, ki so mi zabasale fergazer - sčistiš in je OK. Kako bi bilo pri vbrizgu ne vem.

drugič sem v srbiji tankal tak "bencin" da mi je motor namesto 7-8 (hitro potovalna poraba) pil 13l/100 in včasih ob tem zelo cukal. kako bi einšpric prebavil tisti bencin tudi ne vem.

motor je bil že nekaj noči v snegu (elefant) dostikrat moker, umazan itd. skratka vse to bi lahko vplivalo tudi na elektroniko. manj kot je je, manj lahko gre narobe.

skratka jaz v fergazerju ne vidim nič strašno slabega, sploh če gre za motor s katerim se bo potovalo.

Popravljeno . Popravil PERVY
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, tako nekako je bilo... Strokovnih izrazov pa res ne poznam najbolj. Saj pravim, nikoli ni bilo potrebe odpirati, pač kar sem od zunaj videl... Je pa BMW vedno bil pionir, kar se tiče inovacij.

tu ni nič tako strokovnega, pri navadnem elektronskem vbrizgu se gorivo z zrakom pomeša v sesalnem traktu, pri direktnem vbrizgu pa se gorivo in zrak pomešata šele v zgorevalni komori (cilindru)....predvidevam pa da mopedi še nimajo direktnega vbrizga zaradi dvojnih injektorjev (velik razpon motornih vrtljajev)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!