Skoči na vsebino

Direktni vbrizg ali "frgazer" ... PORABA ?


Priporočene objave

Objavljeno

tu ni nič tako strokovnega, pri navadnem elektronskem vbrizgu se gorivo z zrakom pomeša v sesalnem traktu, pri direktnem vbrizgu pa se gorivo in zrak pomešata šele v zgorevalni komori (cilindru)....predvidevam pa da mopedi še nimajo direktnega vbrizga zaradi dvojnih injektorjev (velik razpon motornih vrtljajev)

koci - daj mi to malo bolj natančno razloži prosim : dvojni injektorji ??? ali misliš večstopenjski vbrizg ( vbrizg v več sekvencah ki so si po času in trajanju različne ) v istem taktu ??

za agregat , ki ima dvojne injektorje - indirektno + direktno vbrizgavanje bencina - sem siguren samo za tega : http://www.lexus.si/...-v8-engine.aspx

----

Neposredno vbrizgavanje goriva D-4S

Najnovejši korak v razvoju naše tehnike neposrednega vbrizgavanja goriva predstavljata dve šobi na valj, t. i. Direct-injection 4-stroke Superior-version (D-4S). Ena šoba je nameščena v zgorevalni komori, druga v vstopnem kanalu. Na ta način motor izkoristi prednosti neposrednega vbrizgavanja in vbrizgavanja v sesalni kanal, kar zagotavlja optimalno zmogljivost in učinkovitost motorja. Poveča se navor, medtem ko se poraba goriva in stopnja emisij zmanjšata.

na lastne oči sem videl porabo na računalniku - ob dokaj nežni nogi - 9,3l/100km.... sorry za :topic: ker ne spada ravno med motorje ... lp

Objavljeno

koci - daj mi to malo bolj natančno razloži prosim : dvojni injektorji ??? ali misliš večstopenjski vbrizg ( vbrizg v več sekvencah ki so si po času in trajanju različne ) v istem taktu ??

za agregat , ki ima dvojne injektorje - indirektno + direktno vbrizgavanje bencina - sem siguren samo za tega : http://www.lexus.si/...-v8-engine.aspx

----

Pusti Lexusa...

Dvojni injektorji pri motorju zgledajo tako, da je en v sesalnem kanalu malo pred ventilom, in je tipa squirt( usmerjeno brizganje goriva v curku drobnih kapljic), drugi injektor pa je pred sesalnimi cevmi oziroma nad njimi v airboxu in so tipa 'shower'(pršenje goriva v meglici). Ti drugi se aktivirajo ponavadi pri višjih obratih in obremenitvah.

Vplinjači vs. vbrizg? Sploh ni vprašanja, vbrizg ponuja toliko več možnosti, da niti nima smisla debatirat, ker vplinjač nima nobene prednosti, razen mogoče to, da lahko preprosto doma razdreš, očistiš in malo nastaviš brez kakih hudih orodij ali računalnika.

  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno

Nikjer nisem zasledil, pa bom tu vprasal. Je kdo kdaj poskusu kak aditiv, ki naj bi cistu injektorje? Je to samo nateg, ali se injektorji res lahko zasvinjajo in tej aditivi res pomagajo? :)

Objavljeno

rv vem da v avto ja tata dal parkrat, mogoce enkrat na leto. sicer so za to pacanje sob ta novi dizli ful obcutljivi. se bom pozanimala.

Objavljeno

Nikjer nisem zasledil, pa bom tu vprasal. Je kdo kdaj poskusu kak aditiv, ki naj bi cistu injektorje? Je to samo nateg, ali se injektorji res lahko zasvinjajo in tej aditivi res pomagajo? :)

Jst sm enkrat probu, nisem opazu cist, ampak res cist nobene razlike.

Objavljeno

Nikjer nisem zasledil, pa bom tu vprasal. Je kdo kdaj poskusu kak aditiv, ki naj bi cistu injektorje? Je to samo nateg, ali se injektorji res lahko zasvinjajo in tej aditivi res pomagajo? :)

IMHO je to vse skupaj nateg...

Benzin je dokaj močno topilo, tako da si težko predstavljam, s čim bi se injektorji naj zasvinjali...

D.

Objavljeno

Injektorji se lahko zasvinjajo. Čisti se jih z topili in ultrazvokom. Bojda se mora še injektorje testirat izven motorja kakšno obliko "curka" naredijo in kakšno količino plunejo ven v določenem času. Pri ponovni vgradnji se zamenja še tesnila, ki so najšibkejši člen injektorjev in običajni krivec težav. Tesnila se preveri z... ah raje ne bom, da ne bom kriv za kak požig delavnice :P

Objavljeno

Nikjer nisem zasledil, pa bom tu vprasal. Je kdo kdaj poskusu kak aditiv, ki naj bi cistu injektorje? Je to samo nateg, ali se injektorji res lahko zasvinjajo in tej aditivi res pomagajo? :)

NATEG tankaj 100 okt. pa nebo nobenih težav in poraba bo 5% manjša benzin pa je samo 2% dražji to sem prebral na nemškem forumu za naše cene pa nisem računal je pa ADAC dokazal z testno vožnjo,da je poraba 100 Okt. proti 95 Okt.manjša za 5 % !

Objavljeno

NATEG tankaj 100 okt. pa nebo nobenih težav in poraba bo 5% manjša benzin pa je samo 2% dražji to sem prebral na nemškem forumu za naše cene pa nisem računal je pa ADAC dokazal z testno vožnjo,da je poraba 100 Okt. proti 95 Okt.manjša za 5 % !

Ma jst ze tako al tako tankam pri nas 100 Okt. Je pa nemogoce vedno 100 Okt. tankat, sploh ce gres kam v tujino, kjer imajo samo 95. Se v Sloveniji nekatere pumpe nimajo 100 Okt. Zanimivo mi je blo videt na polici vse mozne aditive in mnogo znamk olj delajo tudi aditive za ciscenje injektorjev, zato sem pomislu ali je kej na tem, da kaj pomaga ali ne.

Objavljeno

cca 1.3% je dražji

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!