bboyspin Objavljeno November 21, 2010 Opozori Objavljeno November 21, 2010 Rad bi uvozil motor iz Anglije in sicer Kawasaki Z1000 C7F (prva registracija 2008 maj) za 5000 evrov. Kar se mi zdi zelo ugodno! Motor ima ABS, stabilizator in alarm! Seveda je problem verjetno lampa? Neki sm bral da mors prenastavt/zamenjat za voznjo po desni strani?! Kdo kej vec ve o temu, posebno ce se da na tem motorju prenastavt (ce je res razlika)? dokumenti ki jih rabim pa so?: COC? odjavljena prometna (kaka posebna zahteva?) kupo-prodajna pogodba (overjena? sam podpis verjetn ni dost?) SE KAJ? sm sicr bol gledu Yamaho FZ1 2008 letnik, se komu zdi da je bols fuknt kksnga cuka vec za yamaho? motor bom pa nalozu na tovornjak (mam sreco da fotr fura kamjon in bo zaston prpelu)... Pa cimprej bi rabu kak nasvet... da sporocim prodajalcu:) lp, B Ervin93, ciciban in suhi 2 1
bboyspin Objavljeno November 21, 2010 Avtor Opozori Objavljeno November 21, 2010 Extras Include: • Carbon look Powerbronze belly pan • Carbon fibre Powerbronze heal plates • Powerbronze LED strip indicators • R&G tail tidy including integrated LED rear light with indicators • Kawasaki tank pad • Custom Z1000 wheel decals verjetno nc od zgori nebi smel predstavljat preveldzga probleme pri homologaciji? lp, B
Ice Objavljeno November 21, 2010 Opozori Objavljeno November 21, 2010 http://www.motosvet...._1#entry1255262 http://www.motosvet...._1#entry1615658 http://www.motosvet....ch__1#entry1566 http://www.motosvet....rch__1#entry149 bo dovolj? klonk.
bboyspin Objavljeno November 21, 2010 Avtor Opozori Objavljeno November 21, 2010 ja sej vem da je polno tem, sam sm hotu se kak konkretn nasvet dobit, sploh za moj tip motorja in lampo... se posebi pa ce je racun dilerja dost za homologacijo (al rabs tud kupo prodajno pogodbo in to overjeno), ceprou je lastnik neka druga oseba, dealer pa sam prodaja? lp, B
motofrik Objavljeno November 21, 2010 Opozori Objavljeno November 21, 2010 Ja, če je diler samo posrednik, lastnik pa druga fizična oseba...veš da potem rabiš od pravega lastnika kupoprodajno pogodbo. Saj je pri nas isto.
Bremzer Objavljeno November 21, 2010 Opozori Objavljeno November 21, 2010 Pazi samo,da nebi SLUČAJNO prej kaj plačeval! sploh, če je motor poceni plačaj šele(skupno vsoto), ko bo motor naložen in ko boš imel vse papirje !To ti svetujem iz lastnih izkušenj kajti zadnji moment sem odstopil od nakupa motorja,ki ga nebi nikoli videl !!!! Sicer za homologacijo boš moral zamenjat kompletno luč in izklopit parkirno v žmigavcih in vezat na novo luč kjer je potem parkirna,kratka in dolga luč. anja37 in maco47 2
moto rider Objavljeno November 21, 2010 Opozori Objavljeno November 21, 2010 (popravljeno) bboyspin! ghibli-ja vprašaj. Po moje je kar pravi naslov za te "leftsiderske" zadeve! . Popravljeno November 21, 2010. Popravil moto rider
suhi Objavljeno November 21, 2010 Opozori Objavljeno November 21, 2010 Pa daj raje 1000€ zraven pa vzemi FZ1, to je vsaj za dede motor, ne pa tisti soft moped Z1000! ajd roko, halls, bboyspin in 2 others 3 2
bboyspin Objavljeno November 21, 2010 Avtor Opozori Objavljeno November 21, 2010 hvala za odgovore! Ja to se mi je zdel, da bo treba tud od njega pogodbo in to overjeno... ma mudelu bi blo zakon da bi vse diler zrihtu... nima pa problemov s tem da se osebno dobiva, pogledam motor in placam sele potem, tko da upam da ni nateg! tud sam motor je shranjen pri dilerju z dokaj verodostojno spletno stranjo... Se pa strinjam da je FZ1 motor za prave dedce sam kurc treba tud na kes gledat... k tale ponudba je res ugodna... pa itak je to moj prvi motor:D iz avtosole Yamaha XJ6 direkt na 1000 kubov, za zacetk bo kako pa kej tezijo pri homologaciji s stop lampami (recimo da je zamenana na LED pa ni dokumentov)? Vem da za zmigavce pa lampo tezijo k nori... nej se kksn napise kera od modifikacij zgori bi znala bit problem na homologaciji? hvala, Bojan
bboyspin Objavljeno November 21, 2010 Avtor Opozori Objavljeno November 21, 2010 • Powerbronze LED strip indicators • R&G tail tidy including integrated LED rear light with indicators tole dvoje zna bit problem brez dokumentov o skladnosti a ne? sploh smerniki...
bboyspin Objavljeno November 22, 2010 Avtor Opozori Objavljeno November 22, 2010 je kak problem npr. da je bil motor ameriskega izvora (hipoteticno) in potem registriran v UK, nato ga bi pa jest kupu, zarad carine in to? se res ne da sam nastavt zarometov na motorju, al pa sam parabole kupt? Je res potrebno cel zaromet zamenjat? lp, Bojan
thumper Objavljeno November 22, 2010 Opozori Objavljeno November 22, 2010 (popravljeno) je kak problem npr. da je bil motor ameriskega izvora (hipoteticno) in potem registriran v UK, nato ga bi pa jest kupu, zarad carine in to? se res ne da sam nastavt zarometov na motorju, al pa sam parabole kupt? Je res potrebno cel zaromet zamenjat? lp, Bojan treba je zamenjati ker je pri nas snop svetlobe rezan na levi strani ... razen če se dobi samo parabola ali leča ali steklo ... pri ameriških žarometih je pa itak potrebno zamenjati cellega , ker imajo svetlobo razpršeno .... pogoj je , da je snop rezan na levi in se podaljšuje na desni ... Popravljeno November 22, 2010. Popravil thumper bboyspin in anja37 1 1
Bremzer Objavljeno November 22, 2010 Opozori Objavljeno November 22, 2010 se res ne da sam nastavt zarometov na motorju, al pa sam parabole kupt? Je res potrebno cel zaromet zamenjat? lp, Bojan Kaj sploh sprašuješ, če nam neverjameš .KOMPLET!! žaromet moraš menjat(PARABOLO+STEKLO) sepravi VSESKUPAJ,zdaj SPLOH NIMA PARKIRNE in osvetljuje levo stran cestišča namesto desno.PARKIRNO PA IMAŠ V OBEH PREDNJIH ŽMIGAVCIH !!! Ps;če ti še ni jasno potem se mi zares smiliš ! :hmm: simonsi, musaschi64, maco47 in 3 others 3 3
bboyspin Objavljeno November 22, 2010 Avtor Opozori Objavljeno November 22, 2010 hehe ne sej mi je cist jasn! mam kolega k ma isti motor 2006 letnik se mi zdi, pa mi je reku da se da kao nastavt... pa sm zato se 1x vprasu... sam vam cist vrjamm
bboyspin Objavljeno November 22, 2010 Avtor Opozori Objavljeno November 22, 2010 Kaksn je postopk z V5 dokumentom? za pogodbo sm mu dopovedu da jo more overt, tud COC bom dobu... sam se tale me matra, more odjavt verjetn... sam ne poznam postopkov v Angliji... res hvala za vse odgovore (prejsnje in bodoce), sm pac totaln noob kar se teh stvari tice :/ lp, B
ImenitnaPriložnost Objavljeno November 22, 2010 Opozori Objavljeno November 22, 2010 A pa ti misliš, da boš res ta motor dobil? roko, bboyspin, Bremzer in 2 others 3 2
bboyspin Objavljeno November 23, 2010 Avtor Opozori Objavljeno November 23, 2010 ja lej tkole je... nimam pojma, za 1x kokr sm preveru kupca in motor vse stima... zadnja varovalka ki bo bo to, da bo dobu samo 200-400 funtov, ko bo pa moj fotr nalozu motor pa se vse ostalo... kej vec pa res ne morm narest... motor sm preveru in naj nebi bil ukraden (stran ki to preverja ma tud neko garancijo, s tem da se na to nebi prevec zanasu)... bi pa seveda prosu za vse nasvete kako to spelat cim bol gladko... lp, Bojan
bboyspin Objavljeno November 23, 2010 Avtor Opozori Objavljeno November 23, 2010 full lepo bi prosu se kksnga da mi opise kaksn je pravilen postopek odjave motorja v angliji kar se tice V5C dokumenta... morm dobit kak stempl gor da je odjavljeno? res res sam se to informacijo rabm tnx!!! lp, B
ghibli Objavljeno November 23, 2010 Opozori Objavljeno November 23, 2010 Motor kupiš pri dilerju, dobiš njegov račun in odjavljeno prometno potem ga pripelješ v Slo, pelješ na tehnični in homologacijo to opraviš v enem dnevu. Luči so ok ni jih treba menjavati razen pri kakšnih HDjih. Postopek je toliko bolj enostaven ker so angleži zelo natančni glede dokumentacije. Vseeno pazi glede plačila ker ne veš komu plačuješ. Raje to opravi direkt pri prodajalcu. Denarja ni treba nesti v Anglijo vzameš le kartico. Pa par dni si vzemi za ta "projekt". Ne vem če se ti nebi bolj splačalo tuki kupiti motor glede na dodatne stroške...prevoz tam in nazaj nista poceni.
bboyspin Objavljeno November 23, 2010 Avtor Opozori Objavljeno November 23, 2010 Motor kupiš pri dilerju, dobiš njegov račun in odjavljeno prometno potem ga pripelješ v Slo, pelješ na tehnični in homologacijo to opraviš v enem dnevu. Luči so ok ni jih treba menjavati razen pri kakšnih HDjih. Postopek je toliko bolj enostaven ker so angleži zelo natančni glede dokumentacije. Vseeno pazi glede plačila ker ne veš komu plačuješ. Raje to opravi direkt pri prodajalcu. Denarja ni treba nesti v Anglijo vzameš le kartico. Pa par dni si vzemi za ta "projekt". Ne vem če se ti nebi bolj splačalo tuki kupiti motor glede na dodatne stroške...prevoz tam in nazaj nista poceni. hmm... napisu si vse kar sm ze prebral... zdej ne me mest glede luci (sploh ce nisi 100% ziher), ampak ok, sej to bom ze na homologaciji vidu (in mam to v planu menat ce bo treba)... Ma lej ni problem v Anglezih, problem je zarad nase birokracije, nasi tezijo! Motorja ne morm kupt od dilerja ker ni lastnik motorja ampak samo zastopnik, tko da v vsakm primeru rabm overjeno pogodbo od lastnika in vse ostale papirje... glede jebanja je res da bi blo bols tuki kupt motor, sam tm je pac 2.000EUR cenejsi (ce ni nateg)... z vsemi stroski ki jih bom mel bo pa se zmer 1.000 evro cenejsi, jest bom mel pa se road trip s kolegi po londonu in manchestru... pa lepo te prosm, stroski za letalsko karto me kostajo sam 100EUR v obe smeri !! pls pls pls, ce kdo kej ve o V5C dokumentih, pa kako se jih pravilno odjav v angliji, oz. kaksn V5C dokument pr ns zaleze? lp, B
baddad Objavljeno November 23, 2010 Opozori Objavljeno November 23, 2010 Ne pošiljat NOBENEGA denarja, dokler ne greš v Anglijo in urediš papirje. DRVOWP in Bremzer 1 1
bboyspin Objavljeno November 23, 2010 Avtor Opozori Objavljeno November 23, 2010 Ne pošiljat NOBENEGA denarja, dokler ne greš v Anglijo in urediš papirje. sej pravm neki na roko ene 400 funtov ko bom tm in imel papirje, ostalo ko bo motor na kamjonu... mislm da je tko se najbol safe... no se pa trudm dobit transport na isti dan kot bom se jest gor, v tem primeru pa mu placam na roko vse ko je motor pr men... aja ma kdo kaksno idejo kako motor prpravt za transport, sm kr mal zmedn glede tega... lp, Bojan
ImenitnaPriložnost Objavljeno November 23, 2010 Opozori Objavljeno November 23, 2010 aja ma kdo kaksno idejo kako motor prpravt za transport, sm kr mal zmedn glede tega... Vzet probne tablce pa prpelat domov ... ciciban, maco47 in musaschi64 2 1
bboyspin Objavljeno November 23, 2010 Avtor Opozori Objavljeno November 23, 2010 Vzet probne tablce pa prpelat domov ... nism se dost izkusn za tolk dougo vozno, sploh po drugi strani in takem vremenu... lih izpit naredu :/ ... ze to da grem na 1000 tkoj je mal ubijalsko, ampak se bom ze nekak prvadu, sam ne tkoj na taki prvi furi
redline Objavljeno November 23, 2010 Opozori Objavljeno November 23, 2010 Rabiš samo odjavljeno prometno. Glede homologacije je lahko problematična samo luč, pa tudi to se da urediti brez problema, tako da jo verjetno ne bo potrebno menjati. Vsaj meni ni bilo treba.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se