Skoči na vsebino

Uvoz motorja iz Anglije


bboyspin

Priporočene objave

mislm da je overjena kupo prodajna pogodba must have!

mislm da je pametno met tud COC.

in V5C (kar je njihova kwazi prometna)

vsak mal drgac pove... ja na tem motorju bo najvec problema z lampo, pa parkirnimi v zmigavcih...

sporocim kako se bo tole izslo :)

lp, B

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem pa misli tako.

Sm uvozu že motor iz Anglije in iz Amerike, pa sam povem kaj rabš. Če boš meu pa več papirjev pa tut ne bo nč narobe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej jest nimam kej mislt k nimam pojma... sam pac velik razlicnih informacij dobis in res ne ves kaj verjet... verjetn pa kak papir vec pac ne bo skodu :)

hvala za odgovor!

lp, Bojan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"As for the V5C registration document - I've spoke to the DVLA regarding this and the export certificate which I think you meant when you said about a Cancelation Certificate. The DVLA have confirmed that the Export certificate no longer exists and all you need are parts 1-8 of the V5C document. Once the transaction is completed I will then send to the DVLA section 11 which is notification of permanent export and that it has changed ownership."

tole mi je poslou, je ql to? jeba, sm full previdn, morm vse vprasat :/ :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je to, kr ti je napisu. Angleži imajo prometno sestavljeno iz 2 listov A4, na katerem imajo že tudi polje kamor se vpiše podatke novega lastnika. Ko se to izpolni mora on to poslati na nek njihov urad, da to uredijo. Tebi pa ostane ostali del prometnega dovoljenja, katerega v Sloveniji uporabiš za homologacijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okoli luči nisem imel nobenih problemov ko sem pripeljal mojo Panko iz Anglije. Na tehnični in homologacijo sem prinesel natančno to kar ti je "redline" opisal.

Zraven motorja je bila kompletna servisna zgodovina kar je pri italijanskih ali naših trgovcih redkost. Edino na kar sem se mogel privaditi je bil števec, ki je istočasno narejen za km/h in mp/h... sam navadiš se.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za odgovor! sm tud poklicu na LPP in mi je reku: V5C (prometna), in nujno overjeno kupo prodajno pogodbo (ali racun ce bi kupu od dilerja), COC pa je zlo dobr met, se pa da kao tud brez njega...

hvala za vse vase odgovore... mislm da mi bo kr ratal spelat... z road tripom (+ogled londona) vred ene 1000 evrov cnej kot bi tak motor dobu v nemciji, kaj sele pr ns...

lp, Bojan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaksn je postopk z V5 dokumentom? za pogodbo sm mu dopovedu da jo more overt, tud COC bom dobu... sam se tale me matra, more odjavt verjetn... sam ne poznam postopkov v Angliji...

res hvala za vse odgovore (prejsnje in bodoce), sm pac totaln noob kar se teh stvari tice :/

lp, B

za kupljene motorje morate imeti original angleško prometno drugače se ne da registrirat v EU:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobil sem originalni V5C dokument, overjeno pogodbo (sicer od enga bednga notarja, sicer je dal stempl, upam da nau komplikacij) in COC...

je bla kr izkusnja tole... ce bi se 1x kupu motor bi prsparu se ene 300 euro... ko bom uspesno registriru motor bom spisu en tutorial za nabavo v angliji...

ni pa tak bav bav nakup v tujini, sam zivce spravs za kak tedn na 99%!!!

lp, Bojan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobil sem originalni V5C dokument, overjeno pogodbo (sicer od enga bednga notarja, sicer je dal stempl, upam da nau komplikacij) in COC...

lp, Bojan

Tudi moj XJR je pripeljan iz anglije... ampak jaz nisem teh stvari urejal... vem le to, da mi vse štima in da se je zamenjal sprednju žaromet. Bomo pa res veseli, za tole objavo, kako in kaj in kje vse si urejal zadevo, ter vsi stroški in pod črto končni profit...

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne moped se ni v sloveniji, zarad snega se mi je prevoz mal zavleku... racunam da se ga bo v Petk dal odpelat v Dover, pol pa nasledn tedn do Slovenije...

lp, Bojan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa je s homologacijo motorja???

Angleži ja po levi vozijo?! :kva2::kva2::kva1::lol1:

Ponavadi je treba zamenjati žaromet, saj je pri njih svetlobni snop drugačen - daljši na levi in krajši na desni.

Tako je 'pri nas':

E40_NBP_Lichtfinger_en.jpg

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Ker sem se tudi sam odločil za nakup v Angliji, z zanimanjem spremljam te teme.

Jaz sem motor našel v firmi Laguna, ki je precej velik prodajalec motorjev (zlasti Triumphov) in menda dokaj zanesljiv. Motor je VN900 Custom 2009, posebna cena je bila 4580 funtov (do konca februarja - sicer 4980) kar je cca 5500 €. V Italiji sem videl enega za 6800 in v Nemčiji za 7000 € z več kilometri. Ta jih nima nič - samo milje 1316. Pri nas teh modelov ni, bil je en lani za 7500. Po zagotovilih trgovca preverjajo vsak motor pred prevzemom in dajo tudi 3 mesece garancije. Mislim, da jim verjamem.

Plačati je možno z debetno kartico ali pa bom nakazal preko banka neta. Overjene pogodbe ne potrebujem, ker je to firma in račun zadostuje.

CoC stane okoli 100 funtov in ga ne bom vzel. Če ga bom rabil, bom kasneje prosil zanj in ga pač plačal. Ali pa pisal na Kawasaki Europe in vprašal, kako je s tem.

Motor ima registracijo s katero se mislim pripeljati dol. Potovanja z motorji nikoli nisem štel med stroške ampak med užitke. Primerljivo je z vožnjo do Dubrovnika in nazaj. Torej so stroški le polet in prevoz po Angliji, kar ne presega 100 €. (na srečo je trgovina blizu Dovra oz. Folkestone če bi šel skozi tunel. Trajekt je najcenejši 15 Ł, vlak pa 31Ł. Prespim lahko tudi pri sorodnikih, ki jih imam razmetane po Weybridgeu (cca 100milj od trgovine, sicer v drugo smer ampak to je obisk), Kőlnu, Stuttgartu in Műnchnu.

Druga opcija je izlet z motorjem v dvoje gor in izlet z dvema motorjema nazaj. Čakam na lepo vreme (vsaj +15) in daljši dan. Predvidevam drugo polovico marca.

Zamenjati bo potrebno parabolo, 23007-0082 (za Evropo), ki stane od 87$ do 115 Ł (morda mi prinese sestrična iz Chichaga, ki pride na obisk). Za števec tudi obstajajo angleške in evropske variante, 28011-0148 je v km/h in stane okoli 270 $. Morda bi lahko tudi naprintal nalepko v črno oranžni barvi in jo nalepil na obstoječo. Sicer pa imajo tudi angleški števci manjše oznake v km/h.

Po mojih informacijah bo pri Euro 3 motorju in 37 kW DMV znašal 2% oz. cca 120€. Homologacija okoli 100 €, tako, da predvidevam vse stroške okoli 6000 €.

Ne vem kako je s tujimi registracijami ampak malce bom reskiral in se poskusil voziti z angleško (zlasti po Avstriji), dokler ne uredim homologacije.

Takšni so plani, kako se bo pa razpletlo pa javim (če ne bom prej znorel od muke).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nov 2011 stane 8400€ pa je NOV,stisni še dva jurja pa boš car.Garancija 2 leti,nobenega rizika,da je motor paden in posledično geštel zvit itd,itd.Vem,da je hudo a verjami,da se ti bo obrestovalo.Vso srečo,Pips

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nov 2011 stane 8400€ pa je NOV,stisni še dva jurja pa boš car.Garancija 2 leti,nobenega rizika,da je motor paden in posledično geštel zvit itd,itd.Vem,da je hudo a verjami,da se ti bo obrestovalo.Vso srečo,Pips

Celo lahko bi stisnil za novega ampak: še dva jurja pa nekaj, pa dobim nov motor, ki mi ni všeč. To ni samo dva jurja ampak več kot 25 % cene. Za dve leti star čoper s 1316 miljami, ki ne zgublja cene kot plastičarji. In še posebna izdaja v črno oranžni kombinaciji. ko sem ga prvič videl, sem bil odločen, da ga bom imel. Za dva jurja se da marsikaj dodelati in prilagoditi. Recimo kraljevski zadnji sedež za carico. Nisem nor na nove motorje, pa še preveč škrt, da bi dajal denar samo za to, da je nov. Ko bo star 10 let in bo imel 130000 km (ali 80000 milj) bo čisto vseeno, če sem kupil novega.

LP Darko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je števec z miljami in znotraj malimi kilometri, ti ga ne bo treba menjat. Na moji XJR je ostal enak. samo luč in nič drugega... razen če ni slučajno v anglijo pripeljan iz USA, tam je pol lahk mal več komplikacij...:rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Darko 3 Poslušaj Pipsa,moje mnenje je popolnoma enako in boš imel Slovenski motor zagarantiran servis,garancijo in vedno boš vedel kaj imaš pa še glava te nebo bolela !!! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Darko 3 Poslušaj Pipsa,moje mnenje je popolnoma enako in boš imel Slovenski motor

A ni Kawasaki japonski? :hmm::ninja:

zagarantiran servis,garancijo

Saj ne kupuje BMW, da bi servis in garancija bila pomembna faktorja. :evilgrin:

in vedno boš vedel kaj imaš pa še glava te nebo bolela !!! :hmm:

:alien1:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Darko 3 Poslušaj Pipsa,moje mnenje je popolnoma enako in boš imel Slovenski motor zagarantiran servis,garancijo in vedno boš vedel kaj imaš pa še glava te nebo bolela !!! :hmm:

Glede na dogajanje v slovenski družbi mi ni jasno od kod takšno zaupanje v slovensko poreklo. Hočeš reči, da je pomembno, da je bil motor kupljen v Sloveniji, ker to garantira kvalitetne servise in realne kilometre. OK, nov je nov, ampak žal mi je škoda denarja za to. Še vedno na motor gledam kot na nepotreben luksuz in poskušam potrošiti čim manj denarja za čim več užitka (zato tudi HD ni opcija). Glede na tehnično zgodovino in splošno kulturo Angležev, si upam trditi, da je njihov rabljeni motor bistveno bolj zanesljiv nakup kot karkoli v Sloveniji. Tudi zaščita potrošnikov v Angliji predstavlja višjo kategorijo kot pri nas. Zato imam nekako bolj zaupanje v njihovo poslovanje.

Pri nas pa še BMW menja zastopnike hitreje kot si sledijo servisi na njihovih motorjih, pa bi imel zaupanje, da me ne bodo poskušali nategniti. Drugi prodajalci rabljenih motorjev pa so sploh pojem zanesljivosti in garancija za kvaliteten nakup. In nakup na avtonetu je skoraj loterija. V čem je torej prednost slovenskega porekla?

Že prvi motor sem kupil rabljen od Avstrijca, pa ni bilo nobenih težav, tu pa je razlika v ceni dejansko velika, pa še model je tisti, ki prevaga. Če pa mi kdo donira razliko v ceni do novega pa bi morda razmislil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!