Skoči na vsebino

Uvoz motorja iz Anglije


bboyspin

Priporočene objave

Ko bo star 10 let in bo imel 130000 km (ali 80000 milj) bo čisto vseeno, če sem kupil novega.

No do takrat boš pa sploh pozabil na ta dva jurja in, če nameravaš motor res za tako dolgo dobo kupit in takšno kilometrino tle nimaš kej kot kupit novega, ga ulaufat in brez skrbi vozit brez pomislekov ( čudn dela k pomoje ni biu prou ulaufan, zakaj ga je dec sploh prodaju, a majo vsi deli za angleški trg na servisu iste kode k pri nas, a luč mau u levo svet namest u desno ker je za angleški trg, gume neki slab držijo k so že mau stare, akumulator je že mal slab k ga niso nč užigal pa je motor stal v salonu, števc boš skoz bulu pa preračunavu tiste milje da nauš čez naselje prehitr k km/h nauš dobr vidu... pa še se bo stvari najdl zato ker se zmer !!! ) Ti kr novga kup in boš sam začel skrbet zanga od 0 kilometrov in to je najlepš in še miren boš.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kupuješ za "evig" še pritisni tista dva jurja poleg pa mogoče podaljšaš garancijo na 4 leta pa se morda povrne investicija :)

Pa kake motorje te vi vozite, da vam je garancija tako pomembna. Jaz na štiri leta starem čoperju, ki sem ga vozil nato štiri sezone sploh nisem pogledal garancijske knjižice.

No do takrat boš pa sploh pozabil na ta dva jurja in, če nameravaš motor res za tako dolgo dobo kupit in takšno kilometrino tle nimaš kej kot kupit novega, ga ulaufat in brez skrbi vozit brez pomislekov ( čudn dela k pomoje ni biu prou ulaufan, zakaj ga je dec sploh prodaju, a majo vsi deli za angleški trg na servisu iste kode k pri nas, a luč mau u levo svet namest u desno ker je za angleški trg, gume neki slab držijo k so že mau stare, akumulator je že mal slab k ga niso nč užigal pa je motor stal v salonu, števc boš skoz bulu pa preračunavu tiste milje da nauš čez naselje prehitr k km/h nauš dobr vidu... pa še se bo stvari najdl zato ker se zmer !!! ) Ti kr novga kup in boš sam začel skrbet zanga od 0 kilometrov in to je najlepš in še miren boš.

Prostovoljne prispevke prosim nakažite na moj TRR. Razlika med 8400 in 6000 je primerljiva kot med 42.000 € za nov avto in 30.000 € za rabljen (še vedno: stisni tistih 12 jurjev pa boš imel novega). Pa avtomobili res zgubljajo ceno, čoperji pa so ponavadi, vsaj pri nas dve leti stari skoraj za ceno novega. Kaj pivo tudi pijete tam kjer stane 10 €, saj je samo 7 € razlike, pa dosti lepše kelnerce, pa mehki sedeži.

Že čakam na vreme.

Popravljeno . Popravil Darko3g
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kake motorje te vi vozite, da vam je garancija tako pomembna. Jaz na štiri leta starem čoperju, ki sem ga vozil nato štiri sezone sploh nisem pogledal garancijske knjižice.

Prostovoljne prispevke prosim nakažite na moj TRR. Razlika med 8400 in 6000 je primerljiva kot med 42.000 € za nov avto in 30.000 € za rabljen (še vedno: stisni tistih 12 jurjev pa boš imel novega). Pa avtomobili res zgubljajo ceno, čoperji pa so ponavadi, vsaj pri nas dve leti stari skoraj za ceno novega. Kaj pivo tudi pijete tam kjer stane 10 €, saj je samo 7 € razlike, pa dosti lepše kelnerce, pa mehki sedeži.

Že čakam na vreme.

javita kdaj gresta lahko se pri meni v bregenzu oglasita :yes:

aja bremzer pametol deluje očitno zelo dobro :sleep2:

darko ti le kupi.. bom še jaz šel pol iskat če se izkazalo da si naredil dober nakup.

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kake motorje te vi vozite, da vam je garancija tako pomembna. Jaz na štiri leta starem čoperju, ki sem ga vozil nato štiri sezone sploh nisem pogledal garancijske knjižice.

Prostovoljne prispevke prosim nakažite na moj TRR. Razlika med 8400 in 6000 je primerljiva kot med 42.000 € za nov avto in 30.000 € za rabljen (še vedno: stisni tistih 12 jurjev pa boš imel novega). Pa avtomobili res zgubljajo ceno, čoperji pa so ponavadi, vsaj pri nas dve leti stari skoraj za ceno novega. Kaj pivo tudi pijete tam kjer stane 10 €, saj je samo 7 € razlike, pa dosti lepše kelnerce, pa mehki sedeži.

Že čakam na vreme.

Takšne kot ti :) a prednost pri novem je tudi garancija, včasih se zgodi, da te zapusti sreča in garancija pride prav.

Sicer pa model 2010 pride 7980 (verjetno se še da kje dobiti), tako že tu prihraniš 400 EUR. Pa če še malo ostalo sešteješ, papirje itd.. pa ni več tako hudo. Morda pa ti pri nas celo dajo še na kak obrok, ker gori boš "naštel".

Pivo pa pijem "novo" in ne "rabljeno" :) seveda isto znamko tam kjer je ceneje. Nisi dal dobre primerjave, hehe.

Moje mnenje pač.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To s pivom je samo cenovna primerjava. Pri avtu vrednem 20 ali 30 jurjev bi vsak stisnil še dva jurja pa bi imel novega. Pri razliki med 6 in 8 jurji pa je razlika 25%, kar pri motorjih (razen za BMW) predstavlja že konkretno razliko v starosti.

Dejstvo je tudi, da želim imeti ta model, ker mi je všeč barva, lani sem zamudil enega nemškega za 6.000 €, pa mi je še sedaj žal. Malce pa sem tudi škrt, in malce avanturista in optimista pa upam na najboljše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V tujini je večja izbira, če drugega ne.

Ko sem jaz pred tremi leti kupoval rabljenega Classica800, sem kar precej gledal oglase pri nas. Šest let stare motorje. Pri večini bi moral menjati gume, olje s filtrom itak, akomulator mogoče tudi... Potem sem se pa odločil, da če bi vse to menjal, bi me šest let star prišel slabega jurja manj kot nov 900 Classic. Pa sem kupil novega, sem prvi lastnik in garancija (hvala bogu, je nisem rabil).

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede uvoza se men vidi zelo relativno.Recimo avto,ki je men trenutno všeč in,če bi se bil pripravljen odpovedat vsaj motorju-če pustimo še kaj druga bi ga kupil.Pa še to sigurno le z uvoza iz Amerike.Pa ne ker bi bil cenej ampak,ker bi poleg dopusta dobil še veliko več od "istega" avta za isti denar...Zdaj pa boste spet vsi rekli preveč zajebancije nič zaslužka...Ni res!Res lep v bistvu brezplačen dopust!

Tudi to je veliko,veliko vredno-sploh v današnjem času...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je zaaran in čakam na lepo vreme (predvidoma čez 14 dni), da ga pripeljem. Na RTI sem se pozanimal o CoC in so mi dejali, da ga v bistvu ne rabim, če je bil motor registriran. Motor bo imel angleško registrsko tablico in ga bom prijezdil v Slovenijo. Dokler ne bo opravljene homologacije in registracije, bom reskiral in se vozil z angleško (bom bolj gravitiral na avstrijske ceste). Kje lahko najdem zakon, ki ureja vožnjo s tujimi registracijami? Da ne bi slučajno preveč reskiral oz. da mi ne bi policaji po nepotrebnem težili. Evropsko parabolo lahko kupim pri nas za cca 116 €, v US stane 88 $, kar je okoli 63 $.

Ko bom uredil vse papirje, bom poročal o težavah in rešitvah (če ne bom obupal).

Težave sem imel že s spletno banko, ko sem hotel nakazati denar za aro. Na koncu sem obupal in opravil to na banki osebno (pri NKBM moraš imeti podračun za funte, v spletni menjalnici, zamenjati evre za funte in potem nakazati v tujino. Za odpiranje podračuna pa moraš na poslovalnico - skratka, serem se na posao spletnega bančništva).

Zaenkrat sem še optimist - pesimist pa je optimist z izkušnjami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je zaaran in čakam na lepo vreme (predvidoma čez 14 dni), da ga pripeljem. Na RTI sem se pozanimal o CoC in so mi dejali, da ga v bistvu ne rabim, če je bil motor registriran. Motor bo imel angleško registrsko tablico in ga bom prijezdil v Slovenijo. Dokler ne bo opravljene homologacije in registracije, bom reskiral in se vozil z angleško (bom bolj gravitiral na avstrijske ceste). Kje lahko najdem zakon, ki ureja vožnjo s tujimi registracijami? Da ne bi slučajno preveč reskiral oz. da mi ne bi policaji po nepotrebnem težili. Evropsko parabolo lahko kupim pri nas za cca 116 €, v US stane 88 $, kar je okoli 63 $.

Ko bom uredil vse papirje, bom poročal o težavah in rešitvah (če ne bom obupal).

Težave sem imel že s spletno banko, ko sem hotel nakazati denar za aro. Na koncu sem obupal in opravil to na banki osebno (pri NKBM moraš imeti podračun za funte, v spletni menjalnici, zamenjati evre za funte in potem nakazati v tujino. Za odpiranje podračuna pa moraš na poslovalnico - skratka, serem se na posao spletnega bančništva).

Zaenkrat sem še optimist - pesimist pa je optimist z izkušnjami.

Veliko sreče... pa poročaj nadaljevanje ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje si ti to našo.

Na mobile.de ali na kakšni drugi spletni strani

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je zaaran in čakam na lepo vreme (predvidoma čez 14 dni), ...

:yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kake motorje te vi vozite, da vam je garancija tako pomembna. Jaz na štiri leta starem čoperju, ki sem ga vozil nato štiri sezone sploh nisem pogledal garancijske knjižice.

Prostovoljne prispevke prosim nakažite na moj TRR. Razlika med 8400 in 6000 je primerljiva kot med 42.000 € za nov avto in 30.000 € za rabljen (še vedno: stisni tistih 12 jurjev pa boš imel novega). Pa avtomobili res zgubljajo ceno, čoperji pa so ponavadi, vsaj pri nas dve leti stari skoraj za ceno novega. Kaj pivo tudi pijete tam kjer stane 10 €, saj je samo 7 € razlike, pa dosti lepše kelnerce, pa mehki sedeži.

Že čakam na vreme.

Ti si en tak patron k moj kolega. Neki si u glav zamisl, ampak vedno za vsak slučaj nardi še polno pompa okol in vse vpraša za menenje in čist vedno ima ideje k je večina proti, no na konc nam "teoretično dokaže, da smo budale" pa zmeri izvede svojo bistroumno idejo tko k si je u štartu zamislu in ko "projekt uspe" pol še naprej poslušamo, kok ma on zdej problemov (no začne se vedno že na začetku k ti zdele z banko)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti si en tak patron k moj kolega. Neki si u glav zamisl, ampak vedno za vsak slučaj nardi še polno pompa okol in vse vpraša za menenje in čist vedno ima ideje k je večina proti, no na konc nam "teoretično dokaže, da smo budale" pa zmeri izvede svojo bistroumno idejo tko k si je u štartu zamislu in ko "projekt uspe" pol še naprej poslušamo, kok ma on zdej problemov (no začne se vedno že na začetku k ti zdele z banko)

Se opravičujem, če sem te s čimerkoli užalil, ampak v svoji nevednosti sem si naivno predstavljal, da je ta forum namenjen razpravljanju o motorjih ter nasvetih in rešitvah. Ves ta "pomp", zganjam le zato, da bi dobil ustrezne nasvete (ki jih od tebe žal nisem) ter, da bi bodočim kupcem povedal, kako te stvari potekajo. Če se ti ob tem počutiš budala, se ti globoko opravičujem.

Uh, na forumih je flaming zelo nevarna zadeva, ampak si me dregnil popolnoma brez potrebe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta zgodba z EU nakazilom v UK je zelo čudna. V bistvu je razlog banka NKBM.

Ker jaz sem že z lahkoto iz Abanke iz fotelja nakazoval denar tudi v UK.

IBAN in BIC/SWIFT sta popolnoma dovolj.

NKBM, ko sem bil primoran delati z njihovim vmesnikom, je bil daleč najslabši in neprijazen do uporabnika. Sedaj so ga nekaj spremenili pa je še bolj nepregledno in utruja z nekimi "osebnimi" financami. Totalno neuporaben tale NKBM net.

Že plačilo navadne položnice je tam "umetnost" brez primere, od klikanja, potrjevanja in vsem nepotrebnih vmesnih korakov.

Je pa res, da je to malo offtopic :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bom se pocakal, da opravim homologacijo (se je malo zataknilo pri transportu)... potem pa opisem svoje izkusnje...

Je kaj novega? Kako si rešil transport? Pa homologacijo???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kaj novega? Kako si rešil transport? Pa homologacijo???

Mislim, da je Bboyspine tukaj opisal svoj uvoz: http://www.motosvet....rja-iz-anglije/

Jaz pa sem videl dva predloga za prevoz mojega: lahko bi prosil tega prevoznika, da naloži še mojega, ali pa se zapeljem gor s svojim motorjem in ga pripeljem sam. Kaj predlagate? :D

post-12860-0-99698600-1300109479_thumb.jpg

post-12860-0-61113100-1300109491_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Malce se je zavleklo, sedaj pa je registrska na motorju in lahko poročam.

Motor sem našel na spletnih straneh, izbira teh modelov je kar velika (glede na nemške in italijanske). Vzel sem VN900 letnik 2009. Končna cena je bila 4610 funtov, kar je s provizijami in preračuni tečajev zneslo okoli 5400 €. Problem je pri njihovi konverziji, če plačaš s kartico, oz pri provizijah bank, če nakažeš od nas - še njihova banka si vzame 7 funtov, naša pa tudi okoli 10 €, odvisno od načina plačila. Plačal sem samo polog, ostalo z gotovino.

Prevoz:

Ker sem vplačal v februarju (so imeli akcijo - 400 funtov) sem moral čakati na vreme, zato sem ga šel iskat šele 23. marca. Ponj sem šel osebno - gor me je peljal Gody (zanimiv izlet) nazaj pa vsak svojega. Stroški izleta se ne računajo, ker je to izlet. Variante so še vožnja s kombijem, ali iskanje tovornjakarjev, ki vozijo v Anglijo, ali Ryanair odvisno od znanstev in avanturističnih želja. Prevoz s trajektom je stal za motor in dve osebi 53€ (če bi plačal preko spleta svaj 24 ur prej bi stalo 20 €), nazaj sva šla z vlakom skozi tunel - 75 €. Tudi tu so spletne rezervacije cenejše, vendar moraš pri obeh variantah planirati čas prihoda, midva sva pa bila enostavno prehitra - enako je s prenočišči.

Ker sem videl motor le na slikah, sem se čudil, ko sem videl debele ročke (Oxford) in vgrajen alarm. Šipa in zadnji naslon z roštiljem sta bila vidna na slikah. Motor je bil registriran do 31.3. in sem ga normalno pripeljal domov (BTW: bencin je v Evropi razen Luxemburga precej dražji - tudi po 1,6 €).

Homologacija in papirji:

Ker sem kupil od firme, sem dobil račun in prometno V5C (nek plavo rumen A4 papir z vsemi podatki o motorju). Pri nas sem na davčni upravi je postopek tak:

NAPOVED ZA ODMERO DMV

Davčnemu zavezancu, ki pridobi motorno vozilo iz druge države članice EU in ni dolžan obračunavati davka na podlagi obračuna DMV, odmeri davek davčni organ na podlagi napovedi. Napoved za odmero DMV vloži davčni zavezanec najpozneje v 15-tih dneh od dneva pridobitve motornega vozila. K napovedi priloži:

  • izvirnik računa o nakupu, iz katerega mora biti razvidna prodajna cena in datum pridobitve,
  • izjavo o emisijski ustreznosti vozila, ki jo zavezanec pridobi pri strokovni organizaciji, pristojni za ugotavljanje skladnosti, iz katere morajo biti razvidni podatki o znamki in tipu vozila, identifikacijski številki (številki šasije), izpustu CO2, moči motorja v kW, načinu delovanja motorja (dvotaktni, električni), izpustu trdnih delcev v g/km, stopnji izpusta EURO, datumu izdaje potrdila o skladnosti, državi dobave, pri vozilu, ki je že bilo predhodno začasno ali trajno registrirano v drugi državi,
  • izvirnik ali overjeno kopijo registracijskega dokumenta ali prometnega dovoljenja (v primeru, da je vozilo že bilo začasno ali trajno registrirano v drugi državi).

Izjavo o emisijski ustreznosti izdajo v RTI v MB ali ustrezni drugi ustanovi. Meni so hkrati opravili homologacijski pregled - plačal sem 96€, homologacijski karton pa dobiš šele, ko plačaš DMV.

Te papirje sem nesel na DURS v MB in čakal do 30 dni (po klicu znanca, sem dobil položnico v enem tednu) , plačal 2% od vrednosti vozila (37 KW, EURO 3 motor), kar je zneslo 104,65€.

Še eno opozorilo - če je cena prenizka, ocenijo vozilo po Eurotaxu in plačaš davek na razliko - pri meni je šlo skozi za dlako - so ti Eurotaxi precej nižji od tržne vrednosti.

Še drugo opozorilo - če je vozilo mlajše od 6 mesecev ali če še nima prevoženih 6000 km se smatra za novo in plačaš DDV.

Danes sem plačal položnico, dvignil potrdilo na davčni upravi, šel v RTI po homologacijske papirje, uredil zavarovanje in šel po registrsko tablico.

Tak je celotni postopek - če se splača je odvisno od ponudbe in človeka, ki se mu ljubi ubadat s tem - lahko bi vzel novega lanskega za 7985€ ali letošnjega za 8415 €. Trenutno me je stal 5600 €. Luči še nisem zamenjal (parabola stane pri nas 116 € - morda bom čez čas kupil še nov merilnik hitrosti, ki je v ameriki precej cenejši). Morda pa si bom namontiral picikl števec (npr. SIGMA 1609 za 25€), ki kaže še povprečno hitrost in temperaturo

Če kupuješ od privatnika moraš imeti overjeno kupoprodajno pogodbo, drugih komplikacij pa ni.

CoC ni potreben, če obstaja prometno.

Vsak naj sam oceni ali je smiselno kupovati v tujini, moram pa še preveriti garancijo - na računu piše Warranty: R.M.W Exp 01-10-2011. Sklepam, da velja do 1 oktobra.

Toliko o osebni izkušnji - če komu pomaga, sem zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo..

Torej si se odločil za izlet ? :)...sam sem izbral lažjo varjanto in sicer prek posrednika, motor sem sicer na spletu našel sam..gledat in v detajle poslikat ga je pa šel posrednik ..igral sem malo loterije vendar sem z dobljenim zelo zadovoljen..moji stroški so bli, strošek posrednika 350 € in pa prevoz 150 € ..tako da predvidevam da sma z ceno nekje na istem, (tvoj izlet gor in nazaj)...

Tud mojmu se je reg. iztekla 31.3..tako da zaj nestrpno čakam na ta vsemogočni izračun dmv-ja...sem jih danes malo klicav in so mi rekli da delajo na tem, da pa majo en meseca cajta ..šment! :) ..no 10 dni je že mimo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud mojmu se je reg. iztekla 31.3..tako da zaj nestrpno čakam na ta vsemogočni izračun dmv-ja...sem jih danes malo klicav in so mi rekli da delajo na tem, da pa majo en meseca cajta ..šment! :) ..no 10 dni je že mimo..

Potem sem imel jaz še kar srečo, da sem na izračun DMV-ja na naši UE čakal samo en teden. Pa še to je tip, ki to dela, bil ravno takrat na dopustu, ko pa je prišel naslednji teden v ponedeljek v službo pa so štrajkali, no potem mi je v torek naredil izračun, da sem potem v sredo lahko šel plačat ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud mojmu se je reg. iztekla 31.3..tako da zaj nestrpno čakam na ta vsemogočni izračun dmv-ja...sem jih danes malo klicav in so mi rekli da delajo na tem, da pa majo en meseca cajta ..šment! :) ..no 10 dni je že mimo..

Zanimivo, meni so to uredili 'na licu mesta', v par minutah. In to 2x (za moped in za avto).

Je pa res, da je bilo to pred zadnjo spremembo zakona o DMV. :hmm:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, meni tudi pred štirimi leti. Sem samo nesel papirje na davkarijo, so jih pogledali, rekli, da ni nič za plačat in sem dobil potrdilo.

Sedaj pa si vzamejo čas (do 30 dni imajo pravico) in lepo po vrsti. Očitno nimajo konkurence. Vmes lahko motor zavaruješ (meni je agent izračunal, da brez popusta na neodjavo stane zavarovanje 0,4 €/dan. Pri močnejših in manj bonifikacije sicer več ampak verjetno ne čez 2€/dan. Ko je zavarovan pa greš po preizkusne tablice, ki stanejo okoli 10 € za 5 dni. Res pa se lahko voziš samo po Sloveniji.

BTW: Kje vidiš, da je registracija potekla? Jaz sem to ugibal iz tistega okroglega listka, ki je pritrjen v posebni nosilec. Samo me zanima ali naši policajo vedo, kako je s tem. Na V5C ne piše nič o datumu veljavnosti. Ampak original prometne moraš oddati na davkarijo - morda barvna fotokopija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno opozorilo - če je cena prenizka, ocenijo vozilo po Eurotaxu in plačaš davek na razliko - pri meni je šlo skozi za dlako - so ti Eurotaxi precej nižji od tržne vrednosti.

Če imaš ceno na računu / pogodbi prenizko, ocenijo po Eurotaxu - ampak praviš, da so Eurotaxi nižji od tržne vrednosti... Torej se načeloma 'splača' dat prenizko ceno (in ne realne, tržne)?

Še drugo opozorilo - če je vozilo mlajše od 6 mesecev ali če še nima prevoženih 6000 km se smatra za novo in plačaš DDV.

Pa to sploh kje / kdo pogleda? Če da, ali veljajo kilometri na dan nakupa (datum računa / pogodbe) ali datum 'pregleda' (kar pomeni, da lahko manjkajoče kilometre 'dodaš')?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!