crx Objavljeno December 3, 2010 Opozori Objavljeno December 3, 2010 lep pozdrav zamislil sem si da bi do pomladi kupil en chooper,nisem ravno začetnik kakšen profi pa tudi ne:).no vglavenm gledam rang cene od 3000 do 4000€.izbiram med yamaho,kawasakijem ter hondo.moj problem nostaja pri moji višini sem bolj majhe rasti(165).kaj mi priporočate ter kaj je potrebno najbol gledati pri takih motorjih.
bmwslo Objavljeno December 3, 2010 Opozori Objavljeno December 3, 2010 Pri čoperjih v veliki večin ni strahu če si manjše rasti, saj so v glavnem precej nizki. Najbolje je, da greš pogledat do kakega trgovca z rabljenimi motorji. Tam boš lahko sedel na kak motor in kakega tudi poskusil, potem pa bo odločitev lažja.
motofrik Objavljeno December 3, 2010 Opozori Objavljeno December 3, 2010 Za tri do štiri jurje lahko dobiš VN800, pa Dragstar 650, Shadow750, Marauder800,...izbira je kar velika. Če so ti všeč taki motorji, zgrešiti v bistvu nimaš kaj. Kar ti bo všeč, to pač kupiš. :naughty: Jaz sem tri leta imel VN800, bil zadovoljen. Potem sem na prigovarjanje, da ''moram kupiti normalen motor'' šel za leto dni na nakeda. Nisem se našel na njem. Zdaj imam pa že tri leta VN900. Pač tak stil mi odgovarja. Malo preglej po forumu kaj pišejo o izkušnjah s temi motorji, odloči se in.. srečen nakup.
tomash Objavljeno December 3, 2010 Opozori Objavljeno December 3, 2010 Honda Shadow 600. Motor je super za tak izi štart. Ni velik, zelo je okreten gre pa tud še kar, tam do ene 140. na avtonetu maš enga za pod 3 jurje. op.Sam tiste franže pa dol pocufi
motofrik Objavljeno December 3, 2010 Opozori Objavljeno December 3, 2010 Jaz bi Shadowko 600 nekako odsvetoval. Zakaj? Saj za slediti toku prometa je dovolj zmogljiva, če se pa odločiš za prehitevanje, je pa nekako podhranjena. Sicer pa, motor je treba poskusiti peljati. Nemara pa ni slaba. Samo za tak denar že dobiš 750, ki je večja. Nemara bi pa zaradi manjše telesne višine bila ravno 600 tisto tapravo... Mogoče se pa oglasi še kakšen sedanji ali bivši lastnik. Ice bi tudi lahko napisal, ko jo je imel...
tomash Objavljeno December 3, 2010 Opozori Objavljeno December 3, 2010 Sem jo imel ene par let. Prehiteval sem na Golico, Hornetk res nisem dohajal, je pa marskikdo ostal za menoj. Tako da, .... motor je kar pravi, trikrat sem bil z njim na Twin Hornih pa mi ni nobene sramote delal. Kolega je imel 750 pa me ni dohajal, tako, da je vse relativno. Motor je res zakon, mogoče ga bom enkrat še mel. Sem imel pa malo bolj široko in ravno belanco pa nobenga kiča gor, prava Shedowka. Izbor motorjev je pa drugače pester, da je kaj!!! Kupi kar ti je všeč, če je japonc že ne more bit kaj narobe z njim.
ferek Objavljeno December 3, 2010 Opozori Objavljeno December 3, 2010 Zelooo poskočen motor, mislim da živahnejši od vseh naštetih je zanimivo Kawasaki en-500 (mašina od ER-5), kjer lahko za majhen denar ugotoviš "a ti čoper paše" in ga brez neke izgube prodaš naprej... Če pa si že sedaj prepričan, da je "to" zate, potem pa so dobri vsi zgoraj našteti.:notworthy:, se mi pa na splošno zdi, da je pri čoperjih najbolj "doma" Kawasaki s svojo linijo "vulcanov", potem Yamaha in Suzuki, Honda pa ima svoje "adute" drugje... Kar se pa poskočnosti in dizajna v tej klasi tiče je pa "špica" zame tudi Hiosung Aquila GV 650, a jih je najbrž bolj malo... Mene je pa tudi nekoč zelo mikal suzukijev M800 marauder (ta zadnja - "športna" izdaja):evilgrin:
Darko3g Objavljeno December 4, 2010 Opozori Objavljeno December 4, 2010 Pri čoperjih je bolj kot kubatura pomembna drža oz. položaj sedenja na motorju. Saj ti motorji niso namenjeni divjanju. In prehitevanje: kaj res mislite, da je potrebno vsak avto ali kamion prehiteti še preden ga dohitimo. Pa, da 750 ccm motor ne more slediti 500ccm. Kaj s temi motorji dirkate? Potem si kupite freze. Drek pumpe so za užitek. In vse od 500 ccm zadostuje glede moči in hitrosti. EN 500, ki sem ga imel 54.000km je šel vsaj 150kmh kar je dovoj tudi za avtocesto, kjer pa res nisem užival. Za navadno cesto pa zadostuje, v vsak ovinek se lahko pripelješ dovolj hitro ali celo prehitro. Za prehitevanje pa pač malce počakaš na priložnost. Kar posledično pomeni, da so vsi drugi večji in kvečjemo še bolj primerni za "ne začetnika in ne profija". Meni pri EN 500 ni najbolj ustrezal položaj nog. Želel bi bolj naprej postavljene stopalke in bolj izravnana kolena (visok sem 175). Ciljam na VN 900 custom. Sedel sem na Hondi Shadow - ima nižji sedež od EN500, Triumph America ima stopalke skoraj preveč naprej, sem komaj menjaval (moral bi ročico prestav zasukati malce navzgor). Na MG California mi ne ustrezajo ploščadi za noge (tudi na VN 900 classic ne) in položaj kolen, dobro sem se počutil na HD Dyna wide glide (dober položaj nog in tudi rok), je pa po kubikih in ceni malce prevelik, ampak to je pač moje osebno občutenje in moje želje. Res pa je, da sem kmalu po nabavi EN500 preizkusil VN800 in se mi je zdel mnogo močnejši in hitrejši od EN500 (občutek da strašno potegne, ko sem šel nazaj na svojega se mi je zdel kot moped), po drugi strani pa me Shadow 750, VN900 in Triumph America niso tako prepričali v svojo moč - morda sem pri VN800 bil prezelen pa se mi je zato zdelo tako zelo hitro. Vsak večji in močnejši motor pa pomeni tudi večjo težo in posredno težje rokovanje na mestu. Torej menim, da so vsi našteti motorji dovolj dobri, odločati pa mora osebna izkušnja in občutek. Jaz sem EN500 kupil, ker nisem vedel, ali mi bo ta vrsta motorja sploh všeč in ali mi bo motoriranje sploh zanimivo, zato sem iskal poceni motor, pa še EN500 mi je vizuelno bolj všeč od primerljivega Viraga (ki je tudi dražji). In po štirih sezonah mi ni postal preslab in prepočasen, kot so mi napovedovali že po dveh sezonah. Le nekajkrat sem imel občutek, da bi bilo dobro imeti kakšnega Newtona na metru več. Sicer pa je potrebno vožnjo prilagoditi zmogljivostim. Dobro izbiraj! maratonac, dotem in halls 3
motofrik Objavljeno December 4, 2010 Opozori Objavljeno December 4, 2010 To je pa re -pri teh motorjih niti ni tako važna končna hitrost (jaz ga imam tri leta, pa sem samo enkrat peljal 160 -ker me je zanimalo koliko gre), bolj je važna prožnost motorja in vlek. Da ti ne boi treba prestavljati vsakih 200 metrov, kot na GP. Položaj, ja. Poskusi na vsakem malo sedeti, da vidiš, kaj ti odgovarja. Malo prestavljati motor sem in tja. Naj te ne zavede, če bo kateri malo bolj opremljen, kot drugi. Ravno v dodelavi in opremljanju je čar teh motorjev. Zato pa med stotimi nista niti dva enaka. Glede kubature je pa tako -za kaj resnejšega bi 500-600 že moralo biti. Čeprav se da tudi s 125ccm preceeej voziti. Poglej malo Cvičkarjeve objave, kaj vse je prevozil z Yamaho. Več kot liter prostornine je pa že.. ne bom rekel preveč, bolj žejno je. Meni 900 pije okoli štiri litre, pa ga ne šparam. Pač najti je treba en tak kompromis med zmogljivostmi, porabo in udobjem. KUK679 in halls 2
crx Objavljeno December 4, 2010 Avtor Opozori Objavljeno December 4, 2010 najprej hvala za odgovore ter nasvete vendar vas moram razočarati,namreč bil sem na ogledu ter sem ugotovil da chooper ni ravno po moji duši nakar sem zagledal hornetko 600 in morem reči da me je motor čisto navdušil saj je praktično kot ulit zame:) gledal sem tale motor v lj tcmotoshop http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=4109807 ravnokar sem pa zasledil tudi ta oglas vendar nikjer ne piše datum objave tako da upam da ni prav star oglas http://www.motosvet.com/ads/motocikli/izpis.php?cid=838 če kdo ve kakršno koli info.glede teh motorjev oz.če ve kdo za kakšno dobro hornetko bom vsake info vesel. Andrej.d in trojan69 1 1
tomash Objavljeno December 7, 2010 Opozori Objavljeno December 7, 2010 Mal še počaki, pa ti bo še kak gliser všeč. Andrej.d, vrho1679, baddad in 1 other 4
motofrik Objavljeno December 7, 2010 Opozori Objavljeno December 7, 2010 Mal še počaki, pa ti bo še kak gliser všeč. No, če se na chopperju ne najde, pa da je sedaj bolj za naked varianto... še ni hudega. Bolj bi mi bilo (ne bom rekel smešno), -nelogično, če bi pa sedaj bil za supersport mašino zagret. Vsekakor pa naj lepo premisli, kaj mu leži.
zzigon Objavljeno December 7, 2010 Opozori Objavljeno December 7, 2010 sicer se je ded usmeril v drugo smer a da vseeno podam moje mnenje na osnovno vprašanje... meni je za te denarje (kar je očitno tudi iz mojega voznega parka) daaaaleč najboljši Kawasaki Vn 800 Classic! Je malce večji v primerjavi z ostalimi, deluje resnejše, močnejše, je dovolj zmogljiv, za ta razred pravzaprav kar fino leti (števec je kazal večkrat 175 z dvema gor, 150km/h brez problemov vzdržuje, če le voznik to zdrži - veter, vibracije pri tej hitrosti...pa tudi pospeši solidno, predvsem razvaja z navorom). Okusi pa so seveda različni. Torej pozitivne plati motorja: -večen videz, počutje, zgleda večji -relativno dober položaj na motorju (za cruzerja seveda) -izredna zanesljivost in vzdržljivost (zadeva je neuničljiva, vzdrževanje je đabe) -močan motor z zelo dobrim zvokom -pri umirjeni vožnji je zelo varčen (na relacije med 4 in 5,5l/100km z dvema v sedlu + prtljaga, je pa bolj požrešen na avtocesti od 130 km/h dalje...od 6 do 7,5) -dosti dobro je poskrbljeno za sopotnika/co -z njim se da precej dinamično voziti (za cruzerja) Negativne plati: -obtežen prehitro nasede pri "polaganju" ovinkov (tačke in stranska tačka) -pretrd sedež -zame bi lahko bile stopalke bolj pomaknjene naprej, čeprav je v tem razredu med boljšimi -slabe zavore Nakedi so pa popolnoma druga zver...v mnogih pogledih boljši (dinamika, položaj...), manjka pa jim "karakter", če ti je slednji (cruzerski) seveda všeč....meni je oboje aja, pa še ena velika prednost je pri cruzerjih...so edini motorji, ki jih je zares fino voziti počasi, z njim se ti nikoli nikamor ne mudi, 70 - 90 je ravno prava hitrost in na splošno delujejo pomirjujoče lp ž DAMI34 in dotem 2
baddad Objavljeno December 8, 2010 Opozori Objavljeno December 8, 2010 Mal še počaki, pa ti bo še kak gliser všeč. Ja, pa lahko da gor ape hanger Skratka imel bo gliser chopper, pa še naked bo itak. Definitivno boljše, kot da kupi motor. zverac 1
motofrik Objavljeno December 8, 2010 Opozori Objavljeno December 8, 2010 Pa dobro, ne zdaj napadat človeka. Vizuelno mu je bil chopper stil všeč, ko je poskusil položaj na njem, je pač ugotovil da ni zanj. Sicer pa... saj ni nikjer točno določeno, kakšen naj bo chopper, kakšen naked.. -ni ostre meje. Vse je stvar okusa posameznika. Idealnega motorja pa žal ni. Da bi bil udoben kot Goldwing, hiter kot Hayabusa, navor kot Rocket, pri porabi kot Tomosov avtomatic... Malo sem zabluzil, ni panike. Ti kar kupi Hornetko. Če ti ne bo ''sedla'', jo še zmeraj lahko prodaš. DAMI34 in madkupe 2
crx Objavljeno December 8, 2010 Avtor Opozori Objavljeno December 8, 2010 (popravljeno) hmm sem kar predvideval kakšen bo odziv,verjetno sem prvi ki je pri nakupu spremeniv mnenje ali pač..?no saj nima veze,čez vikend gremo še kakšno pogledat upam da bom našel kakšen dober primerek.kar se tiče tiste v lj.motor je videti v dobrem stanju najbol me je zmotilo zakaj ima 5 let stare gume ter zavorne plaščice čisto na min. čeprav je motor bil tri mesece nazaj na uradnem servisu,z štemplano servisno knjižico,ali je pač to trgovska fora pa zamenjati dela z rablenimi ter takoj zaslužiti nekaj €. Popravljeno December 8, 2010. Popravil crx
revival Objavljeno December 8, 2010 Opozori Objavljeno December 8, 2010 hmm sem kar predvideval kakšen bo odziv,verjetno sem prvi ki je pri nakupu spremeniv mnenje ali pač..?no saj nima veze,čez vikend gremo še kakšno pogledat upam da bom našel kakšen dober primerek.kar se tiče tiste v lj.motor je videti v dobrem stanju najbol me je zmotilo zakaj ima 5 let stare gume ter zavorne plaščice čisto na min. čeprav je motor bil tri mesece nazaj na uradnem servisu,z štemplano servisno knjižico,ali je pač to trgovska fora pa zamenjati dela z rablenimi ter takoj zaslužiti nekaj €. Ali pa ponaredit servisno knjižico.....(obstajajo tudi barabe in čedalje več jih je) :angry:
ferek Objavljeno December 8, 2010 Opozori Objavljeno December 8, 2010 Glede združljivosti čoper in naked sloga... je bliže kot si misliš... Sam sem bil in sem še vedno čoper fan... a slog sedenja, hitrost potovanja, udobje, položaj mi tam ne ustreza... zato lahko malo poeksperimentiraš... sicer te pol naked fani na forumu "raztrgajo", a glavno da je tebi moped všeč, da je uporaben tvojim potrebam, da uživaš na njem... sam sem presedlal iz marauderja na sporttouring ER-6F.... Krasen notor, a premalo "čoperske note", po dveh letih (lani) presedlal na "nakeda", ki ga pa še vedno "čopersko lišpam"... in rezultat je XJR SUPERTOURING Tudi to zimo je deležen dodelav in kmalu bo njegov videz še bolj "načičkan", v smeri potujočih "božičnonovoletnih jelk" Ko folk vpraša zakaj? Je odgovor preprost: Ker mi je všeč združiti čopersko unikatnost s potovalnim udobjem, dobrimi zavorami, goro navora in odlično lego na cesti... ...mogoče "te pa pelje v to smer"... dotem 1
baddad Objavljeno December 9, 2010 Opozori Objavljeno December 9, 2010 Glede združljivosti čoper in naked sloga... je bliže kot si misliš... Sam sem bil in sem še vedno čoper fan... a slog sedenja, hitrost potovanja, udobje, položaj mi tam ne ustreza... zato lahko malo poeksperimentiraš... sicer te pol naked fani na forumu "raztrgajo", a glavno da je tebi moped všeč, da je uporaben tvojim potrebam, da uživaš na njem... sam sem presedlal iz marauderja na sporttouring ER-6F.... Krasen notor, a premalo "čoperske note", po dveh letih (lani) presedlal na "nakeda", ki ga pa še vedno "čopersko lišpam"... in rezultat je XJR SUPERTOURING Tudi to zimo je deležen dodelav in kmalu bo njegov videz še bolj "načičkan", v smeri potujočih "božičnonovoletnih jelk" Ko folk vpraša zakaj? Je odgovor preprost: Ker mi je všeč združiti čopersko unikatnost s potovalnim udobjem, dobrimi zavorami, goro navora in odlično lego na cesti... ...mogoče "te pa pelje v to smer"... Dragi moj, ali si rocker ali jodlar. Čoper ne pomeni "načičkan" motor ampak prav nasprotno. Jaz na tvojem motorju nisem zasledil nič od čoper filozofije in estetike, kvečjemu moto za Barbiko in Kena. Preberi si komentarje na Youtube od tujcev kaj si mislijo o tvojem motorju. * superpistolin 2 months ago Qué lástima de moto, por Dios¡¡¡¡, Es más hortera que un taxi tailandés. Kakšna sramota od motorja... kot kičasti tajski taksi * phidel72 3 months ago BBEEEEE!!!!!!! :-( trash bike phidel72 3 months ago * Dziadek192 5 months ago Najlepszy przykład jak można spieprzyć nawet najładniejszy motocykl. Big shit jak mówią Indianie. Dz. Yamaha xjr 1300 owner Dziadek192 5 months ago * MrRotvailer 7 months ago Really...Really POOR BIKE ....!!! MrRotvailer 7 months ago * tz750 7 months ago @motofrik ...the poor bike...! tz750 7 months ago * Garrido252 8 months ago Ugly...very very ugly... Garrido252 8 months ago * Cartman, zverac, maratonac in 2 others 2 3
ferek Objavljeno December 9, 2010 Opozori Objavljeno December 9, 2010 Dragi moj, ali si rocker ali jodlar. Čoper ne pomeni "načičkan" motor ampak prav nasprotno. Jaz na tvojem motorju nisem zasledil nič od čoper filozofije in estetike, kvečjemu moto za Barbiko in Kena. Preberi si komentarje na Youtube od tujcev kaj si mislijo o tvojem motorju. Ti si še pa enkrat preberi moj zgornji post, sploh poudarjen del: Sam sem bil in sem še vedno čoper fan... a slog sedenja, hitrost potovanja, udobje, položaj mi tam ne ustreza... zato lahko malo poeksperimentiraš... sicer te pol naked fani na forumu "raztrgajo", a glavno da je tebi moped všeč, da je uporaben tvojim potrebam, da uživaš na njem... in rezultat je XJR SUPERTOURING Tudi to zimo je deležen dodelav in kmalu bo njegov videz še bolj "načičkan", v smeri potujočih "božičnonovoletnih jelk" ...tako da nakaj oziroma kar orecej kromiranih dodatkov še prihaja, pa enih 30 LED diodic, pa kufre v barvo.... pa kaj bi ti našteval, za večino bo še vedno UGLY! Verjetno pač ne boš nikoli užival bo križarjenju z "navito" muziko, ter ob pogledih mimoidočih ko parkiraš tak motor med množico univerzalnih, serijskih, neizstopajočih japonskih, italjanskih ali nemških raket... Če pa že citiraš, citirej VSE KOMENTARJE: motofrik pred 8 mes. Madona, si pa opremil motor... Vsaka čast. roby2444 pred 14 h Dobro opremljen moped, tisti zvočnik je že malo preveč ampak drugače pa odlično madkupe 1
ferek Objavljeno December 9, 2010 Opozori Objavljeno December 9, 2010 Jaz na tvojem motorju nisem zasledil nič od čoper filozofije in estetike * Tole imaš sicer najbrž prav, oziroma sam se sam napačno izrazil... bi bilj pasalo "luksuzno potovalna naked filozofija" Kakorkoli že zadeva je RES UDOBNA....:notworthy: Letos bo postala pa morda še malo bližje "goldwing filozofiji"...:evilgrin:
baddad Objavljeno December 9, 2010 Opozori Objavljeno December 9, 2010 Če pa že citiraš, citirej VSE KOMENTARJE: motofrik pred 8 mes. Madona, si pa opremil motor... Vsaka čast. roby2444 pred 14 h Dobro opremljen moped, tisti zvočnik je že malo preveč ampak drugače pa odlično Miško, lepo sem napisal da so to citati tujcev, kar se domačih komentarjev tiče, to je še en dokaz da so pri nas motoristi mahnjeni na Barbie in Ken kičeraj. Vsaj dobro da na jutjubu ne piše, da si iz SLO. :naughty: zverac 1
cikadina Objavljeno December 9, 2010 Opozori Objavljeno December 9, 2010 ferek, ma če tebi paše motor, pole je to kul. mene že na kakega guzzia (nevada, se mi zdi ma ne me zdej uzet za besedo) spominja. no ti goldwingi z lučkami res zgledajo kot st. claus is coming to town. ampak če ti je všeč tudi prav. Sicer jst sm z yamahico virago 250 delala pred davnimi leti izpit in se mi je motor zelo zameru, ker sm mela rit kmalu na tleh, roke nekje naprej, ampak nekaterim je pa ravno to všeč. sej zato je pa tolko različnih vrst motorjev da je skoraj za vsakega nekaj, za tiste, ki pa ne si pa sami svoje različice umislijo.
baddad Objavljeno December 9, 2010 Opozori Objavljeno December 9, 2010 Tole imaš sicer najbrž prav, oziroma sam se sam napačno izrazil... bi bilj pasalo "luksuzno potovalna naked filozofija" Kakorkoli že zadeva je RES UDOBNA....:notworthy: Letos bo postala pa morda še malo bližje "goldwing filozofiji"...:evilgrin: No, tvoja konfuzija od motorja je posledica zmede v glavi. :naughty: Motorji pač niso pohištvo (vsaj za nekatere od nas), da bi govorili o udobju. Kaj čemo, tisti foteljaši, ki sedijo v službi, rabijo fotelje tudi na motorju. :naughty: zverac 1
motofrik Objavljeno December 9, 2010 Opozori Objavljeno December 9, 2010 Poglej, baddad, upam da ne boš razumel narobe: obstajajo dve vrsti dodelave/predelave motorja. Ena je strogo performansam podrejena (boljši amortizerji, kovani bati, lažje plastike,... pač take reči) in pa, kot je Ferek opremil Yamaho: šipa, radio, kufri, luči... Vsakdo si motor opremi po svojih željah in okusu. In, če je tako opremljen motor všeč in uporaben lastniku, potem je to to. Tudi jaz si na svojega navesim vedno kaj novega, enkrat lučke, drugič kakšen drug del... pa saj to je tudi ene vrste čar. Da imaš motor čisto po svojem okusu in mu ni podobnega. In če bo komu všeč in se zdelo smiselno, na R1 dati radio... zakaj pa ne? -saj je vendar njegov motor. Jaz prav rad pogledam tako opremljen motor, vedno vidiš kaj novega. Dobiš idejo, pa mogoče z malo spremembe uporabiš na svojem. Pa saj je Ferek lepo napisal, da je chopperist po duši. zverac 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se