Skoči na vsebino

chooper začetnik


crx

Priporočene objave

Poglej, baddad, upam da ne boš razumel narobe: obstajajo dve vrsti dodelave/predelave motorja. Ena je strogo performansam podrejena (boljši amortizerji, kovani bati, lažje plastike,... pač take reči) in pa, kot je Ferek opremil Yamaho: šipa, radio, kufri, luči... Vsakdo si motor opremi po svojih željah in okusu. In, če je tako opremljen motor všeč in uporaben lastniku, potem je to to. Tudi jaz si na svojega navesim vedno kaj novega, enkrat lučke, drugič kakšen drug del... pa saj to je tudi ene vrste čar. Da imaš motor čisto po svojem okusu in mu ni podobnega. In če bo komu všeč in se zdelo smiselno, na R1 dati radio... zakaj pa ne? -saj je vendar njegov motor. Jaz prav rad pogledam tako opremljen motor, vedno vidiš kaj novega. Dobiš idejo, pa mogoče z malo spremembe uporabiš na svojem. Pa saj je Ferek lepo napisal, da je chopperist po duši.

Vsak ima ustavno pravico, da predela motor po svojem okusu. Če motor daš na internet - Youtube, tako kot je on, obstaja tudi rubrika komentarji. Komentarji so lahko pozitivni (kot tvoj) ali pa nekomu tak motor ni všeč in to napiše (kot večina tujcev in jaz). Torej vsak ima ustavno pravico da pove ali mu je nekaj všeč ali ne. Jaz Fereka ne poznam in njegovi komentarji tukaj se mi zdijo zabavni, čeprav se v marsičem z njim ne strinjam, pa tako tudi glede videza njegovega motorja. Torej nič osebnega.

Glede "chopperist po duši", bi rekel, vsi smo mi po duši dobrotniki, veliki ljubimci, bla,bla,bla... Štejejo le dejanja. Torej, chopperist, streetfighter, si, če živiš življenje bajkerja imaš chopper ali streetfighterja, ne pa top case na motorju pa govorit da imaš chopper ali streetfighter..... Kazanova si, če loviš babe okoli, ne pa če doma gledaš porniče. :headbang: :headbang: :headbang: Pojmove ne povezujem so peli Idoli v 80ih :music3:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, saj imaš prav. Hotel sem le napisati, da ostre meje med vrstami motorjev ni. Vse je odvisno, s kakšno toleranco gledamo na to. Nekomu bo Ferekov motor (ko smo že pri njem) urejen v chopper stilu. Spet drugi, malo strožji, bo za chopperja smatral edino hard tail, ozka sprednja guma, visoka balanca, zadaj visok sissy bar. Vsi pa imamo radi vožnjo na dveh kolesih. :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragi moj, ali si rocker ali jodlar.

jaz pa še sam ne vem .. daj mi ti povej kaj sem : lenuh , mehanik ali pomoč na cesti ( ker je bilo to kar vidiš na štirki gor navešeno večino od 4200km kolikor sem ji do sedaj prevozil letos) :naughty:

http://www.motosvet....48586_thumb.jpg ( tudi samo ene 4000km - počas pa zihr)

kolikor poznam jaz motoristov , ima skoraj vsak dober po duši kaj spremenjeno ali dodano na svojem motorju po svojih željah... in predalčkanje ljudi sem in tja je pa itak glodanje suhe kosti...

važno je da uživamo in da se družimo ... pa prav vseeno je kakšen motor ima ima kdo od nas ! če se le da , privoščim vsakemu tistega ki bi ga rad imel ! :yea1:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem bil čoperist ca 2,5 leti(Yamaha virago 750) vsi "motoristi" so me zajebavali kdaj bom kupil motor jaz pa sem bil zelo ponosen na svoj čoper!!In ne me narobe razumet, zame je danes čoperist neke vrste POZER ki vozi pač okrancan motor(kolos) in uživa v izi vožnji!!!Uživam pa v pogledu na vsak cestni motor samo mora imati vsaj 1000 + ccm še sploh če vidim kak nov letnik-model neglede na znamko. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"to chop" -kar je izvirnik besede chopper- pomeni nekaj drugega, kot obesati cim vec krame na vozilo; kar je pogojevalo cruiserje - chopperjem podobne serijske izdelke najprej japoncev, potem tudi drugih, kjer je obeseno cim vec nepotrebnega, a vozniku vsecnega. ergo tudi ni chooper.

vse ostalo je stvar interpretacije in posameznika. okusov je kot ljudi. that´s life.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomalem smo vsi pozerji, čisto vsi. Chopperisti pa še posebej, ker glancamo motorje do sijaja (ki ga med vožnjo itak ne vidiš, ampak le mimoidoči). Pa vse te čelade živopisnih barv... ko jo imaš na glavi, niti barve ne veš, kaj šele kaj več. In če bi nam šlo le za varnost in zaščito, bi imeli kombinezon osnovne rjave usnjene barve, ne pa raznih kombinacij. Torej pozerji so tudi sportaki, itd.

Tudi jaz rad pogledam motorje drugih znamk in vrst. Ne glede na kubaturo in moč.

Ja, chopper ali bobber je nekaj čisto drugega, kot pa dandanes pojmujejo pod vrsto chopper. Ves nepotreben ''balast in kramo'' stran, ne pa gor. Mi imamo bolj custome ali cruiserje. Včasih že skoraj novoletne jelke. :naughty: :whistle:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomalem smo vsi pozerji,

. Ves nepotreben ''balast in kramo'' stran, ne pa gor. Mi imamo bolj custome ali cruiserje. Včasih že skoraj novoletne jelke. :naughty: :whistle:

NE POMALEM... NA veliko! Na veliko smo vsi pozerji... ker če priznamo ali ne, nam najbolj raste ego, ko parkiramo pred oštarijo, na plaži, nasprot cerkve, pa gledamo mimoidoče ke se nas eni javno eni pa malpostrani "jemlejo am"

Pozer ni zame samo tisti, ki si kupi 125 ccm (pa še to je preveč) skuter ali moped, da se lažje skozi mestno gužvo spravi na šiht in domov... na izlete hodi pa s familijo z avtom ali organizirano z busom! Ala bella Italia!

Ves ostal evropski in ameriški motociklizem pa je pozerstvo, ker pojem "imeti Urala" v sibirski tajgi, Einfilda v Indiji ali 200 kubično Hondo v Vietnamu je "filozofija vsakodnevnega kruha" in ne večdnevni izleti zabavnega preživljanja prostega časa povezanega s pridihom svobode in varnega avanturizma.:worship:

ZDAJ se pa naj javi slovenski NEPOZER na tem forumu če si upa? :kva2:GA RAZTRGAMO TAKOJ!:yea1::yea1:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3-je skrajni tipi motoristov: (ponavad je motorist takšna ali drugačna mešanica le teh. Čiste tipe v realnosti težko najdemo...)

1.) Vietnamc, ki se vozi z mopedom na tržnico; poštar, ki raznaša časopise; dirkač, ki gre čez vikend na grobnik in ga ne zanima barva oklepa, njegova oblika pa je strogo podrejena zakonom aerodinamike.

2.) Najlažje ga imenujemo pozer, kupuje motorje izključno na podlagi kako zgledajo, gre enkrat na mesec do oštarije al pa na motozbor itd

3.)Predelovalec, ki si motor kustomozira

1.) Dobrino kupimo da zadovoljimo neko potrebo, kakršna koli je že ta in se prek nje ne izražamo v smislu 2. in 3. tipam motorista. Motor tukaj ni kulturni artefakt kot tudi ni sredstvo izražanja.2.) Živimo v potrošniški družbi, kjer nam dobrine ne predstavljajo več zgolj sredstva zadovoljevanja takšnih in drugačnih potreb (npr.: motor zgolj v smislu mobilnosti). Z njimi kupujemo aspiracije; pripadnost, podobo in samopodobo, pa tudi prijateljstvo,ljubezen...

3.) Po drugi strani so pa fizični objekti (tudi motorji) med drugim tudi kulturni artefakti skozi katere se lahko izražamo. Eni se z čopičem v roki drugi pa z kotno brusilko, varilnim aparatom in izvijačem,... Tisto kar 2. motorist poskuša kupiti 3. naredi

Kter skrajni tip motorista se povečuje?

Tko nekak si jst predstavlam zlo v grobem predtavljam klasifikacijo motoristov oz. tega zakaj imajo motor...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tko nekak si jst predstavlam zlo v grobem predtavljam klasifikacijo motoristov oz. tega zakaj imajo motor...

Si kar dobro tole klasificiral... samo morda te "povprečen slovenski motorist" ne bo zastopil :whistle:..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, zdej razumem ... z vespo (s katero se vozim na šiht) sem ratal pozer v momentu, ko je nekdo pogledal za mano.

Z Enfildom sem pozer že zato, ker je moped slučajno zašel iz Indije ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko smo že pri Einfieldu -pred leti mi je za las ušel (tip je mislil, da se hecam z nakupom), če ne bi bil tudi jaz pozer maximale. Morda si nekoč privoščim kakega starega Triumpha...

S tem poziranjem je pač tako, kot pri ženskah, ko oblečejo mini krilo in globok dekolete. Zaradi sebe? Drugih? Vsekakor pa so vredne, da se človek obrne. In za vsakim izstopajočim motorjem se človek rad obrne.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, zdej razumem ... z vespo (s katero se vozim na šiht) sem ratal pozer v momentu, ko je nekdo pogledal za mano.

Z Enfildom sem pozer že zato, ker je moped slučajno zašel iz Indije ...

Če ciljaš na moj post nisi dobr razumel. :) Odvisno je od tega kaj ti motor pomeni, ne kako zgleda oziroma kako ga dojemajo drugi. Govorimo namreč o tem zakaj posameznik kupi motor, ne kako gleda družba na nakup le tega. (čeprav so drugi pomemben faktor pri odločitvi) Bol socialno-psihološki vidik. Kot že v prejšnjem postu omenjeno obstajajo 3-je tipični motoristi, ki imajo motorje:

-zgolj prevozno sredstvo-1 tip,

-z njim kupiš status, občudovanje mimoidočih, imiđ pa še kaj več itd-2 tip,.

-je tvoje sredstvo izražanja (predelave itd.)-3 tip

Če si kupil vespo zgolj za vožnjo ker je prikladna si bliže 1 tipu, če zgolj za šminko si bližje 2. tipu. Če zaradi obojega mešanica 1 in 2 tipa. Če si npr. torej kupil vespo zaradi čiste uporabne vrednosti pa tud če ljudje gledajo za tabo spadaš v 1. tip, če si jo kupil zaradi šminkanja in ljudje ne gledajo za tabo si 2 tip. (na tvojo odločitev namreč gledamo skozi tvoje oči, saj nas zanima zakaj si ti kupil stvar, ne kaj si drugi o tem mislijo. To je že druga stvar, ravno tko zanimiva...

Še pretiran primer, da mal bol ponazorim tale moj sistemček :)

Kupim ultra ušmekanga OCC kič harlija, ampak ga kupim zgolj zato, da se vozim do štacune (ker sem pač preveč butast in še nisem slišal za tomosovega avtomatika), se pa prek njega ne identificiram, v njem vidim samo uporabno vrednost, zgolj sredstvo mobilnosti do trgovine in nazaj. Tak harli bi ponavadi kupila oseba bližem 2. tipu, amnpak v mojem primeru (ker sem pač mal usekan in ne poznam tomosovega avtomatika oz. kakega bol prikladnega motorja) sem kuopil zadevo zaradi čiste uporabne vrednosti sem bližje 1. tipu. - Tole je čisto pretiravanje....

Še enkrat pa poudarjam, da v naravi idealnih tipov ni-so mešanca 1,2 in 3 tipa...

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ciljaš na moj post nisi dobr razumel. :)

Pa saj sem ti takoj napisal, da "povprečni slovenski motorist" tega ne bo razumel...:whistle:

Preprosto, ker povprečen slovenski motorist (v nadaljevanju PSM) ne pozna polovice psihološko socialnih besed, ki si jih uporabil.:blink::blink:

Ker za PSM obstajajo naslednje kategorije: PUSSYji - ki vozijo manj kot 700 ccm motorje in so zato itak samo sramota za vse prave motoriste na cesti...:huh:

SS-POZERJI - divjaki na liniji Trojane - Planina v najnoveših vesoljskih kombinezonih in na obeh postajah srknejo kavico, redbul in deci vode.B)

DREKPUMPARJI - ki z "drekpumpami" ovirajo promet, potujejo od gostilne do gostilne, se ne brijejo in ne umivajo in lokajo ogromne količine piva.:yea2:

GS-POZERJI in OSTALI BEMFLjaši - ki zaradi superiornosti svojih ultramodernih boxerjev živijo v svojem svetu in drugih motorjev niti ne opazijo.:doze:

:D:D:D

Mogoče bi še bila kakšna kategorija za dodat, ampak menim, da se bo vsak PSM lahko našel, če ne drugje pa v kombinaciji le teh...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozer (z efektom) si lahko bil pred leti. recimo tam nekje do leta 2000 ali še manj, pred 1996 pa sploh. takrat ni bilo dosti motorjev in so se ljudje obrnili za motorjem, ženske so tudi še kaj dale na to.

če bi že hotel bit opažen potem me zanima izključno, da me opazijo dobre ženske, da se navljažijo in da dajo brez pijačk in predigre. takšnega motorja pa danes v poplavi vseh motorjev in avtov ne moreš več met. če me opazijo ostale kategorije populacije me ne zanima.

danes se ljudje obrnejo samo še za tistim, ki glasno ruži, dela pizdarije ali ma novoletno jelko in je oblečen ko "gay-sadomazo leder frik sreča gusarja". v vsakem primeru se ne obrnejo ker jim je zanimivo ampak ker se razburjajo ali posmehujejo.

jaz tak "damjan murko motorizma" kot je zadnja opisana "božično drevo" kategorija nebi rad bil, ampak komur paše :whistle:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole je razčlenil motorna kolesa in motoriste novinar Andrej Krbavčič;

Razčlenitev motornega kolesa

Hardware:

Mopedi:

sem zmečemo vse različice najmanjših motociklov. Večinoma jih smejo voziti celo mladoletniki ali senilneži, ker v glavnem ubijajo le sebe. So najmanj obdavčeni in torej za družbo komaj kaj donosni. V to kategorijo sodijo mikro primerki iz drugih zvrsti: športniki, skuterji, čoperji, terenci, starodobniki in, globalno gledano, jajca.

Skuterji:

imajo največjo reklamno površino med vsemi motornimi kolesi, ob rojstvu so pomotoma obveljali za idealna mestna vozila, a so se predvsem mladini izkazali kot funbiki in športniki. Po pravilu imajo manjša kolesa, toda po drugem pravilu se to ne upošteva.

Čoperji:

sem bi uvrstili na pogled masivne, impozantne bleščeče motocikle vseh kategorij, ki imajo občutno slabše vozne lastnosti, čisto napačno držo voznika in jih je torej treba voziti spoštljivo počasneje. So predvsem igrača in statusni simbol. Stranski učinek privida svobode je pri njih najizrazitejši.

Športniki:

imajo tudi čisto napačno držo voznika, a v nasprotni smeri od čoperjev in jih torej preprosto moraš voziti hitreje, kot dovoljujejo prometne razmere in lastne sposobnosti. Pri njih je mučeniško trpljenje sopotnikov najbolj opazno in tu gre iskati upravičenost izraza šport.

Potovalniki:

imajo radio in čez 300 kg , zato je menda z njimi najlepše daleč potovati. Dajejo največ zaščite in jo pri vožnji po razgibanem makadamu tudi potrebujejo. So kot letala: sopotnik sedi v podobnem naslanjaču in speljevanja ter ustavljanja so zaradi mase enako kočljiva kot vzleti in pristanki. Statusno so močni.

Terenci:

z njimi bi bilo najlepše voziti po stezah, kolovozih in terenu, če bi se še smelo. Tud bi dobili mogoče res nekaj občutka svobode. Terenci so izjemno gibčni in so lahko presenetljivo udobni, ko enkrat splezaš gor. Kot terenci so si maskirali celo nekateri težki turistični motocikli.

Prikoličarji:

umrla in znova oživljena zvrst motocikla, ki se obnaša v levem ovinku popolnoma drugače kot v desnem. S prikoličarjem izgubiš vse prednosti motocikla, pridobiš pa ugled posebneža in se lahko vozi celo po poledenelih cestah.

Odltimerji:

kot pravijo nekaterim starodobnikom. So hvaležna igrača, dober statusni simbol in odlično blažilno sredstvo za tiste, ki se boje sodobnega življenja. V tej kategoriji najdemo največ prikoličarjev. Je trendovska, ker ne more imeti enakega starodobnika ravno vsak.

Jajca:

so novi netrendovski ali utrujeni, izrabljeni motocikli vseh kategorij. So odlično uporabni in do lastnika uporabni vseh velikosti, ki dolga leta zanesljivo delujejo in niso obteženi z nikakršno kramo od plastike do radia, samo močne prtljažnike imajo in se malo počasneje peljejo od nejajc. Največ jih je najti v nerazvitem svetu in pri čudakih, ki se radi daleč peljejo.

Software:

Rossiji:

predvsem izrazito mlajši vozniki moškega spola, a je najti tudi dosti starejših primerkov in celo ženskega spola. Občasno je rossi vsakdo, če ga sprovocira tekmec v prometu ali kozarček močnega. Vozijo vse, najraje športne motocikle in »hitro« pobarvane skuterje.

Brandoti:

so najbolj občutljivi na stranski učinek občutka svobode. Najraje vozijo ne posebno okrašene čoperje, a jim niso odvratne niti druge vrste težjih motociklov. Njihov značaj pride do veljave zlasti v skupini.

Brižitke:

lahko bi jim prilepi bolj sodobno ime, a se kina bolj malo udeležujem. Brižitke niso nujno ženskega spola. Imajo velik smisel za pospravljen, očiščen in okrašen motocikel in se rade postavljajo. Motocikel jim je samo igrača, najljubši kategoriji sta čoper in skuter. Če jim izraziš spoštovanje, so čisto nenevarne.

Grunfi:

so samotni čudaki, ki si urejajo motocikle po lastnem navdihu in iz najbolj kontradiktornih delov. Največje veselje in zadoščenje doživijo, če jih takšen proizvod celo pelje. Idealen jim je rat bike, oskubljen in pogršan čoper ali pa skrajno okinčan, morda delo s prikolico opremljen moped.

Kolumbi:

odkrivajo Ameriko, s terencem uživajo neomejeno svobodo nemških avtocest. Vmes je res nekaj takšnih, ki se vozijo tja, kamor še ni zapeljala pnevmatika. Njihovo največje zadoščenje je povratek in gnjavljenje soljudi z diapozitivi in videi.

Fotri:

so ljudje vseh starosti in spolov, ki se vozijo počasneje od četrtine nad hitrostno omejitvijo, in to večinoma z jajci. Fotri zmotijo avtomobilistov mir celo v dežju in pozimi. Bi jih bilo treba iztrebiti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Krbavčič je vedno slikovito opisoval, in imel je prav. Njegove teste motorjev je užitek prebrati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Krbavčič je vedno slikovito opisoval, in imel je prav. Njegove teste motorjev je užitek prebrati.

Ressnično  :notworthy:   :notworthy:   :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ZDAJ se pa naj javi slovenski NEPOZER na tem forumu če si upa? :kva2:GA RAZTRGAMO TAKOJ!:yea1::yea1:

pri nama je apnček tak pozer da moje malenkosti sploh ne opazijo pa če se še tolk važim ... :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem pozer!!! :)

se pa tud nism najdu v nobeni skupini od unga novinarja...

pri fereku bi biu pussy, pri trojanu pa verjetnu mešanica 1. in 3. skupine :)

Popravljeno . Popravil Robyy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D:D:D

Mogoče bi še bila kakšna kategorija za dodat, ampak menim, da se bo vsak PSM lahko našel, če ne drugje pa v kombinaciji le teh...

vsekakor si pozabil wannabije. to so tisti ki na _______ (vstavi poljubno oznako sportive) cenijo odlične bremze fantastično vodljivost, zadost držijo edino superdragoncorsaevoplusrace pirelli, predvsem pa cenijo nizko porabo, tam okrog 4l na sto, kadar u iber turirajo. motor je lahko star največ eno generacijo. al pa imajo BMW z vsem. VSEEM kar se da doplačat. predvem kovčki. motorji so naprodaj, čez 10 let z 35000 km. najbol popularni wannabiwe pa so tisti, ki bi jebali, da jim ne uđe. kupijo, in imajo. vejo vse o vsemu, kupijo vedno najboljše kompromise mine leto ali dve, ko ni bilo časa za ga registrirat

pozer (z efektom) si lahko bil pred leti. recimo tam nekje do leta 2000 ali še manj, pred 1996 pa sploh. takrat ni bilo dosti motorjev in so se ljudje obrnili za motorjem, ženske so tudi še kaj dale na to.

ijjjja. :hmm: najbrž zato nemalo slovenskih lastnikov motorja deluje rahlo out of date. še vedno živijo v devetdesetih.

danes se ljudje obrnejo samo še za tistim, ki glasno ruži, dela pizdarije ali ma novoletno jelko in je oblečen ko "gay-sadomazo leder frik sreča gusarja". v vsakem primeru se ne obrnejo ker jim je zanimivo ampak ker se razburjajo ali posmehujejo.

And they just don't get it. Tbe bikers.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni pa še vedno ni jasno zakaj se toliko obremenjujete s klasifikacijo in umeščanjem različnih voznikov in motorjev vanje :glare:

vsak ima motor zase, ne glede na to kakršne koli potrebe ali želje mu le-ta zadovoljuje

meni je popolnoma vseeno kaj kdo izmed vas vozi in ne čutim popolnoma nobene potrebe, da bi se ubadal z iskanjem vašim notranjih vzgibov za izbiro določenega motorja...če vam paše - super, če vam ne - menjaj...simpl kot pasulj ;)

lp

ž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni pa še vedno ni jasno zakaj se toliko obremenjujete s klasifikacijo in umeščanjem različnih voznikov in motorjev vanje :glare:

vsak ima motor zase, ne glede na to kakršne koli potrebe ali želje mu le-ta zadovoljuje

meni je popolnoma vseeno kaj kdo izmed vas vozi in ne čutim popolnoma nobene potrebe, da bi se ubadal z iskanjem vašim notranjih vzgibov za izbiro določenega motorja...če vam paše - super, če vam ne - menjaj...simpl kot pasulj ;)

lp

ž

Jap, končno ena pametna

Popravljeno . Popravil zverac
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni pa še vedno ni jasno zakaj se toliko obremenjujete s klasifikacijo in umeščanjem različnih voznikov in motorjev vanje :glare:

vsak ima motor zase, ne glede na to kakršne koli potrebe ali želje mu le-ta zadovoljuje

meni je popolnoma vseeno kaj kdo izmed vas vozi in ne čutim popolnoma nobene potrebe, da bi se ubadal z iskanjem vašim notranjih vzgibov za izbiro določenega motorja...če vam paše - super, če vam ne - menjaj...simpl kot pasulj ;)

lp

ž

Če se ljudje ne bi ukvarjali s temi in podobnimi vprašanji, ne bi vedli za filozofijo, sociologijo, statistiko, zgodovino umetnosti, fiziko, kemijo, marketing...... verjetno bi jedli banano na kakšnem drvesu. Človek je radovedno bitje (vsaj nekateri)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ljudje ne bi ukvarjali s temi in podobnimi vprašanji, ne bi vedli za filozofijo, sociologijo, statistiko, zgodovino umetnosti, fiziko, kemijo, marketing...... verjetno bi jedli banano na kakšnem drvesu. Človek je radovedno bitje (vsaj nekateri)

Bravo!:yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!