Skoči na vsebino

chooper začetnik


crx

Priporočene objave

Pozdrav vsem skupaj. Ker sem začetnik na chopperju imam par vprašanj. Vozim virago 535. Največ se voziva v dveh obremenitev tam okrog 140 - 150kg. Zanim me, kakše izkušnje imate tisti, ki ste omenjeni motor vozili. Hitrosti, vožnja v dveh, vožnja na daljše razdalje...

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav vsem skupaj. Ker sem začetnik na chopperju imam par vprašanj. Vozim virago 535. Največ se voziva v dveh obremenitev tam okrog 140 - 150kg. Zanim me, kakše izkušnje imate tisti, ki ste omenjeni motor vozili. Hitrosti, vožnja v dveh, vožnja na daljše razdalje...

Hvala

Jaz sem imel Viragota 750 kolega pa Viragota 535 zato ta motor kar dobro poznam.To je motor bolj za enega kot za dva pa še za enega je malo podhranjen ! Zelo čuti že manjši hrib,sopotnika, veter,pri prehitevanju itd. Samo ne me narobe razumet,če si ga že kupil uživaj tudi v dvoje, ko pa se ti pokaže priložnost za menjavo pa kar na 1000ccm,kar pa se tiče AC pa noben čoper ni narejen za AC :majhna povprečna potovalna hitrost,na vsako pumpo tankat(če ga tiščiš) in s šetako udobnim sedežem NI udoben ! ! !:hmm:

Ps:tudi sam boš to hitro ugotovil, sploh na AC in na kaki daljši turi pač moje skromno mnenje,pa srečno vožnjo !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sem že vedel, da bo zadeva malce podhranjena vendar nisem hiter voznik in mi tam 90 -100 km/h kar ugaja. Avtoceste nisem še preizkusil. Obremenitev s sopotnikom je tam okrog 150kg. Se pojavijo mogoče kakšne težave zaradi prevelike obremenitve, kako je z daljšimi razdaljami?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sem že vedel, da bo zadeva malce podhranjena vendar nisem hiter voznik in mi tam 90 -100 km/h kar ugaja. Avtoceste nisem še preizkusil. Obremenitev s sopotnikom je tam okrog 150kg. Se pojavijo mogoče kakšne težave zaradi prevelike obremenitve, kako je z daljšimi razdaljami?

Odvisno kaj imaš v mislih z preveliko obremenitvijo...če boš s seboj vlekel počitniško prikolico, bi znal bit problem...drugače pa, če bo to samo sopotnica in pa par kg prtljage pa se ne rabiš bat. :yes:

Tudi daljše razdalje boš premagoval..motor je načeloma brezhiben in mu tud daljše poti ne bi smele delat problemov...sicer govorim bol iz svojih izkušenj ( virago 750) ampak ajd..tehnologija je tu nekje ...mene moj ni razočaral tud v dvoje po dolomitih gor pa dol...celo tolk navdušen sem nad njim, da sem ga obdržal, kljub temu da sem pred kratkim zajadrav še v bmw vode! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja moj 535 imam na frišno iam 20000km. S sopotnico pa imava kar plane malo sva se okrog vozila cca. 200km/dan. Motor ni sicer neka raketa a tam 70-100km/h ni nobenega problema, da ne ravno tiščiš gasa, kar je več pa nisem preizkusil (končne hitrosti). To se zavedam, da je chopper zadeva in ni neka raketa, ali pa potovalni motor. Počasi se daleč pride pravijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja moj 535 imam na frišno iam 20000km. S sopotnico pa imava kar plane malo sva se okrog vozila cca. 200km/dan. Motor ni sicer neka raketa a tam 70-100km/h ni nobenega problema, da ne ravno tiščiš gasa, kar je več pa nisem preizkusil (končne hitrosti). To se zavedam, da je chopper zadeva in ni neka raketa, ali pa potovalni motor. Počasi se daleč pride pravijo.

To imaš prav,da se počasi daleč pride a nedaj bože da gre kak čoper z skupino npr.do Beograda,pa tudi če je 750 ccm je vsem v napoto - že parkrat preizkušeno !!:headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To imaš prav,da se počasi daleč pride a nedaj bože da gre kak čoper z skupino npr.do Beograda,pa tudi če je 750 ccm je vsem v napoto - že parkrat preizkušeno !!:headbang:

Dokler ta skupina vozi po predpisih sploh ni problema. Če se vozijo po stari cesti je omejitev 90 - pa ajde da vam dovolim stotko, vsak čoper lahko sledi. Ampak: skoraj vsi plastičarji mislijo, da je potrebno prehitevati tam, kjer vozilo pred sabo dohitiš, da je na ravni cesti dovoljeno 150+, v ovinek pa koliko pač gre, da so črte samo za okras, da so okrogli znaki s številkami le osnovna enota, ki jo treba preseči za vsaj faktor dva in da tisti, ki pride zadnji vsem plača pivo.

Zato se najraje vozim sam, da se ne rabim prilagajati, če pa že v grupi, pa jih spustim naprej in se dobimo na naslednjem čiku, ki ga jaz ne kadim.

Glavna prednost čoperja pa je po mojem ravno to, da lahko res uživaš tudi v počasni vožnji. In potem je tudi 500 kubikov (nekoč kraljevski razred) povsem dovolj. Pač prehitiš (če že moraš) tam, kjer je dovolj prostora, in na cilj prideš v petih urah namesto v štirih (pač ena ura užitka več).

Si poskusil kdaj gledati na motorizem v tej luči?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kadar gremo mi kam, ni nobenega problema. Smo pač skupina približno enakih motorjev. Res je -če skupina pelje kolikor toliko po predpisih in omejitvah, vsak chopperist sledi. Pač ne greš s skupino, ki ji je cilj čimprej priti na cilj, pač pa s tako, ki pelje z namenom, da tudi kaj vidi. To pa je vožnja po predpisih, ustavljanje ob znamenitostih.. saj veš. Eni do Sarajeva rabijo en dopoldan, drugi pač rabijo/rabimo ''malo'' več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je vsem v napoto - že parkrat preizkušeno !!:headbang:

Morte bit pa kar nestrpna skupina! Sorry samo to mi je malo mimo...in se pridružujem zgoraj napisanemu..

nočem si pa niti predstavljat kak zgleda vaš trip do beograda, glede na to da vozen čoper nad 500 ccm brez problema doseže 150 km /h

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morte bit pa kar nestrpna skupina! Sorry samo to mi je malo mimo...in se pridružujem zgoraj napisanemu..

nočem si pa niti predstavljat kak zgleda vaš trip do beograda, glede na to da vozen čoper nad 500 ccm brez problema doseže 150 km /h

Glej saj to hočem povedat, če npr.tvoj doseže 150 Km/h je potovalna max.120 Km/h pa še vsaj 3X moraš tankat ! Mi gremo v BG 5-tega maja iz Nm odrinemo v četrtek ob 9.00 najkasneje ob 15.00 moramo biti v Bg vmes moramo vsaj 4x vstaviti ,2X carina in 1X tankat+kavica 1X malo pomalcat+kavica povprečna hitrost na AC bo med 130 - 140 Km/h in kaj je tu tako hudičevo narobe !!!

Po števcu 140 Km/h je realnim max.135 Km/h in za 135 Km/h plus borih 5 Km/h še noben ni na AC plačal kazni !

Ps: ne me imet za nekega norca, samo v vednost moja zadnja in edina kazen je bila za prehitro vožnjo in to sem plačal leta 1995 v naselju 60 Km/h minus odbitek 3 Km/h sem plačal 2000 Sit.sicer pa nevem kaj pomeni odvzem vozniškega,neke pike ali kakršnekoli druge sankcije !!:whistle:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej saj to hočem povedat, če npr.tvoj doseže 150 Km/h je potovalna max.120 Km/h pa še vsaj 3X moraš tankat ! Mi gremo v BG 5-tega maja iz Nm odrinemo v četrtek ob 9.00 najkasneje ob 15.00 moramo biti v Bg vmes moramo vsaj 4x vstaviti ,2X carina in 1X tankat+kavica 1X malo pomalcat+kavica povprečna hitrost na AC bo med 130 - 140 Km/h in kaj je tu tako hudičevo narobe !!!

/quote]

Lej Bremzer... dajma se oba malo "posut s pepelom"... ker tako kot nas večina 1000 ++ vozi nikakor ni v skladu z omejitvami, je le v skladu s "tolerancami" katere večina policajev do motoristov goji, zato tudi ne "nabiramo kazni"... Vožnja po omejitvi za vsakega "trotlvoznika" pomeni vožnja po ŠTEVCU (ne po Garminu), 90, 130 kmh in tukaj ne more imet noben čoper nobenih težav.... tudi pri prehitevanjih 10 kmh počasnejših...unsure.gif

Kako pa "mi" vozimo - menim da se boš našel zraven... po regionalkah vsaj 10 do 20 hitreje (NA ODPRTIH RAVNINAH hitro potegnemo tudi krepko več), po AC ravno tako med 140 in 160, pred semaforji, če je prostor, se malo "gužvamo" naprej... ja in zato ima med "nami" lahko ČOPER TEŽAVE...rolleyes.gif

Če te pa v tej "naši skupini" nisem zadel, se ti pa opravičujem, oziroma "nam večini" žal s svojim bemflom ne boš mogel sledit...closedeyes.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozim se večinoma sam, če pa se bom odpravil kam daleč bom izbral za potovanja nekoga s podobnim motorjem oz. takega družabnika, ki mu počasna vožnja in čakanje nista odveč. Vem, da motor ni za v skupino, ker bi me mogli čakati. Že tako me prehitevajo skoraj vsi motoristi in avtomobilisti :whistle: .

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozim se večinoma sam, če pa se bom odpravil kam daleč bom izbral za potovanja nekoga s podobnim motorjem oz. takega družabnika, ki mu počasna vožnja in čakanje nista odveč. Vem, da motor ni za v skupino, ker bi me mogli čakati. Že tako me prehitevajo skoraj vsi motoristi in avtomobilisti :whistle: .

...vidiš, to je hudič. Pelješ lepo 90/uro, vsak avto gre mimo. Pelješ 100/uro, pa si divjak.... Razumi, kdor more.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje. Zasledil sem da virago 535 obstaja v dveh različicah 44KM in 34KM. Kako se ti dve različici razlikujeta? Imam pa virago 535 letnik 2001.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....Zasledil sem da virago 535 obstaja v dveh različicah 44KM in 34KM....

34 KM = 25 KW

Nekateri motorji so v originalu blokirani zaradi nižjega davčnega razreda ali zaradi stopenjskih A izpitov. Razlika je v tem, da ima 34KM manj moči :evilgrin:

Tvoja jih ima gotovo toliko, kot piše v prometni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na kakšen način pa je narejena blokada če je? Ne vem sicer, če moja je. Papir je eno realnost je pa drugo :rolleyes: To sem nekje zasledil, da so obstajale dve varijanti zato tudi sprašujem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glavna prednost čoperja pa je po mojem ravno to, da lahko res uživaš tudi v počasni vožnji. In potem je tudi 500 kubikov (nekoč kraljevski razred) povsem dovolj. Pač prehitiš (če že moraš) tam, kjer je dovolj prostora, in na cilj prideš v petih urah namesto v štirih (pač ena ura užitka več).

Si poskusil kdaj gledati na motorizem v tej luči?

ravno to je poanta cruzerja, čoperja...da se je res užitek peljati počasi!

sedaj, ko sem presedlal na nekaj bolj dinamičnega, pa je že moja draga ugotovila, da nekaj ne štima...pa ni nek navit cestak ampak ne gre več po polžje :P

s čoperčkom pa sem z veseljem kruzal 70 km/h cel dan, popolnoma zadovoljen ;)

sedaj je to med 130 in 150 in se hočeš/nočeš, vedno nekam mudi...takle mamo :P

lp

ž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozim se večinoma sam, če pa se bom odpravil kam daleč bom izbral za potovanja nekoga s podobnim motorjem oz. takega družabnika, ki mu počasna vožnja in čakanje nista odveč. Vem, da motor ni za v skupino, ker bi me mogli čakati. Že tako me prehitevajo skoraj vsi motoristi in avtomobilisti :whistle: .

Če voziš v zgornjih mejah omejitev, je to hitra vožnja :)

Moraš pa tudi vedeti, da je divjanje psihofizično še bolj naporno, zaradi nujnih postankov, filanja z nikotinom in kofeinom pa je končni čas z divjakom zelo podoben.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če voziš v zgornjih mejah omejitev, je to hitra vožnja :)

Moraš pa tudi vedeti, da je divjanje psihofizično še bolj naporno, zaradi nujnih postankov, filanja z nikotinom in kofeinom pa je končni čas z divjakom zelo podoben.

Moje skromno mnenje na tvoj post! Npr: če vozim v zgornjih mejah omejitve (po tvoje divjanje) AC 135 Km/h ali po cestah ven naselij 90-95 Km/h zame še zdaleč ni psihofizično utrudljivo,kar pa se tiče filanja z :nikotinom,kofeinom,alkotom vsaj pri meni VSE odpade in še tankal bom samo na vsakih 350 Km z čoperjem pa na 150-175 Km in ne mi rečt,da bova iztočasno v BG::hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav

zamislil sem si da bi do pomladi kupil en chooper,nisem ravno začetnik kakšen profi pa tudi ne:).no vglavenm gledam rang cene od 3000 do 4000€.izbiram med yamaho,kawasakijem ter hondo.moj problem nostaja pri moji višini sem bolj majhe rasti(165).kaj mi priporočate ter kaj je potrebno najbol gledati pri takih motorjih.

Prvi nasvet - ne piše se chooper, pač pa "chopper" (brez narekovajev).

vzami yamaho dragstar, ne bo ti žal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi se pridružil temu mnenju. Tudi na vzporednem testu 535Virago in 650Dragstar v Motorradu, je Dragica zmagala na polni črti. Sicer pa tako obstaja tema o teh dveh motorjih, da moderatorji ne bodo preveč hudi.

Sicer pa... chopper -le zakaj se jih je prijelo tako ime? V bistvu so to bolj cruiserji, pa naj bo.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej Bremzer... dajma se oba malo "posut s pepelom"... ker tako kot nas večina 1000 ++ vozi nikakor ni v skladu z omejitvami.

Kako pa "mi" vozimo - menim da se boš našel zraven... po regionalkah vsaj 10 do 20 hitreje (NA ODPRTIH RAVNINAH hitro potegnemo tudi krepko več), po AC ravno tako med 140 in 160, pred semaforji, če je prostor, se malo "gužvamo" naprej... ja in zato ima med "nami" lahko ČOPER TEŽAVE...rolleyes.gif

Če te pa v tej "naši skupini" nisem zadel, se ti pa opravičujem, oziroma "nam večini" žal s svojim bemflom ne boš mogel sledit...closedeyes.gif

Si me zadel pa še kako, samo nažalost nimaš pojma o BMW-ejih vsaj o novih K-ajih NE, motorja sploh nepoznaš in nevem kako moreš biti kot neki "kvazi" poznavalec motoristike saj se oglašaš v vseh temah tako slabo nenačitan ! Predlagal bi ti, da malo tehničnih podatkov, testov in primerjav z drugimi motorji prebereš in si poglej kakšen filmček na yu-tube, ti bodo stvari dosti bolj jasne.Mogoče najdeš celo na yu-tube primerjavo BMW-ja K-1200-R z tvojim motorjem ali kakim drugum ekvivalentnim.V klubu nas je ca 70 motoristov do danes me ni potrebovl še nihče čakat !!:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsako tele ima svoje veselje :rolleyes: Sedaj pa še eno vprašanje. Kako negujete usnjene dele na motorjih, konkretno ciljam na sedež. Kakšna sredstva uporabljate?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsako tele ima svoje veselje :rolleyes: Sedaj pa še eno vprašanje. Kako negujete usnjene dele na motorjih, konkretno ciljam na sedež. Kakšna sredstva uporabljate?

Moraš napisat kakšno usnje je mogoče TELEČE !!!

Ps:fajn je, če ga namažeš, ko zažlajfaš prehitiš motor,će te balsanca nezadrži !!! :whistle:

Popravljeno . Popravil maco47
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si me zadel pa še kako, samo nažalost nimaš pojma o BMW-ejih vsaj o novih K-ajih NE, motorja sploh nepoznaš in nevem kako moreš biti kot neki "kvazi" poznavalec motoristike saj se oglašaš v vseh temah tako slabo nenačitan ! Predlagal bi ti, da malo tehničnih podatkov, testov in primerjav z drugimi motorji prebereš in si poglej kakšen filmček na yu-tube, ti bodo stvari dosti bolj jasne.Mogoče najdeš celo na yu-tube primerjavo BMW-ja K-1200-R z tvojim motorjem ali kakim drugum ekvivalentnim.V klubu nas je ca 70 motoristov do danes me ni potrebovl še nihče čakat !!:whistle:

Ti pa res pojma nimaš kaj sem hotel v postu povedat... :blink: ...prosim, preberi ga še enkrat :blink: ...celega, pa bol počasi :blink: ...mogoče se ti bo posvetilo...

...ali pa beri tako dolgo da se ti bo... mogoče si me pa s kom zamenjal :doze:...

Ker nikjer nisem absolutno nič pametoval o BMWjih (razen novega GTL me sploh ne zanimajo), nikjer nisem omenjal nobenih primerjav ali testov, in sploh ne vem kje sem kdaj govoril kaj o K 1200 R...

... pa da ti pomagam: Če voziš tako kot si sam malo višje zgoraj napisal, potem te VSI TVOJI KOLEGI ČAKAJO in ti čoperji komod sledijo!... če pa voziš približno tako kot sem jaz napisal potem si pa zgoraj LAGAL IN SI DALEČ OD PREDPISOV ZATO ti čoperji ne morejo sledit... :sleep2:. no ZDAJ SE pa odloči... :unsure:... priznaj "svoje prehitre grehe" in se "posuj s pepelom :evilgrin:" ali priznaj da si "počasnela :blush:"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!