Skoči na vsebino

Izlet v Dolomite Avgusta 2001


suzuki

Priporočene objave

Hola!

Naslednji teden imamo lepo priliko, da z dvema dnevoma dopusta pridemo do 5 prostih dni. Te dni (od srede do nedelje), seveda ce bo vreme vsaj približno lepo, bi rad izkoristil za kakšen lep izlet, npr za Dolomite (ni pa nujno, cilj je stvar dogovora). Imam cestni motor in rad imam ovinke. Išcem kako prijetno družbo s podobnimi plani, ki bi se mi pridružila oz jest tebi/vam.

LP suzuki

Uredil - Ice on 26/12/2001 11:29:09

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Hja, po ravnem nimam nobenega veselja tiscat, tako da se dostikrat cez ovinek hitreje peljem kot po ravnem (imam pa Katano 750). Hitrost torej naceloma ni problem, bolj je to, ali imaš pet dni casa. Pa seveda vreme, od katerega je najbolj odvisno tocno kdaj in kam bi šli (v dez grem le, ce moram - ce me kje dobi, sicer nimam nobenega veselja...). Pot je/bo torej odvisna od vremena, rad pa bi prevozil cim vec cim visjih prelazov, v najbolj (vremensko) optimalni varianti bi prevozili tam nekje kakih 1500 km. Seveda bi vse skupaj uskladila se s tvojimi željami (oz ce se bo še kdo pridruzil - imamo se nekaj dni casa, da se zberemo). Lahko dodam le se to, da sem letos en vikend ze prezivel v Dolomitih in je bilo optimalno!

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen, Suzuki!

me veseli, da si moz beseda in si se oglasil.

Samo kot zanimivost: moje porocilo o prelazih v Dolomitih lahko najdes v topicu On the road / Porocila iz tujine (Aut, Cro...). Fajn bi blo, ce bi se kdo drug dodal svoje izkusnje ...

Glede na to, da je pet dni casa, bi bilo to dejansko za izkoristiti s potjo cez Avstrijo in Svico. Vreme vam bomo pa tud narocil!

Uff, odlicen izlet! Navozis in nazres se ovinkov, da kar zapolnis letno kvoto po le-teh. Fantje in dekleta, res priporocam!!

(Skoda, ker ne morem zraven.)

Zelim vam dober trip!!!

Perla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Hja, po ravnem nimam nobenega veselja tiscat, tako da se dostikrat cez ovinek hitreje peljem kot po ravnem (imam pa Katano 750). Hitrost torej naceloma ni problem, bolj je to, ali imaš pet dni casa.

Oj Suzuki, pa si nas le našel ...

Stvar je taka: kot sem ti rekel že vceraj na Tromostovju tudi mene mika nekaj takega -- še posebej zaradi tega, ker je nama z LeeDee zaradi casovno-cudno-razporejenih obveznosti in hude vrocine propadla letošnja "Turcija preko Romunije" in bova morala zdej proti koncu poletja najverjetneje kar na "krajše" (5, 7 dni al pa kej takega) ture tle v bližnji okolici...

Ni pa še cisto nic gotovega, tako, da se še vedno lahko zgodi, da zgineva naslednji teden za 14 dni kam -- pac odvisno od tega kako se bo "reševanje" obveznosti razvijalo...

No, v glavnem sploh ne vem zakaj te morim s tem , bistvo mojga posta je, da se zna zgoditi da se pridruživa tudi midva (1 motor), še posebej zaradi tega ker imava (to veva že zdaj) vsaj tolk casa (sreda-nedelja).

V glavnem, še sporocim kako pa kaj.

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Hja, kaj pa naj, ko ste me pa tako prijazno povabili... Pregledal sem tudi vsa porocila s potovanj, seveda tudi od Perle - skoda, ker nisem vedel ze prej za to tablo, bi poslal tudi svoje izkusnje iz Dolomitov. A nic hudega, saj sem opazil, da smo se vozili po precej enaki poti, le mi smo sli se dol do Marmolade. Sicer je bilo pa dva dni in 860 km veselja.

Dolomiti: odlicno, upam, da bosta tudi Noise in LeeDee nasla cas. No, danes grem kupit se kak pameten zemljevid (moji so ze malce stari), med vikendom pa bom naredil okvirni plan ture in se kaksno rezervno varianto. Krasno bi bilo tudi, ce bi od Perle lahko izvedel kaj vec o varianti cez A in CH, saj sem imel v mislih prav nekaj podobnega. Sicer pa z moje strani ni nobene ovire, da ne bi izletek se podaljsali za kak dan ali dva (ce bo vreme), ce bi se slucajno komu ta zadeva zdela prekratka...

Na koncu se ne morem upreti, da ne bi rekel se ene o Turciji preko Romunije in Bolgarije. Ah, moja mlada leta... to je bila namrec moja prva tura, 1 maj 1977, z MZ 250 TS... Sami lepi spomini ceprav mi je MiZa na povratku na avtocesti med BG in ZG zaribala (ampak ni bilo hudega, pol ure sem pocakal, da se je pohladila, pa spet gas, le malo je cingljalo v cilindru - doma sem ga pobrusil in dal nov bat, pa je bilo spet OK, stroski pa itak zanemarljivi). Toliko, da ne utrujam - kaj vec o tem pa kaksen vecer ob "tabornem ognju".

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kje mislite spati?

Boste zraven vozili šotore ali?

Jaz se vam sedaj nemorem pridružiti, ker imam že druge plane. Toda vseeno nameravam letos v Dolomite in ce bo šel kdo, še kakšen vikend ali podaljšan vikend kasneje. Bi se mogoce lahko kaj zmenili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Ja, sedaj gremo s sotori.

Tudi za drugic bi se lahko kaj zmenili - napisi na tablo, da bomo vedeli...

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

No, pa se nas bo nabralo nekaj, izgleda... Odlicno!

Okvirni plan: vse ceste bodo cimbolj navadne (ne avtoceste!), iz SLO bi sli po juzni Avstriji na zahod do Svice, nato na jug v Italijo in nazaj preko Dolomitov (na vzhod) spet domov. To velja le, ce bo lepo vreme, sicer bomo krajsali oz zavijali po potrebi/dogovoru/nareku vremena.

Natancnejsi bom v ponedeljek - zdajle grem kupit eno "tapravo" karto, potem pa bom preko vikenda (ki bo menda dezeven, ceprav vsaj ta hip to ne izgleda tako) naredil bolj resen plan (kje, katere prelaze bi vse prevozili). V stevilkah bo to zneslo PRIBLIZNO 300 DEM (spanje v campih, bencin, hrana malo s seboj, malo pizze itd) + priporocam kaksno "zelezno" rezervo (npr kartica)...

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje misliš, da bi šli iz Slovenije v Avstrijo?

Ce mislimo iti po južni Avstriji je vsaj po mojem najbližja cesta direktrno iz Villach-a proti Linzu tako da bi lahko šli cez Korensko sedlo (vsaj meni bi to najbolj pasalo).

Lahko bi obiskali tudi Zuriško jezero (toplo kot morje - samo globoko je samo kakšne 2 m). Ce je interes bi se lahko zmenil z mojo žlahto, ki je v St.Galens Kappel in bi lahko postavili šotore pri njih na vrtu.

LP, FalcoR

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Zamislil sem si tole pot:

1.DAN

Start (bencinska pumpa na Vrhniki)-Logatec-Idrija-Tolmin-Bovec-Predel-(I)Trbiz-(A)Untertor-Feistriz-Hermaggor-Koetschach-Silian

2.DAN

Silian-(I)Dobbiacco-Brunico-(malo pred)Bressanone-Vipiteno-Jaufenpass-Jaufenburg-Timmelsjoch-(A)Soelden-Oetz-Landeck-Nauders-(I)Valentino alla Muta

3.DAN

Valentino alla Muta-Siuderno-Stilfserjoch-(A)Umbrailpass-(I)Giorenza-Siuderno-Stilfserjoch (ja, 2x, ne gre drugace, hehehe)-Bormio-Passo di Gavia-Ponte-Fondo-Mendel pass-Bolzano-San Valentino in Compo-Canazei

4.DAN

Canazei-Moena-Falcade-Passo di Valles-Passo di Rolle-Agordo-Passo Duran-Forno di Zoldo-Longarone-Lago di Pieva do Cadorna

5.DAN

Lago di Pieva do Cadorna-Passo di Mauria-Ampezzo-Tolmezzo-Udine-Gorica-Ajdovscina-Col-Godovic-Logatec-STOP (hotel Mantova, Vrhnika)

Nisem navedel cisto vseh prelazov, preko jaterih bomo sli, pazil sem, da ni vec kot 300 km na dan, potrudil sem se najti MAX zanimive prelaze (upam, da se lahko sami znajdete na karti, kje vse to je). Povsod, kjer mislimo prespati, je na karti oznacen camp, tu torej ne bi smelo biti tezav. Kolikor sem se lahko sem se izognil najbolj prometnim potem, kjer bo guzva (Cortina D'Ampezzo, Passo Pordoi itd in bliznja okolica). Bom poskusil jutri v sluzbi narediti se en zemljevidek, ce mi bo uspelo (nimam glih prevec casa).

Torej - kaj pravite, a sem dobro izbral? Se strinjate s predlagano potjo?

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pot se mi zdi v redu (vsaj zacetek, ki sem ga že dostikrat vozil je OK).

Kdaj v sredo naj bi bil odhod? (Ce bo prevec zgodaj vas jaz pocakam v Logu pod Mangrtom).

Kdo vse gre?

-suzuki

-alexb ?

-noise data & lee dee ?

-moja malenkost

- ?

LP, FalcoR

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Kolikor sem se lahko sem se izognil najbolj prometnim potem, kjer bo guzva (Cortina D'Ampezzo, Passo Pordoi itd in bliznja okolica). Torej - kaj pravite, a sem dobro izbral? Se strinjate s predlagano potjo?

LP suzuki

Mislim, da si izpustil ravno najbolj slikovit in zelo dober del (Passo Pordoi), ki ga zelo priporocam. Žal, letos ne morem (službene obveznosti), ampak vidi se pa lepo in vam kar malo zavidam. Želim vam vsem skupaj lepo vreme in dobro pot, ampak Cortino in Pordoi pa le vkljuci v pot, se mi zdi, da je to (vsaj zame) eden najlepših delov Dolomitov.

Srecno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bom vzel s seboj:

- šotor

- spalko

- blazino

- baterijo, nož

- 3m elekticnega kabla 2.5mm2

- oglje v tabletah, aspirin C

- suho hrano (študentsko južno)

- dežno obleko, nekaj toplega za oblec poleg normalnih cunj, teniske, kopalke

- ...

LP, FalcoR

BTW: Grem s Pegaso Gardo ker v tako kratkem casu nisem dobil nic pametnih dodatkov za Falcota.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:Hola!

Ja, saj tudi mene matra Passo Pordoi in Passo Falzareggo, ampak dva razloga sta, zakaj tokrat ne bi sli: prvic, Italijani imajo sedaj svoje pocitnice (Ferragosto), glih 15. se "menjata turnusa", ful guzve bo na cestah, zato sem izbral (upam da) manj obiskane prelaze; drugic, Cortina je tako blizu, da lahko tja skocimo tudi enkrat cez vikend.

Morda gremo drugic tja skupaj?

LP suzuki

JA seveda, tud Falzareggo je cudovit (cez 2000m) sploh pozimi, ko so krasni barvni kontrasti, pa tud cesta je dobra. Naslednjic seveda z veseljem, pod dvemi pogojo :

1. da me ženske ne izobcijo iz foruma

2. ce bomo tvojo Katano sploh lahko lovili oz. dohitevali.

Še enkrat, cimmanj nevšecnosti na poti !

Edited by - lojzi on 13/08/2001 10:50:18

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Hej, ful zmeda nastaja, ko poskusam odgovarjat posameznikom... sorry.

Bom poskusil napisati za vse:

O pakiranju (FalcoR):

Ne potrebujes nic posebnega, zadostuje ze tankruksak, eno torbo privezes zadaj na sedez in se en ruksak na hrbet, pa je. Torej ce te ma, da bi sel s Falcotom, ni blema...

O hitrosti (Lojzi):

Mene ni tezko ujet - sem bolj "ziheras", se posebno, ce ne poznam ceste (pa tud zlo se mam rad, ker imam samo enga sebe). Poanta ovinkov se mi zdi v tem, da v njih uzivas (=optimalno odpeljes glede na svoje znanje), ne pa v dirkanju. Hvala za lepe zelje!

O prelazih (alexb):

Ne bomo sli cez najvisjega v Evropi (govorimo o asfaltiranih prelazih, to je menda Col de sempozabilzetocnokaj v Franciji, 2802m), bomo sli pa cez Stilfserjoch (Passo di Stelvio), ki je 2760m...

Za vsa ostala vprasanja je najbolje, da se dobimo - npr danes zvecer ob 20 uri na vrtu hotela Mantova na Vrhniki ali se bolje pri Berzotu (slascicarna pri cerkvi) in se vse dogovorimo: npr najbrz ni glih optimalno, da imamo vsak svoj sotor itd, pa se pot si lahko pogledamo skupaj na zemljevidu, da pokazem se "rezervne" ideje, ki jih imam. FalcoR najbrz ne bo samo zato prisel iz Jesenic (ce mi sporocis telefonsko, te potem poklicem), lahko pa pride alexb in morda se kdo (hej, kaj je z vama, Noise Data in LeeDee???). Moj telefon je v prejsnjem postu - torej a se dobimo?

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Skoda - pa drugic, upam.

Na magistrali pazita, ker je ful uboga cesta (UN tovornjaki so jo cisto sesuli). Le malo je odsekov z novim asfaltom, pa ze ta je tudi malo posedena... Predvsem pa pazita na "spraskane" ovinke, ki jih je polno. Ko prideta do Boke (Kotorske), ne pojdita cez s trajektom ampak okoli in okoli po cesti - ful lepih ovinkov. In ZAKLEPAJTA makino!

Pazita nase in mejta se kar najlepse.

Lp suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živi in zdravi sicer rahlo mokri ampak OK. Imeli smo se v redu, kompletno porocilo pa sledi ko si bomo vzeli cas in ga skupaj zmohali.

LP, FalcoR

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Hja, kaj naj recem - ko se spomnim teh par dni nazaj, mi kar solze v oci pridejo...

Najprej gola dejstva: v petih dneh smo prevozili 1501,5 km (merjeno iz Vrhnike, alexb malo manj, ker je iz Unca, FalcoR malo vec, ker je iz Jesenic), oz 23 gorskih prelazov, od tega 4 visji od 2500m (najvisji Stilfserjoch oz Passo di Stelvio, 2757m) in 11 visjih od 2000m, ostalo od nekje 1100 do 1600m (pa se nekaj "no-name" prelazov smo prevozili). Doziveli smo skoraj vse, kar se da: ful vrocino, mraz, sonce, dez, toco, okvare... predvsem pa ovinke, ovinke in se enkrat ovinke, pa se malo ovinkov, pa se dva ovinka - moja zadnja guma je sedaj bolj obrabljena na straneh, kot po sredini... Slabo vreme smo imeli "le" dva popoldneva. Moja Suzika je bila ZELO pridna in je popila le od 4,6 do 5,1l na 100km, nikoli ni niti zakasljala (hja, zato sem pa jest...), nisem opazil niti porabe olja. Teh pet dni silnega veselja me je stalo 330 kITL. Toliko tehnikalij.

Popotovanje pa je teklo takole: nekaj minut cez devet me je na odcepu Planina-Logatec-Idrija cakala Viragica 750 (in njen alexb). Nato sva jo mahnila po cudoviti cesti (odlicen asfalt in krasni ovinki) cez Idrijo, Tolmin, Bovec... do Loga pod Mangartom, kjer sta naju cakala Aprilia Pegaso in njen FalcoR. Po kratki malici smo jo mahnili cez prelaz Predel v Italijo, skozi Trbiz do Pontebbe in cez Passo Pramollo (1530m) in Nassfeld v Avstrijo, proti Koetschachu in Sillianu. To je bil plan, a kaj, ko je Pegasusu pri spustu s prelaza Pramollo odletela podkev (beri predrla guma) in smo morali ze prvi dan (pa se na praznik!) poiskati kovaca, da je ponovno "obul" FalcoRjevega konjicka. Navzlic bojazni, da to ne bo enostavno, smo s pomocjo prijaznega crpalkarja nasli mehanika, ki je za nekaj sto ATS zamenjal zracnico in smo po le dvourni "zamudi" lahko odpeljali naprej. Ker je g.mekanicar ful zategnil verigo, FalcoR med kratko pavzo uredi zadevo, potem pa planemo naprej. Ozka, divje ovinkasta cesta - uzivamo kot bubreg v loju, ceprav je na trenutke cesta kar zmahana. Za Sillianom smo se tako pri moci, da gremo kar naprej, spet v Italijo, do Dobbiaca (skozi Sella di Dobbiaco (1170m)), nato pa prespat v camp Anterselva di Mezza pred Brunicom.

Drugi dan smo se najprej odpeljali do bliznjega prelaza (Passo Stalle, 2052m) in nazaj. Tu smo zgubili kar nekaj casa, saj gre gor ful ozka cesta (le kake 2m!), zato je cesta enosmerna, promet pa ureja semafor in smo cakali ko bedaki najprej za gor, potem pa se za dol. Skupaj nas je bilo kakih 25 motoristov in ene par velikih 500 ccm skuterjev, zadaj pa kolona avtov. Cakanje se je splacalo - motoristi seveda planemo naprej - nor obcutek, ko polagas nekaj deset cm od roba prepada, jasno, da se nam je strgalo. Nato smo nadaljevali pot mimo Brixena in Vipitena po lepi "razgledni" cesti proti Jaufenpassu (Passo di Monte Giovo, 2099m). Na poti pojemo v obcestni gostilnici/hotelu se krasno (in cenovno ugodno!) kosilce, po Jaufenpassu pa naprej do Timmelsjocha (Passo di Rombo, 2509m), kjer je spet Avstrija. Huda cesta, mraz, ponekod tece voda cez cesto, razgled pa fenomenalen. Srecujemo polno motoristov - desna roka, s katero peljem, me ze ful boli, ker z levo kar naprej pozdravljam... Pred spustom s Timmelsjocha v Avstrijo se placilo cestnine (90 ATS/motor) in naprej po ne prevec zanimivi cesti (a zal edini) do Soeldna, Oetza (se spominjate: Oetzi - pramozakar, ki so ga nasli zmrznjenega v ledu na prelazu), Landecka, preko Funstermunz passa (1188m), Naudersa, Reschen passa (1504m) spet nazaj v Italijo, prespat v campu v mestecu Valentino alla Muta, kjer je umetno jezero, s katerim so potopili tri vasi. Edini znak je zvonik cerkve, ki zalostno strli iz vode kakih 30m od brega, ostalo je pogoltnila voda...

Tretji dan smo zaceli zgodaj, ze pred pol deveto smo bili na poti mimo Sluderna, Glorenze in Gomagoija do Stilfserjocha (Passo di Stelvio, 2757m - eden najvisjih (asfaltiranih) prelazov v Evropi). Spodaj lepa cesta, krasni ovinki, visje dokaj sesuta cesta in 48 "haarnadel kurven"... Garanje, prav zares. Zgoraj nas caka cudovit razgled in seveda polno motorjev, to je namrec ena najbolj znanih tock/prelazov. Mi pa spet dol, a ne prav dalec, kmalu zavijemo desno (jest zaradi koncentracije na krasne ovinke sfalim odcep in se obrnem sele nekaj sto metrov nizje, po nekaj super ovinkih, ko mi mozgani sporocijo, da ni nikogar za mano in da sem mimo meje/carine peljal ze pred nekaj minutami). No, tik za odcepom me cakata oba sopotnika in ponizno se spet postavim na celo nase kolonice. Tako pridrvimo v Svico in preko Umbrail passa (2501m), kjer nas spet cakajo ovinki, iznenada uletimo na makadam. Ustavim in pogledam karto, kje sem zamocil, a tam se vedno nic ne pise o makadamu. OK, kaj bi, idemo dalje za iste pare. Malo pocasneje, pa vec gledamo lepo, predvsem pa divjo in mogocno pokrajino. Natankamo v bliznjem mestu in skocimo cez Offenpass (2149m) mimo Zerneza kjer tik pred St. Moritzem zavijemo na prelaz Bernina (2328m). Spet Italija, krasna cesta, siroka, dolgi lepi ovinki, ne prevec prometa - svigamo mimo avtov kot da bi stali. Takoj za Bernino zavijemo proti Livignu, prostocarinski coni - ne bi niti opazili, a je bila kar naenkrat nekaksna meja/carina, zraven pa se bolsjaku podoben stant, kjer prodajajo "super ugodno" oblacila in usnjene izdelke. Na kratko si pogledam ponudbo, potem pa naprej. Zelimo priti do dveh jezer v tej dolini, a izvemo, da tja pelje le ozek makadam. OK, pa nic, gremo cez Forco di Livigno (2315m) do Bormia in takoj za mestom zavijemo na cesto za Passo di Gavia (2620m). Najprej krasna cesta, letimo iz ovinka v ovinek dokler, ja dokler... ne zacne dezevati. Ker nebo ne izgleda prevec hudo, se peljemo naprej in upamo, da bo ponehalo. Pa noce - pada vedno bolj, cesta je vedno bolj strma (do 16 promil!), ozka in sesuta. Nabere se nas nekaj motorjev in pocasi peljemo v skupini. Ostri ovinki me spravljajo v strah - kaj bo, ce zadnje kolo v ostrih in ful valovitih "haarnadelnih" zdrsne. Ni kaj, vse ovinke z drugo, nekako gre. Svaka cast Suziki, da s tako nizkimi obrati se vedno mehko vlece v tak klanec! Po kakih pol ure matranja pridemo do gorske koce malo pod Passo di Gavia, na 2560m, kjer se takoj zagrebem za prenocisce za nas in nase zveste konjicke. Komaj smo dobro stopili noter, se dez spremeni v mocan naliv, in v nekaj minutah pada toca! Spogledamo se in se nasmejemo, saj razen mokrih rokavic in skornjev nimamo nobene "skode" - obleka je zdrzala. V koci smo dobili polpezion za 65 kLIT, pa se vse tri motorje so nam spravili "na varno" (toplo in suho) v kurilnico). Po odlicni vecerji gremo ful zgodaj v postejo, z upanjem, da bo cez noc nehalo dezevati.

Naslednje jutro dez se vedno pada - a okoli 8 ure poneha, cesta se zacne susiti, mi pa po zajtrku naprej, najprej spust z Gavie v fantasticno dolino iz katere se v jutranjem soncku dvigajo meglice, okoli pa visoki vrhovi, pokriti s sneznimi kapami - mega... Poslikamo in gremo naprej cez Ponte in Passo di Tonale (1883m). Vozimo posebej pazljivo, saj so nekateri ovinki (v "senci") se mokri od dezja in/ali jutranje rose. Z uzitkom planemo cez Passo di Mendola (1363m), ves cas po krasni cesti, polni ovinkov. Ko pri tocenju goriva pogledamo gume vidimo, da sredino uporabljamo le, kadar se iz levega ovinka zvrnemo v desnega (in obratno). Ravnin enostavno ni! Yesssss! Za Bolzanom zavijemo v Eggen Tal, cudovito dolino Eggen, ki je na zacetku pravzaprav ozka soteska z divjo recico in krasno ovnkasto cesto, ki pa je zal tokrat precej polna - seveda, blizamo se "srcu" Dolomitov in seveda turizmu... Peljemo mimo San Valentina del Compo cez Passo di Costalunga (1745m) proti Canazeiu, kjer bi (po planu) morali prespati prejsnjo noc, pa smo zaradi dezja ostali v koci na Gavii. Tik pred Canazeijem spet zacne dezevati - ko se odlocimo, da bomo tu prespali, ne najdemo prenocisca, vse je zasedeno, cesta noro polna, le pocasi gomazece kolone v obe smeri. Dez vedno bolj pada, ura je ze skoraj sedem zvecer... Motorje pustimo pod streho na crpalki in gremo v turisticni urad, kjer dobimo nekaj naslovov zasebnih prenocisc, a je povsod vse polno. Svetujejo nam, naj gremo naprej v Albo, le nekaj km naprej. Piece of cake, bi rekel ce... hja, ce ne bi konjenica zopet podlegla. Odpeljemo se s crpalke, a cez nekaj minut z alexbjem opaziva, da FalcoRja ni za nama. Poklicem ga po telefonu in izvem, da je ostal na crpalki, ker Aprilia ne vzge vec - crknil akumulator. Greva nazaj, na pumpi nam posodijo nov akumulator, FalcoR s kabli vzge konjenico in koncno se v sedaj ze resnem nalivu odpravimo v Albo, kjer po nekaj peripetijah le najdemo sobo - v hotelu. Zadnjo. Samo za dva. A mi se ne damo in se zmenimo, da bomo sobo vseeno vzeli, jest bom pac spal v spalki na armaflexu, saj nisem iz cukra. Hotelirka je cool, pravi OK, racunala pa nam bo samo dve osebi in dodaten zajtrk. Res cool - in poceni, 65 kITL na osebo z zajtrkom. Pa se garazo imajo za motorje! Cisto nekaj drugega kot pogoltni bratje Hrvatje... Po vecerji v lokalni pizzeriji (z vgrajeno ful simpaticno, dolgolaso in postavno kelnarco!) odkrijemo v sobi TV in najdemo porocila, kjer si ogledamo vremensako situacijo.

Zadnji dan se zacne z lepim sonckom, a le 10 stopinjami. Se enkrat pogledamo porocila in zadnjo vremensko situacijo in hitro prilagodimo plan voznje: ker smo v zaostanku, ne bomo videli vsega, kar smo si zadali in gremo iz Albe kar naprej na Passo di Fedaia (2047m), mimo znanega smucisca Marmolada, poslikamo (umetno) jezero krasne zelene barve, ki ga obkrozajo tritisocaki... res lepo! Naprej pa zelimo cez Passo di Giau (2238m) v Cortino d'Ampezzo, pa nazaj cez Passo di Falzareggo ((2106m)in Passo Pordoi (2239m) v Canazei, potem pa na jug cez Predazzo, Passo di Rolle (1970m), Belluno in proti domu. No, ob 11 uri smo res na Passo di Giau - tja pelje krasna, fenomenalna, cisto odtrgana ovinkasta in prakticno prazna cesta - noro uzivamo, moja zadnja D205ka je kot ze tolikokrat zadnje dni zvozena do konca! A na vrhu zal vidimo, da se na severu in zahodu ze zbirajo crni oblaki. Ker nocemo biti se enkrat mokri, se v Cortini namesto na zahod obrnem proti jugu in gremo v krasnem soncku in skoraj praznih cestah mimo Borca di Cadore preko Passo di Cibiana (1530m) skozi Forno di Zoldo na (zadnji, smrc) Passo Duran (1601m). Ceprav smo bili vedno nekako med najhitrejsimi na ovinkih, nas tukaj dva (najbrz domorodca) motorista pri spustu dobesedno deklasirata. Pa nic zato - vazno je da smo zdravi, da ima krava kaj za jest in da termostat odpira, jest pravim (FalcoR bi pa verjetno se kaj dodal o akumulatorjih in ventilatorjih). Aprilijo moramo od Canazeija naprej za vzig vsakic priklopiti na Viragicin akumulator, saj se je ne da poriniti - razen, kadar je pri roki RESEN klanec. Pa se to v cetrti, sicer le zablokira kolo... Pestro. Ker se vmes ustavljamo za slikanje, je to pogost postopek - na koncu sta FalcoR in alexb ze tako zverzirana, da ga opravita v le nekaj minutah. Bolj ko gremo na jug, bolj je vroce. Poz nas vodi s poslednjega pasota skozi Belluno in Pordenone po ful vroci, neizmerno zalostni (beri cisto ravni) cesti in blazni sopari v Gorico, kjer se iznemogli ustavimo na pizzi in hladni pijaci. Po kaki uri predaha malo pred osmo zvecer se poslednjic zajahamo konjicke in se v mraku usmerimo proti domu. V Planini se enkrat pomaham alexbju, na Vrhniki pa se poslovim se od FalcoRja in sem petnajst minut cez devet pred garazo. Pet cudovitih dni Dolomitov je za mano, a spomin na enkratna dozivetja bo ostal za vedno - tudi s pomocjo skoraj treh filmov, ki sem jih poslikal.

-----------------------------------------------------------------

Seveda se je zgodilo se polno stvari, a ura je ze pozna, pocasi bi sel rad proti domu, pa tudi za prvo informacijo bo kar dovolj, upam. Ce vas se kaj zanima, vprasajte. Jasno, tudi oba moja sopotnika. Aja, FalcoR je imel s seboj digitalni foto in ce mi bo moderator povedal kako, jih lahko nekaj damo "gor" (kamorkoli ze).

Za konec lahko recem le se: skoda, ker niste bili z nami.

LP suzuki

Edited by - suzuki on 21/08/2001 10:48:30

Edited by - suzuki on 21/08/2001 11:01:23

Edited by - suzuki on 21/08/2001 11:32:05

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NORO!!! CUDOVITO!!! trenutno kar ne vem, kaj naj se recem ...

... kar kocine mi grejo pokonc ... bom mogla se dobro nastudirat tole pot, ampak prvi vtis je fenomenalen, garaski, izpolnjujoc ...

Vesela sem, da je bilo tako kot mora biti in kar se mene tice, ste ZMAGOVALCI FORUMA MOTOSVETA te sezone!!!

(Ce ima se kdo kaksno pot letos za prijavit, naj se kar oglasi!)

Fotke posljite NoiseDati in jih bomo skupaj (kar s tem oz. dopolnjenim) porocilom objavili v Potovanjih.

Perla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CESTITAM, koncno je forum dozivel svoj namen - zdruzit motoriste v bistvu - VOZNJI.

naj bo to v spodbudo drugim ki iscejo druzbo za izlete. skoda da nisem mogel it zraven, bo drugic boljse.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej FalcoR & Suzuki, pošljita mi komplet fotke na webmaster@motosvet.com, da dodam vaše popotovanje med Special/Potovanja...

Pa kakšna mapa tudi ne bi bila odvec (poglejta si primer: Alpska tura)...

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Pogledal slike in ni kaj ste se potrudili, da ste jih spravili na net.

Imam eno vprašanje in sicer kje ste spali?

Jaz nameravam v septembru malo po Dolomitih v kakšnem podaljšanem vikendu, recimo, da si vzamem petek prost. Mogoce se bomo lahko kaj domenili, da nas bo vec.

Spali smo dvakrat v kampu, enkrat v gorski koci (Passo di Gavia) enkrat v hotelu. Ker se bo septembra ze malce ohladilo zna biti v kampu mraz in zjutraj precej vlazno. Pazi kam postavljas sotor - naj te zjutraj zbudi sonce. Ena izmed variant pa so tudi gorske koce na prelazih. Vsaj na Passo di Gavia smo se prav lepo pocutili. 65000 Lir za vecerjo (spageti ali zupa + pecena jajca ali kotlet), dokaj spodobno posteljo in zajtrk (kruh, puter, marmelada, caj ali mleko ali kava. Kruh lahko dobis se dodatno ce zelis brez doplacila - preverjeno). Hoteli (**) pa so seveda drazji okoli 80k-100k lir, dobis pa samo zajtrk. Vprasanje je samo, ce ni bila ta koca bolj izjema.

alex

--

"When in doubt hit the gas..."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Spanje v planinskih kocah v Italiji je tam nekje 15-20 kITL (se splaca met planinsko izkaznico, dobis nekaj skonta), spanje + polpenzion pa okoli 50-70 kITL.

Hola!

Hja, clovek se kar vprasa, kaj bi... Ali bi dal priblizno 25 kITL za camp in s seboj nosil hrano, kuhalnik, posodo, bestek, sotor, armaflex in spalko, pa kuhal in pospravljal ("kuhinjo" in hiso") ali pa bi morda raje dal nekje od 65 kITL (koce, privat) do 110 kITL (hoteli), vozil s 3/4 manj prtljage in spal/jedel lepo na suhem v koci/privat/hotelu... Italija pac (na sreco!) ni Hrvaska, kjer te hocejo na vsakem koraku oskubiti do golega in se cez.

LP suzuki

Edited by - suzuki on 23/08/2001 17:56:38

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!