Skoči na vsebino

Japonci VS Italijani


moto rider

Priporočene objave

Lah je Lah, pa kakor koli ga obrneš!

Imel jo je sosed, pa jo je vedno toliko časa verglal, da je bilo meni nerodno, ko sem ga poslušal. Jaz sem pa imel stara "jajca" od Honde, ki je "počil" kakor puška!

...no in končno jo je le prodal!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lah je Lah, pa kakor koli ga obrneš!

Imel jo je sosed, pa jo je vedno toliko časa verglal, da je bilo meni nerodno, ko sem ga poslušal. Jaz sem pa imel stara "jajca" od Honde, ki je "počil" kakor puška!

...no in končno jo je le prodal!!

ne vem no..imel in mam spet italijana..pa nisem mel kakih problemov z verglanjem..

sicer pa..raj mi je nerodno ko vergla kot da dobim morsko bolezen na đapanezarju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem no..imel in mam spet italijana..pa nisem mel kakih problemov z verglanjem..

sicer pa..raj mi je nerodno ko vergla kot da dobim morsko bolezen na đapanezarju

Se popolnoma strinjam s tabo!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[quote name='biker77' timestamp='1291153452' post='1806214'

sicer pa..raj mi je nerodno ko vergla kot da dobim morsko bolezen na đapanezarju

Popravljeno . Popravil T
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale je na kratko :worship: :worship:

Najboljša kombinacija (zame) bi bila:

Japonski V2 agregat

Italjanski okvir

Italjanske bremze

Švedsko vzmetenje

Nemška elektronika

Italjanske feltne

Slovenki ror

Slovenski karbon

Tko na hit če bi lahko sestavljal brez omejitev ;)

Kompromise pa iščemo nekje vmes :)

Aja ups :topic:

Lihkar si opisal Aprilio RSV Mille Factory. Edina razlika je, da masina ni japonska ampak avstrijska, kar bi po tvojem moralo bit boljse kot recimo italjanska... Ce ti je pa tolk do japonske V2 masine, pa jo verjetno lahko z manjsimi predelavami vzames iz Suzukija SV al pa Honde VTR Sp01.

Rotax masina,

Aprilia okvir,

Brembo spredaj in zadaj,

Ohlins spredaj in zadaj,

Marchesini feltne,

Akrapovic ror je itak aftermarket, kot vedno,

Carbon dodatkov za RSV Mille malo morje.

druga Varianta pa je Moto Morini Corsaro, edina razlika je masina, k je v tem primeru 1200ccm V2 italjan.

Okvir je spet italjanski, bremze tut, Ohlins mislim da ima, al se ga pa dokupi, feltne ma kolikor vem tudi italjanske, akrapovica se seveda da dobit, carbon pa sploh.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lihkar si opisal Aprilio RSV Mille Factory. Edina razlika je, da masina ni japonska ampak avstrijska, kar bi po tvojem moralo bit boljse kot recimo italjanska... Ce ti je pa tolk do japonske V2 masine, pa jo verjetno lahko z manjsimi predelavami vzames iz Suzukija SV al pa Honde VTR Sp01.

Rotax masina,

Aprilia okvir,

Brembo spredaj in zadaj,

Ohlins spredaj in zadaj,

Marchesini feltne,

Akrapovic ror je itak aftermarket, kot vedno,

Carbon dodatkov za RSV Mille malo morje.

druga Varianta pa je Moto Morini Corsaro, edina razlika je masina, k je v tem primeru 1200ccm V2 italjan.

Okvir je spet italjanski, bremze tut, Ohlins mislim da ima, al se ga pa dokupi, feltne ma kolikor vem tudi italjanske, akrapovica se seveda da dobit, carbon pa sploh.

Nimam jajc Italjana kupt :yea2: :surrender:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale je na kratko :worship: :worship:

Najboljša kombinacija (zame) bi bila:

Japonski V2 agregat

Italjanski okvir

Italjanske bremze

Švedsko vzmetenje

Nemška elektronika

Italjanske feltne

Slovenki ror

Slovenski karbon

Tko na hit če bi lahko sestavljal brez omejitev ;)

Kompromise pa iščemo nekje vmes :)

Aja ups :topic:

:hmm: ker Yaponci trenutno nimajo konkurenčnega v2 stroja, bi u to zadevo morde vtaknil avstrijskega, in TRAAARAA evo nam RC8. to oranžno zadevo bi res rad pelal. pomoje je zelo kul in zelo prezrt stroj. morde se pa motim.

Lihkar si opisal Aprilio RSV Mille Factory. Edina razlika je, da masina ni japonska ampak avstrijska, kar bi po tvojem moralo bit boljse kot recimo italjanska... Ce ti je pa tolk do japonske V2 masine, pa jo verjetno lahko z manjsimi predelavami vzames iz Suzukija SV al pa Honde VTR Sp01.

Rotax masina,

Aprilia okvir,

Brembo spredaj in zadaj,

Ohlins spredaj in zadaj,

Marchesini feltne,

Akrapovic ror je itak aftermarket, kot vedno,

Carbon dodatkov za RSV Mille malo morje.

druga Varianta pa je Moto Morini Corsaro, edina razlika je masina, k je v tem primeru 1200ccm V2 italjan.

Okvir je spet italjanski, bremze tut, Ohlins mislim da ima, al se ga pa dokupi, feltne ma kolikor vem tudi italjanske, akrapovica se seveda da dobit, carbon pa sploh.

ja. Marchesini in Ohlins sta nujno potrebna ko gor zimske gume in kufre montiraš. tiste 0,12kg lažja feltna nardi vso razliko na svetu. :slap: in še, res je, da je opisal skor rsv factory, ko odmislimo outsoursane zadeve, kot so brembo in marchesini, so taljani nardili dve stvari. okvir in elektro instalacijo. tud po tvojih besedah so zajebali 50% tistga kar so nardili. way to go. in poleg corsara, morini je svoja vrata zaprl, konec je, bi lahko omenu tud streetfighterja by ducati, a ne?

tuna je odlična zadeva k gre res hitro, če jo ima kdo pelat, predvsem na pisti. takih pa poznam bore malo. če vemo, da je tovarna razliko med RSV4R in RSV4 Factory deklarirala na 0,5sec/krog v misanu, (krog je 4,06km. to je 0.12sec/km, Lendava-koper=311 km=38 sec pr vožnji na limitu motorja, ne šoferja) nam bi moralo bit jasno, da je bezveze debatirat o feltnah in žlajfih. popolnoma bez veze. Tuono in bližnji taljanski konkurenti so edini ki nam prodajo SSmotor z ravno belanco. vzemi ali pusti. morde. enkat, ampak dvomim.

nova Tuono v4 je lih tako močnejša in hitrejša od 99,8% njenih uporabnikov, kot je bla tastara. perfektn stroj, in mi je zelo všeč. de ga nebo v garaži, ni krivo samo poreklo, niti samo cena, niti relativno ozka uporabnost. seštevk vsega pa me izključi iz kroga potencialnih kupcev, tak+ko mene kot precej drugih. Tisti ki ga kupi samo za trackdaye in hitre solo izlete čez pavličevo sedlo v železno kaplo, si kej bolšga skor nemore kupt. Dokler je v garanciji te tud strojemloma ni strah, nakup rabljene pa je ziher večja loterija kot nakup z1000.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: ker Yaponci trenutno nimajo konkurenčnega v2 stroja, bi u to zadevo morde vtaknil avstrijskega, in TRAAARAA evo nam RC8. to oranžno zadevo bi res rad pelal. pomoje je zelo kul in zelo prezrt stroj. morde se pa motim.

ja. Marchesini in Ohlins sta nujno potrebna ko gor zimske gume in kufre montiraš. tiste 0,12kg lažja feltna nardi vso razliko na svetu. :slap: in še, res je, da je opisal skor rsv factory, ko odmislimo outsoursane zadeve, kot so brembo in marchesini, so taljani nardili dve stvari. okvir in elektro instalacijo. tud po tvojih besedah so zajebali 50% tistga kar so nardili. way to go. in poleg corsara, morini je svoja vrata zaprl, konec je, bi lahko omenu tud streetfighterja by ducati, a ne?

tuna je odlična zadeva k gre res hitro, če jo ima kdo pelat, predvsem na pisti. takih pa poznam bore malo. če vemo, da je tovarna razliko med RSV4R in RSV4 Factory deklarirala na 0,5sec/krog v misanu, (krog je 4,06km. to je 0.12sec/km, Lendava-koper=311 km=38 sec pr vožnji na limitu motorja, ne šoferja) nam bi moralo bit jasno, da je bezveze debatirat o feltnah in žlajfih. popolnoma bez veze. Tuono in bližnji taljanski konkurenti so edini ki nam prodajo SSmotor z ravno belanco. vzemi ali pusti. morde. enkat, ampak dvomim.

nova Tuono v4 je lih tako močnejša in hitrejša od 99,8% njenih uporabnikov, kot je bla tastara. perfektn stroj, in mi je zelo všeč. de ga nebo v garaži, ni krivo samo poreklo, niti samo cena, niti relativno ozka uporabnost. seštevk vsega pa me izključi iz kroga potencialnih kupcev, tak+ko mene kot precej drugih. Tisti ki ga kupi samo za trackdaye in hitre solo izlete čez pavličevo sedlo v železno kaplo, si kej bolšga skor nemore kupt. Dokler je v garanciji te tud strojemloma ni strah, nakup rabljene pa je ziher večja loterija kot nakup z1000.

Najbolj zanimivo je to, da čez Aprilie oz. italijane nasploh, "pljuvajo" najbolj tisti, ki jo/ga niso nikoli imeli v garaži!?

Zame je vseeno kateri motocikel je, samo da ni japaneser... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj zanimivo je to, da čez Aprilie oz. italijane nasploh, "pljuvajo" najbolj tisti, ki jo/ga niso nikoli imeli v garaži!?

Zame je vseeno kateri motocikel je, samo da ni japaneser... :whistle:

kje sm pa plunu po taljanu? :unsure: če sem, sori, to ni bil moj namen. ko sm kupoval vtr je bla falco resna konkurenca, ampak ni blo nobene primerne. v prihodnosti bi rad kakega guzzija. Tuono je enostavno preveč radikalen za moje želje/potrebe. sm softić. Nesposoben dostojne uporabe vseh visokoletečih šank argumentov (brembo, ohlins&co)

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja. Marchesini in Ohlins sta nujno potrebna ko gor zimske gume in kufre montiraš. tiste 0,12kg lažja feltna nardi vso razliko na svetu. :slap: in še, res je, da je opisal skor rsv factory, ko odmislimo outsoursane zadeve, kot so brembo in marchesini, so taljani nardili dve stvari. okvir in elektro instalacijo. tud po tvojih besedah so zajebali 50% tistga kar so nardili. way to go. in poleg corsara, morini je svoja vrata zaprl, konec je, bi lahko omenu tud streetfighterja by ducati, a ne?

Kar se tice RSV Mille, kufrov in zimskih gum? Ce bi micken vedel, kaj govoris, bi vedel, da imata Futura in RSV mille nekaj skupnih reci, ampak sta pa vseeno bistveno drugacna motorja.

Jst nebi nikol mel RSV Mille, iz enega simpl razloga, ker mi tak stil niti voznje niti motorjev ni vsec. Na moji Futki pa nimam ne Ohlinsa, ne Marchesinija in ne Akrapovica. To so pa pac stvari, ki jih je T omenil, da bi rad imel.

Kar se pa tice elektronike, je pa tkole: ITALJANSKI DEL ELEKTRONIKE DELUJE BREZ ENEGA SAMEGA PROBLEMA (Magneti Marelli), tista dva k zajebavata sta BOSCH (starter solenoid) in HITACHI (regler).

Pa ce smo ze pri elektroniki, da slucajno ne bos mislu, da je pri kateremkoli japonskem mopedu stanje kaj bistveno boljse. Enostavno zato, ker vedno sparajo pri tezi in potem kot originalno vgradnjo dajejo not premajhne in premalo mocne akumulatorje. Isto slabo startanje ima tako Suzuki SV, Honda VTR in prav tako Yamaha Bulldog. 1000ccm V-2 masina pac rabi micken visje CCA (cold cranking Ampers), kot nam jih ponavadi namenijo tovarne.

Ko sem na moji Futki zamenjal regler za enega, KI NI HITACHI, in ko sem dal noter mocnejsi akumulator, ti garantiram, da bo moja Futka ena redkih startala tudi po kakem tednu dni prezivetem na -10 stopinj celzija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O kakšnih morskih boleznih ti govoriš? Imam namreč đapanezarja in sem kar trdno prepričan da imam med vožnjo manj morske bolezni, mi manj trese premoženje kot tebi, nimam problemov z verglanjem in imam manj glavobolov kot ti, ko je potrebno narediti servis....

Drugače resno pa je izbira motorja stvar usakega. Vsi so po svoje hudi. Crkne kej na Evropejcu, crkne kej na Japoncu to nimaš kej. Če ga imaš rad se skeširaš in popraviš, če ga nimaš ga po popravilu prodaš. Nobene potrebe ni po nestrokovnem posploševanju....

LP

če si kar trdno prepričan o zgornji trditvi, mi povej lepo prosim..si že peljal kakega italijanskega nakeda in ga primerjal s svojo fz1?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf madona so se pa razvnele strasti :)

Da malo bolj predstavim svoje videnje najmopeda, v bistvu je cist enostavno:

NEserijski, se pravi unikat ki ga bom (prej ali slej) sam zlozi, zvaril zrezkal okoli agregata moje VTR-e.

Madonca sej mislim da sploh ni bilo v štartu govora o I proti Đapanezerjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf madona so se pa razvnele strasti :)

Da malo bolj predstavim svoje videnje najmopeda, v bistvu je cist enostavno:

NEserijski, se pravi unikat ki ga bom (prej ali slej) sam zlozi, zvaril zrezkal okoli agregata moje VTR-e.

Madonca sej mislim da sploh ni bilo v štartu govora o I proti Đapanezerjem.

Tud če bi ga zgradil okoli Dučejevega agregata ali Aprilijinega mi nebi solza na uč pršla ;)

Pravzaprav bi za predelavo najraje Ducatijevega zracno hlajenega...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če si kar trdno prepričan o zgornji trditvi, mi povej lepo prosim..si že peljal kakega italijanskega nakeda in ga primerjal s svojo fz1?

Jz sm Ducatija Monsterja S4RS Testastretta in pa Aprilio Tuono 2004 letnik se mi zdi. Pa morm rečt, da sta oba čudovita motorja, mi pa Tuna ni tolko povšeči kot Monsterček, ki ga res kar pošteno razganja od moči in je strašno športen motor, bremze so neverjetne, čudovito je odziven, natančen, trd ko sam satan...Izjemen! Bi ga imel če bi manj tresel (ni za znoret a dosti) in bil udobnejši, morda malce manj športen položaj (mam uničena zapestja) sicer pa :worship: Ducatiju. Tuono s svojo nekvalitetno končno izdelavo in ropotajočim agregatom ni prepričal, prav tako pa je izjemno neudoben motor. Mi je pa bil položaj rok, riti in nog odličen, prav tako je agregat več kot dober, zabaven, a vseeno nekako pretrd odziv na ročice, sklopka ni bila po godu. Skratka meni je FZ1 ustreznejši od obeh, za samo agresijo zganjat na dirkališču pa italjana zmagata, a tega itak ne rabim. Če bi mel motor samo za sebe in ne bi imel ambicije po več kot 200km na dan (razen 3x na leto morda) bi pa zagotovo nabavil italjanskega V2 (Tune ne, pomoje omenjenega Monstra)!

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda..in jaz ne govorim o nekih polikanih voznih lastnostih in podobnem..

Meni osebno gre zelo na jetra če se motor zvija, če je vzmetenje slabo, zavore medle..

Zato in le zato vozim italijana..zakaj sem pa že večkrat povedal..ker japonci še niso sestavili nakeda ki bi bil meni okej..

No ja, poleg tega pa noben Japonc ne bo nikoli zgledal tako dobro in tako dobro zvenel kot italijan..

Sicer pa..vsakemu svoje ne..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda..in jaz ne govorim o nekih polikanih voznih lastnostih in podobnem..

Meni osebno gre zelo na jetra če se motor zvija, če je vzmetenje slabo, zavore medle..

Zato in le zato vozim italijana..zakaj sem pa že večkrat povedal..ker japonci še niso sestavili nakeda ki bi bil meni okej..

No ja, poleg tega pa noben Japonc ne bo nikoli zgledal tako dobro in tako dobro zvenel kot italijan..

Sicer pa..vsakemu svoje ne..

In japonci še kar nimajo namena na cesto vreč enga nakeda z supersport geni, ne?

Drugače pa, roko na srce, veliki večini je fazer še preveč od motorja, in že s tistim ne vedo kaj bi počeli. si en redkih bezbraznihlastnikov taljanskih nakedov, ki jim ne prizanaša z pisto, in tam tud voziš hitro, ne sam vozit u krogu in fantazirat o pozi, markezinkah, brembotih, in petih konjih od akrapota, čeprav obratomer tistih cifer nikoli ne pokaže. Poprečn uporabnik tune ima na forumu probleme z kreteni na cbf ki so u dvoje skoz ovink grdo prehiteli al pa jih boli hrbet, in razmišla o nakupu tenerejke, ker na passo pordoi ni več lepa cesta, fedri pa zategneni do nezavesti. . . . .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda..in jaz ne govorim o nekih polikanih voznih lastnostih in podobnem..

Meni osebno gre zelo na jetra če se motor zvija, če je vzmetenje slabo, zavore medle..

Zato in le zato vozim italijana..zakaj sem pa že večkrat povedal..ker japonci še niso sestavili nakeda ki bi bil meni okej..

No ja, poleg tega pa noben Japonc ne bo nikoli zgledal tako dobro in tako dobro zvenel kot italijan..

Sicer pa..vsakemu svoje ne..

Seveda.. in jaz ne govorim o nekih polikanih voznih lastnostih in podobnem....

Meni osebno gre zelo na jetra če se motor kvari, če so šraufi preveč ali premal zategneni, če je motor skup nametan tako kot bi ga lahko sam sestavil v garaži če bi imel 5 min cajta....

Zato in le zato vozim japonca. Zakaj sem pa ravnokar povedal.... imam motor da se vozim in ga uporabljam vsak dan,zato mi veliko pomeni da ga lahko hitro in ugodno servisiram in z tem maximalno izkoristim sezono.....

No ja, poleg tega pa noben Italjan ne bo meni osebno tako dobro zgledal, pa še zvok bo imel slabši ker imam rad zvok štirivaljnika sploh pri višjih hitrostih...

Sicer pa... vsakemu svoje ne???

Sarkasm off..... biker77 si prav klasičen primer motorista, vase in v motor zaverovanega da to kar imaš ti, je pa pač najbolše. Niti na kraj pameti ne pade da pa nekomu drugemu morda ne ustreza...

Edini primer švoh gištela sem slišal za Honda nakede CB1000r ter tastare hornete +cbfi in če bi sprobal FZ1 ter Z1000 bi videl da je situacija drugačna in nebi trosil okoli neumnosti....

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ce smo ze pri elektroniki, da slucajno ne bos mislu, da je pri kateremkoli japonskem mopedu stanje kaj bistveno boljse. Enostavno zato, ker vedno sparajo pri tezi in potem kot originalno vgradnjo dajejo not premajhne in premalo mocne akumulatorje. Isto slabo startanje ima tako Suzuki SV, Honda VTR in prav tako Yamaha Bulldog. 1000ccm V-2 masina pac rabi micken visje CCA (cold cranking Ampers), kot nam jih ponavadi namenijo tovarne.

Kakšne nesramne laži in kleveta... :P

Vsaj za SV-ja lahko iz prve roke zagotovim, da nima nobenih težav s zagonom - pa vem, kako to izgleda pri Apriliah...

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšne nesramne laži in kleveta... :P

Vsaj za SV-ja lahko iz prve roke zagotovim, da nima nobenih težav s zagonom - pa vem, kako to izgleda pri Apriliah...

D.

OK, če je aku pr konc, potem pride lahko do težav pri zagonu... sam, a vržt u 3. al. 4 pa mejhn muvnt motor, de pride bat z gornje mrtve točke in startat, je tak problem, da raj porivaš aprilijo dam al pa kar ob cest počakaš na prevoz? pa ne mi sam čez aprilije.... nekej podobnga se mi je dogajal na ktm-u lc4 k je bil aku bl tko-tko.... glej ga hudiča, pa še italjan ni bil :) :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sarkasm off..... biker77 si prav klasičen primer motorista, vase in v motor zaverovanega da to kar imaš ti, je pa pač najbolše. Niti na kraj pameti ne pade da pa nekomu drugemu morda ne ustreza...

Edini primer švoh gištela sem slišal za Honda nakede CB1000r ter tastare hornete +cbfi in če bi sprobal FZ1 ter Z1000 bi videl da je situacija drugačna in nebi trosil okoli neumnosti....

LP

ne, niti slučajno nisem nikoli rekel da je najboljši..

še vedno nisi odgovoril..si sprobal tuonota ali kaj podobnega iz italije da lahko trdiš da je fz1 in z1000 glih tolk dobr??

sicer ne vem kje si slišal da se cb1000r zvija..to te je en fajn nalagal..

lej..če nagneš motor in ti začne vse po tleh drajsat (ja pri fz1 in z1000 se to dogaja) ne rečt ti men da trosim neumnosti okoli..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po tleh drajsa zato ker "opozarja" da se bližamo limitu vožnje na regionalni cesti, kar se meni zdi še kr smiselno. Lahko pa si vedno pač za 100€ nabaviš nove tačke in ne bo nič drajsalo - in če je samo teh 100€ merilo za odličnost motorja, pol si ga pa malo mim pihnil, ker kaj dosti drugega FZ1 pač ne manjka. Vsak moped je namenjen svojem krogu kupcev in ker ti (si pač eden redkih) iščeš brezkompromisnega šporntega nakeda pač nimaš druge kot da vzameš Italjana. Jz in še mnogi drugi mopedisti pa tega ne potrebujemo in zato so k sreči pametni Japonci naredili celo goro uporabnih nakedov, ki pa se z zadosti znanja v rokah še vedno kamot kosajo z Italjanskimi izvedenkami. Isto dober voznik pa bo kakšno sekundo na krog res hitrejši z Italjanom - "who gives a shit". Za nas imajo pač Italjani preveč minusov, da bi si jih nabavili, za vas pa ravno obratno - zakaj se sedaj tle sploh nekaj kregamo? :) hehe

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej se ne kregamo..lepo sem rekel vsakemu svoje..

vendar pa ne vem kako lahko rečeš da je nekaj zanič ali isto dobro če tega nisi probal..(aja, to ne leti nate)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!