suhi Objavljeno December 3, 2010 Opozori Objavljeno December 3, 2010 sej se ne kregamo..lepo sem rekel vsakemu svoje.. vendar pa ne vem kako lahko rečeš da je nekaj zanič ali isto dobro če tega nisi probal..(aja, to ne leti nate) Tu ti dam prav. Jz sm pa še vedno mnenja da so vsi trije (tuna, monster S4rs testa..., FZ1) super motorji in vsak za sebe da točno to kar ponuja. Mel bi vse tri, če bi imel denar to je to. ajd NoLimit46, Dadi, malakai in 2 others 4 1
NejcN Objavljeno December 3, 2010 Opozori Objavljeno December 3, 2010 (popravljeno) ne, niti slučajno nisem nikoli rekel da je najboljši.. še vedno nisi odgovoril..si sprobal tuonota ali kaj podobnega iz italije da lahko trdiš da je fz1 in z1000 glih tolk dobr?? sicer ne vem kje si slišal da se cb1000r zvija..to te je en fajn nalagal.. lej..če nagneš motor in ti začne vse po tleh drajsat (ja pri fz1 in z1000 se to dogaja) ne rečt ti men da trosim neumnosti okoli.. Sprobal nisem italjanskih motorjev. Berem teste, se pogovarjam z ljudmi in se z FZ1-S vozim okoli in študiram vožnjo ostalih. Prav tako poznam par osebkov ki vozijo FZ1 in jim pač neboš prišel blizu na vožnji(ne se sekirat tudi jaz jim težko). Vem kako odličen motor je. Močan okvir, stabilen v ovinku,zanesljiv, odziven, za na cesto prehiter in si brez problema vedno PRVI kjerkoli, če imaš dovolj znanja ter jajc. V kolikor na FZ1 vložiš razliko v ceni med dučetom ali morini ali aprilija vzameš akrapoviča, druge stopalke, zamenjaš zadnji zobnik ter ketno(zgubiš malo top speeda ter pridobiš na pospeševanju),mogoče pletene lajtunge+nekaj malega ti ostane za kakšen power commander= na koncu dobiš enkraten motor zmožen kosanja z vsakim nakedom. To kar sem napisal zgoraj velja za cesto. V kolikor iščeš butični izdelek z top opremo za na dirkališče, potem si PO MOJEM sfalil z uporabo nakeda. Razmišljaj o nakupu Super moto zverine ali SS rakete. Pač tvoj morini se ne more kosat z motorji v osnovi namenjenim dirkanju(preveč teže)... Prvo si povedal da imaš morsko bolezen, sedaj je problem ker začne drajsat. In ne eno ne drugo je dejansko problem, zato še vedno trdim da trosiš neumnosti..... Popravljeno December 3, 2010. Popravil NejcN Sharko, P182, Spider™ in 10 others 6 7
biker77 Objavljeno December 3, 2010 Opozori Objavljeno December 3, 2010 svašta kaj vse slišiš takole.. Sharko, hilton, Dadi in 10 others 7 6
simonsi Objavljeno December 3, 2010 Opozori Objavljeno December 3, 2010 Prvo si povedal da imaš morsko bolezen, sedaj je problem ker začne drajsat. In ne eno ne drugo je dejansko problem, zato še vedno trdim da trosiš neumnosti..... Da ponovim: od japoncev je uporaben samo novejši litrski superšportnik s superbike belanco NoLimit46, roko, Fazer03 in 2 others 4 1
NejcN Objavljeno December 3, 2010 Opozori Objavljeno December 3, 2010 svašta kaj vse slišiš takole.. Se strinjam! Da ponovim: od japoncev je uporaben samo novejši litrski superšportnik s superbike belanco Prav gotovo samo literski superšportnik z superbike balance, druge ni!!! Nja hah hah... je rekel človeku, ki se s serijsko Tuono pelje 1:11 na Marofu... Če imaš rad zvok 4 valjnika, lahko naprimer kupiš tanovo Tuono V4. Nja hah hah... govoril sem o vožnji po cesti.... cesta/dirkališče razlike pa najbrž sam poznaš LP kuntakinte in Giga 1 1
Spider™ Objavljeno December 4, 2010 Opozori Objavljeno December 4, 2010 Se strinjam! Prav gotovo samo literski superšportnik z superbike balance, druge ni!!! Nja hah hah... govoril sem o vožnji po cesti.... cesta/dirkališče razlike pa najbrž sam poznaš LP če se tip pela 1:11 na marofu z enim jajcem od italjana, se po cest nezna pelat in je pička Dadi, kuntakinte, roko in 3 others 3 3
biker77 Objavljeno December 4, 2010 Opozori Objavljeno December 4, 2010 če se tip pela 1:11 na marofu z enim jajcem od italjana, se po cest nezna pelat in je pička s tuno..ne z enim jajcem po cesti pa ne smemo hitro peljat..počas zna pa SKOR vsak kuntakinte, hilton, dotem in 4 others 4 3
Spider™ Objavljeno December 4, 2010 Opozori Objavljeno December 4, 2010 ja sj italjani so jajci, ne o tem debatiramo? Dadi, Tiger, bajkr88 in 2 others 2 3
kasti Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Italijan, nemec, avstrijec, anglež... samo da ni japonc pa je dobr! :surrender: NejcN, NoLimit46, Dr_Jakob in 14 others 8 9
stebricek Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 da še jest pristavim lonček: sicer je prispodoba Alfa Romeo-- LAH Zakaj se Alfa ustavi?? Zaradi Boscheve elektronike !!!!:evilgrin: Zakaj se Alfa ne ustavi?? Zaradi Boschevih zavornih ploščic :evilgrin: dotem, Roky994, Tiger in 6 others 9
biker77 Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Italijan, nemec, avstrijec, anglež... samo da ni japonc pa je dobr! :surrender: pa, ne bi se čist strinjal..ker je tut ker japonc dobr.. sam ko pa razmislim kaj bi imel in kaj na motorju je men pomembno pa lahko rečem samo..italijan..ali če bi hotu SS motor BMW Dadi, She, krucymucy in 7 others 5 5
zzigon Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 jst se v zanesljivost ne bi spuščal, imam premalo izkušenj, komentiram lahko zgolj kako sam vidim razliko: -italijani so načeloma lepši, imajo več stila, več karizme, ko jih pogledaš, te nekaj znotraj premami -načeloma so narejenii tudi za ljudi, ki so večji od "meteringoznejagode", kar je pri japoncih redkost -japanerji pa so načeloma res kirurško skupaj sestavljeni, izredno zanesljivi, tehnično dovršeni, vendar me dostikrat pustijo hladnega ekola, moj pogled na stvar...ime pa bi tako japanerja, kakor italijana, pa še bewarca se ne bi branil lp ž She, Robyy, NoLimit46 in 2 others 5
RVT Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Jest sm tut mnenja, da bi mogu zrisat motor italijan, komponente evropa, agregat pa sestavt pa japončki. Z japonci sm naredu bliz 300 000 kilometrov (ZZ-R 600, GSX-R 1100, 5X CBR 900 RR in zdej VTR 1000 SP-02 in vsi brez problemov) z Ducatijem 996 novim pa do 15 000 kilometrov tok problemov, da so se mi skor motorji zasral ( crknu regler, crknu akumulator, crknu oljno stikalo in začel olje metat po zadnji gumi in skor padu, varovalke potrošni material, crknu brzinomer, spustu semering v vilcah, zadnjem zobniku so se losal tisti gumizglobi z navoji in začel stružit po nihajki, no nakonc cm pa še fuknu z njim in zgodbo smo zaključl ) No sej od takrat se je tut pri italjanih marsikej v kvaliteti zbolšal sam slab občutek pa vseen obstaja halls, Roky994, roko in 7 others 8 2
Sharko Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Mene najbol mot da mi je useen kerga japonca gledam-usi so mi isti... Primer z750-gsr750 O:-) + mislm, da če bi mel usi na forumu ogromn dnarja bi vidl velik mn zagretih đapanez borceu :evilgrin: NoLimit46, dotem, Ervin93 in 2 others 3 2
RVT Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Jest sm tut mnenja, da bi mogu zrisat motor italijan, komponente evropa, agregat pa sestavt pa japončki. Neki tazga roko in gandi 1 1
gandi Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Jest sm tut mnenja, da bi mogu zrisat motor italijan, komponente evropa, agregat pa sestavt pa japončki. Z japonci sm naredu bliz 300 000 kilometrov (ZZ-R 600, GSX-R 1100, 5X CBR 900 RR in zdej VTR 1000 SP-02 in vsi brez problemov) z Ducatijem 996 novim pa do 15 000 kilometrov tok problemov, da so se mi skor motorji zasral ( crknu regler, crknu akumulator, crknu oljno stikalo in začel olje metat po zadnji gumi in skor padu, varovalke potrošni material, crknu brzinomer, spustu semering v vilcah, zadnjem zobniku so se losal tisti gumizglobi z navoji in začel stružit po nihajki, no nakonc cm pa še fuknu z njim in zgodbo smo zaključl ) No sej od takrat se je tut pri italjanih marsikej v kvaliteti zbolšal sam slab občutek pa vseen obstaja Pa pozabil si napisat, da so šlampasti. Mel avto italjana in zdej še motor, sej je lep pa to, sam šraufat je pa skoz treba neki pa me ne moti, če se ne vozim z njim, ga pa od blizu spoznavam, z orodjem... She in roko 2
babilon Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Nihče pa ni omenil MV Agusta - Brutale. :worship: Enkrat pa ... NoLimit46, roko in cungl 2 1
Fazer03 Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 "Japonci VS Italijani kateri za koga in zakaj?" ZA poševnooke in sicer zaradi zanesljivosti* in ponavadi tudi cenovne dostopnosti. Kaj mi pomaga vsa lepota in duša, karizma in kaj vem še, ko pa vse prevečkrat ostanejo brez sape - mnogokrat zaradi banalnih stvari. In tudi servisne mreža je za japonske izdelke mnogo bolj razvejana. * ... od 1992 pa do letos sem na CBR 600F (mislim da je bila model 96) menjal napenjalec verige za odmični gredi in na FZ 6 (04) slavni TPS senzor po preteku garancije na stroške proizvajalca; in to je to in 0 (z besedo: NIČ) drugega. Ne žarnic, ne akumulatorjev. Vozim pa pač motorje brez duše in karakterja. Ampak raje počnem to, kakor pa da obiskujem servis in čakam na rez. dele po cel mesec ali še več. LP halls, NoLimit46, roko in 1 other 2 2
Dr_Jakob Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Fazer03, samo en proti argument imam. Malo poglej, kaj pise v tvojem profilu in kaj v mojem. Ti pojasnim? Dr_Jakob motocikel: Aprilia RST 1000 Futura Fazer03 motocikel: ...se prodaja To je zato ker mas japonca, podobno kot cote iz Hoferja. Ko imas enkrat italjana, ko zacutis tisto "pravo" zadevo, svojega motorja pac ne prodas. P182, yan, Roky994 in 5 others 5 3
biker77 Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 moj ta drug italijan pa nobenega problema.. aja, menjal žarnico..sorry.. NoLimit46, roko in dotem 2 1
Snečer Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Verjetno se avtor sprašuje, če še vedno velja tisto, da Laha pa ne v hišo. Podobno kot je pri avtomobilih (bilo). Zaradi globalizacije in tehnološkega napredka gre pri Lahu najbrž le še za predsodek. Kot so že dali primere, so praktično vsi motorji sestavljeni iz vseh vetrov = ceneje in bolje. Ampak "dobro" ime iz preteklosti ga bo pa še kar spremljalo
BIZIXXX Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 V 30 tisočih kilometrih z Yamaho R1 sledeči problemi: - menjalnik, začelo je metat iz druge prestave ( klasika pri tem tipu R1) - ojnični ležaj se je obrnil v ležišču, posledica uničena ojnica in glavna gred - počil cilinder po celi dolžini, posledica voda v zgorevalni komori no ta zadnja stvar je bila kaplja čez rob, ker nov blok stane lepih 2200 eur. Kupil rabljeno mašino, in vse skupaj prodal. Naj povdarim da je bil motor redno servisiran pri pooblaščenem serviserju v Lj, z pol krajšim intervalom, ker sem se z tem motorjem vozil tudi po pisti. Po tazadnjem fiasku z R1, sem se odločil za Ducati, napram vsem ki so me strašili z takimi problemi kot jih je opisal RVT. Vseeno sem probal in ni mi žal. Z Ducatijem 1098 naredil v teh sezonah 26 tisoč, brez problemov. Edina stvar ki je bila menjana je bil hladilnik vode.Na drobno je začel puščat pri zgornjem nosilcu kjer je vpet na šasijo. Izdelovalec hladilnikov, Japonec :lol: Nekje so jih mogl sabotirat :grim Na hladilnik sem čakal 2 dni, 3 dan sem se že vozil. Jasno, popravilo je krila garancija. Tako da tisti ki govorijo o tem da če imaš Italjana, da si skoz na servisu, čakaš na dele po mesec in več, in da morš met pesek doma na dvorišču, da se ne vidijo fleki od olja na asfaltu, niso še mel Italjana. dotem, Tiger, AJ in 9 others 10 2
motofrik Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Ma, isto je pri računalnikih -tapoceni komponente not, pa je ista konfiguracija cenejša od konkurence. Zakaj pa mislite, da Gorenjski aparati zadnja leta nimajo življenjske dobe več kot par let... Poglejte malo drobovje -večina ''made in Taiwan, China,...'' Če je v redu, dela. Pa naj bo naš, vaš ali njihov izdelek. :naughty:
BIZIXXX Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Pa vprašite se zakaj najboljši serviser za Kawasaki v Sloveniji vozi Desmosedicija :grim dotem, roko, Cupo in 1 other 3 1
maus Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Motor japonski, avto italjanski z obema sem zadovoljen p.s. aja.. tuki se gre, kdo ma boljšga (daljšga) ... ups... faliu temo :lol: malakai in halls 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se