kasti Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 (popravljeno) ... Se vozimo skupaj in sem že doživel: multistrada: odpovedela ben.črpalka, 748: počil hladilnik, 996: razletena sklopka ... za mene dovolj, da jim res ne hodim bližje od enega metra. LP samo da te malo popravim; počen hladilnik je bil na modelu 848 (ne 748). Sicer pa si bil menda tudi pri Hondi, ko je crknil regler.. :surrender: Popravljeno December 6, 2010. Popravil kasti dotem 1
kasti Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Sicer pa je po moje takole: edino kar šteje je to, da lastniki uživajo na svojih motorčkih ko jih vozijo, pa naj bo to japanezer, italijan, kitajec.... Osebno sem z Aprilio (Pegaso, Caponord) naredil cca. 70k km brez kakršnihkoli problemov, je pa res, da sem bil tudi zraven, ko je na Futuri dobesedno scvrlo regler. :wacko:
suhi Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 (popravljeno) Sej vidm da ti je to jasno, sam mal si me moral podražit Vidiš če bi probal, bi ti bil zagotovo všeč. ''HUuu, kako to zavija, pa kako mirno pelje v nagibu...'' Besede dostih ljudi, ko razjahajo Brutale. Draženje je blo, si me najdu, hehe Všeč vem da bi mi bil, sej mi je bil prenekateri Italjan, samo primerjavi z FZ1 bi bla zanimiva. Se morda dobima, pa tud jz tebi pomagam razširit obzorje hehe Mogoče res nimam nekih blaznih izkušenj na različnih mopedih, ampak FZ1 in dobro vzmetenje sta pa dva pojma ki v istem stavku nimata kaj iskat. Sem imela letos poleti možnost mal bolj oštro odpeljat Kočevje-Planina-Stara pošta na njem in kar lahko povem je, da razjahan zadnji feder od R6, ki ima zasabo 100.000 km dela dost dosti boljše kot je ta. Ker če česa ne maram je to da povoziš luknjo v ovinku in še naslednjih 5 sec motor kar plava gor dol. (overall mi je bil motor drugače všeč, sam pri (ne)okretnosti v kratkih ovinkih npr. na Staro pošto se precej pozna kilaža napram 600, s tačkam pa ni blo nekega hudega iskrenja, sem jih že dobila popiljene za primeren nagib :naughty: ) Jah tole se pa ne bi ravno strinjal - si mela morda razjahanega ali pa popolnoma napačno nastavljenega, saj meni sedaj ko sem se malo poigral z nastavitvami (saj zato jih menda ima, da se ne vozimo okoli pač "kakor je, je" (in potem na suho pošinfamo)) in je sedaj dovršeno. Da ti je še 5 sekund plaval gor in dol je smešna trditev. Seveda pa se kilaža pozna, je dokaj razumljivo, in se 600 SS malce lažje pelje, ker 40kg je pač precej. Kot sm že reku FZ1 je moped za dede :beer1: (hec mora bit, da ne bo spet zamera!) ajd p.s. kar se vzdržljivosti tiče lahko podam dokaze za SV650 K3 (lastnik in kolega lastnika od 24000km dalje) in 70.000km. Crknalo ni še nič, samo en kontakt, ki povezuje stransko tačko in sklopko je začel je.. pa sm ga prevezal. To je to. Piaggio Typhoon 50 (70)(1.lasntik, redno servisiran, lepo vožen, nič "navit") je pa vsako leto crknal vsaj 1x in smo čakali dele tud več kot po mesec, ker je jasno vedno crknu v avgustu. Brat je mel 8 let nazaj Piaggio Hexagon 150, ma je crknalo kar je lahko, je zmetal v njega kakih 500€ pa ga prodal. Novem lastniku je crkaval prav tako non-stop. Vem, da je to slaba in dokaj nerelevantna primerjava, a škodi ne nobenem . Ko denar bom stopil na 1m k Monstru S4RS in ga vbodel Popravljeno December 6, 2010. Popravil suhi
T Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Dela ko urca, ker lepo skrbim zanjo. To je to, pa nej bo Japonc, Nemc, Jodlar al pa Italjan Problem nastane, ko si mestni frajerček kup Ducatija, da je naljepši in najhitrejši na osnovno vzdrževanje se za pa dve leti pozabi. Tak motor bo seveda čez dve leti problematicen, isto pa velja za Japonca. Res da sem preprican da v osnovi Japonc dela dilje brez težav samo... Dr_Jakob, She in Bremzer 2 1
Dr_Jakob Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 ... je pa res, da sem bil tudi zraven, ko je na Futuri dobesedno scvrlo regler. :wacko: Ja, s temi reglerji imamo pri Futurah kar problemov. Ampak to je pa tut vse, kar se tice zoprnega kvarjenja italjanov. Na sreco se da tud te probleme precej poceni in hitro resit, ker kupis en aftermarket regler, ki ni Hitachi in ga instaliras in je to to. Deluje. Res da sem preprican da v osnovi Japonc dela dilje brez težav samo... Zadnje case se na nasem Futuraskem forumu na veliko javljajo fantje k presegajo 100.000 milj, torej 160.000km. Kar je kar lepa cifra za katerikoli motor, pa ce je japonc al pa italjan. Pa ko pogledas seznam popravil, je presenetljivo prazen. Razen menjanja reglerja na vsake 3 leta (OEM) al pa enkrat (ena super zadeva aftermarket, k jo mam jst tut) ni v bistvu nic. se ventili so v mejah tolerance.
biker77 Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 par ljudi mi je že rekl..jest bi tut mel morinija..k je res hud..pa ga ne upam..WTF???? Dadi, Port Folio, malakai in 3 others 3 3
suhi Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Pebi najboljš da si vsi Futuro kupmo k je tok fajn hehe ajd P182 in roko 2
Dr_Jakob Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Pebi najboljš da si vsi Futuro kupmo k je tok fajn hehe ajd Sej je res fajn. Vecina k jo je peljala, jim je bila vsec. Ceprov hvalabogu, da je nimate vsi, dej no mir!! Ker potem bi ziher podaljsali proizvodnjo in iz nje vsako leto naredil tako skropucalo k je tanova VFR 1200 par ljudi mi je že rekl..jest bi tut mel morinija..k je res hud..pa ga ne upam..WTF???? Enkrat mors dat za en krog, da vidm, ce je res tolk grozljiv!
suhi Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Verjamem da je fajn, ampak tok fajn, da nikol ne bi šel na kaj boljšega (čeprav tega po tvojem mnenju sploh ni) pa tud ni ajd
Dr_Jakob Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Verjamem da je fajn, ampak tok fajn, da nikol ne bi šel na kaj boljšega (čeprav tega po tvojem mnenju sploh ni) pa tud ni ajd Moj naslednji motor bo... ...se ena Futka. 'Nuff said!
Cartman Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 par ljudi mi je že rekl..jest bi tut mel morinija..k je res hud..pa ga ne upam..WTF???? strah nam včasih prepreči 100% užitek, a ne? razlika v ceni popravila je minimalna, ne glede a ga zbiješ na pisti al u ridah. bolš v vsakem pogledu razen tem da ga enostavno ne upam na pisto zares zapelat.. zato bi ta staro tuno spet vzel.. aja..tut poraba je za en liter višja.. pa gume kakega jurja manj držijo.. Drgač pa dragi debaterji, al sm jaz softić z neizdelanimi načeli, (mam dva japonca, z nemcem nevem kako bi, upam de bo hmal tatretji japonc, oldie iz 80ih, rad bi guzzija pa poza na novem monstru je perfektna super se mi zdi dorsoduro. . . useeee bi mel. . . . )al pa ste usi skup prfuknjeni, vesel sem, de žvim u mali jodlarski deželici v srednji evropi. če bi žvel na arabskem polotoku bi se večina udeležencev te debate že razstrelila, da bi dokazali kako prav imajo. tomkruz, halls, suzuki in 1 other 3 1
sjeng Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 (popravljeno) par ljudi mi je že rekl..jest bi tut mel morinija..k je res hud..pa ga ne upam..WTF???? Ja mogoče je pri teh motorjih malo večji problem prodaja, pač japoncem gre na roko poleg pregovorne vzdržljivosti tudi to, da se ga brez problemov proda. Sam vem da bom mel veliko več problemov pri prodaji Aprilie, kot sem mel pri npr. R6 (čeprov je bla nenormalno zjahana) ali kakem drugem japoncu. Pač je manjše povpraševanje, ljudje ne poznajo toliko teh motorjev. Prednost japoncev je tudi, da ko ga razbiješ, dobiš dele na skoraj vsakem vogalu, pač jih je več. Prednost mojega italijana je da je kljub temu da je že malo out of date model (2006), mi je motor še zmer za pop*zdit lep, pa res kul za vozit. (no ja tudi japsi mi niso bili švoh), pa kakor sem se težko navadil mi je V2 sedaj res zakon. Je pa fora da meni za moje znanje Ohlins itd. ne koristi ne vem koliko ( bi blo eno povprečno vzmetenje enega ss japonca dovolj, oz je bilo)... morm priznat da pa je lepe barve . Mi gre pa na kur*c folk ki vozi italjana in zaničuje japonce kot neko drugorazredno robo, ker je jasno da to tudi približno ni. Pri japoncih za svoj denar dejansko dobiš veliko Tisto bluzenje da majo italjani, angleži pa še kaki drugi dušo, mi gre pa ornk na živce, ker dejansko en folk kupuje drugačne motorje, samo zato da bi izstopali v družbi, pač problem samozavesti. Bluzenje da so vsi japsi dizajnersko isti, je tut kr nekej. Npr. gsxr se od r1 pa cbr-ke razlikuje točno toliko kot 1089 od rsv, je pa res da Suzukiju in Kawa nekaj identitete modelov jemlje to da jih menjajo vsaki dve leti. Je pa dejstvo da bi vsak rad slišal, da je tisto kar on vozi, najboljše Popravljeno December 6, 2010. Popravil sjeng DAMI34, Fazer03, suzuki in 6 others 8 1
biker77 Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Verjamem da je fajn, ampak tok fajn, da nikol ne bi šel na kaj boljšega (čeprav tega po tvojem mnenju sploh ni) pa tud ni ajd res je..tega ne bi prodal..bi pa mel še streetfighterja zraven..pomojem da je boljši..vozil ga (še) nisem.. pa multistrado 1200..raje kot gs1200 ki mi je bil res res všeč..zakaj? ker pač..pa je nisem vozil.. pa V7 guzzija.. pa še kej.. nikol pa nisem rekel da je moj najboljši..niti enkrat samkrat pa lahko vse moje objave prečekiraš.. NoGe, Dadi in dotem 2 1
Kremenčkovi Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 le zakaj bi moral lepo skrbet za motor ,da bi dobro deloval ? saj vendar vozim yamaho Dr_Jakob, Urban K., NejcN in 4 others 3 4
suhi Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 biker77 tisto ni bilo sicer tebi namenjeno, a vseeno lepo da si napisal kaj bi še imel ajd
Dr_Jakob Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 biker77 tisto ni bilo sicer tebi namenjeno, a vseeno lepo da si napisal kaj bi še imel ajd suhi, kaj BI IMEL je druga zadeva kot kaj BOM IMEL. Ostajam pri Futki, zraven BI imel pa tudi Moto Guzzi Griso 8V SE, Moto Guzzi Stelvio 8V NTX 2011 tanov, Ural Pustinja, enga EXILE CYCLES Hot Roda, eno Aprilio RSV4 Factory, Moto Morini Corsaro 1200, Aprilia SVX 550... itd. Hmmm.. na listi ni japoncev. Zanimivo. Zgleda imam dober okus. :naughty: Kaj pa mislim dejansko imet poleg Futke? Najbrz bo prvi moto nakup po Futki en prikolicar, najbrz Ural al pa Dnepr. P182, dotem, Giga in 8 others 5 6
tomkruz Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 suhi, kaj BI IMEL je druga zadeva kot kaj BOM IMEL. Ostajam pri Futki, zraven BI imel pa tudi Moto Guzzi Griso 8V SE, Moto Guzzi Stelvio 8V NTX 2011 tanov, Ural Pustinja, enga EXILE CYCLES Hot Roda, eno Aprilio RSV4 Factory, Moto Morini Corsaro 1200, Aprilia SVX 550... itd. Hmmm.. na listi ni japoncev. Zanimivo. Zgleda imam dober okus. :naughty: Kaj pa mislim dejansko imet poleg Futke? Najbrz bo prvi moto nakup po Futki en prikolicar, najbrz Ural al pa Dnepr. Izberi Iveco, de te slučajno ne odnese predlč od aprilije. in glej de bo mel velko prikolco, da boš lahk kam odpelal use to tvoje nakladanje, in izbran okus. NoGe, danci1973, roko in 13 others 12 4
danci1973 Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 suhi, kaj BI IMEL je druga zadeva kot kaj BOM IMEL. Ostajam pri Futki, zraven BI imel pa tudi Moto Guzzi Griso 8V SE, Moto Guzzi Stelvio 8V NTX 2011 tanov, Ural Pustinja, enga EXILE CYCLES Hot Roda, eno Aprilio RSV4 Factory, Moto Morini Corsaro 1200, Aprilia SVX 550... itd. Hmmm.. na listi ni japoncev. Zanimivo. Zgleda imam dober okus. :naughty: Kaj pa mislim dejansko imet poleg Futke? Najbrz bo prvi moto nakup po Futki en prikolicar, najbrz Ural al pa Dnepr. O okusih se naj ne bi debatiralo, ampak tvoj je definitivno 'malce poseben'. Če je dober ali ne, pa nima smisla razpravljat - razen RSV4 in SVX550 si naštel sama obupna jajca, pa še ruska ali italjanska povrhu. D. Tiger, Roky994, yan in 7 others 8 2
Fritz Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 moj ta drug italijan pa nobenega problema.. aja, menjal žarnico..sorry.. Žarnico!!! Zanič motor Hvaležna tema za nabijanje te zimske dni thumper, roko in aleksandergabriel 3
dive Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 (popravljeno) Jakob, sej maš prav, italijani so OK. Ti bi imel samo italijane, kar je tudi OK. Jaz bi imel tako italijana kot japonca oz. nimam nič proti nobenemu, za razliko od tebe, ki pljuvaš po japoncih. Pač ti japonci ne sedejo. Zato se voziš s Futuro. Nekdo pa se bo zadovoljen vozil naprimer z VFR. Ampak ti je kljub temu ne boš kupil, vem... Ali ni nekdo govoril, da je BMW zakon? :krneki: Popravljeno December 6, 2010. Popravil dive
T 120 Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Zakaj ne bi bila tema Evropejci proti poševnookim? Zakaj samo Italijani? Mislim, da so Nemci in Avstrijci tudi zraven. Ali pač ne? Sam trenutno vozim Super Duka. Super motor. Vrhunska oprema in agregat kar povprečen voznik, kamor sodim tudi sam "mogoče" ne potrebuje. Zamera-absolutno predolga prva prestava, kar pa je rešljivo z manjšim prednjim zobnikom (je le rady to race).Drugače pa mi ni žal, čeprav sem imel prej same Japonce. L.p.
Dolenc™ Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Zaradi dobrega marketinga, ki je naredil italjane nekaj posebnega. In to prav gotovo so She, halls, suzuki in 1 other 2 2
NejcN Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Izberi Iveco, de te slučajno ne odnese predlč od aprilije. in glej de bo mel velko prikolco, da boš lahk kam odpelal use to tvoje nakladanje, in izbran okus. Hahaha, najbolša izjava doslej in popolnoma se strinjam z njo!!! :yea1: Zakaj ne bi bila tema Evropejci proti poševnookim? Zakaj samo Italijani? Mislim, da so Nemci in Avstrijci tudi zraven. Ali pač ne? Sam trenutno vozim Super Duka. Super motor. Vrhunska oprema in agregat kar povprečen voznik, kamor sodim tudi sam "mogoče" ne potrebuje. Zamera-absolutno predolga prva prestava, kar pa je rešljivo z manjšim prednjim zobnikom (je le rady to race).Drugače pa mi ni žal, čeprav sem imel prej same Japonce. L.p. Spet en pristaš super ready to race naked bikov. Nej ti biker77 da cifro da boda skupej udarla eno debato. Sam problem bo pol k se nebota mogla odločt ker je bolši... Zaradi dobrega marketinga, ki je naredil italjane nekaj posebnega. In to prav gotovo so No jaz ne vidim nič posebnega na njih, že samo to da so Italjanski mi predstavlja določeno oviro.... Tiger, roko, kuntakinte in 10 others 3 10
P182 Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Hmmm.. na listi ni japoncev. Zanimivo. Zgleda imam dober okus. :naughty: Kaj pa mislim dejansko imet poleg Futke? Najbrz bo prvi moto nakup po Futki en prikolicar, najbrz Ural al pa Dnepr. saj razumem, da so ti všeč italjani ampak pretiravat pa spet ni treba... ko berem tvoje poste me spominjaš na stare fotre za katerega je edini avto, ki obstaja folkswagen glede na 2. odstavek bi rekel, da si malo čuden ne pa da imaš dober okus... pa da me ne bo kdo napadel, da sem proti italjanom... imel sem 3 italjane, od tega sem se na 2. odlično našel,na 3. pa malo manj zato je šel kmalu od hiše se mi zdi pa totalno bolano zagovarjat določene znamke in pljuvat po drugih, glede na državo iz katere izhajajo jajca prihajajo iz japonske in italije, kot prihajajo odlični motorji iz obeh držav pač kupiš kar ti je všeč ne glede iz kje izhaja ps: ali imaš tisto v podpisu napisano kar tako, ker se ti zdi kul ali dejansko tako misliš? pa brez zamere Skauch, malakai, She in 1 other 4
NejcN Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Tale stran je zanimiva: ZELO ZANIMIVA STRAN Sekcija kjer govori o svojem motorju je za to temo zanimiva. Očitno še ni slišal za futurko če ne bi že zdavnej zamenju... :naughty: suhi, gandi, BIZIXXX in 5 others 2 6
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se