Fazer03 Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Poglej dohtar: zgleda da sem malo ubrisan na Fazerje: imel sem prvega (FZS 600) tam okoli leta 98, pa potem drugega in tretjega (04) in sedaj prodajam še zadnji model S2. Meni popolnoma zadostuje 100 KM, apmak so me sedaj malo zaj...li in skočili na 800 ccm in 106 KM (ja seveda si uganil-govorim o FZ 8). LP NejcN in Roky994 2
Fazer03 Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 (popravljeno) Pa vprašite se zakaj najboljši serviser za Kawasaki v Sloveniji vozi Desmosedicija :grim Kot prvo: verjetno zato ker ima dovolj € in kot drugo: kot je meni znano, se ne vozi prav veliko (zakaj ne, je pa druga stvar). Desmokakože se verjetno najbolje počuti v "suhem akvariju" hotelske avle (hotel Corallo - Rimini): Popravljeno December 5, 2010. Popravil Fazer03 BIZIXXX, suzuki, logarr in 1 other 3 1
biker77 Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 zakaj kdo kerga motorja ne vozi je itak stvar osebne odločitve.. ampak da praviš: nikol italijana ker se kvari ali ker je sranje pa ga itak nikol nisi videl več kot od metra daleč je pa malo mimo.. je res da so ljudje prodajali italijana ker jim V2 agregat ni "sedel"..enim res ni sedel eni so naredl 300 km pa obupal.. tut jest sm si najprej želel v tuno agregat od gsxr750.. kako pravim danes? če bi mel denar bi v svojo garažo dodal streetfighterja, mts1200, s1000rr in cb1300 aja..pa MM scrambler dotem in rot 2
gandi Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Pa vprašite se zakaj najboljši serviser za Kawasaki v Sloveniji vozi Desmosedicija :grim Zato, k ma tok denarja, da si ga lahko privošči... She 1
kađiva Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 (popravljeno) Vozim italijane, dvokolesne in štiri, pa me še noben ni na cesti pustil...je bilo že nekaj banalnih napak, ampak za tričetrt njih lahko upravičeno krivim šalabajzarje pred mano, ki so jih imel in njihove sposobne "mehanike" Sem imel japonca in ga nimam več,...z razlogom itak je pa ta tema brezpredmetna in se jo takoj lahko zapre, sem mnenja da sploh ni važno kaj kdo vozi, važn da ima dve kolesi in da se družimo in peljemo kam, predvsem pa da vsak uživa na svojem motorju motorider a ti mal provociraš Popravljeno December 5, 2010. Popravil kađiva halls, trebor, rot in 3 others 6
MihaJ Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 V 30 tisočih ... Huh kr bogato dogajanje z inštrumentom, ampak to je najbrž en motor izmed tisočih da je imel tok težav. Na Brutale mi je v 38.000 km crknil senzor za tlak olja. Niti ni crknil, pač pa je začel pomalo puščati. Nadomestnega od VWja, ki paše, sem kupil za 7 €. Je pa res, da ima trd sedež. Da ima stopalke previsoko za udobno vožnjo(ker je to pač slečen SS motor). Da precej pije. Da ima pretrdo vzmetenje za naše ceste. Da drža ni idealna za daljše vožnje. da zahetva malo več vzdrževanja. Ampak ko se na neki lepi cesti vse skupaj poklopi, ko vzmetenje začne delati kot treba, da ne ribaš z ničemer v tla, čeprav si globoko v nagibu, bolj kot je zdravo za ceste, takrat veš, zakaj so stvari take kot so in pozabiš na pomanjkljivosti. Kot je pa že nekdo zapisal, 90 % ljudi vsega tega ne potrebuje in jim nek Fazer npr. povsem zadostuje. Dr_Jakob in dotem 2
dive Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Fazer03, samo en proti argument imam. Malo poglej, kaj pise v tvojem profilu in kaj v mojem. Ti pojasnim? Dr_Jakob motocikel: Aprilia RST 1000 Futura Fazer03 motocikel: ...se prodaja To je zato ker mas japonca, podobno kot cote iz Hoferja. Ko imas enkrat italjana, ko zacutis tisto "pravo" zadevo, svojega motorja pac ne prodas. Kakšne buče... Še dobro, da nihče ne prodaja rabljenega italijana... Ne da bi zdaj pljuval po italijanih, tudi meni se dopadejo ultra nastavljive zlate vilice, pa italijanske zavore iz enega kosa, pa peresno lahke feltne pa narobe vrteča se suha sklopka, u piko preračunan in trd geštel....ampak koliko ljudi to dejansko RABI? Zakaj bi nek povprečen motorist kupoval Groma za 13k €, če mu zadošča đapanezer, ki je pol cenejši? Zakaj pa bi potem kupil Cliota, če pa ima Porše keramične bremze? Zanesljivost pa je po moje v največji meri odvisna od obremenitev, ki jih mora pretrpeti motor ter od skrbi za motor. No, verjetno je tudi nekaj Murphy-ja vmes. Moj sivi japonec je tudi prevozil 40k km brez kakšnih težav, pa ga prodajam. Mogoče pa kupim italijana? halls, P182 in Dr_Jakob 2 1
suhi Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Je pa res, da ima trd sedež. Da ima stopalke previsoko za udobno vožnjo(ker je to pač slečen SS motor). Da precej pije. Da ima pretrdo vzmetenje za naše ceste. Da drža ni idealna za daljše vožnje. da zahetva malo več vzdrževanja. Torej ti potrebuješ trd sedež, stopalke čist previsoko, potrebuješ visoko porabo in krepko pretrdo vzmetenje za ceste, potrebuješ neidealno držo...za to da se potem 3x na let poklopi in uživaš? (mal pretiravam, a nisi daleč od tega napisal) Jz jih namreč ne, ker je vse brez naštetega kr precej bolj všečno in se prav tako na eni Jadranki super vse poklopi in takrat veš zakaj "so take stvari in pozabiš na pomanjkljivosti". Jz sicer pod besedo "take" jemljem vse kaj drugega kot ti, jz vidim npr. odlično delujoče vzmetenje, ki deluje kolko tolko na SLO cesti in odlično na Jadranki, spodoben a niti ne nujno spet preveč udoben sedež, geometrijo, kakršno ma moj moped, dokaj normalno porabo, normalno vzdrževanje, normalne stopalke... Kot je pa že nekdo zapisal, 90 % ljudi vsega tega ne potrebuje in jim nek Fazer npr. povsem zadostuje. Fazerja (oz. konkurenčnega FZ1) si že probal in ga postavil ob bok svojemu Brutaletu? Vidiš, to bi bla zanimiva primerjava za slišat od nekoga, ki je sprobal oba. Čisto resno, ker me je vedno mikal Brutale, a nikol nisem mel šans narediti turice z njim, testi pa me tudi niso prepričali. Hvala ajd
thumper Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Jest sm tut mnenja, da bi mogu zrisat motor italijan, komponente evropa, agregat pa sestavt pa japončki. ste imeli v mislih to : http://www.motosvet.com/vpoklic-multistrad.html ali to : http://www.motosvet.com/honda-vpoklicuje-vfr.html nejcgs 1
Fazer03 Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 ampak da praviš: nikol italijana ker se kvari ali ker je sranje pa ga itak nikol nisi videl več kot od metra daleč je pa malo mimo.. Tega nisem rekel; to je zraslo na tvojem zelniku. Je pa res, da se jim ne upam pristopiti bližje od 1 m, da ne bom potem kriv za kakšno neljubo okvaro. Se vozimo skupaj in sem že doživel: multistrada: odpovedela ben.črpalka, 748: počil hladilnik, 996: razletena sklopka ... za mene dovolj, da jim res ne hodim bližje od enega metra. LP Tiger, roko, DESIM in 1 other 2 2
MihaJ Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Torej ti potrebuješ trd sedež, stopalke čist previsoko, potrebuješ visoko porabo in krepko pretrdo vzmetenje za ceste, potrebuješ neidealno držo...za to da se potem 3x na let poklopi in uživaš? (mal pretiravam, a nisi daleč od tega napisal) Jz jih namreč ne, ker je vse brez naštetega kr precej bolj všečno in se prav tako na eni Jadranki super vse poklopi in takrat veš zakaj "so take stvari in pozabiš na pomanjkljivosti". Jz sicer pod besedo "take" jemljem vse kaj drugega kot ti, jz vidim npr. odlično delujoče vzmetenje, ki deluje kolko tolko na SLO cesti in odlično na Jadranki, spodoben a niti ne nujno spet preveč udoben sedež, geometrijo, kakršno ma moj moped, dokaj normalno porabo, normalno vzdrževanje, normalne stopalke... Fazerja (oz. konkurenčnega FZ1) si že probal in ga postavil ob bok svojemu Brutaletu? Vidiš, to bi bla zanimiva primerjava za slišat od nekoga, ki je sprobal oba. Čisto resno, ker me je vedno mikal Brutale, a nikol nisem mel šans narediti turice z njim, testi pa me tudi niso prepričali. Hvala ajd Hja to sem tako napisal, da se vidi v čem je point, stvari niso nevzdržne. Sedež sem dal preobleči za 30 €, in kupil drug čip, ki je znižal porabo za 1.5-2l/100km za 100€. Ni, drago, po moje. Vzmetenje je npr. neudobno na planinskem polju ali na Napoleonovem drevoredu v Logatcu, če je cesta normalna, je OK. Ko ravno praviš Jadranka, letos sem tam v enemu dnevu prevozil 600 km in tam je bilo vzmetenje povsem OK. In tam res ne bi trpel slabih zavor ali pa vzmetenja, ki me ne bi dohajal, ker je cesta da jo z lupo svetu iščeš. Drža je neidealna, če nekdo pričakuje da bo vozil športno kot na R1 in udobno kot na Goldwing. Če se kompromisa zavedaš, ni težav. Sej vidm da ti je to jasno, sam mal si me moral podražit Fazerja pa nisem probal. Ne ker ne bi hotel, ampak nisem imel priložnosti. Sem precej dovzeten in bi sprobal vsakega, ki bi ga lahko, tudi cruiserja/chopperja/... za katerega sicer ne bi nikoli dal svojega denarja. Vidiš če bi probal, bi ti bil zagotovo všeč. ''HUuu, kako to zavija, pa kako mirno pelje v nagibu...'' Besede dostih ljudi, ko razjahajo Brutale.
nejcgs Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 (popravljeno) ste imeli v mislih to : http://www.motosvet....multistrad.html ali to : http://www.motosvet....licuje-vfr.html še dobro da nisi tegale http://www.motosvet....00gs-v-zda.html našel :evilgrin: zdaj pa res ne vem kaj nabaviti ---> ideja: TOMOS Popravljeno December 5, 2010. Popravil nejcgs thumper 1
thumper Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 (popravljeno) še dobro da nisi tegale http://www.motosvet....00gs-v-zda.html našel :evilgrin: zdaj pa res ne vem kaj nabaviti ---> ideja: TOMOS saj sploh ne vem za kaj se gre ... men se gre da se peljem in da pride tja in nazaj ... razen gumi defekta na tomosu - čisto po moji krivdi - letos nisem imel na poti dosti okvar omembe vrednih ( zadnja žarnica tik pred gumo) ... mi je pa na suzukiju crknil regler ... pa še čakam da bom na loto zadel ... saj peljem se lahko samo mi luči pregorevajo ... res mi ni jasno kaj se nekateri tako dajejo okoli tega kateri motor je boljši .. me pa resno zanima , kateri motor v teh časih kupiti , da bi ga imel do smrti ??? pa da bi se z njim tudi vozil do takrat Popravljeno December 5, 2010. Popravil thumper nejcgs 1
MihaJ Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 saj sploh ne vem za kaj se gre ... men se gre da se peljem in da pride tja in nazaj ... razen gumi defekta na tomosu - čisto po moji krivdi - letos nisem imel na poti dosti okvar omembe vrednih ( zadnja žarnica tik pred gumo) ... mi je pa na suzukiju crknil regler ... pa še čakam da bom na loto zadel ... saj peljem se lahko samo mi luči pregorevajo ... res mi ni jasno kaj se nekateri tako dajejo okoli tega kateri motor je boljši .. me pa resno zanima , kateri motor v teh časih kupiti , da bi ga imel do smrti ??? pa da bi se z njim tudi vozil do takrat Že v podnaslovu teme piše ''kateri za koga in zakaj'' in ne ''kateri je boljši''. Sicer pa jaz ne vidim, da bi se kdo kaj dajal. Samo vsi smo že malo tečni ker je zunaj pol metra snega in -5 in se ne mormo vozit. suzuki in She 2
nejcgs Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 ......me pa resno zanima , kateri motor v teh časih kupiti , da bi ga imel do smrti ??? ...... saj sem ti napisal ---> TOMOS-a (tega že dolgo niso vpoklicali na servis) - pa z njim lahko brez problema obkrožiš SLO (vem iz zanesljivih virov) thumper 1
thumper Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Že v podnaslovu teme piše ''kateri za koga in zakaj'' in ne ''kateri je boljši''. Sicer pa jaz ne vidim, da bi se kdo kaj dajal. Samo vsi smo že malo tečni ker je zunaj pol metra snega in -5 in se ne mormo vozit. saj sem jaz tudi tečen...samo jaz se ne smem vozit pa bi se - ... če ne zaradi drugega pa zato , da bi reševal čas japoncev ... origato malakai in nejcgs 2
svobodnaptica01 Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Huh kr bogato dogajanje z inštrumentom, ampak to je najbrž en motor izmed tisočih da je imel tok težav. Tile "ištrumenti" ga precej svirajo tud pri mlajši sestrici (starejši letnik) mašine kar pogosto crkujejo. ... odlično delujoče vzmetenje... Mogoče res nimam nekih blaznih izkušenj na različnih mopedih, ampak FZ1 in dobro vzmetenje sta pa dva pojma ki v istem stavku nimata kaj iskat. Sem imela letos poleti možnost mal bolj oštro odpeljat Kočevje-Planina-Stara pošta na njem in kar lahko povem je, da razjahan zadnji feder od R6, ki ima zasabo 100.000 km dela dost dosti boljše kot je ta. Ker če česa ne maram je to da povoziš luknjo v ovinku in še naslednjih 5 sec motor kar plava gor dol. (overall mi je bil motor drugače všeč, sam pri (ne)okretnosti v kratkih ovinkih npr. na Staro pošto se precej pozna kilaža napram 600, s tačkam pa ni blo nekega hudega iskrenja, sem jih že dobila popiljene za primeren nagib :naughty: ) Drugač pa ni važn kaj voziš, kje ta moped delajo, kaj drugi pravjo. Mamo v garaži neki SS japončkov s kar zavidljivimi kilometri, pa tak isto utečen italjan tud kdaj na obisk pride, po vseh "pravilih" bi mogl pa že zdavnej ribnt, superduper BMW GS je pa (ob velikem razočaranju) že počakal. Če teb paše sam vozi pa uživej, za vsako rit se primeren zic najde. Meni osebno še ni ratalo vozit motorja, ki bi mi bil tolko lev, da ga ne bi hotla nikoli več vozit. So sam taki, s katerimi bi se vozila raje kot z drugimi. Če lahko izbiram, najrajši nekaj lahkega, okretnega, z dobrim vzmetenjem, bremzami. Ko je kriza, je tud zadnji sedež ok. :lol: Dadi, jvalant, suzuki in 1 other 4
MihaJ Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 saj sem jaz tudi tečen...samo jaz se ne smem vozit pa bi se - ... če ne zaradi drugega pa zato , da bi reševal čas japoncev ... origato Vsakemu svoje, ampak da mi kdo reče da je tole užitek, hja, takemu pa kar vidim, da se mu nos daljša... Užitek je mogoče svoje slike nalimati na FB in na motosvetu se pohvaliti, da si se peljal v takih razmerah. malakai 1
nejcgs Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 ......ampak da mi kdo reče da je tole užitek, ...... enkrat probaj, pa boš pol povedal. Se je dalo kar hitro peljati s tem da je adrenalin na malce višjem nivoju kot poleti :xx:
NejcN Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Prebral komentarje in seveda logično nekateri za ene ter nekateri za druge. Hvala bogu da imamo različne okuse, ker če ne bi bila na svetu 1 avto, 1 motor, vse ženske blondinke etc etc .... :naughty: Eno dejstvo,ki ga noben ni napisal je, da je velika večina lastnikov avtomobilov ter motorjev raje tiho o svojih težavah. Povejo šele ko motor/avto zamenjajo. Na samo vzdržljivost vpliva toliko stvari, da je težko dobiti pravo sliko. Včasih je kriva malomarnost mehanikov, včasih je kriv šofer,ki vozi kot debil in bi zjebal vsak motor 10 krat prej kot normalen voznik, včasih je murphy etc etc.. Dandanašji motorji so vsi po vrsti hudi. V kolikor nebi bile finance ovira bi imel takoj 20 motorjev različnih proizvajalcev v garaži. V današnjih cajtih se mi zdi, da je tisti ki ima enega konjiča v garaži že zelo srečen, pa naj bo đapanezar al pa evropejc.... LP halls, Stevie, DAMI34 in 5 others 8
ferek Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Sam menim, da se dejstva v prid Italianom počasi spreminjajo na bolje, a pokazal bo čas. Sploh če se spomnim Alfe 156 izpred enh 10 let in kaj vse je v parih letih kljub pooblaščenemu servisiranju šlo narobe, v primerjavi z istočasnim posedovanjem Civica, ki je seveda vozil b.p. Mislim, da bo pravi napredek sicer pokazal čas, ko bodo današnji "Bravoti in Alfe" stari 5, 10 let. Enako se mi zdi pri motorjih, sploh ko gledam Mano, Multistrado, Diavela, Norgea, Stelvia, v SS motorje se ne bom spuščal... se mi res zdi, da je stvar dodelana... "starejšim Italijanom" raznim Monsterjem itd. pa tudi sam "ne grem" blizu... že ko ga poslušaš, kako laufa, imaš občutek, da se bo sam od sebe "razletel" (seveda zaradi sklopke - narobe ni s tem nič) In še zanimiva ugotovitev. Italijanski stroji, naj bi bili dodelani in oh in sploh..., a potem na skupni touring vožnji ena takšna "mrcina" porabi liter več bencina kot skoraj dvakrat večji XJR 1300 z mašino iz prejšnjega stoletja...:blink: ...ZAKAJ? Edini Italijan, ki pri meni uživa ugled in veliko simpatij tako zaenkrat ostaja samo GUZZI.:notworthy: Tiger in halls 2
Dr_Jakob Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Kakšne buče... Še dobro, da nihče ne prodaja rabljenega italijana... Zanesljivost pa je po moje v največji meri odvisna od obremenitev, ki jih mora pretrpeti motor ter od skrbi za motor. No, verjetno je tudi nekaj Murphy-ja vmes. Moj sivi japonec je tudi prevozil 40k km brez kakšnih težav, pa ga prodajam. Mogoče pa kupim italijana? Moja Futka jih ima za sabo cca 74000, od tega jih je recimo 20.000 v razmerah, kakrsne so bile vceraj al pa za kancek boljse, torej sol, led, sneg, mokrota, vse najhujse, kar naj bi ubilo se tako dobro sestavljenega japonca. Pa kaj ji manjka? Dela ko urca, ker lepo skrbim zanjo. Vsakemu svoje, ampak da mi kdo reče da je tole užitek, hja, takemu pa kar vidim, da se mu nos daljša... Užitek je mogoče svoje slike nalimati na FB in na motosvetu se pohvaliti, da si se peljal v takih razmerah. Da bi se nos podaljsal? Ja, moji VD Ženi se je res, ja. K je vidla kak nasmeh sem mel na faci po tej furci. Je bla kr enmal ljubosumna na Futko. yan, kuntakinte, dotem in 2 others 4 1
dive Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Moja Futka jih ima za sabo cca 74000, od tega jih je recimo 20.000 v razmerah, kakrsne so bile vceraj al pa za kancek boljse, torej sol, led, sneg, mokrota, vse najhujse, kar naj bi ubilo se tako dobro sestavljenega japonca. Pa kaj ji manjka? Dela ko urca, ker lepo skrbim zanjo. Lepo da si zadovoljen z motorjem, ki ga poseduješ, lepo tudi da skrbiš za motor, saj, kot si napisal, motor laufa brez problemov, kar je po moje posledica rednega vzdrževanja. Verjetno pa ga boš nekoč tudi menjal, kajne? .) Ampak si kdaj pomislil, da obstajamo tudi ljudje, ki smo zadovoljni z Japonci? Dr_Jakob in BIZIXXX 1 1
Dolenc™ Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Sej so tud ljudje, ki so zadovolni z mejhnim penisom halls, NoGe, malakai in 4 others 5 2
Dr_Jakob Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Lepo da si zadovoljen z motorjem, ki ga poseduješ, lepo tudi da skrbiš za motor, saj, kot si napisal, motor laufa brez problemov, kar je po moje posledica rednega vzdrževanja. Verjetno pa ga boš nekoč tudi menjal, kajne? .) Ampak si kdaj pomislil, da obstajamo tudi ljudje, ki smo zadovoljni z Japonci? Ko bo mojo Futko po dolocenem casu pobralo, bom kupil... SE ENO. Pac izpolnjuje cisto vse moje zelje kar se tice motorja kot osnovnega nacina prevoza in se vec. Seveda da obstajate, ampak moras pa priznat, da je to vecinoma zarad tega, ker si zaradi "pregovorno obveznega razpadanja" ne upa-te/-jo imet v splosnem boljsih evropskih motorjev. Okej, tu doloceno vlogo igra tudi denar, priznam.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se