Skoči na vsebino

Japonci VS Italijani


moto rider

Priporočene objave

Zakaj ne bi bila tema Evropejci proti poševnookim? Zakaj samo Italijani? Mislim, da so Nemci in Avstrijci tudi zraven.

Pa mogoče še angleži...čisto tako za intermeco, da bo debata še bolj plodna :evilgrin: :D

Če se navežem še na izjavo, ki jo je napisal biker77: "par ljudi mi je že rekl..jest bi tut mel morinija..k je res hud..pa ga ne upam..WTF???? ", potem lahko tudi sam napišem, da so in me še kar sprašujejo kako sem se sam odločil za Triumpha. Predvidevam, da z istim namenom, kot ga ugotavlja zgoraj zapisani avtor izjave...

Zanimivo, da običajno takšna vprašanja zastavljajo vozniki, ki niti ne spremljajo moto dogajanja, predstavitev novih modelov in recimo, v mojem primeru, Triumpha niti ne poznajo ali pa ga povezujejo z motoristično zgodovino in oldtimerji. Mogoče takšni motoristi kupujejo nekaj iz navade, kar jim je blizu, pač nekaj v smislu Yamaha-Honda-Kawasaki-Suzuki. No, s tem ni nič narobe... ampak motocikle kupujemo zaradi hobija in užitka povezanega s tem. In zgolj neutemljen strah ali pa občutek, da nekaj mogoče ne deluje dovolj dobro, bi moral biti drugotnega pomena pri izbiri. In zakaj sem sam vzel Triumpha? Ker konstrukcijsko ustreza mojim potrebam, ker se lastnik z njim ne izgubi v množici XX in VFR-k, ker sem dobil same odlične povrtane informacije lastnikov, ker Sprinta ST poganja (po ocenah vidnejših revij) eden najboljših agregatov in tudi in ne predvsem, ker je po oceni nemške revije Motorrad to eden najzanejslivejših motociklov nasploh (test na 50.000 km). Predvsem pa zato, ker mi je bil všeč in sem si ga želel!

Ja, zanesljivost, v tem primetu italijanskih motorjev, je pomembna pri izbiri motocikla, posledično pa je lepo, da o možni (ne)zanesljivosti spregovorijo lastniki. Posploševanje je malce odveč. Mogoče je v takšnih primerih najbolje, da se vsak vpraša, katerega bi kupil, če denar ne bi bil ovira .)

Popravljeno . Popravil jupiter
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, je že kdo omenil kaj vozi Labašev Darko...?

Jaz rečem takole: ni važno od kod je motor -japonski, italijanski,... magari korejski. Važno je, da lastniku dobro služi in da mu je všeč. Amen.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem imel 5 italijanov in 7 japoncev, enga avstrijca pa 1,5 švaba pa še nekaj druge krame :D vseh starosti in ohranjenosti. Pa ne morem japoncev kovati v zvezde in pljuvat po italijanih.

Je preveč odvisno od primera do primera in ne gre kar tako posploševati

Mi pa srce bolj bije za italijanske mopede :wub:

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa vprašite se zakaj najboljši serviser za Kawasaki v Sloveniji vozi Desmosedicija :grim

Zato ker sem ga JEST prepričal, ker je že tok star in se tok malkrat zapele, da nej si kup neki k je res eksotika. :yes:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spraševati se, kateri je za koga (japonski ali italijanski)je nesmiselno. V večini primerov se zgodi, da vsak posameznik svoj motor sveto zagovarja, kar je samo odraz tega, da se je zase pravilno odločil in mu motor izpolnjuje vsa njegova pričakovanja. Se pa kot pri vsaki zadevi najdejo tudi tu pacienti, ki po mojem prepričanju, brez razloga kujejo svoj motor v zvezde. Pač, so zapriseženi neki blagovni znamki iz neznanega razloga :wallbash:.

Mislim, da je najpomembneje to, da kupiš tisto, kar si res želiš. Konec koncev, motociklizem je hobi, zato tu na široko razpravljati o uporabnosti motorja teh ali onih proizvajalcev, nima smisla.

No, kar se pa okvar tiče, so pa zaenkrat japončki na safe side ( tako se je izkazalo v mojem stažu ).

Popravljeno . Popravil rot
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izberi Iveco, de te slučajno ne odnese predlč od aprilije. in glej de bo mel velko prikolco, da boš lahk kam odpelal use to tvoje nakladanje, in izbran okus.

Lej, ce se ne strinjas z mojim izborom, tvoj problem.

O okusih se naj ne bi debatiralo, ampak tvoj je definitivno 'malce poseben'. :P Če je dober ali ne, pa nima smisla razpravljat - razen RSV4 in SVX550 si naštel sama obupna jajca, pa še ruska ali italjanska povrhu. :slap:

D.

Jajca za enega, super motor za drugega. Urala sem v ta nabor dal, ker bi z njim popolnoma zamenjal avto, tudi ko je sneg. Poleg tega pa sem organizator Slončkove ringaraje, pa tudi na Elefanten treffen bi mi bilo lazje it z Uralom kot s katerimkoli drugim motorjem. Pomemben je namen.

Jakob, sej maš prav, italijani so OK. Ti bi imel samo italijane, kar je tudi OK. Jaz bi imel tako italijana kot japonca oz. nimam nič proti nobenemu, za razliko od tebe, ki pljuvaš po japoncih. Pač ti japonci ne sedejo. Zato se voziš s Futuro. Nekdo pa se bo zadovoljen vozil naprimer z VFR. Ampak ti je kljub temu ne boš kupil, vem...

Ali ni nekdo govoril, da je BMW zakon? :krneki:

Nimam cisto nic proti japoncem (razen par izjem k so res jajca, take imajo tudi italjani med vrstami), samo imel ga pa nebi, pa ne zato, ker bi bil japonc, ampak ker ni v trenutni japonski ponudbi enega samega motorja, ki bi me preprical v nakup, pa cetudi bi imel neskoncno veliko denarja.

ko berem tvoje poste me spominjaš na stare fotre za katerega je edini avto, ki obstaja folkswagen

glede na 2. odstavek bi rekel, da si malo čuden ne pa da imaš dober okus...

se mi zdi pa totalno bolano zagovarjat določene znamke in pljuvat po drugih, glede na državo iz katere izhajajo

jajca prihajajo iz japonske in italije, kot prihajajo odlični motorji iz obeh držav

pač kupiš kar ti je všeč ne glede iz kje izhaja

ps: ali imaš tisto v podpisu napisano kar tako, ker se ti zdi kul ali dejansko tako misliš?

pa brez zamere :)

Za razliko od starega ata, ki povelicuje Golfa 2 in noce probat nicesar drugega, sem imel sanso probat kar precej motorjev tako japonske (Suzuki bandit 600, 650 sv1000 gixxer 600 bandit 1200, Yamaha R1 fjr1300 fazer600 fazer 600 fazer 600 fazer 1000, Kawasaki kmx 125 zephyr750 z750 z1000 er6 er5 ninja12 ninja9 zr7s, Honda transalp 700 cbr1100xx cbf600 varadero ) kot italjanske (aprilia rs 250 rst futura rsv mille rsv tuono etv caponord pegaso 650 pegaso 600 ducati monster 900 st4 916, moto guzzi griso 8v griso 850 stelvio 1200) izdelave. Enih par pa se moram probat, nujno!! (xjr1300, bmw f800st, goldwing) Ampak moram rect, da me vecina japoncev ni fascinirala (mogoce edino Suzuki SV 1000, k je zloben dvovaljnik, totalna cestna baraba :D ), ker so 4 valjniki prevec podobni elektromotorjem, 2 valjnike pa vedno bolj izrinjajo iz prodaje.

Je preveč odvisno od primera do primera in ne gre kar tako posploševati

Mi pa srce bolj bije za italijanske mopede :wub:

Je res odvisno od primera do primera. Veliko primerov, ki kazejo v eno smer, pa tvori vzorec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za razliko od starega ata, ki povelicuje Golfa 2 in noce probat nicesar drugega, sem imel sanso probat kar precej motorjev tako japonske (Suzuki bandit 600, 650 sv1000 gixxer 600 bandit 1200, Yamaha R1 fjr1300 fazer600 fazer 600 fazer 600 fazer 1000, Kawasaki kmx 125 zephyr750 z750 z1000 er6 er5 ninja12 ninja9 zr7s, Honda transalp 700 cbr1100xx cbf600 varadero ) kot italjanske (aprilia rs 250 rst futura rsv mille rsv tuono etv caponord pegaso 650 pegaso 600 ducati monster 900 st4 916, moto guzzi griso 8v griso 850 stelvio 1200) izdelave. Enih par pa se moram probat, nujno!! (xjr1300, bmw f800st, goldwing) Ampak moram rect, da me vecina japoncev ni fascinirala (mogoce edino Suzuki SV 1000, k je zloben dvovaljnik, totalna cestna baraba :D ), ker so 4 valjniki prevec podobni elektromotorjem, 2 valjnike pa vedno bolj izrinjajo iz prodaje.

Še je nekaj upanja zate... :beer2:

To, kar je tebi Futura, je meni SV1000S (s poloklepom) - preprosto celotna svetovna moto industrija od leta 2003 še ni uspela naredit boljšega IN lepšega mopeda. Šalabajzeri jedni... :slap:

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za razliko od starega ata, ki povelicuje Golfa 2 in noce probat nicesar drugega, sem imel sanso probat kar precej motorjev tako japonske (Suzuki bandit 600, 650 sv1000 gixxer 600 bandit 1200, Yamaha R1 fjr1300 fazer600 fazer 600 fazer 600 fazer 1000, Kawasaki kmx 125 zephyr750 z750 z1000 er6 er5 ninja12 ninja9 zr7s, Honda transalp 700 cbr1100xx cbf600 varadero ) kot italjanske (aprilia rs 250 rst futura rsv mille rsv tuono etv caponord pegaso 650 pegaso 600 ducati monster 900 st4 916, moto guzzi griso 8v griso 850 stelvio 1200) izdelave.

Pozabo si Yamaha YZF 600R Thundercat dodat ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa da nebom šel mimo teme....Vozil Thundercatko in Futuro in sta mi glede same vožnje oba motorja zelo všeč. Načeloma pa mi je čisto vseeno katero znamko bi vozil, samo da nimam težav z motorjem. Jaz bi rad motor vozil in ne popravljal/gledal in to ne glede na znamko.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če lahko izbiram, najrajši nekaj lahkega, okretnega, z dobrim vzmetenjem, bremzami.

Skratka, Duka! Jodlarja, ni ne Italijan ali Japonec... :P Pa se izognes se teli BREZVEZNI debati!

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato ker sem ga JEST prepričal, ker je že tok star in se tok malkrat zapele, da nej si kup neki k je res eksotika. :yes:

eeehehe teško patko u vodu naterat :) sicr pa, a ga mata sploh registriranga?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rečmo, da tudi statistika spada nekako v to temo: letošnja prodaja po modelih v Italiji: januar-november

Rank Marca Modello Segmento Totale Gen-Nov 2010

1 BMW R 1200 GS Enduro 3.925

2 KAWASAKI Z 750 Naked 2.930

3 HONDA ITALIA CB 600 F HORNET Naked 2.408

4 BMW R 1200 GS ADVENTURE Enduro 2.159

5 DUCATI HYPERMOTARD 796 Supermotard 1.816

6 HONDA XL 700 V TRANSALP Enduro 1.780

7 BMW F 800 R Naked 1.762

8 YAMAHA XJ6-N Naked 1.642

9 BMW F 800 GS Enduro 1.587

10 KAWASAKI ER-6N Naked 1.424

11 KAWASAKI Z1000 Naked 1.407

12 DUCATI MONSTER 696 Naked 1.336

13 SUZUKI DL 650 V-STROM Enduro 1.315

14 KAWASAKI VERSYS Enduro 1.314

15 HONDA ITALIA CB 1000 R Naked 1.295

16 HARLEY-DAVIDSON XL883N IRON 883 Custom 1.288

17 TRIUMPH BONNEVILLE Naked 1.264

18 BMW R 1200 R Naked 1.150

19 BMW R 1200 RT Turismo 1.110

20 YAMAHA FZ8-N Naked 1.030

21 SUZUKI GLADIUS 650 Naked 957

22 YAMAHA YZF-R125 Sportive 947

Prvo mi pade v oči dejstvo, da tudi sami Italijani niso tako "nori" na svoje firme in kot drugo - pri njih očitno skoraj nihče več ne kupuje SS motorjev.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni tolk brezvezna debata..

Čist enostavno

Ko sem izbiral še 125 ccm so mi bli všeč samo italjani (starejši mito, aprilia rs), nazadnje je motor zahteval veliko vzdrževanja ampak

raje to, kot mogoče manj navite in športne nsr, tzr, itd...

Potem japonec, kawl, ker sem želel samo to, italjan bi bil 2X dražji za iste ali slabše zmogljivosti, pa še to 2V, česar pa ne preferiram.

In naslednji so tud japonci.

Edino kar mi je bilo všeč iz Italije so vsi tisti 2t motorji in 4t z 4 cilindri- sploh mv agusta F4 750 in pa nova aprilia rsv4!

Če pa je splošna značilnost italjanov 2 cilindra je ravno to tisto poleg cene, kar pri njih ne maram.

Ker so vsi 'tahudi' italjani iber predragi, redki in se jih pač ne da imeti sem pristaš japoncev, od novejšega obdobja recimo Suzuki.

Da pa dokončam še z drugimi nacijami - Triumph raje kot ITA, BMW in KTM pa nikoli.

Nekako tak okus za motorje tudi v resnici imam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale tema je pa meni pisana na kožo, tok hudo.. kot tattoo haha. Japonci seveda. Obrazložitev sledi, po "heavy metalsko". Imam japonski motor in japonski avto. Pa še marsikaj japonskega, oz made in Japan. Zakaj... , Prvo kot prvo, sem fan japonske kulture. Italija me ne privlači, najgloblje v Italiji sem bil v gardalandu, pa še to sem kozlal večino časa, ker sem se napil italjanskega pira, predno sem sedel na Blue Tornado in ostale obračajoče se pizdarije. Ampak ok, to nima veze z motorji in avti. Jeklo in kovine: Če ima tukaj še kdo podoben hobi kot jaz, zanimanje za jekla, odpornost na temperaturo, efekt fleksibilnosti na povratno, trdota, in ohranjanje ostrine jekla, potem verjetno ve o čem govorim. Japonska jekla in kovine. Po 10 letih zbiranja in testiranja rezil, lahko zatrdim, da so Japonska jekla in kovine še vedno najboljša na svetu. Od vas pa je odvisno koliko ste pripravljeni plačat za jekla in kovine, nekako osnovnega kvalitetnega kova, do kova superjekel, ki dejansko niso več kovani, ampak stisnjeni iz prahu neverjetnih, logičnih sestavin, pod extremnimi pritiski. Tukaj Japonska tradicija kovanja odpade, ker jo prevlada Japonska tehnologija in znanost, kar pa je v tem času nova Japonska tradicija. Sej se še najde japonska katana za 20.000 E, ki reže (in prereže oz preseka marsikaj, vključno z Italjanskim jeklom) ko prasica, tko da tisti k imate dost denarja, nč bat. Recepti jekel so ukoreninjeni na japonskem. Kaj hočem s tem zdej povedat... Tole: Mašine in klasični ,nekarbonski okvirji in školjke, so iz jekel in kovin:

a38-imprez.jpg

To je moj avto, letnik 94, skoraj 17 let star. Slika je bila posneta pred 5 leti. Subaru Impreza. Navadna, GL.

Prvi lastnik je bil moj foter, tko da poznam avto. Pred 5 leti sva naredila menjavo: Jest sem mu dal svojo Opel Astro, 94, 1.4, + malo doplačila, on pa meni tole Imprezo. Ta avto ni bil nikol redno vzdrževan, razen menjave olja, normalno pa vožen. V skoraj 17 letih je ta avto šel čez vse tehnične preglede brez problema, brez servisa, vključno z letošnjim tehničnim. Pred 3 leti sem opazil da mi je crknila žarnica v eni od sprednjih luči. Ne spomnim se več, ali je bila v levi ,ali desni lampi. V glavnem, nabavil sem žarnico pri serviserju in zamenjal: ŠOK! Žarnica ki je crknila, je bila Original Japonska! Noro. Kmalu potem mi je crknila še žarnica v drugi lampi. Enako originalna. Tako potem so crknile vse originalne žarnice, in vse sem zamenjal z modernimi, made in EU žarnicami. Te pa sedaj menjam vsako leto, ker crknejo po letu delovanja. Res pa je, da pred leti nismo imeli zakona o obvezni uporabi luči na avtomobilih. Ampak vseeno, veste kak je občutek, ko po 14 letih potegnete žarnico iz lampe, pa ima še vse japonske pismenke gor..., hehe, noro. Pa niso samo lampe tiste ki so delale, cel avto je delal, in še dela. Edina komponenta ki sem jo moral zamenjat, je bila Avspuh, ki je že dobesedno trohnel od rje. Pa še to sem takrat skoparil, sem hotel nabavit neko kopijo, kopija ni obstajala, in sem butnil 80.000 sit za nek avspuh...

V glavnem, kaj hočem povedat, Japonska jeklena, kovinska stvar dela.

Zadnje 2 leti sem delal na oddelku za sestavo ročno zgrajenih svetil za športne avtomobile. Gre za Italjanske znamke vozil, Lamborgini in Maserati. In v senci teh dveh se je še sestavljal Mercedes G Puch. Se pravi gre za dve Italjanski prestižni znamki, made in Italy, čeprav ni čisto res, ker se vsaj lampe sestavljajo v sloveniji, verjetno še kje drugje. Čist tko , za info, Maserati lampa je delno zgrajena robotsko (robot prilima lečo "šajbo" na ohišje), Lamborgini pa je 100% ročno sestavljena. Od začetka do konca, s tem da je treba v začetni fazi ohišje še dodobra ročno prebrusit, da je vse v nulo gladko in ravno. Zdej, ok: Kupec zahteva ročno izdelavo, hand made kvaliteto, ročno poliranje z diamantnimi polir pastami, Xenon only itd. Kul, bo narejeno. Čist po pravici, ena strojno štancana lampa, npr za Twingo, se mi ne zdi nič manj kvalitetno zgrajena, s tem da morda najdete v twingotovi lampi za kak mikron več "nebodigatreba" pod šajbo, pa še to če gledate z lupo. Isto velja za moje, strojno štancane, 17 let stare lampe v Imprezi. Kaj hočem s tem povedat: Italjanska šminkerija. Bodoči lastniki teh znamk, bodo dejansko po cele dneve hodili okrog avta, in samo gledali blešč. Vse se bo svetilo, vse bo popolno, vse bo na koncu ročno - z joški kake Italjanske rjavolaske, joškato polirano z diamantno pasto..., Ampak to je samo kič, dragi bralci (tisti k še berete to :D). Sej, materiali so, to ni dvoma. Lampe Ferrarija so iz karbona. Držal sem jih v roki. No, tukaj pa se dvigne tisti, zasenčeni Mercedes G Puch, pa ni Japonc, se povzpne na visoko goro, kjer ostala 2 prestižna Italjana ne moreta slediti, prižge svoje lampe (50% ročno sestavljene, v halogenski različici) in opazuje kako se ostala dva Italjanska šminkerja utapljata v vesoljnem potopu. In si reče: "ko vaju jebe, šminkerja, z joški polirana".

Italjanske boljše znamke,Lamborgini, Maserati, Dukati, Bimota... so sestavljene v nulo, ročno, z joški polirane, lepe in drage, hitre in svetleče...

Po 17 letih moja Impreza kaže prve znake rjavenja na plehu, in še to na enem, zelo majhnem mestu. Impresivno, ni kaj. Po 17 letih. S tem, da je cel avto štancan, in kakor jest vem, še ni videl gole joške. Sedaj pa naj mi stopi pred obličje lastnik 17 let starega italjana, neservisiranega, neredno vzdrževanega, pa da vidimo primerjavo.

Enako mislim za motorje. haha, no ja ej.

V glavnem, Japonci so mi boljši. :kva2: Na dolgo napisano, na hiter končano, pa pol litra Whiskyja vmes!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker so vsi 'tahudi' italjani iber predragi, redki in se jih pač ne da imeti sem pristaš japoncev, od novejšega obdobja recimo Suzuki.

Mislem, da tale stavek zaključi temo.

Pa ne da bi trdil da so italjani superiorni, so pa motorji na nivoju, vsaj rang katerega izbiram.

Jaz sem kupoval japanezerja, pa sem šel tole aprilijo za hec pogledat/sprobat, mi je bla vseen mal predraga takrat. No naprej ne rabem komentirat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...in kdo si "upa" na tole še kaj v prid "Lahom" napisat?...

Jaz si še upam!

Painkiller je samo še pozabil napisat koliko km im prevoženih z Imprezo. :naughty:

Popravljeno . Popravil kasti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz si še upam!

Painkiller je samo še pozabil napisat koliko km im prevoženih z Imprezo. :naughty:

EH QURC. Subaru je posebn avto, tud med japonci velja za boljšega od ostalih. Kdo ve, če so še taki kot so bli v devetdesetih? moj legacy 1992 al 91 nevem točno, je maširal od 200 000 proti 300 000 samo z menjavo olja. stran sem ga vrgel ker je bil pred mano upoorabljan kot heavy duty terenc, in je mel zelo potolčeno dno ki je začelo gnit. mehanika pa brez enega samega problema. kako lepo je brbotal bokser mi še zdej negre iz glave. a. pa sm mel mali poseg. včasih je štendgas ostal mal visok. na subaru forumu sm najdu Danci1973, in mi je povedal kako to rešim v 12ih minutah z brusnim papirjem in wd40.

ampak to nima nobene veze z debilno debato. predvsem ko pogledamo proizvodne cifre so evropski/taljanski proizvajalci relativno nepomemben igralec. pavšalna trditev japonci so zaneslivejši najbrž velja ko primerjamo probleme na 1000 enot, medtem ko se taljane kar vse poprek označuje za čistokrvne lepe dizajnerske kreature. ma lepo prosim. ducati 999 in prva multistrada sta fantastičen dokaz kako lako vsak zgreši, in da je estetika je izredno velik motiv pri nakupu ducatija. 999 ni bil slab stroj, pa je 1098 v angliji v treh dneh pobral več prednaročil kot se je prodalo 999 v vseh letih izdelovanja! Honda, stvarnik vsega krasnega na dveh kolesih, je med 2004 in 2008 zgubila kompas pri paradnem konju, cbr 1000, in prodajala konkurenci nedorasel motor, celo korak nazaj predhodnika! R1 s križno vezjo je skor nesposobna odpelat vztrajnostno dirko. kar za 2007 model ni blo nobena težava. stvari se spreminjajo, osebne preference in zmožnosti pa nam u garažo zapelejo kar je tisti trenutek najbolše za nas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda, stvarnik vsega krasnega na dveh kolesih, je med 2004 in 2008 zgubila kompas pri paradnem konju, cbr 1000, in prodajala konkurenci nedorasel motor, celo korak nazaj predhodnika!

no saj pretiravat pa ni treba -_-

ne rečem da ni imela 04-05 par pomankljivosti, ampak konkurenci nedrasel? ne seri..

06-07 pa je bil odličen motor

ampak to je že tema za drugo debato

Popravljeno . Popravil P182
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne rečem da ni imela 04-05 par pomankljivosti, ampak konkurenci nedrasel? ne seri..

06-07 pa je bil odličen motor

Generacija o4-o5 in z manjšimi popravki 06-07 še zdaleč ni biu slab in počasen motocikel in kar se glede uporabnosti tiče odličen, z vidika dirkača ali pa rednega amaterskega obiskovalca dirkališč pa ji je pa falila tista "pika na I", da bi bila res z istim trudom sposobna konkurirat konkurenci kot je sedaj ta zadnja generacija. Govora je o popolnoma serijskih motociklih.

Sorry za :topic:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Generacija o4-o5 in z manjšimi popravki 06-07 še zdaleč ni biu slab in počasen motocikel in kar se glede uporabnosti tiče odličen, z vidika dirkača ali pa rednega amaterskega obiskovalca dirkališč pa ji je pa falila tista "pika na I", da bi bila res z istim trudom sposobna konkurirat konkurenci kot je sedaj ta zadnja generacija. Govora je o popolnoma serijskih motociklih.

Sorry za :topic:

še en :topic:

ja točno to

zato pravim, da je totalni bullšit govorit o zgubljenem kompasu, nedoraslosti konkurenci, itd

@cartman pa brez zamere, mam softspot za cbr-e, ampak to mi še ne zamegli razuma...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no saj pretiravat pa ni treba -_-

ne rečem da ni imela 04-05 par pomankljivosti, ampak konkurenci nedrasel? ne seri..

06-07 pa je bil odličen motor

ampak to je že tema za drugo debato

Generacija o4-o5 in z manjšimi popravki 06-07 še zdaleč ni biu slab in počasen motocikel in kar se glede uporabnosti tiče odličen, z vidika dirkača ali pa rednega amaterskega obiskovalca dirkališč pa ji je pa falila tista "pika na I", da bi bila res z istim trudom sposobna konkurirat konkurenci kot je sedaj ta zadnja generacija. Govora je o popolnoma serijskih motociklih.

Sorry za :topic:

HeHe. ne se razburjat. sm mislu de se bodo med sabo prej skregali taljanofili kot japonoljubci :D CBR 1000 je zelo simpatičen stroj, če ga gledaš samega zase, v konkurenci pa niti ni več tako briljanten, kot so ble cbr 900. v primerjavi z 954 je celo težji. kako radikalno so spremenili motor za 2008 nam pove, da z njo tud v hondi niso bli preveč zadovolni. brezhibna mehanika cbrjk 900 je takrat zginla. zato se mi zdi generacija 04-06-07 rahlo zgubljena. Če gremo na amaterski dirkaški dogodek teh motorjev skor ne bomo vidli. ninja 04 (minus alternator) in predvsem suzuki K5 sta pa še precej zastopana. Zadnja dva ki sta vozila te dotične cbr sta bla Bobs in Čarman. Bobs je kmalu zamenjal za suzuki čarmanova pa, no, ni bla serijska :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!