Skoči na vsebino

Japonci VS Italijani


moto rider

Priporočene objave

problem pr japoncih pa tud še katerih drugih motorjih je to, da so enostavno pusti in dolgočasni...imel sem dve CBR900 Hondi in še danes trdim, da je to eden izmed TOP5 motorjev vseh časov, ki ji italijan po kvaliteti izdelave in preprostostri ne seže do kolen,...ampak! motor je dolgočasen, vse dela, oblikovno ne izstopa, vsak tretji jo je v tistem času vozil in bo zmeraj motor v sivem povprečju in dandanes stara jaja,ki se po netu valjaju za 1500eur, žalostno a resnično.

od nekdaj pa so mi bili všeč motorji s tradicijo, posebneži, redki motorji in tako sem najprej kupil Cagivo Elefant 900 l.94 , ki je že takrat imela USD vilice, 2x brembo diska in suhe teže 185kg o čemer še danes velike endure lahko samo sanjajo, da ne govorim o legi na cesti, vsak ki jo je že vozil bo potrdil to, res pa da so imele težave s štromom in to velike, samo z malo domače predelave se da vse rešit, da dela brezhibno, Ducatijev desmodue agregat itak dela brez težav ob rednem servisu...no in po dobre pol leta sem jo prodal očetu in spet kupil CBR900, no po pol leta je spet šla od hiše, enostavno TO NI TO! in kupil sem Ducatija ST2 prevozil z njim brez težav kar nekaj kilometrov, prodal po treh letih in zdaj zopet vozim Cagivo Elefant 900, ker je TO TO! ne Africa Twin, ne GS,...

no za dušo pa sva z missi kupila še 748, ki je itak božja stvaritev izpod rok Tamburinija :blush:

si pa zelo želim v prihodnosti imeti enga japonskega klasika iz konca 70-ih let, narajš Hondo, ker se mi od japoncev vseen zdi znamka daleč pred ostalimi

tolk o tem

drgač pa itak moj podpis vse pove :P

zdej pa res dost debate o tem kdo ma bolšga in daljšega, pejmo na :beer1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

všeč motorji s tradicijo, posebneži, redki motorji in tako sem najprej kupil Cagivo Elefant 900

Ah ja prvi moj motor je bla njena svoh sestrica Elephant 350 ;)

Redko sem se pripeljal po obeh cilindrih dam, sam je pa pustila neki za sabo...

Japonci z tisto pikico na i (ki ji lahko recemo tud dušča) so redki, za moje pojme mam dva doma. Ampak, da je res to pravi motr z znacajem je treba na Japonca vloziti ogromno € in časa.

Popravljeno . Popravil T
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja... moj prvi resen in pravi motor je bil Laverda 1200. In, če bi se stvari odvijale drugače, kot so se (s tem mislim na situacijo z lastništvom firme, na koncu pa je šlo vse v tri krasne. Žal.), bi verjetno imel -spet Laverdo. Ko je bilo mokro, sta po večini delala samo dva cilindra, v nalivu samo eden, potem je pa ugasnila... Dobro, pač prepereli kabli za svečke, smo potem rešili stvar. Škoda, da je šlo vse skup v maloro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

problem pr japoncih pa tud še katerih drugih motorjih je to, da so enostavno pusti in dolgočasni...imel sem dve CBR900 Hondi in še danes trdim, da je to eden izmed TOP5 motorjev vseh časov, ki ji italijan po kvaliteti izdelave in preprostostri ne seže do kolen,...ampak! motor je dolgočasen, vse dela, oblikovno ne izstopa, vsak tretji jo je v tistem času vozil in bo zmeraj motor v sivem povprečju in dandanes stara jaja,ki se po netu valjaju za 1500eur, žalostno a resnično.

od nekdaj pa so mi bili všeč motorji s tradicijo, posebneži, redki motorji in tako sem najprej kupil Cagivo Elefant 900 l.94 , ki je že takrat imela USD vilice, 2x brembo diska in suhe teže 185kg o čemer še danes velike endure lahko samo sanjajo, da ne govorim o legi na cesti, vsak ki jo je že vozil bo potrdil to, res pa da so imele težave s štromom in to velike, samo z malo domače predelave se da vse rešit, da dela brezhibno, Ducatijev desmodue agregat itak dela brez težav ob rednem servisu...no in po dobre pol leta sem jo prodal očetu in spet kupil CBR900, no po pol leta je spet šla od hiše, enostavno TO NI TO! in kupil sem Ducatija ST2 prevozil z njim brez težav kar nekaj kilometrov, prodal po treh letih in zdaj zopet vozim Cagivo Elefant 900, ker je TO TO! ne Africa Twin, ne GS,...

no za dušo pa sva z missi kupila še 748, ki je itak božja stvaritev izpod rok Tamburinija :blush:

si pa zelo želim v prihodnosti imeti enga japonskega klasika iz konca 70-ih let, narajš Hondo, ker se mi od japoncev vseen zdi znamka daleč pred ostalimi

tolk o tem

drgač pa itak moj podpis vse pove :P

zdej pa res dost debate o tem kdo ma bolšga in daljšega, pejmo na :beer1:

Hja to da so japanci bolj dolgočasni na pogled je nekako res(ne drži za vse, kakšen MT01, vmax, Goldwing in še kakšen). Za ostale ki ne iztopajo pa obstaja ogromno načinov kako personalizirati da iztopa iz množice.... Ko enkat namečeš na motor stvari ki so ti všeč, ga narediš posebnega in veš da takega nima noben. Takrat vsa dolgočasnost in pustost izgine.....

Naprimer: Ko kupiš Yamaho FZ1-s iz trgovine je res pust motor, ko pa mu zamenjaš ror, kupiš bugspoiler, dodaš par lepo postavljenih nalepk, zamenjaš ročice sklopke bremze in še kaj, pa pride ven čist huda zverina z dobrim karakterjem!

Za CBR900 si omenil da je izjemno enostaven, vse dela in zato se ti zdi da bo vedno v sivem povprečju. Vsak motor/avto ki zanesljivo dela in je enostaven zame nikoli ni v sivem povprečju. Z malce dela(zabave) in par evrov narediš posebneža in imaš super zadevo.

Sprobal si kar nekaj motorjev in si se našel pač na Cagivi 900. To se mi zdi dobro in tudi sam bom preizkusil čimveč motorjev da si najdem idealnega zase. Čeprav roko na srce je FZ1-S pisan meni na kožo in mi bo težko zamenjati(če sploh bom).

Drugače glede tvojega podpisa moram izraziti še moje mnenje:

Kaj me moti na mojem Ducatiju?

Pravzaprav nič drugega kot zavistni pogledi lastnikov drugih znamk, ki jim je Ducati všeč, a si ga ne upajo imeti.

Popravljena verzija:

Kaj mi je všeč na moje Ducatiju?

Pravzaprav nič drugega kot zavistni pogledi lastnikov drugih znamk, ki jim je Ducati všeč, a si ga ne morejo privoščiti(nakupa ter vzdrževanja)

Lahko se motim, toda velika večina motoristov pozerjev(ljudje ki imajo motor bolj za razkazovanje in za hvaljenje kot za užitek v vožnji ter prevozno sredstvo) ki sem jih srečal je bila prav na Ducatiju....

Minusajte kukr hočte, tako pač je... in ja v kolikor bi imel več denarja, ni vraga da nebi imel v garaži še kakšnega hudega Monsterja, Brutalle ali pa MT 01 ali V-Max etc poleg svoje FZ1-S ki bi jo imel za na turce...Saj imamo vsi radi lepe motorje,avte in ženske, ni tako?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakorkoli obrnes, jst sm se vedno za italjane. Nikol ni dolgcas!!!!

Poglejte to:

* Ce dela, ti ni dolgcas, ker se v vecini primerov peljejo dosti boljse kot primerljivi rižki. Pa ne samo to, BOLJ SO ZANIMIVI za peljat.

* Ce ne dela ti ni dolgcas, ker ga kolnes u sto mater, spoznas zanimive ljudi, ko isces pomoc in z nekaterimi stkes vezi, ki trajajo skozi celotno moto kariero.

* Ce ti v hladnem jutru starta brez problema, si ze takoj vesel, da sploh deluje in se dejansko sploh ne rabis nikamor peljat.

* Ko ga gledas, ti ni dolgcas, ker, japonckarji tukaj pa morate priznat, italjani delajo bistveno lepse motorje.

* Ce ponoci ne mores spat, gres v garazo, vzames krpo in ga gres pucat (okej, jst tega ne delam, ampak slisim pa, da imajo drugi tu blazno veselje)

* Ko se kregas z rizotkarji ti ni dolgcas, ker ves, da imas prav, oni se pa lahko na zobe mecejo.

Mwahahahahaha!! Beat that, riž riderji!!

p.s. V VSAKEM PRIMERU VZAMEM RAJS KATEREGAKOLI EVROPEJCA PROTI KATEREMKOLI POSEVNOOKCU.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa vprašite se zakaj najboljši serviser za Kawasaki v Sloveniji vozi Desmosedicija :grim

Iz prestiža in ker se kituri da ima ducati to je odgovor opsss.A ja pa ker ima denar.

Ti pa ga vpraši koliko kilometrov je do zadaj naredil?(glede na to da ga verjetno poznaš)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Popravljena verzija:

Kaj mi je všeč na moje Ducatiju?

Pravzaprav nič drugega kot zavistni pogledi lastnikov drugih znamk, ki jim je Ducati všeč, a si ga ne morejo privoščiti(nakupa ter vzdrževanja)

Nejc, tole me zanima, tole vzdrževanje ki si ga ne morejo privoščiti, a ti to iz prve roke, ali si to slišal v lokalnem bifeju? Ker me prav zanima kaj zate pomeni da si ne morejo privoščit vzdrževanja?

Me prosim razsvetliš z številkami, še kakšen skeniran račun, bo pa še boljši :hmm:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

par ljudi mi je že rekl..jest bi tut mel morinija..k je res hud..pa ga ne upam..WTF????

To si kriv ti ker imaš zapisano v profilu : # NEKO ITALJANSKO SRANJE # pol se pa čudiš da folk reče da se ne upa če mu ga verjetno predstaviš kot naj naj pol pa gre brat na forum in vidi zapisano v tvojem profilu gor navedeno .............. WTF????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moto-guzzi-01.jpg

Da malo dreznem.

A je to tak lepo? :) ne rečem, da ni nekaj posebnega pa vendar moraš imeti nek fetiš da prebaviš cilindre in mašino. Če bi pa dali gor lepo japansko mašino pa bi bilo zelo spodobno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole vse skup mi je znano že iz računalništva: Kateri je boljši, Linux ali Windows... Intel ali AMD, Ati ali GeForce???

Vsak vleče na svojo stran. :surrender:

Ne zagovarjam nikogar, vozim, kar mi je ušeč in to z največjim užitkom, tudi na Yamahi sem užival in priznam, kar nekaj časa sem rabil, da sem se navadil na 

Italjana, ampak dva cilindra in štima, ki jo dasta od sebe... Poezija! :worship:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakorkoli obrnes, jst sm se vedno za italjane. Nikol ni dolgcas!!!!

Poglejte to:

* Ce dela, ti ni dolgcas, ker se v vecini primerov peljejo dosti boljse kot primerljivi rižki. Pa ne samo to, BOLJ SO ZANIMIVI za peljat.

* Ce ne dela ti ni dolgcas, ker ga kolnes u sto mater, spoznas zanimive ljudi, ko isces pomoc in z nekaterimi stkes vezi, ki trajajo skozi celotno moto kariero.

* Ce ti v hladnem jutru starta brez problema, si ze takoj vesel, da sploh deluje in se dejansko sploh ne rabis nikamor peljat.

* Ko ga gledas, ti ni dolgcas, ker, japonckarji tukaj pa morate priznat, italjani delajo bistveno lepse motorje.

* Ce ponoci ne mores spat, gres v garazo, vzames krpo in ga gres pucat (okej, jst tega ne delam, ampak slisim pa, da imajo drugi tu blazno veselje)

* Ko se kregas z rizotkarji ti ni dolgcas, ker ves, da imas prav, oni se pa lahko na zobe mecejo.

Mwahahahahaha!! Beat that, riž riderji!!

p.s. V VSAKEM PRIMERU VZAMEM RAJS KATEREGAKOLI EVROPEJCA PROTI KATEREMKOLI POSEVNOOKCU.

Iz tega tvojega poosta sem razbral to, da ti je všeč ko kolneš in si bogu za hrbtom in ne moreš domov, še bolj všeč ti je ko zjutraj ne vžge in ne moreš nikamor. Če pa vžge si pa tok vesel da spet nerabiš nikamor. Ko se pelješ si zelo vesel da se sploh pelješ. Da ne stojiš doma al pa nekje ob cesti. Hehehe ali ti je pri ženski tudi všeč ko te pusti na cedilu, ko zjutraj noče it s tabo? Definitvno tako razmerje ni dolgočasno hehe. Sto ljudi sto čudi

Nejc, tole me zanima, tole vzdrževanje ki si ga ne morejo privoščiti, a ti to iz prve roke, ali si to slišal v lokalnem bifeju? Ker me prav zanima kaj zate pomeni da si ne morejo privoščit vzdrževanja?

Me prosim razsvetliš z številkami, še kakšen skeniran račun, bo pa še boljši :hmm:

Meh razgovarjal sem z enim ki dela pri ducatiju in je govoril kako je treba na novi multistradi na 20.000 menjat jermen u motorju, kar pa baje stane okoli 400 500 evrov. Glede na ta podatek in dejstvo da je ducatijev manj in so zato po vsej verjetnosti deli dražji, rabljene pa težje dobit sem sklepal da je samo vzdrževanje dražje. Spet je odvisno koliko KM delaš, kako voziš in predvsem kok se kej kvari zadeva.... V kolikor samo stoji in se nardi 3000 kilometrov v letu verjamem da ni veliko z vzdrževat....

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meh razgovarjal sem z enim ki dela pri ducatiju in je govoril kako je treba na novi multistradi na 20.000 menjat jermen u motorju, kar pa baje stane okoli 400 500 evrov. Glede na ta podatek in dejstvo da je ducatijev manj in so zato po vsej verjetnosti deli dražji, rabljene pa težje dobit sem sklepal da je samo vzdrževanje dražje. Spet je odvisno koliko KM delaš, kako voziš in predvsem kok se kej kvari zadeva.... V kolikor samo stoji in se nardi 3000 kilometrov v letu verjamem da ni veliko z vzdrževat....

LP

No, sklepal si narobe. Ne vem kako je če motor stoji, jest ga mam za vozit. V treh sezonah 26 tisoč km (s tem da se pol sezone ne vozim, ker mam tko smotano službo) in zdele me čaka tavelik servis. Po ocenah mehanika bo stal komplet servis (vse tekočine, motorno olje, vsi filtri, jermena +delo) cca 350 do max 400 eur.

Prvi servis me koštal cca 100 in drugi cca 200 eur. Tko da to se men ne zdi, da bi bilo nekaj hudo drago, za kao eksotičen motor.

Kar se tiče delov jih je pa kolikor češ, dobro je to ker si Ducatiji precej delov delijo med sabo, da ne govorim o raznih Ebayjih, tam pa itak dobiš vse (tko za Japonca kot Italjana)

gandi

Objavljeno Danes, 20:58

Italjana, ampak dva cilindra in štima, ki jo dasta od sebe... Poezija!

Ne govor, evo poslušaj, pa zvočnike do konca :lol:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakorkoli obrnes, jst sm se vedno za italjane. Nikol ni dolgcas!!!!

Poglejte to:

* Ce dela, ti ni dolgcas, ker se v vecini primerov peljejo dosti boljse kot primerljivi rižki. Pa ne samo to, BOLJ SO ZANIMIVI za peljat.

* Ce ne dela ti ni dolgcas, ker ga kolnes u sto mater, spoznas zanimive ljudi, ko isces pomoc in z nekaterimi stkes vezi, ki trajajo skozi celotno moto kariero.

* Ce ti v hladnem jutru starta brez problema, si ze takoj vesel, da sploh deluje in se dejansko sploh ne rabis nikamor peljat.

* Ko ga gledas, ti ni dolgcas, ker, japonckarji tukaj pa morate priznat, italjani delajo bistveno lepse motorje.

* Ce ponoci ne mores spat, gres v garazo, vzames krpo in ga gres pucat (okej, jst tega ne delam, ampak slisim pa, da imajo drugi tu blazno veselje)

* Ko se kregas z rizotkarji ti ni dolgcas, ker ves, da imas prav, oni se pa lahko na zobe mecejo.

Mwahahahahaha!! Beat that, riž riderji!!

p.s. V VSAKEM PRIMERU VZAMEM RAJS KATEREGAKOLI EVROPEJCA PROTI KATEREMKOLI POSEVNOOKCU.

Oprosti no, glede na število tvojih postov, sm se mogu tut sam mal javt! Samo zanima me kaj na tvoji futuri je takozelo drugačno prelepolepega? V primerjavi z VFR 800 ? Če ciljaš na eksotiko je eno, samo če bi bila Futura tako zeloibersuperekstra lep in dober motor, verjemi, da bi dosegla prodajne številke konkurenčnih rižotkarjev, pa jih je? LP

Se tut sam strinjm, da so kakšni italijanski motorji, noro lepi, samo vsako tele ma svoje veselje, pa vsake oči svojga malarja :P

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moto-guzzi-01.jpg

Da malo dreznem.

A je to tak lepo? :) ne rečem, da ni nekaj posebnega pa vendar moraš imeti nek fetiš da prebaviš cilindre in mašino. Če bi pa dali gor lepo japansko mašino pa bi bilo zelo spodobno.

je lepo, zelo lepo ;)

mah tile Guzziji so res nekaj posebnega, meni so vedno bolj všeč...odkar si je foter Stelvia omislil, pa sem še posebej postal pozoren nanje in imajo par res zanimivih modelov...z veseljem bi kakšnega imel v garaži :yes:

in prav dopade se mi, da niso konfekcija in da niso za vsakogar :D

lp

ž

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tele VFR 800 so meni svetoven fenomen...toliko jih hvalijo, tudi na testih, da kr ni res, prodanih je bilo ogromno, naj bi bila nek sinonim za športnega potovalnika...ampak meni so pa vse po vrsti nikakve (osebno mnenje glede videza, počutja na motorju in ne leti na tehniko) :wacko:

na novejšo sem se zadnjič vsedel, pa sem jo takoj razjahal...bljak :?

je pa res, da je moj okus načeloma dokaj nekonvencionalen in da se prevelik za bolj ali manj vse na dveh kolesih (počutil sem se kot, da sem se na 125ko vsedel)

res ne vem, kaj hudiča folk vidi na njih?!

lp

ž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moto-guzzi-01.jpg

Da malo dreznem.

A je to tak lepo? :) ne rečem, da ni nekaj posebnega pa vendar moraš imeti nek fetiš da prebaviš cilindre in mašino. Če bi pa dali gor lepo japansko mašino pa bi bilo zelo spodobno.

Ne bluzi - ta motor je za tri razrede boljši od tvoje rajngle.

in prav dopade se mi, da niso konfekcija in da niso za vsakogar :D

Pa prav SO konfekcija in ZA VSAKOGAR, le da jih folk ne kupuje, ker folk raje kupuje, tisto, kar "vsi drugi kupujejo". ... Ziheraši pač.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, sklepal si narobe. Ne vem kako je če motor stoji, jest ga mam za vozit. V treh sezonah 26 tisoč km (s tem da se pol sezone ne vozim, ker mam tko smotano službo) in zdele me čaka tavelik servis. Po ocenah mehanika bo stal komplet servis (vse tekočine, motorno olje, vsi filtri, jermena +delo) cca 350 do max 400 eur.

Prvi servis me koštal cca 100 in drugi cca 200 eur. Tko da to se men ne zdi, da bi bilo nekaj hudo drago, za kao eksotičen motor.

Kar se tiče delov jih je pa kolikor češ, dobro je to ker si Ducatiji precej delov delijo med sabo, da ne govorim o raznih Ebayjih, tam pa itak dobiš vse (tko za Japonca kot Italjana)

Ne govor, evo poslušaj, pa zvočnike do konca :lol:

350 do 400 za vse tekočine, motorno olje, vsi filtri, jermena +delo te pride na uradnem servisu ali ti nekdo preko veze zrihta ceneje? Kar težko verjamem da je samo toliko. Bom še malo povprašal okol. Spet po drugi strani 9000 letno ni veliko. V kolikor bi imel veliko časa(drugo slubžbo) in delal 15.000 ali 20.000 bi imel že 2 do 3 krat menjavo jermenov. Za nekoga pičlih dodatnih cca 1000eur v treh letih na stroške zavarovanja, gum, bencina itd za nekoga pa je to kaplja čez rob, plus osnovna cena je večja... jebiga takle mamo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

servisi na ductiju so dražji že zaradi posebnosti motorja reg.ventilov baje stane kar nekaj € ampak to je Ducti.(tako si izbereš in vzameš v zakup)

osebno nimam nič proti italjanskim motorjem nekateri so lepi nekateri posebni drugi škifo da se ne da povedat ampak pri japoncih bistveno ni neke razlike.

Razlika je pri vzdrževanju in ceni.

Osebno imam Yamaho in v 2 sezonah naredil 45000km brez nobenih problemov razen rednih menjav olja in filtra olja in menjava TPS senzorja (na račun Yamahe) nobenih posebnih dogodkov ki bi obremenil proračun.

Menjava gum in verige to je itaq potrošni materijal.

Motor ima 56000km koliko je zdaj prejšni lastnik zbil km (in če je) nevem vem pa da vsako sezono uživam in vozim brez pretresov.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest pa naredim maksimalno 3.000 na leto..

pa me en klinc briga če žre 40% več kot japonc s tako prostornino ali konji..

pa me en klinc briga kok stanejo servisi in da je prvi serviser v italiji..

to sm hotu, to mam

če bi pa delal 20.000 km na leto pa ne bi mel tega motorja..

se lahk kregamo ali prepričujemo kaj je bolje ali ni..na koncu ima vsak kar si zaželi ali pa lahko privošči..kakorkoli

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!