Skoči na vsebino

Japonci VS Italijani


moto rider

Priporočene objave

problem pr japoncih pa tud še katerih drugih motorjih je to, da so enostavno pusti in dolgočasni...imel sem dve CBR900 Hondi in še danes trdim, da je to eden izmed TOP5 motorjev vseh časov, ki ji italijan po kvaliteti izdelave in preprostostri ne seže do kolen,...ampak! motor je dolgočasen, vse dela, oblikovno ne izstopa, vsak tretji jo je v tistem času vozil in bo zmeraj motor v sivem povprečju in dandanes stara jaja,ki se po netu valjaju za 1500eur, žalostno a resnično.

Serija CBR res ni zanimiva, niti meni. Ampak nikoli ni bila paradni konj. So japonci meli razne serije bolj zanimivih motorjev,

recimo honde RC30 in RC45, pa NR, suzuki je mel R verzijo gsx-r, pa yamaha fzr OW in R7, potem kawasaki zxr7 in zx-7RR.

To so večinoma redki motorji, ki so se tudi prodajali z višjo ceno in ker jih ni skoraj nič jo imajo gotovo še vedno.

Se najdejo v italjanskem oglasniku tu in tam recimo VFR750, >>100.000km, 20 let stare za 2000 in več eur, ko italjan in marsikateri drug

japonec s tako zgodovino ne bo drugje kot na smetišču, to lahko potrdi tvojo izjavo o kvaliteti izdelave, v mojem primeru pa tudi o

vrednosti in ekskluzivnosti primerkov ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz tega tvojega poosta sem razbral to, da ti je všeč ko kolneš in si bogu za hrbtom in ne moreš domov, še bolj všeč ti je ko zjutraj ne vžge in ne moreš nikamor. Če pa vžge si pa tok vesel da spet nerabiš nikamor. Ko se pelješ si zelo vesel da se sploh pelješ. Da ne stojiš doma al pa nekje ob cesti. Hehehe ali ti je pri ženski tudi všeč ko te pusti na cedilu, ko zjutraj noče it s tabo? Definitvno tako razmerje ni dolgočasno hehe. Sto ljudi sto čudi

Si mogoce kdaj slisal za eno rec, ki se ji rece "HEC"? Dej poglej malo v SSKJ. Tezak.

Oprosti no, glede na število tvojih postov, sm se mogu tut sam mal javt! Samo zanima me kaj na tvoji futuri je takozelo drugačno prelepolepega? V primerjavi z VFR 800 ? Če ciljaš na eksotiko je eno, samo če bi bila Futura tako zeloibersuperekstra lep in dober motor, verjemi, da bi dosegla prodajne številke konkurenčnih rižotkarjev, pa jih je? LP

Se tut sam strinjm, da so kakšni italijanski motorji, noro lepi, samo vsako tele ma svoje veselje, pa vsake oči svojga malarja :P

LP

Aha, torej vecno rivalstvo med VFR in Futko. Thja, ce bi malo poznal zgodovino Aprilie, nebi spraseval takih neumnosti. Naj zgodbo skrajsam do amena, pa ti razlozim v par stavkih.

Future so se dobro prodajale predvsem v ZDA, Franciji, Angliji in Nemciji. Zanimivo je to, da jih nikoli niso reklamirali, na trg niso poslali niti ene reklame. Ukinili so jih, ker so v dolocenem obdobju imeli prevec razlicnih modelov motociklov, narejenih na isti bazi. In blazno pametni direktorji prodaje al karkoli so ze bli, so se odlocili, da bojo forsirali Caponorda, ker je bil tisto pac cas velikih endur, pa so imeli posebne zelje bit ovce, jebiga. V priblizno istem obdobju je konkurenca preplavila trg z Varaderami, V stromi, Gsi, KLVji itd... skoraj vsakdo je imel maxi endure. Pac so izbrali eno zrtveno jagnje in Futuro po kratkem postopku spravili s cenikov. Zelo hitro ji je sledil se Falco. Logika za tem je bila: za potovanje ljudje ne rabijo Future, saj imajo Caponorda na voljo, za nakeda pa ne rabijo Falcota, saj imajo Tuonota.

Najbolj bizarno je pa to, da so v casu, ko je Aprilia potopila Futuro, iz Amerike prisla narocila za dodatnih 4000 komadov Futur. Pa so jih zavrnili. To sem izvedel iz prve roke.

p.s. Hrvaska revija Moto Puls je ravnokar izdala svojo 113. stevilko, pred kratkim so praznovali svoj 1000 test motorja. Zakaj je to zanimivo? Ker je ravno Futura edini motor, ki je dobil pri njihovi oceni slabosti oceno: "Nedostaci nama nepoznati." To pa tudi nekaj pove, ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, torej vecno rivalstvo med VFR in Futko. Thja, ce bi malo poznal zgodovino Aprilie, nebi spraseval takih neumnosti. Naj zgodbo skrajsam do amena, pa ti razlozim v par stavkih.

Future so se dobro prodajale...

Nisi odgovoril na vprašanje. Kaj Futura ima napram VFR-ki? Da ga naredi tako željeni motor, medtem ko je VFRka, le pikica v morje japonskih modelov. Predvsem vizualno. Razen tega, da vsak svoj motor hvali?

Če pa bi se Aprilia tako dobro prodajala, mislim, da ni makaronarja na svetu, ki bi reku, kurc nebomo več delal. Zato je bilo že samo pri nas prodanih 5 6 (mislm da ste 1x na motosvetu šteli, če se prav spomnen). VFR-k pa je v SLO pomoje tolko kolikor so Američani po tvojih podatkih naročili naknadno Futur. Že to nekaj pove... Če bi prinašala dobiček, bi ziher ostala...

Pa daleč od tega, da bi pljuval po Aprili, ker je tudi v planu da pride domov, Tuono (05). Samo nevem če sem pripravljen SS segment zapustit.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisi odgovoril na vprašanje. Kaj Futura ima napram VFR-ki? Da ga naredi tako željeni motor, medtem ko je VFRka, le pikica v morje japonskih modelov. Predvsem vizualno. Razen tega, da vsak svoj motor hvali?

Če pa bi se Aprilia tako dobro prodajala, mislim, da ni makaronarja na svetu, ki bi reku, kurc nebomo več delal. Zato je bilo že samo pri nas prodanih 5 6 (mislm da ste 1x na motosvetu šteli, če se prav spomnen). VFR-k pa je v SLO pomoje tolko kolikor so Američani po tvojih podatkih naročili naknadno Futur. Že to nekaj pove... Če bi prinašala dobiček, bi ziher ostala...

Pa daleč od tega, da bi pljuval po Aprili, ker je tudi v planu da pride domov, Tuono (05). Samo nevem če sem pripravljen SS segment zapustit.

mojstr, nism se hotu petljat v debate o crkajočih italjanih in delujočih japih.... če želiš, da tvoje objave ne jemljem kot 'fant nima pojma', se zamisli nad tem, da 'po tvoje' trdiš, da je v SLO 4.000 VFR-k? od ~34.000 vseh registriranih motornih koles (podatke sm najdu za 31.12.2007

(http://www.stat.si/novica_prikazi.aspx?ID=1651) jih kar 11% predstavlja VFR? tle http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com).net/razno/uporabno/73-uporabno/787-statistika-prodaja-motociklov-v-letu-2007 maš pa še podatek o kupljenih HONDAH v l.2007, ki je kao 'hudičev dobr' za hondo v SLO (nism vidu VFR-ke med top prodajnimi v statistiki, vidu nism sploh....) zej.... 5let so slovenci od hond kupovali samo vfr-ke, da lahko podprem tvojo izjavo? a to drži? 'po mojem' NE. kje se motm?

eh, motoskret avtomatka, nč nism uglašvov, sam ene podatke sm hotu predstavt.... ok,

upam, da bo šlo: http://www.123456.net/razno/uporabno/73-uporabno/787-statistika-prodaja-motociklov-v-letu-2007

kjer je 123456 e_u_m_o_t_o brez podčrtajev....

Popravljeno . Popravil RSTDRIVER
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mojstr, nism se hotu petljat v debate o crkajočih italjanih in delujočih japih.... če želiš, da tvoje objave ne jemljem kot 'fant nima pojma',...

Ups eno nulo sm na hitro spregledal na postu, Dr_Jakoba. Pa ne gledat modela RC46, VFRk je veliko več :P

Bo zdej ok?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst imam Taljanski ror, na Japoncu, po mojem je tu ena najbulš kombinacija...rolleyes.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to painkiller:

Subaru je res odličn auto, predvsem motor pa pogoni. sam mal si pretiravu z nerjavenem japonskih avtou. Usak ve da so vsi samuraji gnili da skoz vidš. Pa kolega je meu legacya k je biu tud gniu povsod...

da ne bom oftopic:

Mene razn cene pr italjanih ne mot nč (mislm da je pr večini rižarjedov tko, sam si ne priznajo) :grim Če bi zberou nakeda je kšna shiverca močno u prednosti pred npr. gsr600. (tehnika v apriliji je par let naprej-ride by wire, trije načini delovanja agregata,vzmetenje,zavore...) :whistle:

Pa predn me pojeste: sem rižojed, če bi meu denar bi si pa z veseljem privošču italjansko pašto :kva1:

Popravljeno . Popravil Sharko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo da te malo popravim; počen hladilnik je bil na modelu 848 (ne 748).

Sicer pa si bil menda tudi pri Hondi, ko je crknil regler.. :photo: :surrender:

cool .. pa sem jaz mislil da sem edini revež na svetu , ki se mu je to zgodilo ( pa dr.jakob bog mu daj svetlobo) :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko se ti ITALJAN pokvari, si želiš JAPONCA. Ko voziš JAPONCA, si želiš ITALJANA.

recimo da ne. iz izkusenj.

ampak mogoce sem samo malce cuden. B)

To je zato ker mas japonca, podobno kot cote iz Hoferja. Ko imas enkrat italjana, ko zacutis tisto "pravo" zadevo, svojega motorja pac ne prodas.

ce bi bil zloben, bi napisal ".......ker je nepremicnina:" ampak naj ti bo. :whistle::P

To, kar je tebi Futura, je meni SV1000S (s poloklepom) - preprosto celotna svetovna moto industrija od leta 2003 še ni uspela naredit boljšega IN lepšega mopeda. Šalabajzeri jedni... :slap:

recimo, da nimas okusa. :P

(gobanditpress)

če ne drugega, imajo italijani definitivno močnejše hupe kot vsi ostali.

kar je res je res.

BTW: kdo ima sedaj najdaljsega? naj preveri 380kV daljnovod.

ce kresne, dela. :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

morem rečt da je ta vaša debata ena bolj zabavnih, v stilu kot je že kdo napisal v stilu ni ga čez VW in itd. jst samo to rečem, da pač pr taljanih je fajn da ni stvar delana glih k pridejo na šiht, pred/po malci, pa tik prej ku grejo domov :P. to je hec s kančkom resnice. pr nas mamo doma ta tretjo taljankico (alfica) pa jst mam malagutija in nimamo nobenih pripomb. pač je tko taljani te ne pustijo hladnega, je samo al jih sovražiš al pa ljubiš in še vmesn tak hate/love relationship :P, k ga zastopiš samo če maš taljanča.

sicer pa sej se honde tudi delajo v italiji pa se nobedn ne buni da so za nič.

vi pa kr veselo razpraljajte, to je itak debata k je ne boste nikoli izčrpali, pa ne zaradi tehničnih argumentov, ampak tistega, zakaj ti je neki všeč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno tud rižojedi niso več to za kar jih ma kle velika večina :evilgrin:

hehe

Še vedno bi ga mel, pa čeprav jih kličejo na servis....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz že od nekdaj vozim japonce, italjana nisem nikoli niti probal, zato ga tud ne morem šimfat.Pravzaprav ne vem zakaj se nisem nikoli ogrel za njih, verjetno iz slabih iskušenj z avti (fiat, alfa).

morda bi mi pa celo bolje sedel kot yamaha, honda,suzuki...moram Jakoba nafehtat, da, da za probat opevano futko .)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz že od nekdaj vozim japonce, italjana nisem nikoli niti probal, zato ga tud ne morem šimfat.Pravzaprav ne vem zakaj se nisem nikoli ogrel za njih, verjetno iz slabih iskušenj z avti (fiat, alfa).

morda bi mi pa celo bolje sedel kot yamaha, honda,suzuki...moram Jakoba nafehtat, da, da za probat opevano futko .)

Ulet pa dobis. Najem za eno uro dva pira!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fazer03, samo en proti argument imam. Malo poglej, kaj pise v tvojem profilu in kaj v mojem.

Ti pojasnim?

Dr_Jakob

motocikel: Aprilia RST 1000 Futura

Fazer03

motocikel: ...se prodaja

To je zato ker mas japonca, podobno kot cote iz Hoferja. Ko imas enkrat italjana, ko zacutis tisto "pravo" zadevo, svojega motorja pac ne prodas.

[/quot

A tvoja roba pa je s Pante-rose :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, ni važno odkod je motor. Japonski, Italijanski, lahko tudi Nemški. Samo, da ti je po meri in ti dobro služi. Laverda je imela enkratne mere, mi je bila kot ulita. Novejših Italijanov nisem poskušal pozicije sedenja. BMW... R65 mi je bil dejansko majhen, RT kasneje super. Mogoče pa je moja višina 176 cm ''prava'', pač neki povpreček.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!