Skoči na vsebino

ceste za vožnjo z motorjem


TBONE

Priporočene objave

dobro vidim da večino teh na tem linku živi v pravlici.

nekdo je napisu da naj se izogibam takih vprašanj ker me bo minilo pisati po forumu - se sploh ne oziram za nepomembne ali neumesne komentarje (tukaj mislim ostale ne tebe) in dejansko gledam če se bi našel kak pameten osebek na tem forumu da bi dejansko odgovoril na vprašanje ki mu je bilo zastavljeno.

sem pa tudi navajen iz drugih forumov da so ljudje ki nimajo nič drugega v življenju kot pisati nesmiselne komentarje po forumu, tko da to zame ni problem.

kar se tiče 299končna hitrost števca še nevem ampak po posnetkih ki sem jih malo pregledal sem videl da je ta zapora števca baje samo pri 2004+ letnikih.

kar se tiče pa grobnika (v mislih sem imel kakšno ravnino kjer se lahko na koncu varno vstaviš, glede na to da nisem expert v vožnji z motorjem in nebi šel bremzat na knap).

Popravljeno . Popravil TBONE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Govoriš po svojih izkušnjah :naughty:

TBONE po pameti raje uživaj do penzije z motorjem kot sam trenutek .

Kala ti je lepo napisal

Če nisi še ekspert za zaviranje, za tvoje dobro, ne niti še pretirano pospeševat. Ceste imej za uživanje v potovanju z motorjem, meje sposobnosti tebe in motorja raje pojdi iskat in pridobivat na dirkališča, ki so temu namenjena.

Raje se počasi navadi na motor saj veš "hitro je hitro prehitro" in potem stopnjuj hitrostne meje. Se tudi prvi hrib ka ga greš osvajat ni Mont Everest.

LP

Igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobro vidim da večino teh na tem linku živi v pravlici.

nekdo je napisu da naj se izogibam takih vprašanj ker me bo minilo pisati po forumu - se sploh ne oziram za nepomembne ali neumesne komentarje (tukaj mislim ostale ne tebe) in dejansko gledam če se bi našel kak pameten osebek na tem forumu da bi dejansko odgovoril na vprašanje ki mu je bilo zastavljeno.

sem pa tudi navajen iz drugih forumov da so ljudje ki nimajo nič drugega v življenju kot pisati nesmiselne komentarje po forumu, tko da to zame ni problem.

kar se tiče 299končna hitrost števca še nevem ampak po posnetkih ki sem jih malo pregledal sem videl da je ta zapora števca baje samo pri 2004+ letnikih.

kar se tiče pa grobnika (v mislih sem imel kakšno ravnino kjer se lahko na koncu varno vstaviš, glede na to da nisem expert v vožnji z motorjem in nebi šel bremzat na knap).

- Kaj pa vem...čisto možno saj je dosti teh ob najlepšem sončnem dnevu,celi dan na forumu in ne na motorju...

-Končno hitrost lahko res sprobaš "povsod"na avtocesti...najdaljša ravnica v SLO kar jz vem je Brežice-Krško-NM,pol MB-CE in pa od odcepa Koper- Italija proti Sežani...ma tega je cel kup...samo malo volje boš moral pokazat pa bo...

-Nima veze zapora števca saj starejši modeli R1 gredo v resnici le manj,razen,če ti je pomembno le to kar se bo izpisalo na števcu!Na R1 2004 je v peti not 299km/h a kaj ko daš v šesto in skoraj do blokade pa se po garminu še vedno pelješ "le" 285km/h.Me prav zanima koliko mi bo na ninji pokazalo...Ker po občutku je končna višja...

-Če se imaš res željo peljat 299 km/h poizkusi večkrat in se vsakič malo več pelji pa bo....

-Na grobniku ga ni serijskega motorja,ki bi še do max brzine...to po večini napišejo čoperisti,ki nimajo pojma!

Zdaj pa malo bolj resno in pomembno nam motoristom...

Imaš cel kup luštnih cest za motor.Osebno mi je najbolj všeč Golica...malo poglej po temah in boš videl,da je uživaških cest za motorje kar nekaj...Še vedno pa je najlepše na pisti....raje 100km na pisti kot 1000km na cesti...

No sicer pa boš,če si pravi motorist vse to še spoznal....

Pa velik varnih kilometrov ti želim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobro vidim da večino teh na tem linku živi v pravlici.

hahaha car! tm v tisti temi se vsi neki hvalijo kok so ga šponal..kle pa vsi neki pametni kurcajo tebe pa nevem kaj. hahah so šalabajzarji ja. welcome to motosvet club :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cesta ni dirkališče in kdor se ima rad, bo to upošteval.. Pri takšnih hitrostih, ki jih zmorejo sodobni športni motocikli gre lahko marsikaj narobe in lahko je še tolk prazna, ravna in zapuščena cesta, zmer je šansa, da bo nekdo speljal pred tabo, ko boš priletel 250km/h.. Tako, da najbolje se je takim podvigom izognit..

Toda roko na srce, malokateri voznik športnega motocikla na tem forumu, tudi tisti ki zagovarjamo varnost itd, lahko reče, da ga še ni oreng pritisnil. Tako početje je neumno, neodgovorno, ampak dogaja pa pač se.

Se sicer strinjam s tistim, "pojdi na pisto", ampak je treba vedet tudi to, da nimajo vsi želje po postavljanju hudih časov ob vožnji v krogu in iskanja tovrstnih mej zmožnosti sebe in motocikla. Nekateri se enostavno radi hitro peljejo in hočejo probat kolk gre. Pri nas to ni tako popularno, čez lužo pa so takšni in drugačni hitrostni športi zelo popublarni. Od drag dirk, postavljanj hitrostnih rekordov na slanem jezeru, do tiščanja s 300km/h in več po obvoznicah velemest.

Človeka zanima kje bi ga lahko pritisnil in sprobal hitrost. To še ne pomeni, da se želi preganjat po Grobniku. Tam namreč končne hitrosti ne bo mogel sprobat, zato to pač ni odgovor na zastavljeno vprašanje.

Kar se mene tiče bom rekel tako.. Potrebe po preizkušanju koliko motor dejansko gre pomoje ni, ker se da to izbrskat na netu, youtubu, itd.. Če hočeš pa to sam probat, pa tega v Sloveniji pomoje varno žal ne moreš naredit, ker nimamo takega prostora. Grobnik, Panonia in ostale piste načeloma niso primerne za doseganje top speeda, ker imajo prekratke ravnine.

Ostane ti torej to, kar občasno počnemo vsi, čeprav je neumno. Pojdi na avtocesto, najdi raven odsek ob uri ko ni prometa in gasa. Čeprav ti tega ne priporočam. To je to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V fantu se skriva potencial! :grim :OK:

Kaj se pa v tebi skriva ob tem postu 2005:

MZ etz 250, 140km/h (po naši lokalni cesti, a kaj ko mu je pri 120+ treslo sprednji del)

Kawasaki zx6r, 260km/h (nekje od Slov. Bistice naprej po avtocesti)

Honda 900rr, 270km/h (Vučja vas, Murska Soboto, avtocest, še bi šlo malenkost dlje, a sem moral premzat (raje hitrej kot prepozno))

Moj "dojčer "Audi 100, 2.3 (V5) 240kmh (tudi nekje po avtocest od Slov. Bistrice proti Ljubljani)

nen več tego delo.... ... ker si še mislim kupit KTM RC8 :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče še en neumesten ali pa celo nepomemben odgovor - vprašanje pravzaprav:

Če te razbučka pri 291, a je potem to lepše, boljše ali le za odtenek bolj temeljito, kot pri 289?

Če mene prašaš, ti ne bom povedal, probat pa tudi ne grem. Moja podoba v špeglu mi je pravzaprav še čisto ok. Najbrž zato.

rrrr

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa saj R1 ne rabi dosti da je na top speedu, vsak malo daljši odsek na AC bo dovolj. pa ne pozabit GPS-a da malo zbije moralo ali razveseli srce če se pokaže da res leti preko magičnih 300.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no pa je vse več pametnih odgovorov.

z mano je pa situacija sicer taka meni je najbolj v vžitek iskat z 125ccm skuterjem (majhne velikosti) v konicah kjer avtomobili stojijo in je res malo prostora in da je nekje hitrost 60kmh med avtomobili sicer ni varno ampak je pa manj možnosti da se pri nesreči zgodi hujša nesreča ampak vsi ki to delamo ponavadi ne razmišlamo ali pa ne načrtujemo nesrečo, sicer vem da to ni pametno ampak mi ta adrenalin ko ga dobivam pri tem dejanju pretehta razumno razmišlanje. uglavnem zdaj sem dobil r1 in se pač to med avtomobili ne bo več dalo tako ker je le lažje obvladati nek skuterček kot pa težek motor. uglavnem zdaj mi je še vedno bolj všeč pospešek (posledično hitrost) kot pa sama vožnja v zavoje (verjamem da se bo sčasoma to ubrnilo) in zato bi rad vsaj za začetek sprobal hitrost in občutek pri taki hitrosti in to bi rad sprobal tudi z minimalnim tveganjem.

nekdo je pa tudi napisal za moj prvi motor ja to je moj (dejansko moj) težek motor sem pa prej že vozil od kolegov in bratranca 600ccm. pred tem so bili pa 125ccm 2in4 takt (majhni) in 250leonardo torej vsi skuterji pred tem pa še mopedi.

vem tudi da bi se za prvi motor (močnejši motor) bilo bolj pametno odločiti za 600ccm ampak ker je bilo cenovno isto (in tudi ker se r6 ne da na nikakeršen način voziti z A2 sem tako ali tako mogel naresti A neomejeno) in ker verjamem da imam toliko pameti da bom vsaj za začetek dokler ne dobim pravega občutka malo šparal motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@TBONE.....,najprej se navadi motorja in ovinkov.....,cesta ni igrišče.....,želim ti samo dobro!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje da je po 3 straneh že dojel kaj mu hočte vsi povedat -> naloži si kakšen moto simulator na računalnik pa tam sprobaj kolk gre, pa pazi kako greš na wc ker si lahko polomiš glavo. Al pa youtube. Drugač pa prazna avtocesta ja :)

ni treba da se vsako vprašanje spremeni v pridgo kaj se lahko in česa ne sme, mislm sej fajn da jih par to izpostav, sam ne pa skoraj vsak...

Popravljeno . Popravil logarr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ŠKODA da ko kupiš motor ne dobis vsaj kakšem g pameti polek......

:slap:

nekateri bi jo presneto rabili

" sem dobil r1" piše. Tisto pamet, ki jo omenjas, sta oci pa mami dobila :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

" sem dobil r1" piše. Tisto pamet, ki jo omenjas, sta oci pa mami dobila :hmm:

ja mogoče sem se tko izrazu ampak kupu sm jo pa sam ker že od 18 leta živim sam in si vse sam plačujem nism tko kot eni mamini fantki.

pa logar ti pa pomoje še mn veš o težkaču kot jes ker kukr vidim voziš uno bogo 250ko ki pa ni primerjave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj se pa v tebi skriva ob tem postu 2005:

MZ etz 250, 140km/h (po naši lokalni cesti, a kaj ko mu je pri 120+ treslo sprednji del)

Kawasaki zx6r, 260km/h (nekje od Slov. Bistice naprej po avtocesti)

Honda 900rr, 270km/h (Vučja vas, Murska Soboto, avtocest, še bi šlo malenkost dlje, a sem moral premzat (raje hitrej kot prepozno))

Moj "dojčer "Audi 100, 2.3 (V5) 240kmh (tudi nekje po avtocest od Slov. Bistrice proti Ljubljani)

nen več tego delo.... ... ker si še mislim kupit KTM RC8 :headbang:

Tovariš policist,saj se poznava. ;) Veseli me,da me še vedno slediš... :notworthy:

edit;

Ne,KTM RC8...honda vtr3! ;)

ps;se ti pa da! :SS :grim

Popravljeno . Popravil krava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@TBONE Na ravnini so (smo) VSI hitri, kako dolgo oz. kolikokrat ga bos lahko "stisnil" je pa na zalost odvisno samo od spleta okoliscin... Pa veliko varnih kilometrov!

LP

Popravljeno . Popravil Marjanček
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tovariš policist,saj se poznava. ;) Veseli me,da me še vedno slediš... :notworthy:

edit;

Ne,KTM RC8...honda vtr3! ;)

ps;se ti pa da! :SS :grim

:naughty: :rolleyes: nič osebnega sem pač dal tvoj primer ker sodeluješ v tej temi sej bi dal mojega sam nebi bilo preveč sterilno :winkiss:

a ja pa še to kaka VTR 3 :? kaka nova serija VTR-e

Popravljeno . Popravil kala
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no da ne bom moralist kar nisem Tbone jaz sem testiral 1x koliko gre pride do 299 kjer se števec ustavi obrati grejo pa naprej občutki razen da sem bil na koncu doseženega rezultata posran in to zaradi tega ker so mi začeli procesirat možgani in če kaj ........ torej nobenega pozitivnega in lepega občutka pri tem nisem doživel zato sem te teste opustil in se začel predajat spoznavanju motorja in vožnje čez ovinke to pa je čisto drug svet in dosti lepši.

Ko sem prvič dobil v roke R1 sem jo celotno sezono spoznaval z prevoženimi 25000km tako da sva zdaj prijatelja in me uboga kot jaz želim oziroma kot si sam dovolim.( spoznanje svojih limitov)

Želim ti srečo pa čim več prevoženih km-jov.

Popravljeno . Popravil kala
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšen drag race obišči. V jeseni je bil en v Lescah če se prov spomnim.

Lahko ga steraš pa še zmerjo te in selahko mal z drugimi primerjaš.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no da ne bom moralist kar nisem Tbone jaz sem testiral 1x koliko gre pride do 299 kjer se števec ustavi obrati grejo pa naprej občutki razen da sem bil na koncu doseženega rezultata posran in to zaradi tega ker so mi začeli procesirat možgani in če kaj ........ torej nobenega pozitivnega in lepega občutka pri tem nisem doživel zato sem te teste opustil in se začel predajat spoznavanju motorja in vožnje čez ovinke to pa je čisto drug svet in dosti lepši.

Ko sem prvič dobil v roke R1 sem jo celotno sezono spoznaval z prevoženimi 25000km tako da sva zdaj prijatelja in me uboga kot jaz želim oziroma kot si sam dovolim.( spoznanje svojih limitov)

Želim ti srečo pa čim več prevoženih km-jov.

hvala za lep odgovor.

kar se tiče občutkov je tukaj verjetnost da smo ljudje drugače usmerjeni glede določenih občutkov in jaz bom ta občutek lahko opredeliv šele ko bom, če bom to sam izkusil. pač želim sprobat kako je če imaš notri krepko čez končno hitrostjo večino avtomobilov. kar se pa tiče ovinkov pa sem prepričan da mi bodo v bližnji prihodnosti prerasli v večji vžitek kot sama hitrost in pospeški.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pa pozabil napisat kje sem to testiral na avtocesti od izvoza Senožeče do izvoza Divače in sicer pred mano ni bilo nobenega avta.

Z tem motorjem sem do zdaj že 52oookm skupaj in upam da še naslednjih 50000km potem bom začel razmišljat o menjavi motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!