Skoči na vsebino

Oglasi iz interneta


Senna

Priporočene objave

1 hour ago, NARGOTH said:

Meni je serviser brez vprašanj kontroliral ventile vsakih 12000km. Tako kot je predpisano od proizvajalca. Seveda pa se ne da zagotovo vedet al so bli al ne :) . Vrjetno je tudi vprašanje koliko se mudi prodajalcu če ne spusti cene.

Tudi od znamke je odvisno kdaj se kontrolirajo in nastavljajo ventili. Sem spraševal na servisu če bi kontrolirali ventile na Hornetki pa sem dobil odgovor "pusti, ni to Suzuki". :) Pet let po tem, na drugem servisu, podoben odgovor. Nekaj očitno je na tem. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Scarabeo 500 pravi:

Cena, jaz bi rekel, okoli 4000, več že skoraj ne. Malo poglej gume, če ni menjana veriga, pa verjetno še niso bili kontrolirani ventili. Za vse to se lahko znebiš okoli 500 evrov ali več. S tem se da nižati ceno. 

Če se spoznaš, še pomeri koliko ti polni akomulator, ko motor lavfa - okoli 14.25V mora biti.

Scarabeo

Jaz sem z  mojim  malim V Stromom naredil 40 000km brez da bi bilo že (nujno) potrebno  menjati verižni set in zadnji zobnik. Veliko je odvisno od  načina vožnje in vzdrževanja verige....Poglej kako vžiga, meni je občasno nagajalo stikalo  za zagon, kar zna biti  zelo moteče. Na vsakih 12 000km je bila narejena kontrola ventilov. Drugače pa je to lušten motor z zelo dobro ciklistiko in nizkimi stroški vzdrževanja. Cena pa je vedno stvar dogovora. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Slow pravi:

Nisem saj se mi zdi, da je tole moje "oglasevanje" iskanja poznavalca, ob hkratnem linku motorja, vsaj malce tvegano opravilo, saj bi se lahko javil, kaksen znanec prodajalca in bi se dogovorila, da mi svetuje, da je motor dober.

Koliko pa misliš da je uporabnikov MS ,številke 30k+ so samo mokre sanje lastnikov .......večina tej 30k forumašev je neaktivnih ,no da skrajšam ,moraš imeti hudičevo srečo da boš trofil ravno nekoga ki pozna ta motor,če pa ni to nujno slabo ,lahko ti pove ravno obratno kot predvidevaš in bo rekel motor je šrot,roke stran ,a me razumeš ?

jaz bi se obrnil na v-Stromarje ,kolikor jih poznam so fajn deci B)

pred 30 minutami, DinDiin pravi:

Ja, na TDM 900 se namest na 40k, nastavljajo na 70k.... :D

ah to je v redu ,na Versysu se sploh ne nastavljajo dokler jih kao  ne slišiš al pa ko zabije ventil v bat :lol1:

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, XTR pravi:

Tudi od znamke je odvisno kdaj se kontrolirajo in nastavljajo ventili. Sem spraševal na servisu če bi kontrolirali ventile na Hornetki pa sem dobil odgovor "pusti, ni to Suzuki". :) Pet let po tem, na drugem servisu, podoben odgovor. Nekaj očitno je na tem. 

Tudi serviserji so pripadniki znamk. 

Moj motor ima 111000 tisoč in še nisem podlagal ventile, mogoče bo tvoj mojster spremenil mnenje. Pa še to, vstrom letnik 2008, kontrola ventilov je na 24.000km.  Jaz sem jih kontroliral na 35, 62 in 97tkm. Naslednjič pa bo verjetno že potrebno podlagati.

Verige pa še kar uničujem, sedaj je že četrta na motorju, ja imam kolega, ki ima 53tkm in je še prva. 

Scarabeo

pred 3 urami, NARGOTH pravi:

Meni je serviser brez vprašanj kontroliral ventile vsakih 12000km. Tako kot je predpisano od proizvajalca. Seveda pa se ne da zagotovo vedet al so bli al ne :) . Vrjetno je tudi vprašanje koliko se mudi prodajalcu če ne spusti cene.

Na katerem motorju imaš predpisano 12000 km? Na vstromu? Ja, če je v času garancije ti to seveda pregledajo in zaračunajo, drugače pa je stvar dogovora.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, 5413lvl3145 pravi:

Čeprav sem privrženec R1ke in teh 70.000 ni tak bav-bav je CBR je bolj racionalna izbira.

ja,ker r1 ma zadno ceno,cbr pa ce da za 4500 je to to;-))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sigurno dam tukaj glas CBR. Z mašinami ni problemov v primerjavi z R1 pa še ciklistika je svetlobna leta boljša. Glede ventilov pa... Samo ne obremenjuj se s tem. dokler laufa OK ne šlataj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Sorty pravi:

sigurno dam tukaj glas CBR. Z mašinami ni problemov v primerjavi z R1 pa še ciklistika je svetlobna leta boljša. Glede ventilov pa... Samo ne obremenjuj se s tem. dokler laufa OK ne šlataj!

Res se ne bi strinjal s tem ,ko na tem področju neha "laufat" se škoda šteje v tisočih € ,za pregled ali nastavitev pa daš cirka 300€ pa si miren naslednjih 20-30kkm .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Scarabeo 500 pravi:

PrTudi serviserji so pripadniki znamk. 

Moj motor ima 111000 tisoč in še nisem podlagal ventile, mogoče bo tvoj mojster spremenil mnenje. Pa še to, vstrom letnik 2008, kontrola ventilov je na 24.000km.  Jaz sem jih kontroliral na 35, 62 in 97tkm. Naslednjič pa bo verjetno že potrebno podlagati.

Verige pa še kar uničujem, sedaj je že četrta na motorju, ja imam kolega, ki ima 53tkm in je še prva. 

Scarabeo

Na katerem motorju imaš predpisano 12000 km? Na vstromu? Ja, če je v času garancije ti to seveda pregledajo in zaračunajo, drugače pa je stvar dogovora.

Scarabeo

Pri meni so se ventili kontrolirali in  nič  podlagali. Stroška servisa se ne spomnim natančno, nikoli pa to pri Stromu  niso  bile neke  hude številke ( cca 100- 120€) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lubčki moji .. pri enakih letih življenja imamo vsi drugačne probleme .. tako je tudi z motorji, ampak pri določenih letih se delajo vsem enaki pregledi ... enim je treba pomagat, enim pa malo kasneje ... vse pride z leti in uporabo določenga dela :P

upam, da vam je zdj kj bolj jasno glede ventilov,  keten in raznega potrošnega materiala na motorju :ninja:

(na žalost, za ns starejše obćane ni kj dost rezervnih delov :P )

:ninja: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Sorty pravi:

sigurno dam tukaj glas CBR. Z mašinami ni problemov v primerjavi z R1 pa še ciklistika je svetlobna leta boljša. Glede ventilov pa... Samo ne obremenjuj se s tem. dokler laufa OK ne šlataj!

Ko neha "laufati OK" je že nekaj narobe. Zato pa so predpisane kontrole na določene kilometre in morebitne nastavitve. Ker smo enkrat pripeljali en motor manj domov. In to samo zaradi razmišljanja v stilu "dokler gre, pač gre". Še dobro, da ni "prepihalo" ventilov. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Borutt pravi:

Ko neha "laufati OK" je že nekaj narobe. Zato pa so predpisane kontrole na določene kilometre in morebitne nastavitve. Ker smo enkrat pripeljali en motor manj domov. In to samo zaradi razmišljanja v stilu "dokler gre, pač gre". Še dobro, da ni "prepihalo" ventilov. 

sj js sm povedu podobno ampak na svoj boemski način :P

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, maus pravi:

sj js sm povedu podobno ampak na svoj boemski način :P

Pred vama obema sem pa jaz povedal na kmečki način sam izgleda da ne znata brat ne ti ne policaj :P....me je kar mal strah če sta znala pogledat kdaj kej nastavit ,ker vse piše....:D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Kmet2 pravi:

Pred vama obema sem pa jaz povedal na kmečki način sam izgleda da ne znata brat ne ti ne policaj :P....me je kar mal strah če sta znala pogledat kdaj kej nastavit ,ker vse piše....:D

:ras:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se priporočam za mnenje glede tegale mopeda. Če kdo kaj konkretnega ve, pa še toliko bolje:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10154578&show=1

Lastnik pravi, da je bil motor uvožen iz Francije. Servisne knjižice nima ?!? Na števcu je 20.000km, in to v 7 letih. Nekako malo se mi zdi vse skupaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, izibajker said:

Se priporočam za mnenje glede tegale mopeda. Če kdo kaj konkretnega ve, pa še toliko bolje:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10154578&show=1

Lastnik pravi, da je bil motor uvožen iz Francije. Servisne knjižice nima ?!? Na števcu je 20.000km, in to v 7 letih. Nekako malo se mi zdi vse skupaj...

če si slučajen v dvomih lahku mojga vzameš :) sicer ni yamaha je kawasaki z750 :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, DinDiin pravi:

 

glede na obrabo gumic na tackah bi verjel,ampak sej vemo,to se da zamenjat :)

Kar precej "zgodb" sem slišal o uvoženih avtih iz Belgije, Francije, Italije... In to od ljudi, ki imajo konkretne poznane pri nas v takih "firmah".Pri veliki večini prevrteni števci za najmanj 60-70kkm. Ampak to se na avtu, ki ima lahko 5-6 let nič kaj dosti ne vidi. Ker tam folk dnevno migrira na delo po ac in cepajo po 200-300km/dan. Videlo bi se po zdrgnjenih sedežih, volanu, stranskih prevlekah..., ampak to naši "preprodajalci" porihtajo oz. zamenjajo. Zanimivo, ko smo mi lani iskali en tak avto pri nobenem takem (uvoženem) zraven ni bilo servisne knjige. Pa so bili to avti v rangu 13-15 k€.

Zato sem skeptičen tudi pri tem motorju. Da bi nekdo v Franciji v 7 letih naredil samo 20.000 km, in nato tak motor prodal v Slovenijo? S temi kilometri bi šel tudi v Franciji za med... 

pred 1 uro, domi46 pravi:

če si slučajen v dvomih lahku mojga vzameš :) sicer ni yamaha je kawasaki z750 :D

Hvala za ponudbo. Ampak tile z750 mi nekako niso simpatični...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, izibajker pravi:

Kar precej "zgodb" sem slišal o uvoženih avtih iz Belgije, Francije, Italije... In to od ljudi, ki imajo konkretne poznane pri nas v takih "firmah".Pri veliki večini prevrteni števci za najmanj 60-70kkm. Ampak to se na avtu, ki ima lahko 5-6 let nič kaj dosti ne vidi. Ker tam folk dnevno migrira na delo po ac in cepajo po 200-300km/dan. Videlo bi se po zdrgnjenih sedežih, volanu, stranskih prevlekah..., ampak to naši "preprodajalci" porihtajo oz. zamenjajo. Zanimivo, ko smo mi lani iskali en tak avto pri nobenem takem (uvoženem) zraven ni bilo servisne knjige. Pa so bili to avti v rangu 13-15 k€.

Zato sem skeptičen tudi pri tem motorju. Da bi nekdo v Franciji v 7 letih naredil samo 20.000 km, in nato tak motor prodal v Slovenijo? S temi kilometri bi šel tudi v Franciji za med... 

Hvala za ponudbo. Ampak tile z750 mi nekako niso simpatični...

Imam podobno izkušnjo in  se popolnoma strinjam. Če se le da beži stran od uvoženih strojev. Imam avto uvožen iz Francije in vem o čem govorim. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem si si ze sam odgovoril :) Jaz nebi kupil od preprodajalca, ker itak ne ve nic o motorju, razen zgodbic, posebej, ce je iz tujine...

O kilometrih je pa itak 100 teorij. Zihr poznas koga,ki si je kupil motor, pa je zaradi nevem kaksnih razlogov naredil pac 3-5k na leto, pa ene 4 leta mu je stal....tko da....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!