Skoči na vsebino

Chopper ali Enduro


Priporočene objave

Objavljeno

Malo prebiram forume o motociklih in zasledil sem, da naj bi za daljša potovanja ali daljše ture bila bolj primerna endura kot pa chopper! Zanima me zakaj? Sam sem dolga leta nazaj imel Yamaho Virago, ki se mi je zdela zelo udobna in simple za voziti ( cca. 17 let nazaj ).Takrat sem vozil tudi prijateljevo Yamaho Super Tenere 750, ki se mi je zdela zelo nerodna in visoka ( nisem neki motorist ). Še pred tem starejši model Kawasaki-ja KLR 650! Podobna izkušnja kot z Yamaho! Brat ima Yamaho TDM 900 ( nisem še vozil )!Z motorjem je zadovoljen in on pravi, da naj bi bili ti novejši motorji bolj udobni, bolj mehki itd... Sam sem bolj navdušen nad Chopperji, vendar me je zmedlo to, da naj bi bili za daljše vožnje boljše Endure! Zakaj? V prihodnosti bi si spet omislil motor, vendar sedaj nisem povsem prepričan kaj kupiti!? Vsekakor za kakšne hitrosti nimam cojones in sem bolj umirjen voznik, tako da me zanimajo vaša mnenja!?

P.S. Z motorjem, bi verjetno šel tudi na kakšno daljšo nekaj dnevno turo!

Lep pozdrav :?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Malo prebiram forume o motociklih in zasledil sem, da naj bi za daljša potovanja ali daljše ture bila bolj primerna endura kot pa chopper! Zanima me zakaj? Sam sem dolga leta nazaj imel Yamaho Virago, ki se mi je zdela zelo udobna in simple za voziti ( cca. 17 let nazaj ).Takrat sem vozil tudi prijateljevo Yamaho Super Tenere 750, ki se mi je zdela zelo nerodna in visoka ( nisem neki motorist ). Še pred tem starejši model Kawasaki-ja KLR 650! Podobna izkušnja kot z Yamaho! Brat ima Yamaho TDM 900 ( nisem še vozil )!Z motorjem je zadovoljen in on pravi, da naj bi bili ti novejši motorji bolj udobni, bolj mehki itd... Sam sem bolj navdušen nad Chopperji, vendar me je zmedlo to, da naj bi bili za daljše vožnje boljše Endure! Zakaj? V prihodnosti bi si spet omislil motor, vendar sedaj nisem povsem prepričan kaj kupiti!? Vsekakor za kakšne hitrosti nimam cojones in sem bolj umirjen voznik, tako da me zanimajo vaša mnenja!?

P.S. Z motorjem, bi verjetno šel tudi na kakšno daljšo nekaj dnevno turo!

Lep pozdrav :?

Po vsem tvojem pisanju potrebuješ "nakeda".Tudi sam sem vozil čoperja in dokler se nisem vsel na motor, sem mislil tako kot ti, da je to edini oh in sploh motor.Vsak motor je po svoje dober!!! je pa res zelo važno koliko si pripravljen za njega plačat in kaj vbistvu potrebuješ.Če se boš vozil po hostah,makedamu,pesku itd. potem "kobilo"enduro,za na kavico in za šminkat, potem kup kromiranega železa "čoperja",če boš športal SS-a.Vsesranski pa je sigurno nacked seveda je zelo odvisno koliko si pripravljen za njega odštet???Nebom hvalil svojega,kajti že tako bom POPLJUVAN !!! :hmm:

Objavljeno

Sem bolj pristaš normalne vožnje, saj nimam kot sem že napisal nimam " cojones " za kakšne hitrosti! Mislim, da je naked bike zame že kar prehud!?

Objavljeno

Se pridružujem mnenju Bremzerja, naked (lahko s poloklepom), razred 600 če se boš vozil sam, je best buy. Nenazadnje s svojim nakedom bp naredim ture ranga 3-4.000km.

Objavljeno

Sem bolj pristaš normalne vožnje, saj nimam kot sem že napisal nimam " cojones " za kakšne hitrosti! Mislim, da je naked bike zame že kar prehud!?

Že po logiki je sicer lagodni položaj na čoperju utrujajoč za hrbtenico. Za postavljanje sicer zelo lepi motorji, ampak nisem še videl oz. slišal za svetovnega popotnika na čoperju. Verjetno ti tistih par cm hoda fedra na zadnjem kolesu ne more nuditi dovolj udobja za daljše vožnje???

Sicer razumem evforijo okoli nakedov, ki nudijo najbolj prvinske užitke v vožnji, vendar sam težko najdem užitek, ko me pri 150 zračni tok trga z balance. Da ti pa to ugaja po več urah vožnje pa moraš biti že malo mazohista.

Torej ni treba biti ravno posebno bister, da so za potovanja primerni le kakšni oklepljeni klasiki (Bandit, CBF...), potovalniki (VFR, Deauville...)in endure (V-Strom, GS, Transalp). Seveda odvisno od podlage in kupne moči.

Objavljeno

Sem bolj pristaš normalne vožnje, saj nimam kot sem že napisal nimam " cojones " za kakšne hitrosti! Mislim, da je naked bike zame že kar prehud!?

Noben motor ni PREHUD,če imaš v glavi pošlihtano.Motor vozim seveda z manjšimi prekinitvami(vojska,delo v tujini 14 let,pa gnarja ni blo-šlo za S.p.,pa se ni dalo uvozit itd.)od davnega leta 1958,ko sem še očetu kradel Triumpha 250 ccm prvi moj motor-moped je bil Tomos 2-brzinec(lamo cilinder) 80 ccm končna 75 Km/h leta 1960!!!Zadnjih 20 let pa sem prevozil z mojimi vsemi novimi motorji ca 200K kil. :Yamaha 125 SR,Kawasaki ER-5,Yamaha Virago 750 ccm.Yamaha V-max,Kawasaki ER-6-N,BMW-K-1200-R naslednji bo K-1300-R seveda,če se pojavi dober kupec že letos ni pa nujno,ker sem z sedanjim zeloooo zadovoljen ! :whistle:

Objavljeno

Stvar je odvisna od človeka samega. Eden se oh in sploh počuti na sportaku, drugi na enduri, tretji chopperju (s čim je že Lord s svojo Lady prevozil večdnevne ture?), za potovanja pa seveda tourer. Če boš na večnevno turo šel enkrat letno, ostali čas pa kratki enodnevni izleti, ti bo kakšen GoldWing verjetno preglomazen (ali pa tudi ne). Jaz bi ti predlagal Fazerko600 ali pa Deauville. Če imaš krajše noge, endura ne bo najboljša izbira, čeprav se tudi da. Pač odločitev je tvoja. Edino v praksi se bo pokazalo, kaj dejansko je zate najbolje. Naked je zakon, ampak daljše ture brez šipe bodo malo težaške, sploh če ga boš vsaj malo gnal po avtocesti. Potem je bolje že v startu kupiti motor s poloklepom.

Objavljeno

Stvar je odvisna od človeka samega. Eden se oh in sploh počuti na sportaku, drugi na enduri, tretji chopperju (s čim je že Lord s svojo Lady prevozil večdnevne ture?), za potovanja pa seveda tourer. Če boš na večnevno turo šel enkrat letno, ostali čas pa kratki enodnevni izleti, ti bo kakšen GoldWing verjetno preglomazen (ali pa tudi ne). Jaz bi ti predlagal Fazerko600 ali pa Deauville. Če imaš krajše noge, endura ne bo najboljša izbira, čeprav se tudi da. Pač odločitev je tvoja. Edino v praksi se bo pokazalo, kaj dejansko je zate najbolje. Naked je zakon, ampak daljše ture brez šipe bodo malo težaške, sploh če ga boš vsaj malo gnal po avtocesti. Potem je bolje že v startu kupiti motor s poloklepom.

Si imel kdaj težave s hrbtenico, glede na to, da voziš Chopper-ja že dalj časa? Kam si se šel na najdaljšo furo?

Objavljeno

Prej, po daljši turi me je malo bolel križ, priznam. Potem pa sem zadaj naredil naslon tudi zase, da se lahko malo naslonim, pa je bolje. Najdaljša tura? Če misliš v enem dnevu -980 km. Ko smo šli na Grossglockner ''po ovinkih''. Ampak to je bilo 14 let nazaj, takrat smo bili mlajši, ne tako scartlani. Zdaj, če grem bolj daleč kam, po vsaki uri-dveh vožnje ustavim in se pretegnem. Par minut, ravno dovolj, da potem križ ne boli. Če imaš pa sopotnico zraven, pa itak moraš ustavljati bolj pogosto.

Objavljeno

Sam imam občasne težave s križom in ne bi se rad nategnil z nakupom, da bom potem gledal motor, ali pa da me nekje v kakšni vukojebini zagrabi križ...

Objavljeno

Veliko o ergonomiji imaš napisano v knjigi Magisterij vožnje motocikla... sicer je pa zelo preprosto: najbolj udobni so luksuzni potovalniki (ala GW), , potem pa odvisno od stila: sportni potovalniki (FJR, GTR, PanEU, RT, K...) ali VELIKE endure (Vstrom, VARA, GS...)... za nižjerasle so zelo udobni tudi veliki nakedi (CBF, CB, Bandit, XJR,...) pol pride klasična 600 klasa, pa čoperji in SS... Aja... tudi čoper je lahko zelo udoben ... ampak samo v segmentu velikih custumov (ala XV 1900, VN 1700, Elektra glide, ...)

Sicer se pa najmanj utrujajoče sedi na velikih endurah zgolj zaradi najbolj normalno sedečega, vzravnanega položaja in nepokrčenih nog in rok (lepo lahko vstaneš med vožnjo)... a žal moraš biti malo višje postave, ta se boš tudi pri parkiranju in pred semaforjem varno počutil...

Pri čoperju pa kljub navidez udobnemu sedenju in razkošnemu sedežu, zaradi daleč naprej postavljenih stopalk, večino "udarcev" absorbiraš samo s "tazadnjo" in hrbtenico... in to pač na dolgih turah utruja in sčasoma povzroča bolečine... če pa vmes dovolj pogosto delaš postanke, se malo sprehodiš, pa se tudi s čoperjem da daleč prit... Na veliki enduri, sportnem potovalniku, udobnem nakedu pa ni problema tudi razdaljo med dvema tankanjema ptrevozit v enem kosu.:rolleyes:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

No, jaz sem s Kawasakijem EN500 (manjši brat od VN800) prevozil 16 ur v soboto in 8 ur v nedeljo (MB -Vilna) in so me bolela ušesa, ker mi je čelada pritiskala na držaj očal za ušesi. Ustavljal sem se na črpalkah za točenje (cca 10min na cca 5 ur) in enkrat 15 min, da sem pojedel dve banani.

Res pa je, da se na čoperju pač voziš od 60 do 100 km na uro in pri tem uživaš. Pri drugih motorjih so hitrosti običajno višje. Sam si planiram vožnjo tako, da na dan prevozim do 800 km, če grem daleč, saj nočem voziti po AC.

Res pa je tudi, da mi je na Yamahi TDM pri 120 km/h bistveno bolj pihalo v čelado kot na EN500. Mi je prav premetavalo glavo. Pa tudi položaj sedenja mi na TDM ni ustrezal, sem preveč visel naprej in so me včasih bolele roke.

Naslednji bo spet čoper. Pa mislim delati kar dolge fure, ampak počasi, saj je užitek v vožnji ne pa v razdalji. Pa enostavno mi paše kavč. Noge čimbolj naprej.

Samo moje mnenje.

LP Darko

Objavljeno

Za daljše vožnje potovalni motor, za krajše naked, za čisto kratke čoper, za makadam enduro itd. variant je še nekaj. Odloči se pa sam.

LP

Objavljeno

no ja najbolj smešno je ko govorite z pojmi "daljše", "dolge", "krajše" vožnje. kaj pa to je za vas?

poznam ljudi, ki jim je pod 100 km (brez pavze) "do gostilne", tura pa se začne pri 500 km dnevno, vse manj ni omembe vredno. po drugi strani pa eni grejo na "daljšo furo" že če prevozijo 100 km do srečanja in drugi dan 100 km nazaj domov.

in kaj je bolečina? a veste kako različem prag bolečine imamo? eni se komaj zbašejo z motorja pa pravijo da so prijetno utrujeni, drugi stojijo vsakih 100 km na pavzi in si masirajo roke, križ, delajo počepe,....

mislim da če delaš dnevno do 500 km z kako pavzo potem nič ni preveč utrujajočega. itak se telo navadi, saj te spomladi tudi vse bolj boli kot jeseni ko si že utrjen. z čoperjem delaš to brez težav, z ostalimi (razen res supersport motor) pa še lažje.

glavno da si kupiš motor, ki ti bo všeč, na katerem boš užival v vožnji. potem mu boš odpustil tudi kake bolečine.

darko3g: ti pa si očitno moreš prvo nabavit novo čelado. kot drugo pa te na tdm ne morejo bolet roke ampak ker si navajen čoperja moreš malo spremenit stil sedenja. navajen si ležat na riti v nogami narazen potem pa se obešaš na belanco, na takem motorju pa moreš tudi z bedrami objet motor. saj gre ko se navadiš.

Objavljeno

no ja najbolj smešno je ko govorite z pojmi "daljše", "dolge", "krajše" vožnje. kaj pa to je za vas?

poznam ljudi, ki jim je pod 100 km (brez pavze) "do gostilne", tura pa se začne pri 500 km dnevno, vse manj ni omembe vredno. po drugi strani pa eni grejo na "daljšo furo" že če prevozijo 100 km do srečanja in drugi dan 100 km nazaj domov.

in kaj je bolečina? a veste kako različem prag bolečine imamo? eni se komaj zbašejo z motorja pa pravijo da so prijetno utrujeni, drugi stojijo vsakih 100 km na pavzi in si masirajo roke, križ, delajo počepe,....

mislim da če delaš dnevno do 500 km z kako pavzo potem nič ni preveč utrujajočega. itak se telo navadi, saj te spomladi tudi vse bolj boli kot jeseni ko si že utrjen. z čoperjem delaš to brez težav, z ostalimi (razen res supersport motor) pa še lažje.

glavno da si kupiš motor, ki ti bo všeč, na katerem boš užival v vožnji. potem mu boš odpustil tudi kake bolečine.

darko3g: ti pa si očitno moreš prvo nabavit novo čelado. kot drugo pa te na tdm ne morejo bolet roke ampak ker si navajen čoperja moreš malo spremenit stil sedenja. navajen si ležat na riti v nogami narazen potem pa se obešaš na belanco, na takem motorju pa moreš tudi z bedrami objet motor. saj gre ko se navadiš.

Zelo pametno. Če imaš rad svoj motor, potem ti nič ni težko. Zadnjič sem bral o enem Švedu, ki je z čoperjem (pravi hardtail, dolge vilice) naredil pot okrog sveta (40 000km) Tisti ki tolk govorijo o udobju, naj si kupijo avto. Ni ga večjega užitka, kot odprta čelada, nobene šajbe, poletje ko vohaš asfalt, benz, cvetje, morje, poslušaš brbotanje motorja, padeš v trans in se pelješ in pelješ, brum,brum,brum.... :naughty:

Objavljeno

Jaz se na motorju najmanj utrudim na takem motorju, kjer se teža porazdeli skoraj na enake tri dele. title_8178.jpg

Objavljeno

poglej si mogoče kakega klasika...kawasaki w800 , triumph boneville , ducati gt 1000 touring ... če se ne bodo pri ostalih firmah kaj zmigali z novimi modeli klasikov je to meni neka izbira , za katero mislim da me bo zadovoljila ua dalj časa ... ja malo križ od emšo in malo koleno..

Objavljeno

Če ti je všeč čoper, če si ga že vozil in ti je bil všeč, če si umirjen voznik, če voziš v okviru cestno prometnih predpisov, če bi šel na kako turo... jaz res ne vem zakaj si ne bi zopet kupil čoperja. Glede na tvoje pisanje vzemi nekaj z dobrim zicom in ne preveč kubiki (manj utrujajoče). Če se boš pa sekiral, da te čez ovinke nese Ninđa, potem čoper ni zate. Čoperji imajo pač svojo filozofijo, ki jo večina pri nas ne razume. Jaz jo, čoperja si pa še nisem lastil. Morda kdaj kasneje v življenju. LP

Objavljeno

Kot sem že napisal se pri chopperju bojim samo kakšnih bolečin v križu. Vse ostalo mi je všeč in na sploh nimam nobenih potreb po hitri vožnji in nobenih kompleksov, če me nekdko nažge! Všeč mi je počasna vožnja in da lahko v miru pasem firbca okoli! Nikamor se mi ne mudi! Sem pa resnično v dilemi zaradi bolečin v križu. Kar gledam TV, vidim da se v Ameriki vozijo predvsem s chopperji in nikjer nisem zasledil o kakšnih zdravstvenih težavah! Obstaja v SLO kakšen forum čoperistov, da bi lahko malo povprašal?

Objavljeno

Kot sem že napisal se pri chopperju bojim samo kakšnih bolečin v križu. Vse ostalo mi je všeč in na sploh nimam nobenih potreb po hitri vožnji in nobenih kompleksov, če me nekdko nažge! Všeč mi je počasna vožnja in da lahko v miru pasem firbca okoli! Nikamor se mi ne mudi! Sem pa resnično v dilemi zaradi bolečin v križu. Kar gledam TV, vidim da se v Ameriki vozijo predvsem s chopperji in nikjer nisem zasledil o kakšnih zdravstvenih težavah! Obstaja v SLO kakšen forum čoperistov, da bi lahko malo povprašal?

Hčerka je imela čoperja, pa sem se občasno tudi jaz peljal z njim. Kar hitro sem občutil bolečine v hrbtenici, tudi hčerka je občasno jamrala. Na svojem redko občutim kako bolečino v križu.

Moje mnenje je, da hrbtenica ni obremenjena pravokotno, ampak je zvita, zaradi naprej postavljenih nog, zato tudi pride do bolečin. Mogoče se res da dobit kondicijo in so te težave manjše.

Meni so čoperji všeč, ne bi ga pa imel. Če si nižje rasti nekaj v naked izvedbi, seveda odločitev pa je na tebi. Pa srečno roko in čim manj bolečin v križu.

KOZMODISK TI DA KRILAaaa.

LP Scarabeo

Objavljeno

Lej tudi jaz sem čoperist po duši! Moj XJR je prav po "čopersko" načičkan... in tudi meni so čoperji neizmerno všeč... tudi moj prvi motor je bil čoper... A po operaciji hrbtenice (hernija v križu) sem ga skoraj preventivno prodal... ker tudi po posvetu z ortopedom ta pozicija sedenja preprosto NI PRAVA: VSO blaženje neravnin absorbiraš z ritjo... roke in noge ne "nosijo nič"... in vzmetenje in sedež še zadaleč nista takšna kot v avtu, ki ima podoben položaj, zato verjemi če boš delal kolkor resne ture in s tem mislim že takšne po 100 km, boš ščasoma občutil težave, kot posledico stiskanja vretenc. Pa ne zdaj mislit, da trdim, da bodo to neke hude bolečine... ampak na enduru ali tourerju bo tega definitivno manj... Kolega je lani prodal čudoitega vn-800 ravno in samo zaradi križa... bilo mu je res težko (še meni!), a zdaj je ves presrečen na RT1150. Torej če že čoper, potem naj bo nekaj v stilu velikih udobnih sedežev z obvezno ledveno podporo in ne preveč naprej postavljenimi stopalkami... ampak med manjšimi čoperji takega ne boš našel... se pa udobno sedi na kawi vn-1600 in 1700, Yamahi royal star venture in xv-1900 (ne pa tudi - 1300), suzukiju c-1800, HD ultra clasic Elektraglide, Triumph Rocket 3 touring, Motoguzi California vintage, honda vtx 1300... pa smo počasi z udobnimi čoperji kar zaključili. :closedeyes:

Še vedno najraje pogledam za čoperji in ko me bo minlo "nabijat" 500 km dnevne ture, ga bom morda tudi spet imel... na sedanjem motorju lahko prav po "čopersko" in veliko udobneje tudi počasi potujem in "firbcam naokoli"... a ko te prime adrenalin in ko se zapodiš v dolomitske serpentine, mi je dosegljiv še "drug" užitek, ki ga pa prej na čoperju nisem poznal...:evilgrin:

Je pa res, da če bi pa imel enih 20 k € viška, bi pa takoj stal v moji garaži luksuzni čoper, najverjetneje kak voyager 1700, victory vision ali HD electra glide... na manjše čoperje pa najbrž ne bi šel več...:notworthy:

Objavljeno

V kakšen razred motociklov spada: TDM, Fazer, Strom ali Versys ? So to Sport Tour-er ali !?

Objavljeno

Kot sem že napisal se pri chopperju bojim samo kakšnih bolečin v križu. Vse ostalo mi je všeč in na sploh nimam nobenih potreb po hitri vožnji in nobenih kompleksov, če me nekdko nažge! Všeč mi je počasna vožnja in da lahko v miru pasem firbca okoli! Nikamor se mi ne mudi! Sem pa resnično v dilemi zaradi bolečin v križu. Kar gledam TV, vidim da se v Ameriki vozijo predvsem s chopperji in nikjer nisem zasledil o kakšnih zdravstvenih težavah! Obstaja v SLO kakšen forum čoperistov, da bi lahko malo povprašal?

poglej na chopper.mojforum.si

Objavljeno

Kot sem že napisal se pri chopperju bojim samo kakšnih bolečin v križu. Vse ostalo mi je všeč in na sploh nimam nobenih potreb po hitri vožnji in nobenih kompleksov, če me nekdko nažge! Všeč mi je počasna vožnja in da lahko v miru pasem firbca okoli! Nikamor se mi ne mudi! Sem pa resnično v dilemi zaradi bolečin v križu. Kar gledam TV, vidim da se v Ameriki vozijo predvsem s chopperji in nikjer nisem zasledil o kakšnih zdravstvenih težavah! Obstaja v SLO kakšen forum čoperistov, da bi lahko malo povprašal?

Nekaj boš našel tukaj

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!