Skoči na vsebino

Chopper ali Enduro


Fadil

Priporočene objave

choper ali enduro? golaž ali šnicl? trenerka ali kavbojke? kino ali opera? pir ali žgano?

Kupi kar imaš raje, kar si lahko privoščiš! Motor bi naj bil nekaj za dušo, da se kam dejansko pripelješ je bonus.

Jaz imam motor za "vozit se", za ostalo je avto. Ampak to je moje mnenje. Če pa lahko svetujem: nabavi si tistega, ki ti bolj dvigne pulz, je..š ergonomijo pa ciklistiko pa ekonomičnost

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...kam dejansko pripelješ je bonus.

...je..š ergonomijo pa ciklistiko pa ekonomičnost

Nekdo, ki poda takle odgovor se očitno veliko premalo vozi... :wacko:

Ja! Bi se pa s tem verjetno strinjali vsi caferacerji...:slap:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo prebiram forume o motociklih in zasledil sem, da naj bi za daljša potovanja ali daljše ture bila bolj primerna endura kot pa chopper! Zanima me zakaj? Sam sem dolga leta nazaj imel Yamaho Virago, ki se mi je zdela zelo udobna in simple za voziti ( cca. 17 let nazaj ).Takrat sem vozil tudi prijateljevo Yamaho Super Tenere 750, ki se mi je zdela zelo nerodna in visoka ( nisem neki motorist ). Še pred tem starejši model Kawasaki-ja KLR 650! Podobna izkušnja kot z Yamaho! Brat ima Yamaho TDM 900 ( nisem še vozil )!Z motorjem je zadovoljen in on pravi, da naj bi bili ti novejši motorji bolj udobni, bolj mehki itd... Sam sem bolj navdušen nad Chopperji, vendar me je zmedlo to, da naj bi bili za daljše vožnje boljše Endure! Zakaj? V prihodnosti bi si spet omislil motor, vendar sedaj nisem povsem prepričan kaj kupiti!? Vsekakor za kakšne hitrosti nimam cojones in sem bolj umirjen voznik, tako da me zanimajo vaša mnenja!?

P.S. Z motorjem, bi verjetno šel tudi na kakšno daljšo nekaj dnevno turo!

Lep pozdrav :?

Torej:

za ture je primeren turing motor, se ti ne zdi da že sam naziv motorja govori temu v prid?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekdo, ki poda takle odgovor se očitno veliko premalo vozi... :wacko:

Ja! Bi se pa s tem verjetno strinjali vsi caferacerji...:slap:

Kaj je to premalo? Je 12 do 15000 km dovolj?(Se strinjam, premalo je) Drugače, pa še 1x: hebeš udobje, komformizem, kompromise. Treba je živeti sanje, ne pa sanjati življenje. Čoperist je tisti, ki vozi čoper, caferacer je tisti , ki vozi cafe racer...fukač je tisti ki fuka, ne pa tisti ki govori o fuku, si kdaj slišal o fukaču po duši, ki nikoli ne fuka? ... :naughty: :whistle:

Popravljeno . Popravil baddad
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.fukač je tisti ki fuka, ne pa tisti ki govori o fuku, si kdaj slišal o fukaču po duši, ki nikoli ne fuka? ... :naughty: :whistle:

...mater... jaz sem pa mislil, da je tisti, ki je nekoč na polno fukal, pol ko ne more več, še vedno fukač...:doze:...no, vsaj po duši...:lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekdo, ki poda takle odgovor se očitno veliko premalo vozi... :wacko:

ja, imaš prav! Premalo se vozim, veliko premalo. Redna služba, žena, dva otroka,popoldanska obrt...

samo si pa vseeno nebi kupil motorja, ki mi odgovarja samo po lastnostih vožnje, oblika pa je vseeno...

ker med choperjem in enduro pa so res velike razlike

Ferek priznaj da si si tvojega kupil ker ti je všeč, ne samo zato ker se fajn pelje .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kakšen razred motociklov spada: TDM, Fazer, Strom ali Versys ? So to Sport Tour-er ali !?

Fazer v to skupino ne paše, ostali pa so križanci, nekako kot Rav, ali pa Sportage.

Še najbolj terenski od teh je Strom.

Ne vem, zakaj se je debata razvila v smer čoper da ali ne. Ponavadi stvari, ki jih je potrebno vneto zagovarjati ne ustrezajo pričakovanjem. Če te skrbi križ res nima smisla kupovati čoperja, pa če je to čoperistom všeč ali ne. Vse kar prihaja iz Amerike tudi ni dobro. Nihče ne omenja klasikov, ki so del Evropske motoristične zgodovine, pravi predniki nakedov in seveda tudi bolj ergonomični in lepše vozni od čoperjev.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saladin, najbolje da jo mahneš v kako moto-trgovino in malo posediš na motorjih. Ker samo tako boš lahko videl kateri ti ustreza in kateri ne. Glede višine mislim da jih je večina (raz res ta velikih endur) narejena za normalno rasle ljudi. Kar se pa tiče tega, da se misliš bolj turistično vozit je tako, da konec koncev počasi grejo itak vsi, je pa gotovo kaka 600 kubična zadeva veliko bolj pohlevna. Fant ma cbf 600 pa jo lahko tudi jaz peljem brez nekih problemov in je res tak prijazen motorček, prav tako yamaha diverson in podobni, ki imajo nekje tistih 75KM in višina sedeža je pod 80cm. zaminivo je da se lepše pelje od virago250 na katerem sem že 100let nazaj delala izpit.

Mogoče pa poskusi tudi kak maksiskuter, se mi zdijo tudi blizu čoperski filozofiji. Tako da po moje pot pod noge in fajn izberi, kar ti bo v užitek in ne bo povzročalo še dodatnih težav s hrbtom.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče pa poskusi tudi kak maksiskuter, se mi zdijo tudi blizu čoperski filozofiji. Tako da po moje pot pod noge in fajn izberi, kar ti bo v užitek in ne bo povzročalo še dodatnih težav s hrbtom.

Tole je pa kar drzna teza :notworthy:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej upam, da ne bo kak zagrizen čoperist zameril oops.gif. ni mišljeno nič slabega, niti pomisnla nisem na to čopersko kulturo in kar spada zdravn. ampak ker je gospod napisal, da bi rad bolj tko u easy sm se na to spomnla. mojemu tatu so všeč, on bi se tudi tko na okoli u easy vozu. no pa cbf-ko je tudi en krog peljal in je bil ves happy tongue.gif.

pač po moje najbolj da gre s čim manj predsodki poskusit res različne modele. ker velikokrat ti ni mogoče motor vizualno všeč, ampak ker lepo sediš in se fajn pelješ inlove.gif postane ravno tako oh in sploh fajn in nadvse lep.

Popravljeno . Popravil cikadina
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je pa kar drzna teza :notworthy:

To je teza brez poznavanja zgodovine, estetike in filozofije. Saj so rockersi in modsi tam nekje, a ne? :headbang: :headbang: Sicer mi itak nikoli ne bo jasno kako nekdo razmišlja o tem ali naj kupi čoper ali enduro motor. To sta dva popolnoma različna svetova in pogleda na motociklizem. Seveda, če jemlješ motor kot življenjski stil in ti motor ni samo prevozno sredstvo od točke a do b, če si pa vikend voznik, ker motor ima tudi sosed in si samo en člen v verigi potrošniške kulture.....potem je res vseeno. Kako že poje Ntoko: udobje, varnost.... :music4: :music3:

Popravljeno . Popravil baddad
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je pa kar drzna teza :notworthy:

Zakaj pa to "drzna teza" tudi jaz si bom zdaj na stara leta omislil skuterja. Moj zadnji skuter pred 100 leti je bil NSU Prima, delali ali pa montirali so jih v Vogošču blizu Sarajeva. Imel sem že vse mogoče motorje samo maxi skuterja še ne.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam na motorje tak pogled:

Dokler se mi bo dalo čepet na sportakih, bom čepel, če se mi bo kasneje kdaj bolj resno potovalo, bom vzel potovalnika, na stara leta se pa vidim na kakšnemu badass chopperju ali pa na kakšnemu guzzi/duce/norton "cafe racerju".

Če se hočeš samo malo peljat in je motor samo sredstvo do tega, je praktično vseeno kaj imaš. Toliko gledaš, da je udoben pa zanesljiv.

Nekomu je za to dovolj ciao na pedala, nekomu to predstavlja tavelikega GS-a.

Jaz bom vedno gledal za motorji, ki so nekaj posebnega. Bi pa imel recimo nek skuter za zraven za na šiht, pa še to bi verjetno gledal stare vespe.

Želim, da me motor navdušuje s svojim zvokom, karakterjem in tudi z izgledom, da se mi nasmeje vsakič, ko ga pogledam, da mi gredo kocine pokonci, ko prižgem mašino in da mi dvigne pulz, ko ga peljem.

Če teh občutkov nebi želel, se lahko bolj varno in udobno peljem z avtom. Če želim samo "veter v laseh", si lahko omislim cabrio, potemtakem res ne vidim smisla motorja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je teza brez poznavanja zgodovine, estetike in filozofije. Saj so rockersi in modsi tam nekje, a ne? :headbang: :headbang: Sicer mi itak nikoli ne bo jasno kako nekdo razmišlja o tem ali naj kupi čoper ali enduro motor. To sta dva popolnoma različna svetova in pogleda na motociklizem. Seveda, če jemlješ motor kot življenjski stil in ti motor ni samo prevozno sredstvo od točke a do b, če si pa vikend voznik, ker motor ima tudi sosed in si samo en člen v verigi potrošniške kulture.....potem je res vseeno. Kako že poje Ntoko: udobje, varnost.... :music4: :music3:

Eni so konfekcijski ker ne vozijo čoperjev, drugi pa edinstveni uporniki, ker so našli smisel in filozofijo življenja v z lobanjami in kromom nakičenih čoperjih. WTF

PS: že mojemu sinu ki ima 14 let se zdijo tiste lobanje, kosti, križi ipd. neskončno otročji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa to "drzna teza" tudi jaz si bom zdaj na stara leta omislil skuterja. Moj zadnji skuter pred 100 leti je bil NSU Prima, delali ali pa montirali so jih v Vogošču blizu Sarajeva. Imel sem že vse mogoče motorje samo maxi skuterja še ne.

LP

drzna meni ni najbol posrečene oznaka, jaz bi rekel radikalna. al si motorist=biker, al si konfekcijski potrošnik. okej. pač sem konfekcijski potrošnik. big dil. To ne pomeni da se mam jaz na mojmu konfecijonerju kaj manj lepo, ko ropotam na pavličevo sedlo, al pa karlobag-paklenica. V očeh nekaterih sem pač bogi na svojem discontinued brezdušnem japoncu.

moram pa priznat, da mi je dilema custom ali enduro zelo čudna. in kupovanje na podlagi tujih izkušenj in predlogov še bolj, oziroma, to se mi zdi recept za nezadovoljstvo. Če človek ne zna definirat svojih potreb in želja, pol mogoče tiste zadeve sploh ne rabi. Večinoma ljudje življenje bazirajo okrog imeti in ne okrog biti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Chopper, cafe-racer, streetfighter, bobber so zame predelave, neglede na to kako svoje produkte poimenujejo različni masovni proizvajalci motornih koles. So simboli določenih motorističnih (sub)kultur in kot taki odražajo miselne stile, norme, vrednote, ...le teh. Ker pa so zgleda zanimivi ter privlačni za širšo populacijo (in ker je komercialna sfera po defoltu nekreativna oz. sodi da je kreativnost predraga in je ideje laže/ceneje prekopirat) so jih menedžerji velikih motorističnih firm spretno prepakirali ter ponudili na trgu potrošnih dobrin in če sem pesimističen, pomagali uničiti njihovo bistvo. Npr.:chopper smo začeli enačiti z nakranclano kromasto in lobanjasto novoletno jelko...

Zame je chopper kupljen v trgovini ter maksiskuter popolnoma ista konfekcija, s čimer pa ni nič narobe. Sej je sama narava sodobnih družb bol kot ne konfekcijska-polna kopij brez originalov.

No dost mojga nabijanja :). Drugač pa čist razumem tole vprašanje. Chopperje/iste se ponavad prikazuje kot prašne popotnike na neskončnih vožnjah v neznano, tko da človek čisto logično sklepa da je to najbolši motor za potovanja in ga primerja z potovalnimi motocikli. Kaj je bolš zate pa ne znam povedat :) , to morš sam pogruntat. Kup tist kar ti je všeč, če se ne bo izšlo lahko še vedno menjaš...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bi blo smiselno definicijo čoperja tud razdelat, glede na to, da večina meče v isti koš chopperje in kruzerje,...pa dobro..pustimo malenkosti..odloča se med čoperjem in enduro...odgovoril si je že skoraj sam..vozil je čoperja in se mu je zdel udoben...vozil je enduro in se mu je zdela nerodna..! Tud, če je blo to pred leti se na področju endur ni kaj dosti spremenilo, še vedno so visoke in za nekatere pač nerodne..

To, da se s čoperjem ne da delat dolgih tur je tud napisal nekdo, ki je to slišal od sosedovega bratranca...

Ga vozim sam že 12 let...pa daleč od tega, da bi se kadar koli počutil neudobno, tud pri 400 + km dnevno , pri zračno hlajeni mašini so prej odpovedale svečke kot moja hrbtenica! :)...

Sam bi na tvojem mestu pogledal še za kakšnim tourer motorjem...no v bistvu sem tud sam v iskanju le tega...ampak čoper bo ostal pri hiši :yea1:

Torej kakšen virago 1100, bmw rt od 850 dalje, nenazadnje tud tdm 900, v-storm in podobne zadeve so vsekakor čisto ok zadeve ali za krajše ali daljše vožnje...tukaj ne moreš zgrešit!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem precej prebral te dni o chopperjih itd... in sem se odločil, da ga ne bom kupil, saj se preveč bojim problemov s križem! Tudi na tujih forumih so ljudje napisali, da je največji problem pri chopperjih sedenje in preveč pokrčena kolena, tako da sedaj to odpade. Skoraj 100% sem, da bo moj naslednji motor Kawasaki Versys! Ker je v SLO rabljenih zelo malo naprodaj, oziroma skoraj nič, bo povsej verjetnosti uvožen. Velika izbira v Italiji in dobre cene. Ne vem kako je točno z uvozom, moram še precej prebrati, saj vem da obstajajo teme o tem. Zanima me, koliko bi me motor prišel na cesto, recimo uvožen iz Italija in da tam zanj plačam cca. 5.000€? Plačam DMV in homologacijo in še ...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nas na rovte.com se gremo pa takole:

Če se Francl napali na Micko, potem neutegoma juriša nanjo. Ne da bi se s komerkoli posvetoval, ker bi bil takoj deležen (dobronamernih) nasvetov, kaj vse naj bi bilo zanj boljša izbira. Od ovce pa do Joži, ki da naj bi imela boljše performanse. Koga brigajo performansi, ko mu pade mrak na oči?

Pol pa omenjena Francl in Micka nekaj časa furata skupaj. Če klapa, je kul. Če pa ugotovita, da Franclnov križ na dolge fure preveč trpi zaradi neudobnih položajev, ali pa da Micki že vse dihtunge razpadajo, ker junec Francl preveč tišči, se vljudno poslovita. In mogoče pol pride v špil Joži s svojimi famoznimi performansi, za Micko pa že kdo s trpežnejšim križem.

Pri mopedih je pa še bolj ajnfah, ker vsaj zaenkrat še ne zahtevajo alimentov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, če se Francl posvetuje, ma pa potem cela vas mal dela, ker razmišlja katero bi mu vse predlagu, pa jim ni dolgcajt. tongue.gif.

Saladin Versys pa ne spada ravno med najnižje motorje, če sm jst prav vidla 845mm visoko sedež, kar je btw višje od vare. tko da pejdi raje prej se probat gor vsest. no sej to spet ni nekaj kar se ne da navadit, ampak samo tko, če si mogoče spregldal.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nas na rovte.com se gremo pa takole:

Če se Francl napali na Micko, potem neutegoma juriša nanjo. Ne da bi se s komerkoli posvetoval, ker bi bil takoj deležen (dobronamernih) nasvetov, kaj vse naj bi bilo zanj boljša izbira. Od ovce pa do Joži, ki da naj bi imela boljše performanse. Koga brigajo performansi, ko mu pade mrak na oči?

Pol pa omenjena Francl in Micka nekaj časa furata skupaj. Če klapa, je kul. Če pa ugotovita, da Franclnov križ na dolge fure preveč trpi zaradi neudobnih položajev, ali pa da Micki že vse dihtunge razpadajo, ker junec Francl preveč tišči, se vljudno poslovita. In mogoče pol pride v špil Joži s svojimi famoznimi performansi, za Micko pa že kdo s trpežnejšim križem.

Pri mopedih je pa še bolj ajnfah, ker vsaj zaenkrat še ne zahtevajo alimentov.

Ja lahko je pa drugač, kot mlad fant, ki je šel k spovedi, pa pravi, da je grešil, pa vpraša župnik kako, ja seksal sem, pa pravi župnik, a z Micko, ne, a s Francko, ne, a z Majdo, ne, a z Lojzko, ne, a z Jožico, pa prav mladenič tud ne. Župnik ugotovi, da ne bo zvedel s kom in mu da za pokoro tri očenaše. Fant pride ven, pa ga vpraša kolega kako je bilo, super, dobil sem tri očenaše pa pet namigov. Sorry mal :topic: pa ne čisto.

Drugače se pa take dileme pojavljajo, ko imaš namen kupit motor ampak nisi še čisto pred dejstvom in zbiraš informacije, ki jih imaš potem toliko, da glava boli in ko se že skoraj odločiš, ti nekdo s svojimi pripombami sesuje tvojo "idealno" sliko in si spet na začetku.

Se pravi odločiti se moraš za kakšen namen ti pretežno rabiš motor, koliko denarja imaš na razpolago in probat prizkusiti kaki motor, ki si ga dal v ožji izbor, kar pa včasih ni tako enostavno, ker motorje še v trgovini neradi posojajo, saj veš žensk in motorjev se ne posoja.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, če se Francl posvetuje, ma pa potem cela vas mal dela, ker razmišlja katero bi mu vse predlagu, pa jim ni dolgcajt. tongue.gif.

Saladin Versys pa ne spada ravno med najnižje motorje, če sm jst prav vidla 845mm visoko sedež, kar je btw višje od vare. tko da pejdi raje prej se probat gor vsest. no sej to spet ni nekaj kar se ne da navadit, ampak samo tko, če si mogoče spregldal.

Baje se da sedež naštelat!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje se da sedež naštelat!

no pole pa kul, na netu ni pisalo. samo dvomim da tuki govorimo o nekih hudih razlikah. lahko se motim, ker sklepam po cbf.

je pa res kot pravi mare, da je veliko izbire in da je kr težko narest en ožji izbor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!