Skoči na vsebino

Chopper ali Enduro


Fadil

Priporočene objave

Sem precej prebral te dni o chopperjih itd... in sem se odločil, da ga ne bom kupil, saj se preveč bojim problemov s križem! Tudi na tujih forumih so ljudje napisali, da je največji problem pri chopperjih sedenje in preveč pokrčena kolena, tako da sedaj to odpade. Skoraj 100% sem, da bo moj naslednji motor Kawasaki Versys! Ker je v SLO rabljenih zelo malo naprodaj, oziroma skoraj nič, bo povsej verjetnosti uvožen. Velika izbira v Italiji in dobre cene. Ne vem kako je točno z uvozom, moram še precej prebrati, saj vem da obstajajo teme o tem. Zanima me, koliko bi me motor prišel na cesto, recimo uvožen iz Italija in da tam zanj plačam cca. 5.000€? Plačam DMV in homologacijo in še ...?

Jaz si ga rihtam iz Anglije...in računam nekje 1000 € k nakupni ceni...torej 5% dmw, 100 € homologacija, 300 - 400 € provizija tistemu, ki mi zadevo ureja, 150 - 200 € za prevoz do Slo...(morda še menjava sprednje luči, ampak po dosedanjih info to ni blo potrebno ) pa je še vedno nekje 1000 - 1500 € cenej...

Tako da toliko min. računaj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz si ga rihtam iz Anglije...in računam nekje 1000 € k nakupni ceni...torej 5% dmw, 100 € homologacija, 300 - 400 € provizija tistemu, ki mi zadevo ureja, 150 - 200 € za prevoz do Slo...(morda še menjava sprednje luči, ampak po dosedanjih info to ni blo potrebno ) pa je še vedno nekje 1000 - 1500 € cenej...

Tako da toliko min. računaj!

če ga grem sam v Italijo iskat, brez posrednika, odpade provizija! Prevoz v lastni režiji, ker ima brat prikolico za prevoz motorjev, torej so tukaj stroški samo bencina in cestnine v Italiji. Torej DMV + homologacija! Če motor v Italiji plačam cca. 4000 €, je znesek DMV cca. 200 e + homologacija 100. Sumasumarum ni pretresljivo! Sem pa opazil, da so motorji v Italiji občutno cenejši kot v Nemčiji!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

so ljudje, ki točno vedo kaj želijo in ne odstopajo od tega in smo ljudje, katerim je všeč več stvari, pri vsaki nekaj in smo tako ali drugače omejeni na sklepanje kompromisov.

jst to dilemo razumem, saj sem bil večkrat tudi sam pred njo :)

čoperje/cruzerje preprosto obožujem, zvok, užitek v počasni vožnji, položaj za krmilom, izgled, lagodnost vožnje, "duša"...so mi zelo všeč. Stil oblačenja dosti manj.

po 15ih letih sem končno prišel do njega in ga dobre 2 leti nazaj kupil...long story short...še vedno mi je bil noro všeč, položaj kulski (le malo premajhen je bil zame - VN 800 Classic), zaradi prijetne zvočne kulise sem pogosto po nepotrebnem nabijal gas po tunelih in se hihital od zadovoljstva ipd., vozil sem vsaj 20-30% počasneje, kot s prejšnjimi motorji in pri tem neznansko užival.

ampak, in sedaj pride bistvo:

v tem času sem odkril v sebi popotniško žilico in turce krajše od 200km so se mi zdele škoda časa in energije porabljene zato, da se navlekel nase vse potrebno za vožnjo.

za potovanja v dvoje pa se je moje preljubo kljuse izkazalo kot premajhno, prešibko in premalo prostorno za prtljago.

mene ni nikoli bolel križ na njem, je pa res, da imam kar natreniranega (preventiva, bi lahko rekel), me je pa še kako bolela RIT! in to trtica,...tako močno, da sem na daljše ture moral imeti pod ritjo blazino, drugače se niti vstati nisem več mogel (enkrat sem si trtico očitno poškodoval, nimam pojma kdaj in kako). In to je bil glavni razlog, zakaj sem se poslovil od njega...drugače pa mi je služil odlično. Premajhen hod amortizerja in položaj telesa, pri katerem ravno trtica nosi vse obremenitve, meni ni ustrezal več.

najdaljša tura je bila nekaj čez 400km po regionalkah in je bila že kar mučna...naslednji dan motorja niti videti nisem hotel :P

in potem je nastopila dilema...kaj sedaj? endure so mi grde (z izjemo GSa morda) in njihova ciklistika mi ne paše...po dreku se ne mislim vozit, bolj mi je pomembna lega v ovinkih in užitek v vožnji (na dirkanje sem pri čoperju kakopak pozabil). Endure so zame najbolj brezvezni motorji a hkrati najbolj uporabni. Ob tem sem moral upoštevati moje potovalne ambicije in velikost (2m) in vse japonsko, razen vare in tdm-a je bolj ali manj odpadlo. Takoj za tem tudi vse italijansko, razen caponorda. Srce je sililo k nakedom, pa ne maram pretiranega vetra, pamet pa k maxi enduram ali potovalnikom, za katere pa nisem imel denarja.

Nekaj mesecev neprestanih dilem in ogledov, sem sedaj ponosni lastnik BMW r1150GS-a. Nisem ga imel namen kupiti, čeprav sem si ga želel, preprosto ker so dragi za svoj letnik. Ampak ko sem ga zagledal in ko sem se nanj vsedel, sem bil prodan! Eden redkih motorjev narejenih za mojo velikost...kot da so ga risali zame :P

in sedaj v moji garaži čaka na nove avanture...

pogrešal bom prdenje čoperčka, svetlikajoč se krom in zvito krmilo...ampak bolečin v trtici pa definitivno ne ;)

če/ko bom imel preveč denarja, pa bo v moji garaži spet kakšen ogromen cruzer, poleg nečesa potovalnega in nečesa zabavnega, seveda...do takrat pa lahko samo upam, da sem kupil dober kompromis.

in kot, vidim si se tudi ti nagnil v podobno smer in če lahko pozabiš "filling", ki ga daje čoper, se boš zagotovo lažje, hitreje, dlje, udobneje in bolj praktično vozil (hard endure izvzete, ker so jajca). Na, ob prijetnem zvoku dvigajoče se kocine, pa boš moral v tem segmentu pozabiti...racionalnost vs. srčnost torej.

vsi bi raje fu*** super modele, redko kdo med nami pa bi prenašal njihove gospodinjske, kuharske in mentalne sposobnosti :naughty:

PS: OMFG kak sem se razpisal - sorry :P

Popravljeno . Popravil zzigon
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, če se Francl posvetuje, ma pa potem cela vas mal dela, ker razmišlja katero bi mu vse predlagu, pa jim ni dolgcajt. tongue.gif.

Saladin Versys pa ne spada ravno med najnižje motorje, če sm jst prav vidla 845mm visoko sedež, kar je btw višje od vare. tko da pejdi raje prej se probat gor vsest. no sej to spet ni nekaj kar se ne da navadit, ampak samo tko, če si mogoče spregldal.

Ima pa Varadero dobrih 70kg več, tako da tisti višek konjev napram versysu služi premikanju dodatne teže, plus da se versys ne odžeja tako oziroma nekih bistvenih razlik v perfomansah ni.

Po moje bo to kar prava izbira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...vsa čast za zgornji dopis...trance_27_notworthy.gif

... z Versisom pa sploh ne boš dosti falil... če le nisi prevelik... po testih je zmagovalec v svoji klasi....rolleyes.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

so ljudje, ki točno vedo kaj želijo in ne odstopajo od tega in smo ljudje, katerim je všeč več stvari, pri vsaki nekaj in smo tako ali drugače omejeni na sklepanje kompromisov.

jst to dilemo razumem, saj sem bil večkrat tudi sam pred njo :)

čoperje/cruzerje preprosto obožujem, zvok, užitek v počasni vožnji, položaj za krmilom, izgled, lagodnost vožnje, "duša"...so mi zelo všeč. Stil oblačenja dosti manj.

po 15ih letih sem končno prišel do njega in ga dobre 2 leti nazaj kupil...long story short...še vedno mi je bil noro všeč, položaj kulski (le malo premajhen je bil zame - VN 800 Classic), zaradi prijetne zvočne kulise sem pogosto po nepotrebnem nabijal gas po tunelih in se hihital od zadovoljstva ipd., vozil sem vsaj 20-30% počasneje, kot s prejšnjimi motorji in pri tem neznansko užival.

ampak, in sedaj pride bistvo:

v tem času sem odkril v sebi popotniško žilico in turce krajše od 200km so se mi zdele škoda časa in energije porabljene zato, da se navlekel nase vse potrebno za vožnjo.

za potovanja v dvoje pa se je moje preljubo kljuse izkazalo kot premajhno, prešibko in premalo prostorno za prtljago.

mene ni nikoli bolel križ na njem, je pa res, da imam kar natreniranega (preventiva, bi lahko rekel), me je pa še kako bolela RIT! in to trtica,...tako močno, da sem na daljše ture moral imeti pod ritjo blazino, drugače se niti vstati nisem več mogel (enkrat sem si trtico očitno poškodoval, nimam pojma kdaj in kako). In to je bil glavni razlog, zakaj sem se poslovil od njega...drugače pa mi je služil odlično. Premajhen hod amortizerja in položaj telesa, pri katerem ravno trtica nosi vse obremenitve, meni ni ustrezal več.

najdaljša tura je bila nekaj čez 400km po regionalkah in je bila že kar mučna...naslednji dan motorja niti videti nisem hotel :P

in potem je nastopila dilema...kaj sedaj? endure so mi grde (z izjemo GSa morda) in njihova ciklistika mi ne paše...po dreku se ne mislim vozit, bolj mi je pomembna lega v ovinkih in užitek v vožnji (na dirkanje sem pri čoperju kakopak pozabil). Endure so zame najbolj brezvezni motorji a hkrati najbolj uporabni. Ob tem sem moral upoštevati moje potovalne ambicije in velikost (2m) in vse japonsko, razen vare in tdm-a je bolj ali manj odpadlo. Takoj za tem tudi vse italijansko, razen caponorda. Srce je sililo k nakedom, pa ne maram pretiranega vetra, pamet pa k maxi enduram ali potovalnikom, za katere pa nisem imel denarja.

Nekaj mesecev neprestanih dilem in ogledov, sem sedaj ponosni lastnik BMW r1150GS-a. Nisem ga imel namen kupiti, čeprav sem si ga želel, preprosto ker so dragi za svoj letnik. Ampak ko sem ga zagledal in ko sem se nanj vsedel, sem bil prodan! Eden redkih motorjev narejenih za mojo velikost...kot da so ga risali zame :P

in sedaj v moji garaži čaka na nove avanture...

pogrešal bom prdenje čoperčka, svetlikajoč se krom in zvito krmilo...ampak bolečin v trtici pa definitivno ne ;)

če/ko bom imel preveč denarja, pa bo v moji garaži spet kakšen ogromen cruzer, poleg nečesa potovalnega in nečesa zabavnega, seveda...do takrat pa lahko samo upam, da sem kupil dober kompromis.

in kot, vidim si se tudi ti nagnil v podobno smer in če lahko pozabiš "filling", ki ga daje čoper, se boš zagotovo lažje, hitreje, dlje, udobneje in bolj praktično vozil (hard endure izvzete, ker so jajca). Na, ob prijetnem zvoku dvigajoče se kocine, pa boš moral v tem segmentu pozabiti...racionalnost vs. srčnost torej.

vsi bi raje fu*** super modele, redko kdo med nami pa bi prenašal njihove gospodinjske, kuharske in mentalne sposobnosti :naughty:

PS: OMFG kak sem se razpisal - sorry :P

Odlično in iskreno napisano! Svaka čast!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...vsa čast za zgornji dopis...trance_27_notworthy.gif

... z Versisom pa sploh ne boš dosti falil... če le nisi prevelik... po testih je zmagovalec v svoji klasi....rolleyes.gif

Velik sem 179cm in cca. 86kg, tako da mislim, da ne bo problem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kot, vidim si se tudi ti nagnil v podobno smer in če lahko pozabiš "filling", ki ga daje čoper, se boš zagotovo lažje, hitreje, dlje, udobneje in bolj praktično vozil (hard endure izvzete, ker so jajca). Na, ob prijetnem zvoku dvigajoče se kocine, pa boš moral v tem segmentu pozabiti...racionalnost vs. srčnost torej.

No feeling, no bike.

Motor je neracionalno prevozno sredstvo (90% udeležencev v prometu bi se tako izjasnilo) in če zgubiš srčnost, zgubiš vse.. . Torej, racionalizirati nekaj kaj je v svojem bistvu neracionalno, je popolnoma nesmiselno. Približno tako, kot poslušati heavy metal ali dance glasbo z čepki v ušesu. :kva1::nono:

Moje izkušnje so čist drugačne. V vseh teh 20+ letih sem naredil cca 250 000 km na motorjih, ki imajo rizla stil sedež (par mm gobice), trenutno 60 cm od tal. Pred računalnikom sedim na lesenem sedežu in 10 mesecov na leto se vozim na hard tail kolesu, brez amortizerjev. Ne maram road sofas motorje in ne maram šajb (windshields are for cars). Sploh ne štekam kako se morete furati na tistih neslišnih foteljah. :kva2: Samo še vibro maser vam manjka. :kva1: Če motor ni rock and roll, potem sploh ni motor. Shinya Kimura rulez, hardcore never dies! :yea2: :yea2: :yea2: :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!