Skoči na vsebino

PUMPE OLJA


Priporočene objave

Objavljeno

:?: Zanima me,kdaj je priporočljivo zamenjati ali podrobna kontrola pump olja.Z pumpami se ni kaj dosti za igrat,če gre,gre vse skupaj.IMAM prav ali NE.Sicer jaz imam VFR-ko za katero pravijo da je zelo vzdržljiva.

ČEZ SIGURNO GA NI,JE REKLA NONA, KO JE DALA GOLDON NA METLO. :lol: :P :) :wink:

Objavljeno
:?: Zanima me,kdaj je priporočljivo zamenjati ali podrobna kontrola pump olja.Z pumpami se ni kaj dosti za igrat,če gre,gre vse skupaj.IMAM prav ali NE.Sicer jaz imam VFR-ko za katero pravijo da je zelo vzdržljiva.

ČEZ SIGURNO GA NI,JE REKLA NONA, KO JE DALA GOLDON NA METLO.  :lol:  :P  :)  :wink:

Kako boš to kontroliral ?

Po moje daj še kakšen kondom na metlo.

Recimo se nehaš vozit.

:evil: :twisted: :wink:

p.s.

Najbrž če bi pumpa odpovedala, imaš kakšna tlačn tipala, pa bi se kakšna lučka prižgala.

8)

Objavljeno

Koliko zdrži kakšna pupma ti pove izkušen serviser za tvoj motor... in ti ob primernem času predlaga menjavo, da ne ostaneš na cesti.

Sicer so pa vakumske pumpe zakon, ker skoraj ne more crknit, če pa že, jo pa lahko popraviš s pomočjo stare zračnice.

Objavljeno

Pa menda ne boš rekel Hočko, da v svoji malhi po svetu naokoli prevažaš tudi stare zračnice :lol:

Objavljeno

Če imaš kje lučko za olje in ti ta fukcionira ti praviloma ob odpovedi oljne pumpe ne sme narediti nobene bistvene škode na motorju saj je le ta lučka povezana ponavadi celo z več oljnimi stikali ki so na različnih delih motorja in ko v enem ni več oljnega pritiska ti to pove lučka. Če pa seveda lučko ignoriraš si pa za morebitne posledice odgover predvsem sam.

Za moje pojme je kakšno preventivno preverjanje oljne pumpe oziroma manjava le te po določenem času metanje denarja stran.

Seveda se pa lahko odločiš drugače oziroma se lahko celo jaz motim. :oops:

Objavljeno

Kokr sem jaz s tem seznanjen je dobro dat pregledat pritisk olja v motorju vsakih 60000 km. Oljne pumpe so v večini primerov sestavljene iz dveh zobnikov, ki tesno prilegata en na drugega in tako ustvarjata vakum ki vleče olje po motorju. Če se ne menja olje in vsake tok časa ne sčisti dno motorja-karter lahko črpalka potegne umazanijo in se počasi obrabi. Če pa je motor vedno čist se kaj takega težje zgodi. Nekateri motorji imajo celo dvojno oljno črpalko, da lahko brez problema maže motor tudi ko je ta najbolj obremenjen (ZZR 1100). Pritisk olja vam lahko izmerjo na vsakem pooblaščenem in bolje založenem servisu, je pa to čisto enostavno.

Objavljeno
Kokr sem jaz s tem seznanjen je dobro dat pregledat pritisk olja v motorju vsakih 60000 km. Oljne pumpe so v večini primerov sestavljene iz dveh zobnikov, ki tesno prilegata en na drugega in tako ustvarjata vakum ki vleče olje po motorju. Če se ne menja olje in vsake tok časa ne sčisti dno motorja-karter lahko črpalka potegne umazanijo in se počasi obrabi. Če pa je motor vedno čist se kaj takega težje zgodi. Nekateri motorji imajo celo dvojno oljno črpalko, da lahko brez problema maže motor tudi ko je ta najbolj obremenjen (ZZR 1100). Pritisk olja vam lahko izmerjo na vsakem pooblaščenem in bolje založenem servisu, je pa to čisto enostavno.

To kar si tukaj napisal je vse res.

Ampak saj za servis mora biti pravzaprav vse enostavno, saj zato pa so servis.

Gre zato da doma marsikaj od tega sam ne moreš napravit in lahko svoj motor vzdržuješ le v skladu z navodili.

Da bi pa v razne vitalne dele motorja po vrsti dvomil in na servis hodu, zato da se boš prepričal, da je vse v redu, pa razne meritve opravljal ne hvala lepa.

Motor imam zato da se vozim z njim, ne pa da me skrbi kaj je z njim in kaj se mu lahko zgodi.

8)

Redni servisi in vzdrževanje v skladu z navodili to naj bilo vse.

Objavljeno

Oljna stikala so narejena za različne tlake zato lahko pumpa še vedno delno opravlja svojo funkcijo pa vam stikalo že javi da je nekaj narobe pa čeprav je v njegovi okolici olje še vedno kroži.

Zna pa recimo biti problem pri motorjih ki nimajo opozorilne lučke na armature-recimo moj je že ni imel in ne vem kako imajo to zadevo varovano seveda če jo sploh imajo! Upam da jo imajo! :oops:

Objavljeno
tako ustvarjata vakum ki vleče olje po motorju.

Droben popravek: Oljna črpalka tlači olje v mazalni razvod v motorju.

Pošiljanje tekočin naokoli z vakuumom ima namreč to omejitev, da vakuuma, višjega od 1 bar ni moč ustvariti (na Zemlji; in pozabimo na hece, ki jih lahko ustvarimo daleč pod morsko gladino). Tlačna razlika 1 bar pa je mnogokrat prenizka za premagovanje ovir v ceveh, cevkah in kanalih.

Objavljeno
Koliko zdrži kakšna pupma ti pove izkušen serviser za tvoj motor... in ti ob primernem času predlaga menjavo, da ne ostaneš na cesti.

Sicer so pa vakumske pumpe zakon, ker skoraj ne more crknit, če pa že, jo pa lahko popraviš s pomočjo stare zračnice.

ups ... sem malo zajeb... ker sem mislil, da je govora o bencinskih pumpah ... kakorkoli, zgoraj napisano velja za bencinske pumpe, pri oljnih je pa tako, da ko posveti lučka, ugasni motor in poišči najbližji servis.

Objavljeno

Ko zasveti lučka je lahko že prepozno... pri mojem ex 600R je lučka prec in lepo ugasnila, olja pa v glavi ni blo dost. Zamenjal oljno črpalko, pa je blo OK.

LP

Objavljeno
Pa menda ne boš rekel Hočko, da v svoji malhi po svetu naokoli prevažaš tudi stare zračnice :lol:

Ne!

Hotschko pogleda kje je lukna v membrani in hitro v njo zašravfa en kniping. Tega pa ima zmeraj na dosegu roke. :twisted:

Objavljeno
Pa menda ne boš rekel Hočko, da v svoji malhi po svetu naokoli prevažaš tudi stare zračnice :lol:

Ne!

Hotschko pogleda kje je lukna v membrani in hitro v njo zašravfa en kniping. Tega pa ima zmeraj na dosegu roke. :twisted:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!