goldmax Objavljeno April 7, 2011 Opozori Objavljeno April 7, 2011 Pozdrav Zanima me kaj kupiti od teh dveh.(mnenja,nasveti,praksa).Pregledal sem že ogromno forumov naših in tujih,ampak vsak svojega konja hvali.Sem se pa nekako odločil med tema dvema glede na moje potrebe in želje. (všeč sta mi oba-pa tudi finančno smo tu nekje-do 4500€) Rabil bi nekaj za sem pa tja, pa še občasno za kako daljšo turo(po stari yugi-recimo). V igri pa je: TDM 850 okoli 2000-2001 letnik, pa BMW R850RT tudi tam okoli 2000- 2002 letnik.Vozila bi se večinoma oba z ženo.Sem pa bolj umirjen voznik-malo čez 40 let. Prosim za kakeršen koli nasvet.Hvala Lep pozdrav. goldmax DXR16 in Fritz 1 1
motofrik Objavljeno April 7, 2011 Opozori Objavljeno April 7, 2011 Jaz bi vzel RT-ja, že zaradi vetrne zaščite. In, ker mi je lepši. Ampak to je le moje mnenje.
goldmax Objavljeno April 7, 2011 Avtor Opozori Objavljeno April 7, 2011 Meni tudi BMW RT nekam bolj sede. Kaj pa moč(za dva) je 850 dovolj? Zanima me, ker bi ga še kar ugodno dobil. lp
goldmax Objavljeno April 7, 2011 Avtor Opozori Objavljeno April 7, 2011 Mislim da so tudi policaji imeli nekaj takega?
goldmax Objavljeno April 7, 2011 Avtor Opozori Objavljeno April 7, 2011 Kako se pa kaj obnašata v vožnji-sem slišal,da so BMW rt, zelo lepo vodljivi??? No ,pa TDM-ke tudi. lp
Dare1 Objavljeno April 8, 2011 Opozori Objavljeno April 8, 2011 Ne morem verjet, da je nekdo pripravljen dati 4500E za taka stara jajca. Kaj pa V-Strom, en lep bel se prodaja pod 4000, pa še en kup drugih, modernejših motorjev. Ajde, če bi napisal TDM 900 bi bilo razumljivo, ne pa 850. Malo pobrskaj po avto-netu.
Cartman Objavljeno April 8, 2011 Opozori Objavljeno April 8, 2011 Huda dilema. vozil sem r1150rt in tdm 850. Rekel bi takole. Če boš na BMW naredu dosti Km in se ga dobro navadil, boš z njim zelo udobno potoval. Če ne boš rutiniran, je TDM precej manj naporen za uporabo. Na prazni cesti sta oba dovol močna tud u dvoje, problemčki se pojavijo ko je treba prehitet avtobus ali kamion. BMWjeva okretnost. . nekaj sem jih vozil, ampak o kaki silni okretnosti nebi znal govorit. Zdi se mi, da so okretni za svojo velikost. Delujejo bol kračasto kot so v resnici. velk + za TDM pa bo najbrž cena. Meni osebno je TDM v solo vožnji, za sem in tja kot praviš, super stroj. RT pa. . . niti ne. Predvsem pa, za omenjen budget dobiš zelo dobro ohranjeno TDM900! Pred 14 dnevi sem gleda res lepo rumeno s top case kovčkom za 3600!!! Bistvena razlika med 850 in 900 je 6a brzina!
marko55 Objavljeno April 8, 2011 Opozori Objavljeno April 8, 2011 (popravljeno) Huda dilema. vozil sem r1150rt in tdm 850. Rekel bi takole. Če boš na BMW naredu dosti Km in se ga dobro navadil, boš z njim zelo udobno potoval. Če ne boš rutiniran, je TDM precej manj naporen za uporabo. Na prazni cesti sta oba dovol močna tud u dvoje, problemčki se pojavijo ko je treba prehitet avtobus ali kamion. BMWjeva okretnost. . nekaj sem jih vozil, ampak o kaki silni okretnosti nebi znal govorit. Zdi se mi, da so okretni za svojo velikost. Delujejo bol kračasto kot so v resnici. velk + za TDM pa bo najbrž cena. Meni osebno je TDM v solo vožnji, za sem in tja kot praviš, super stroj. RT pa. . . niti ne. Predvsem pa, za omenjen budget dobiš zelo dobro ohranjeno TDM900! Pred 14 dnevi sem gleda res lepo rumeno s top case kovčkom za 3600!!! Bistvena razlika med 850 in 900 je 6a brzina! Ali pa rumeno-črno TDM 850 letnik 1998 super ohranjeno za tretjino manj... Popravljeno April 8, 2011. Popravil marko55
goldmax Objavljeno April 8, 2011 Avtor Opozori Objavljeno April 8, 2011 Ja bo treba še malo bolj pogledat. Kaj pa glede vzdrževanja? Aja, pa mislim da je RT malo bolj komot-se motim? lp
marko55 Objavljeno April 8, 2011 Opozori Objavljeno April 8, 2011 Ja bo treba še malo bolj pogledat. Kaj pa glede vzdrževanja? Aja, pa mislim da je RT malo bolj komot-se motim? lp Lahko ti iz prve roke povem za TDM 850. Delal sem samo redne servise, olja je spila 0,5l na 3.000 KM. Pravijo pa, da znajo biti nekatere TDM 850 precej bolj požrešne z oljem.
goldmax Objavljeno April 8, 2011 Avtor Opozori Objavljeno April 8, 2011 Lahko ti iz prve roke povem za TDM 850. Delal sem samo redne servise, olja je spila 0,5l na 3.000 KM. Pravijo pa, da znajo biti nekatere TDM 850 precej bolj požrešne z oljem. hmm ,To menda pravijo tudi za BMW-je...tako da je približno ista stvar.. lp
Bremzer Objavljeno April 8, 2011 Opozori Objavljeno April 8, 2011 hmm ,To menda pravijo tudi za BMW-je...tako da je približno ista stvar.. lp Načeloma bi bil jaz za BMW-eja pa ne zato ker ga sam vozim,čeprav je moj popolnoma drug motor.Mislim pa, da je prednost pri BMW-ejih boxerjih proti TDM-kam predvsem v nižjem težišču,večjem navoru in nepozabit na kardan sploh za daljše vožnje.Sicer pa nimam nič proti TDM-ki je zelo okreten motor je pa bolj za solo vožnjo brez sopotnika in prtljage!.Pri kupovanju pazi najbolj na porabo olja, ker boxeri radi trošijo olje,koliko je bil gonjen pa lepo vidiš po barvi izpušnih cevi in kako na deleč je obarvana (pregreta) !!! Ps:pa veliko sreče pri nakupu neglede za kateri motor od teh dveh se odločiš. payback 1
schani_ Objavljeno April 8, 2011 Opozori Objavljeno April 8, 2011 Tdm 850 boš dobil vsaj za 1500 € cenej kot rt-ja, tako da, če imaš možnost se raje odločaj med tdm 900 in 850 rt.. za 4500 € boš dobil tdm 900 z večino opreme, ki jo rabiš za na pot...če le te nima raje počakaj na boljšo ponudbo... Za nek dober, ohranjen in opremljen 850 rt bo pa morda 4500 € malo tesno..kolkr sem spremljal imajo kar navite cene... Tdm sem osebno preiskusil, občutek je bolj "športni", sedel sem tudi na rt 850 in je pozicija bolj udobna in te ne sili k prehitri vožnji tako kot morda tdm... Morda poglej malo čez mejo, ker v Slo . je ponudba bmw-jev slaba, ti ki so so po večini iz Italije...rt 850 je na sploh malo, zato bi blo morda smiselno pogledat za rt 1100, ki se ga čez mejo da dobit za takšno ceno kot pri nas najdražjega 850 rt ali pa še majn...in tud v dvoje bo vožnja bolj kamot...čeprav tud z 850 ne bo nobenih problemov!
Dare1 Objavljeno April 8, 2011 Opozori Objavljeno April 8, 2011 (popravljeno) TDM 900 z ABS, V-strom 1000 ali 650A, GSF 1250A, CBF 1000SA, pa še kakšen. Za tvoje želje in vožnjo v dvoje je najbolje gledati motorje, ki so dovolj prostorni in imajo ABS. Če dobiš gor kovčke si zadel terno, ker te nakup le teh mimogrede olajša za 700evrov. Pa pod letnikom 2006 za ta denar nimaš kaj gledati. Popravljeno April 8, 2011. Popravil Dare1
BREITNER Objavljeno April 8, 2011 Opozori Objavljeno April 8, 2011 Karakteristike so pri meni iste, kot pri tebi ... vse se ujema; umirjen voznik, vozima se dva in malo čez 40. Prav iz tega naslova sem se odločil, da nama kupim TDM900 (zdaj ima komaj 18.000 prevoženih), saj sem za omenjen model slišal same super stvari. Čudim se, ko nekateri toliko opevajo to porabo olja!! Redno spremljam nivo, pa ne opazim, da bi bila požrešna tako da ne vem od kod informacije, morda iz tretje roke, ali pa da je motor '80 letnik! Veterna zaščita je super, nič kaj slabša kot pri 850 RT, saj je dejansko pozicija voznika bolj nazaj in ni nekega vetra v glavo. Tudi več km v enem kosu ženi ni problem sedet, saj se lepo in udobno namesti in se lahko neprekinjeno peljeva 200km. No, pametno pa je itak, da se na dolgih turah večkrat ustaviš, da se malo sprehodiš in pretegneš, ter da kri po telesu malo zakroži, tako da se ponavadi ustavima prej .... Redni servisi, daodatna oprema in rezervni deli so sigurno cenejši kot pri 850 RT. RTja ne bom ocenjeval in ti ga predlagal, ker ga nisem imel, še manj pa vozil, tako da nima smila pisat o tem. Lahko pa rečem, če bi se še enkrat odločal bi kupil ponovno Yamaho TDM900 ...
TBoxer Objavljeno April 8, 2011 Opozori Objavljeno April 8, 2011 Karakteristike so pri meni iste, kot pri tebi ... vse se ujema; umirjen voznik, vozima se dva in malo čez 40. Prav iz tega naslova sem se odločil, da nama kupim TDM900 (zdaj ima komaj 18.000 prevoženih), saj sem za omenjen model slišal same super stvari. Čudim se, ko nekateri toliko opevajo to porabo olja!! Redno spremljam nivo, pa ne opazim, da bi bila požrešna tako da ne vem od kod informacije, morda iz tretje roke, ali pa da je motor '80 letnik! Ne poznam motorja, mogoče pa si si že sam odgovoril glede porabe olje ?!? lp
goldmax Objavljeno April 8, 2011 Avtor Opozori Objavljeno April 8, 2011 Karakteristike so pri meni iste, kot pri tebi ... vse se ujema; umirjen voznik, vozima se dva in malo čez 40. Prav iz tega naslova sem se odločil, da nama kupim TDM900 (zdaj ima komaj 18.000 prevoženih), saj sem za omenjen model slišal same super stvari. Čudim se, ko nekateri toliko opevajo to porabo olja!! Redno spremljam nivo, pa ne opazim, da bi bila požrešna tako da ne vem od kod informacije, morda iz tretje roke, ali pa da je motor '80 letnik! Veterna zaščita je super, nič kaj slabša kot pri 850 RT, saj je dejansko pozicija voznika bolj nazaj in ni nekega vetra v glavo. Tudi več km v enem kosu ženi ni problem sedet, saj se lepo in udobno namesti in se lahko neprekinjeno peljeva 200km. No, pametno pa je itak, da se na dolgih turah večkrat ustaviš, da se malo sprehodiš in pretegneš, ter da kri po telesu malo zakroži, tako da se ponavadi ustavima prej .... Redni servisi, daodatna oprema in rezervni deli so sigurno cenejši kot pri 850 RT. RTja ne bom ocenjeval in ti ga predlagal, ker ga nisem imel, še manj pa vozil, tako da nima smila pisat o tem. Lahko pa rečem, če bi se še enkrat odločal bi kupil ponovno Yamaho TDM900 ... Tole je pa zanimiv post-evo, to me zanima ,iz lastnih izkušenj ,iz prve roke-,bom verjetno gledal kar malo proti TDM-ki(pa kaka višja šipca?)in to bo to. kar se pa žene tiče-(menda je zic na TDM-ki bolj trd in manj udoben kot na RT-ju____(joj ti hišni šefi))samo komplicirajo!!! še kakšen nasvet....? lp
thumper Objavljeno April 8, 2011 Opozori Objavljeno April 8, 2011 Tole je pa zanimiv post-evo, to me zanima ,iz lastnih izkušenj ,iz prve roke-,bom verjetno gledal kar malo proti TDM-ki(pa kaka višja šipca?)in to bo to. kar se pa žene tiče-(menda je zic na TDM-ki bolj trd in manj udoben kot na RT-ju____(joj ti hišni šefi))samo komplicirajo!!! še kakšen nasvet....? lp daš narediti sedež po želji in zadnjici tvoje najdražje ... pa kdo bi jih razumel..enkrat bi se rade vsedle na mehko , drugič na trdo ... pomoje bi ji lahko skoraj 100% ustregel z zračno blazino ... če sploh delajo take sedeže s spremenljivo trdoto ( kar v teh časih tehnološke razvitosti ne bi smel biti nepremostljiv problem) - za napumpat pa tista pumpica od merilca krvnega tlaka ....
zzigon Objavljeno April 9, 2011 Opozori Objavljeno April 9, 2011 pitje olja naj bi bil problem pri TDM 850kah,...pri 900kah naj ne bi bilo več tega oba se super peljeta, je pa TDM (star in nov) nekje pol motorja, napram RTju. Po veličini, udobju, veterni/vremenski zaščiti in masi...ter seveda ceni glede na letnik za bolj športno vožnjo ali krajše razdalje, veliko mesta,...sploh ni kaj študirati....TDM it is! ko pa je tu še žena, prtljaga, daljše umirjene turce, pa bi zame, verjetno prevagalo na stran RTja. Problem je, ker mi "stara" oblika resnično deluje zastarelo in mi je všeč šele rt 1150, ki pa se prične pri 5000€ in hitro prileze na 7+. 850ke pa osebno ne bi/nisem gledal ker se 99% časa vozim v dvoje in naložen RT 850 pri nas vsi odsvetujejo, ker naj bi bil prešibak za maso motocikla...in je verjetno 1100 ali 1150 res boljša izbira (še posebej za vožnjo v dvoje)... dejstvo pa je, da te enako ohranjen a še vedno starejši RT stal kar precej več € kot TDM (za 3500 sem gledal prav solidne primerke, medtem ko so bile vse ogledane 850ke že precej boge, pa morda jurja cenejše...torej glej proti 900ki)...če ti je vredno doplačila za RT, pa moraš ugotoviti sam kardan je zame velika prednost, razen če slučajno crkne, hehe lp ž
Bremzer Objavljeno April 9, 2011 Opozori Objavljeno April 9, 2011 pitje olja naj bi bil problem pri TDM 850kah,...pri 900kah naj ne bi bilo več tega ?? oba se super peljeta, je pa TDM (star in nov) nekje pol motorja, napram RTju. Po veličini, udobju, veterni/vremenski zaščiti. kardan je zame velika prednost, razen če slučajno crkne, hehe lp ž Za kardan pravjo, da preživi mašino sicer pa dobiš tudi kakega rabljenega(e-bay) za ceno ene nove garniture ketne + verižnikov + delo,ki menjaš vsaj vsakih 20-25K kil.pa nepozabit vsaj dva spreja letno .= +30€.
goldmax Objavljeno April 10, 2011 Avtor Opozori Objavljeno April 10, 2011 pitje olja naj bi bil problem pri TDM 850kah,...pri 900kah naj ne bi bilo več tega oba se super peljeta, je pa TDM (star in nov) nekje pol motorja, napram RTju. Po veličini, udobju, veterni/vremenski zaščiti in masi...ter seveda ceni glede na letnik za bolj športno vožnjo ali krajše razdalje, veliko mesta,...sploh ni kaj študirati....TDM it is! ko pa je tu še žena, prtljaga, daljše umirjene turce, pa bi zame, verjetno prevagalo na stran RTja. Problem je, ker mi "stara" oblika resnično deluje zastarelo in mi je všeč šele rt 1150, ki pa se prične pri 5000€ in hitro prileze na 7+. 850ke pa osebno ne bi/nisem gledal ker se 99% časa vozim v dvoje in naložen RT 850 pri nas vsi odsvetujejo, ker naj bi bil prešibak za maso motocikla...in je verjetno 1100 ali 1150 res boljša izbira (še posebej za vožnjo v dvoje)... dejstvo pa je, da te enako ohranjen a še vedno starejši RT stal kar precej več € kot TDM (za 3500 sem gledal prav solidne primerke, medtem ko so bile vse ogledane 850ke že precej boge, pa morda jurja cenejše...torej glej proti 900ki)...če ti je vredno doplačila za RT, pa moraš ugotoviti sam kardan je zame velika prednost, razen če slučajno crkne, hehe lp ž Ja pa sva oba pri eni glihi(tudi jaz brez žene skor nikamor-le na šiht :) ). Bo treba zgleda še mal šparat.ha A r850rt da bi bil bolj švoh?,čisto možno.. lp Bremzer 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se