Skoči na vsebino

Motor na prikolico


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni,

prebrskal sem forum in nisem zasledil teme o tem, kaj mislite o varianti, da motor pripeljete s prikolico, ki je pripeta za osebni avto, na končno destinacijo (npr, Dolomiti, Provansa, Toskana, Sicilija itd) in se nato vozite naokrog.

Sam imam v planu 5 dnevni obisk Toskane in to s partnerko vsak s svojim čoperjem. Kolikor sem se vozil naokoli (Dolomiti) sem to početje že opazil in se mi zdi do neke mere OK. Seveda bodo

"pravi" bikeri zgroženi, vendar jaz vidim nekaj dobrih stvari pri tem načinu. Moram tudi povedati, da sva skupaj s partnerko stara nekaj manj kot 110 let...

-vožnja do cilja se mi zdi manj utrujajoča z avtom

-v primeru slabega vremena se vedno napreduje, tudi ko si na cilju, če dežuje se lahko prevažaš okoli ... pač z avtom

-v primeru okvare motorja ni večjih problemov

-vožnja domov je lažja

Prosim za vaše mnenje in izkušnje v zvezi s to temo...

lp

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Važno je samo ali se ideja zdi dobra tebi :) Nihče ne more presodit vajinih želja in potreb bolje kakor vidva sama. Če vama pot do tja predstavlja nek nepotreben "napor" in vama je primarno raziskovanje in motoriranje po tamkajšnjih krajih, ne pa pot do tja, potem go for it.

Meni se zdi izdeja čist ok, čeprav bi jaz osebno šel z motorjem all the way. :)

Objavljeno

Pozdravljeni,

prebrskal sem forum in nisem zasledil teme o tem, kaj mislite o varianti, da motor pripeljete s prikolico

Če ti to paše "just do it". Nemški turisti to vedno počnejo.

Objavljeno

Jaz bi sicer šel z motorjem že od doma. Glede na to, da so v igri leta (vsi se bližamo, tudi jaz), pa ideja ni slaba. Kaj boš imel od vožnje po Dolomitih, če že tja prideš zmatran, kot lovski pes po jagi... Tako, da v tem primeru bi bila prikolica kar pametna ideja.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ni vedno tako enostavno.Npr. jaz bi šel rad z avtodomom Ducati na morje s sabo bi vzel prikolico + motor-ja tako,da bi za vikend se lahko kam zapeljala v planu sem imel tudi po 14-tih dneh skočit(sam) z motorjem domov in naslednji dan spet c camp kjer bi me čakal avtodom.Ampak glej ga zlomka za ta podvig ni dovolj kategorija (A,B,C..F,G,H) potrebuješ E-kategorijo, ker(baje) skupna dovoljena teža presega 3500 kg. Ducati ima 3300 kg prikolica pa 750 kg skupaj 4050 kg.???

Ps: moram se še pozanimat na upravni enoti, kajti eni trdijo, da z takim vozilom kot je Dukato lahko pelješ lahki priklopnik do 750 kg!

Objavljeno

Ni vedno tako enostavno.Npr. jaz bi šel rad z avtodomom Ducati na morje s sabo bi vzel prikolico + motor-ja tako,da bi za vikend se lahko kam zapeljala v planu sem imel tudi po 14-tih dneh skočit(sam) z motorjem domov in naslednji dan spet c camp kjer bi me čakal avtodom.Ampak glej ga zlomka za ta podvig ni dovolj kategorija (A,B,C..F,G,H) potrebuješ E-kategorijo, ker(baje) skupna dovoljena teža presega 3500 kg. Ducati ima 3300 kg prikolica pa 750 kg skupaj 4050 kg.???

Ps: moram se še pozanimat na upravni enoti, kajti eni trdijo, da z takim vozilom kot je Dukato lahko pelješ lahki priklopnik do 750 kg!

Ja, od 1.10.2009 je to res:

Po 1.10.2009 zakon navaja, da imetniki vozniškega dovoljenja za vožnjo vozil kategorij B, C1, C, D1 ali D smejo voziti motorna vozila navedenih kategorij tudi, kadar so jim dodani lahki priklopniki (do 750kg NDM).

Imetniki vozniškega dovoljenja za vožnjo vozil kategorije B smejo voziti motorno vozilo te kategorije tudi, kadar mu je dodano priklopno vozilo, ki ni lahki priklopnik (to je do 750 kg skupne), če največja dovoljena masa skupine vozil ne presega 3.500 kg in taka skupina vozil ne posega v pravila o homologaciji vozil. Imetniki vozniškega dovoljenja za vožnjo vozil kategorije B smejo voziti motorno vozilo te kategorije tudi, kadar mu je dodano priklopno vozilo, ki ni lahki priklopnik in največja dovoljena masa take skupine vozil presega 3.500 kg, a ne presega 4.250 kg.

D.

Objavljeno

Ni vedno tako enostavno.Npr. jaz bi šel rad z avtodomom Ducati na morje s sabo bi vzel prikolico + motor-ja tako,da bi za vikend se lahko kam zapeljala v planu sem imel tudi po 14-tih dneh skočit(sam) z motorjem domov in naslednji dan spet c camp kjer bi me čakal avtodom.Ampak glej ga zlomka za ta podvig ni dovolj kategorija (A,B,C..F,G,H) potrebuješ E-kategorijo, ker(baje) skupna dovoljena teža presega 3500 kg. Ducati ima 3300 kg prikolica pa 750 kg skupaj 4050 kg.???

Ps: moram se še pozanimat na upravni enoti, kajti eni trdijo, da z takim vozilom kot je Dukato lahko pelješ lahki priklopnik do 750 kg!

Si blizu. Drugače je pa bolj preprosto pogledat skupno težo Ducatota in boš videl koliko ti manjka do 3500 kg. Če to težo presegaš je potrebno imeti izpit E kategorije. Predvidevam, da proizvajalci avtodomov naredijo avtodom, ki je samo malo lažji od 3500 kg. Dejansko, ko je natovorjen z vsemi "rekviziti" je teža sigurno nad 3500 kg. Kdor ne vrjame, naj ga stehta. (Dinos, Surovina, Acroni.......)

Osebni avto in prikolica, ki ima isto registrsko tablico kot avtomobil z naloženim motorjem se z lahkoto vozi z B kategorijo.

Osebni avto in prikolica z svojo prometno in svojo registrsko tablico je potrebno voziti z kategorijo E k B.

Če sem "falil" naj me kdo popravi, ampak to je to.

lp

p.s. Če motorist vozi motor s seboj na prikolici ni nič narobe obratno s tem dokazuje, da se nikoli ne loči od motorja. :yea1: :yea1:

Objavljeno

Probat ni greh,boš vsaj vedel za v naprej.Še huje je (hard)endurašem in strojčkom ki morajo včasih ribat stotine km v obljubljeno deželo po AC in nato še nazaj.Jaz sem bil tik pred nabavo prikolice predvsem za prevoz mopeda,potem sem pa ostal brez vlečnega vozila..Če bom še kdaj imel avto bo sigurno tovorni kombi. Abrahamimaizkušnjepress LP

Objavljeno

Pozdravljeni,

prebrskal sem forum in nisem zasledil teme o tem, kaj mislite o varianti, da motor pripeljete s prikolico, ki je pripeta za osebni avto, na končno destinacijo (npr, Dolomiti, Provansa, Toskana, Sicilija itd) in se nato vozite naokrog.

Sam imam v planu 5 dnevni obisk Toskane in to s partnerko vsak s svojim čoperjem. Kolikor sem se vozil naokoli (Dolomiti) sem to početje že opazil in se mi zdi do neke mere OK. Seveda bodo

"pravi" bikeri zgroženi, vendar jaz vidim nekaj dobrih stvari pri tem načinu. Moram tudi povedati, da sva skupaj s partnerko stara nekaj manj kot 110 let...

-vožnja do cilja se mi zdi manj utrujajoča z avtom

-v primeru slabega vremena se vedno napreduje, tudi ko si na cilju, če dežuje se lahko prevažaš okoli ... pač z avtom

-v primeru okvare motorja ni večjih problemov

-vožnja domov je lažja

Prosim za vaše mnenje in izkušnje v zvezi s to temo...

Za vse razen Dolomitov se mi zdi to kar pametna ideja, še posebej za zgodnje izlete (recimo Provanca za prvi maj).

Dolomiti so nam relativno zelo blizu in je mogoče prevoz s prikolico nekoliko odveč, odvisno od vsakega posameznika.

Objavljeno

Drugače pa je opcija tudi najem motornega kolesa na takšni "oddaljeni" destinaciji.

Objavljeno

sedaj sem prepričan, da bom pripel prikolico, naložil oba motorja (260kg+140kg (viragota 750 in 250)) in vklopil tempomat na avtocesti od Slivnice do Firenc in še malo. Pa še pol stanovanja lahko naložim. Jezi me edino to, ker ima moj avto v homologacijskem kartončku vpisano

dovoljeno vleko prikolice brez zavore 470 kg - manj kot clio (corolla verso), zato moram, da bo po predpisih, najeti prikolico z zavoro, ker takrat pa lahko do 1200kg. Mislim da imam tako skupno maso 3200kg<3500kg in to je B kat.

Jasno je, da za v Dolomite mi ne potrebujemo vleke, ker so blizu, z partnerko pa uživava v easy rideing in tako ne pridema do Toscane 3 dni....

upam da bo šlo vse po planu, potovala bova meseca junija, bom pa zadevo tudi poslikal...

lp

Objavljeno

.. Moram tudi povedati, da sva skupaj s partnerko stara nekaj manj kot 110 let...

Dobro se držita za svoja leta...

post-1419-0-12030100-1302900425_thumb.jpg

Objavljeno

Si blizu. Drugače je pa bolj preprosto pogledat skupno težo Ducatota in boš videl koliko ti manjka do 3500 kg. Če to težo presegaš je potrebno imeti izpit E kategorije. Predvidevam, da proizvajalci avtodomov naredijo avtodom, ki je samo malo lažji od 3500 kg. Dejansko, ko je natovorjen z vsemi "rekviziti" je teža sigurno nad 3500 kg. Kdor ne vrjame, naj ga stehta. (Dinos, Surovina, Acroni.......)

Osebni avto in prikolica, ki ima isto registrsko tablico kot avtomobil z naloženim motorjem se z lahkoto vozi z B kategorijo.

Osebni avto in prikolica z svojo prometno in svojo registrsko tablico je potrebno voziti z kategorijo E k B.

Če sem "falil" naj me kdo popravi, ampak to je to.

lp

p.s. Če motorist vozi motor s seboj na prikolici ni nič narobe obratno s tem dokazuje, da se nikoli ne loči od motorja. :yea1: :yea1:

Sicer malo off,ampak do skupne teže 3500kg lahko voziš z B(preverjeno)neglede nato,ali ima prikolica svojo tablico ali pa tretjo od vozila .) Kar se pa teme tiče,nevidim razloga zakaj nebi peljal motorjev s prikolico na željeno destinacijo :OK:

Objavljeno

Ja, od 1.10.2009 je to res:

D.

po domače, se pravi: avto (kombi) z lahkim priklopnikom (to je do 750kg NDM) lahko peljemo z B kategorijo, če skupna NDM ne presega 3500kg, če to težo presežemo, mora prikolica imeti naletno zavoro :hmm:

Objavljeno

po domače, se pravi: avto (kombi) z lahkim priklopnikom (to je do 750kg NDM) lahko peljemo z B kategorijo, če skupna NDM ne presega 3500kg, če to težo presežemo, mora prikolica imeti naletno zavoro :hmm:

Vendar je potem tudi potrebno imeti tako težak avto, vsaj koliko se spomnim iz cpp-ja.

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni,

prebrskal sem forum in nisem zasledil teme o tem, kaj mislite o varianti, da motor pripeljete s prikolico, ki je pripeta za osebni avto, na končno destinacijo (npr, Dolomiti, Provansa, Toskana, Sicilija itd) in se nato vozite naokrog.

.......................

Zato sem pred leti tudi prikolico nabavil! Recimo, da letiš po AC v Španijo (ali Francoska provansa,...) ), se pravi obojestransko cca 3000 km. Duneš ponoči, zjutraj si na cilju, postaviš šotor in ga pičiš okoli. Spakiraš in ajd domov spet po AC.

LP

Popravljeno . Popravil ataIBA
Objavljeno

po domače, se pravi: avto (kombi) z lahkim priklopnikom (to je do 750kg NDM) lahko peljemo z B kategorijo, če skupna NDM ne presega 3500kg, če to težo presežemo, mora prikolica imeti naletno zavoro :hmm:

Hmm... Ja, prav imaš.

S tem da tudi če ima prikolica naletno zavoro, ne smeš preseči 4250 kg NDM.

V vsakem primeru pa je treba gledat še homologacijo - npr. moj avto lahko vleče lahki priklopnik (brez zavore) samo do 500kg NDM, z naletno zavoro pa 1800kg.

D.

Objavljeno

Hmm... Ja, prav imaš.

S tem da tudi če ima prikolica naletno zavoro, ne smeš preseči 4250 kg NDM.

V vsakem primeru pa je treba gledat še homologacijo - npr. moj avto lahko vleče lahki priklopnik (brez zavore) samo do 500kg NDM, z naletno zavoro pa 1800kg.

D.

Ali imaš mogoče link do zakona oz. člena ki to dovoljuje? Doma imam identično situacijo, avto ima NDM 2040 kg, prikolica z naletno zavoro pa ima NDM 1500 kg in potemtakem presegam tistih 3500 kg, v kar se lahko tečen policaj zatakne.

Ali lahko potem uradno in po predpisih vozim tako težko prikolico? Če prav razumem bi lahko imel do NDM 4250 kg?

Z avtom je sicer dovoljeno vleči 1800 kg, zato tehničnih težav ni, samo s predpisi.

Objavljeno

Malo smešno,da bi za Dukatota z 3,3t(skupna obremenitev),ki ima vse štiri kolutne servo zavore,ABS,SRS moral imeti naletno zavoro za lahki priklopnik z skupno dovoljeno težo 750 Kg???

Namreč oba motorja ca 400kg + teža prikolice nepresega ca 550Kg !!

Objavljeno

to je smešno ja....samo kot že povedano, tisti ki si te zakone zmišljujejo ne pomislijo na vse možne scenarije, potem pa pride takole :)

Objavljeno

Ali imaš mogoče link do zakona oz. člena ki to dovoljuje? Doma imam identično situacijo, avto ima NDM 2040 kg, prikolica z naletno zavoro pa ima NDM 1500 kg in potemtakem presegam tistih 3500 kg, v kar se lahko tečen policaj zatakne.

Ali lahko potem uradno in po predpisih vozim tako težko prikolico? Če prav razumem bi lahko imel do NDM 4250 kg?

Z avtom je sicer dovoljeno vleči 1800 kg, zato tehničnih težav ni, samo s predpisi.

To ti lahko jaz odgovorim,ker so kolega predkratkim vstavili in mu naložili 1500€ kazen.Vozil je prikolico z dovoljeno obremenitvijo 1500 Kg z Đipom težkim ca 2200 Kg,vglavnem skupna težina avta in prikolice je presegala 3,5t.Na prikolici je peljal SAMO dve bali sena.Moral je prikolico odpet iti domov po trakror in odpeljat prikolico domov !!!Po dajljšem pogajanju češ,nisem vedel,nebom nikoli več, da je moral živini pod nujno peljat seno itd.itd. mu je nekako ratalo,da ni bil kaznovan na cesto s prikolico gre zdaj samo še s traktorjem !!!

Ps:ima vse kategorije razen D in E !

Objavljeno

To ti lahko jaz odgovorim,ker so kolega predkratkim vstavili in mu naložili 1500€ kazen.Vozil je prikolico z dovoljeno obremenitvijo 1500 Kg z Đipom težkim ca 2200 Kg,vglavnem skupna težina avta in prikolice je presegala 3,5t.Na prikolici je peljal SAMO dve bali sena.Moral je prikolico odpet iti domov po trakror in odpeljat prikolico domov !!!Po dajljšem pogajanju češ,nisem vedel,nebom nikoli več, da je moral živini pod nujno peljat seno itd.itd. mu je nekako ratalo,da ni bil kaznovan na cesto s prikolico gre zdaj samo še s traktorjem !!!

Ps:ima vse kategorije razen D in E !

Ma to je tako; prej smo imeli 15 let star avto(po zasnovi pa iz 80.) s katerim je bilo prikolico dovoljeno vlečt, ker je bil tako lahek in je ime NDM okoli 1800, torej kombinaciaj ni presegla 3500 kg.

Potem smo zamenjali avto in sedaj je težava zaradi tistih 40 kg. Pa čeprav ima ta tanov ABS, ESP in vso to elektronsko šaro. Pa predvsem ima močnejši motor da nismo ovira na cesti in precej boljše zavore in je tako precej varneje s tem vozit prikolico.

Ampak zakon tega ne vidi, ker nekateri butasti pravniki ne vidijo dlje od zadnje platnice knjige z zakoni...

Objavljeno

Ali imaš mogoče link do zakona oz. člena ki to dovoljuje?

ZVCP, 149. člen, 21. odstavek

(21) Imetniki vozniškega dovoljenja za vožnjo vozil kategorij B, C1, C, D1 ali D smejo voziti motorna vozila navedenih kategorij tudi, kadar so jim dodani lahki priklopniki. Imetniki vozniškega dovoljenja za vožnjo vozil kategorije B smejo voziti motorno vozilo te kategorije tudi, kadar mu je dodano priklopno vozilo, ki ni lahki priklopnik, če največja dovoljena masa skupine vozil ne presega 3.500 kg in taka skupina vozil ne posega v pravila o homologaciji vozil. Imetniki vozniškega dovoljenja za vožnjo vozil kategorije B smejo voziti motorno vozilo te kategorije tudi, kadar mu je dodano priklopno vozilo, ki ni lahki priklopnik in največja dovoljena masa take skupine vozil presega 3.500 kg, a ne presega 4.250 kg, in taka skupina vozil ne posega v pravila o homologaciji vozil, če opravi praktični del vozniškega izpita s tako skupino vozil ter ima v vozniškem dovoljenju z ustrezno kodo označeno pravico do vožnje take skupine vozil.

Tega zadnjega dela pa nisem vedel...

Je pa možno, da famozni štirje novi zakoni to spet kaj spreminjajo..

D.

Objavljeno (popravljeno)

No, tako pa pravi nov zakon Zakon o voznikih v 21. odstavku 56. člena:

(21) Imetniki vozniškega dovoljenja za vožnjo vozil kategorij B, C1, C, D1 ali D smejo voziti motorna vozila navedenih kategorij tudi, kadar so jim dodani lahki priklopniki. Imetniki vozniškega dovoljenja za vožnjo vozil kategorije B smejo voziti motorno vozilo te kategorije tudi, kadar mu je dodano priklopno vozilo, ki ni lahki priklopnik, če največja dovoljena masa skupine vozil ne presega 3.500 kg in taka skupina vozil ne posega v pravila o homologaciji vozil. Imetniki vozniškega dovoljenja za vožnjo vozil kategorije B smejo voziti motorno vozilo te kategorije tudi, kadar mu je dodano priklopno vozilo, ki ni lahki priklopnik in največja dovoljena masa take skupine vozil presega 3.500 kg, a ne presega 4.250 kg, in taka skupina vozil ne posega v pravila o homologaciji vozil, če se usposobi v skladu s petim odstavkom 37. člena tega zakona in opravi praktični del vozniškega izpita s tako skupino vozil ter ima v vozniškem dovoljenju z ustrezno kodo označeno pravico do vožnje take skupine vozil.

(5) Ne glede na določbo prejšnjega odstavka se praktični del usposabljanja za kandidata motornega vozila kategorije F izvede v trajanju najmanj 16 ur. Kandidat, ki že ima vozniško dovoljenje A1 ali A2 in se usposablja za pridobitev vozniškega dovoljenja kategorije A2 ali A ter kandidat, ki se usposablja za vožnjo skupine vozil, katere največja dovoljena masa presega 3.500 kg in ne presega 4.250 kg, če je vlečnemu vozilu dodano priklopno vozilo, ki ni lahki priklopnik, mora opraviti praktični del usposabljanja v trajanju najmanj devet ur.

Tako... Tisti, ki imamo EkB (oz. BE po novem), pa lahko teoretično vozimo vlečno vozilo z NDM 3500kg + priklopnik z NDM 3500kg (če vlečno vozilo po homologaciji to pač sme).

D.

BTW: Nov zakon velja od 1. aprila 2011, uprabljati pa se začne od 1. julija 2011 ... :hmm:

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

Ah nič ne bo potem s tem da bi tako preprosto rešil težavo :D Hvala za tele člene.

Sicer pa, zakon velja od 1. aprila, uporablja pa od 1. julija? WTF? Zakaj potem prej velja, če se ga ne uporablja? Po kateremu zakonu se torej ravnajo policisti, če pa ta novi že velja? Zmeda? Ah ja...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!