Skoči na vsebino

Sezona smrti


tommy66

Priporočene objave

Na sosednjem forumu sem naletel na en zapis, ki naslavlja ogroženost motoristov na cestah.

Ker sem sam motorist, mi je bila statistika zanimiva in se mi zdi, da bi si vsak moral to prebrat, sploh sedaj, ko se nam obetajo toplejši dnevi.

Tudi, če se ne strinjate s preostalim, upoštevajte vsaj statistiko in previdno na cestah!

http://brysomme.blog.siol.net/2011/04/26/sezona-smrti-oz-ali-so-motorji-bolj-nevarni-od-avtomobilov/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi pri nas se gre po tej poti - zato se ustanavlja agencijo, ki bo lahko celovito operirala na tem področju.

Doslej so bile namreč prioritete preveč razkosane, na eni strani Žlender, na drugi strani razni uradniki in le malo dejansko "odgovornih" ljudi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kje vidiš, da se pri nas odvija kaj v to smer, da bi se izobraževalo, ne pa, da nam devajo takšne kazni da te sleče???

Se ustanavlja ja, ustanovljena pa bo kdaj? Čez 10 let?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a spremlja kdo statistiko žrtev na cestah??? letos mislim da je že 9 mrtvih motoristov na slovenskih cestah, to sta 2 ali celo 3 več kot lani v istem časovnem obdobju, zato se v nobeni medijski hiši ne tolčejo po prsih kako novi zakon in višje kazni ˝pomagajo˝ pri manjšem številu nesreč, letos so tiho kot riti :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kje vidiš, da se pri nas odvija kaj v to smer, da bi se izobraževalo, ne pa, da nam devajo takšne kazni da te sleče???

Se ustanavlja ja, ustanovljena pa bo kdaj? Čez 10 let?

Mislim, da je že ustanovljena ali pa bo v kratkem ...

Glede izobražeavnja - tudi na tem se dela ... za začetek so že od februarja na panojih, pumpah in povsod plakati s svinčnikom "tako majhen je motorist, ko je 100 metrov daleč" ... itd. No, če ti tega ne vidiš, ne pomeni, da tega ni in se ne dogaja.

Za kazni pa si je vsak sam kriv ... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a spremlja kdo statistiko žrtev na cestah??? letos mislim da je že 9 mrtvih motoristov na slovenskih cestah, to sta 2 ali celo 3 več kot lani v istem časovnem obdobju, zato se v nobeni medijski hiši ne tolčejo po prsih kako novi zakon in višje kazni ˝pomagajo˝ pri manjšem številu nesreč, letos so tiho kot riti

In so oni krivi, ali kako? Jaz verjamem, da vpliva na živčnost in nepozornost voznikov tudi splošna družbeno-gospodarska klima in vse to nezadovoljstvo z vsem ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja res se je fajn primerjat z Norveško, kjer motoristov kar mrgoli in traja sezona ohoho dolgo... morda bi bilo fajn pogledat statistiko še na Islandiji, morda Antarktiki...:evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bi lahko na določenih lokacija poskusili s takšnimi omejitvami.

motoristi.jpg

Edina poštena in učinkovita kazen bi bila odvzem motorja, no sedaj to že obstaja ampak so primeri redki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja res se je fajn primerjat z Norveško, kjer motoristov kar mrgoli in traja sezona ohoho dolgo... morda bi bilo fajn pogledat statistiko še na Islandiji, morda Antarktiki...:evilgrin:

Motoristov je na Norveškem verjetno več kot pri nas (procentualno). Sezona je bistveno daljša kot bi si to kdo predstavljal (kar lep procent se jih vozi tudi pozimi). Dejstvo je da so (motoristi) bistveno bolj organizirani kot pri nas, jim je uspelo doseči, da so ukinili cestnine za motorje. Dejstvo je, da so v primerjavi z nami bistveno bolj disciplinirani (pri njih ne obstaja vožnja pod vplivom alkohola, ga ni ki si to lahko privošči in tudi ni sprejemljivo).

No ja, dejstvo pa je tudi, da je statistika zelo ohlapen pojem, Norveška ima 2x več prebivalcev in je 10x večja od Slovenije, gostota prometa je, razen par poletnih mesecev na turističnih cestah, nična.

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnji stavek je res zlata vreden.

Sama mentaliteta slovencev je taka, da če bi že uvedli ne vem kakšne tečaje in poučna izobraževanje ter sama sprememba načina pridobitve vozniškega izpita za vsa motorna vozila. Kaj bi se najprej pri vseh tipičnih slovenčkih pojavilo v glavi???

Odg.

To so si spet nekaj izmislili za polnjenje proračuna v državni blagajni oz. da bodo nekateri spet mastno zaslužili in nas reveže obrali...

Redko kdo bi pomislil, da je to za njegovo dobro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi pri nas se gre po tej poti - zato se ustanavlja agencijo, ki bo lahko celovito operirala na tem področju.

Doslej so bile namreč prioritete preveč razkosane, na eni strani Žlender, na drugi strani razni uradniki in le malo dejansko "odgovornih" ljudi.

A ni bil prvi izdelek omenjene agencije analiza množične prometne nesreče v megli na avtocesti ?

Bog se nas usmili, če bodo ugotovitve tako strokovne.

Med drugim smo lahko tam prebrali, da so nekateri udeleženci prevozili celo več kot 200km pred nesrečo :wallbash::headbang:

Pa še ogromno podobnih "ugotovitev" ...

Je pa treba priznati, da je medijska kampanja letos prvič dokaj pozitivno usmerjena in da je kar nekaj več akcij ob začetku moto sezone ...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In so oni krivi, ali kako? Jaz verjamem, da vpliva na živčnost in nepozornost voznikov tudi splošna družbeno-gospodarska klima in vse to nezadovoljstvo z vsem ...

Zelo pa vpliva tudi psihoza in drastične kazni, da ljudje bulijo v števce in premalo pozornosti posvečajo vožnji in razmeram na cesti.

Taka kaznovalna politika in predvsem njeno izvajanje je kontraproduktivna in možen dodaten vzrok nesreč.

Počasi bo treba začeti izvajati dejanske in po možnosti strokovne analize vzrokov prometnih nesreč in izluščiti resnične vzroke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja res se je fajn primerjat z Norveško, kjer motoristov kar mrgoli in traja sezona ohoho dolgo... morda bi bilo fajn pogledat statistiko še na Islandiji, morda Antarktiki...:evilgrin:

Morda je statistika narejena na število prevoženih kilometrov, kaj meniš, a?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bi lahko na določenih lokacija poskusili s takšnimi omejitvami.

...

Ta je čisto lovska. Tipični primer, da tudi Avstrijci niso imuni na nabirke in inkasanstvo.

No ja, vsaj cesta je tam primerno zrihtana :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnji stavek je res zlata vreden.

Sama mentaliteta slovencev je taka, da če bi že uvedli ne vem kakšne tečaje in poučna izobraževanje ter sama sprememba načina pridobitve vozniškega izpita za vsa motorna vozila. Kaj bi se najprej pri vseh tipičnih slovenčkih pojavilo v glavi???

Odg.

To so si spet nekaj izmislili za polnjenje proračuna v državni blagajni oz. da bodo nekateri spet mastno zaslužili in nas reveže obrali...

Redko kdo bi pomislil, da je to za njegovo dobro.

Nič ni treba uvajat kakšnih tečajev.

Samo izvajanje izpita je potrebno spremeniti tako, da se bo iskalo in spodbujalo znanje.

Še posebej za motoriste bi moralo veljati, da slalom po poligonu in polžje premikanje po mestnih ulicah ne zadostuje za pridobitev izpita.

Še posebej za kandidate nad 30 leti.

Avtošole se bojo že prilagodile in pričele poučevati vsebinsko, če bojo tudi znanje preverjali tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober motorist ni najhitrejši! Dober motorist je star še živ z veliko prevoženih kilometrov! Kadar vozim avto pred semaforjem vedno pustim ob sebi prostor za motorista, da me ob speljavanju lahko pusti za seboj. Takrat, ko pa vozim motor pa opažam, da večina avtomobilistov zapira motoriste za seboj. Naletim pa tudi na izjeme, ki se kulturno umakne in se mu prijazno zahvalim z roko za njegovo gesto. Takrat, ko pa z motorjem pelješ po omejitvah se pa dogaja marsikaj tudi to kar je videti iz tistega posnetka na Jezerskem. Letno prevozim nekje do 12 000 km z avtom in 7 000 km z motorjem ter od 2 000 km do 3 500 km s kolesom in na cesti vidim marsikaj.

LP

106-ALKOHOL.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič ni treba uvajat kakšnih tečajev.

Samo izvajanje izpita je potrebno spremeniti tako, da se bo iskalo in spodbujalo znanje.

Še posebej za motoriste bi moralo veljati, da slalom po poligonu in polžje premikanje po mestnih ulicah ne zadostuje za pridobitev izpita.

Še posebej za kandidate nad 30 leti.

Avtošole se bojo že prilagodile in pričele poučevati vsebinsko, če bojo tudi znanje preverjali tako.

Kot vidimo v zadnjih primerih ni težava v obvladovanju stroja, saj je odšlo kar nekaj bolj izkušenih. Problem je še vedno v glavi, saj nekateri preprost ne razumejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober motorist ni najhitrejši! Dober motorist je star še živ z veliko prevoženih kilometrov! Kadar vozim avto pred semaforjem vedno pustim ob sebi prostor za motorista, da me ob speljavanju lahko pusti za seboj. Takrat, ko pa vozim motor pa opažam, da večina avtomobilistov zapira motoriste za seboj. Naletim pa tudi na izjeme, ki se kulturno umakne in se mu prijazno zahvalim z roko za njegovo gesto. Takrat, ko pa z motorjem pelješ po omejitvah se pa dogaja marsikaj tudi to kar je videti iz tistega posnetka na Jezerskem. Letno prevozim nekje do 12 000 km z avtom in 7 000 km z motorjem ter od 2 000 km do 3 500 km s kolesom in na cesti vidim marsikaj.

LP

106-ALKOHOL.jpg

prvi stavek je edini s ćemer se strinjam. Ostalo je "bedarija" Če ti pred semaforjem puščaš ob sebi prostor za motoriste je narobe, ker pred semaforjem se stoji v vrsti. (sej si delal ispit, kaj ne) Tud za motorista veljajo enaka pravila, kot avtomobiliste. !!!!!!!!!!!!!!!!! ne glede na to, če lahko hitreje spelje. (a boš ferarija tud pustil ob sebe, ker je hitrejši????) Kako pa veš, kdo bo hitreje speljel. Torej to delaš hudo narobe. Tudi za varnost motoristov. To da večina avtomobilistov namerno zapira motorista NI RES. So izjeme, ki to res delajo, ampak ne pisat da so to večina. No, a misliš, da si nekaj lepega naredil, ko se zahvaljuješ avtomobilistom, ki se ti umikajo, ker te nočejo imeti na vesti???

Res ni jasno velikim, da so pravila enaka za vse udeležence v prometu. Brez postavljanja ob bok pred samaforjem.

Pred časom je bil posnetek tukaj, kako tovornjak polkrožno obrača in motorist prileti v njega. In takoj debata, zakaj je padel. Pa en kup pisanja "pesek na cesti, nepravilno zaviranje, nekdo mu je odvrnil pozornost ...itd. Bedarije.... ne vem če je kdo napisal, da ga je možakar pač prpizdil veliko preveč in se pač ni ustavil, ker je nekdo zavijal. In kaj bi moral tovornjakar narediti da bi obrnil????? Poslati policaja nazaj, da pametne glave ustavlja, da bi tovornjakar lahko zavil??

Spodnji post bo tale, ki bo ob razumevanju in upoštevanju reševal življenja.

Kot vidimo v zadnjih primerih ni težava v obvladovanju stroja, saj je odšlo kar nekaj bolj izkušenih. Problem je še vedno v glavi, saj nekateri preprost ne razumejo.

:notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvi stavek je edini s ćemer se strinjam. Ostalo je "bedarija" Če ti pred semaforjem puščaš ob sebi prostor za motoriste je narobe, ker pred semaforjem se stoji v vrsti. (sej si delal ispit, kaj ne) Tud za motorista veljajo enaka pravila, kot avtomobiliste. !!!!!!!!!!!!!!!!! ne glede na to, če lahko hitreje spelje. (a boš ferarija tud pustil ob sebe, ker je hitrejši????) Kako pa veš, kdo bo hitreje speljel. Torej to delaš hudo narobe. Tudi za varnost motoristov. To da večina avtomobilistov namerno zapira motorista NI RES. So izjeme, ki to res delajo, ampak ne pisat da so to večina. No, a misliš, da si nekaj lepega naredil, ko se zahvaljuješ avtomobilistom, ki se ti umikajo, ker te nočejo imeti na vesti???

Res ni jasno velikim, da so pravila enaka za vse udeležence v prometu. Brez postavljanja ob bok pred samaforjem.

Pred časom je bil posnetek tukaj, kako tovornjak polkrožno obrača in motorist prileti v njega. In takoj debata, zakaj je padel. Pa en kup pisanja "pesek na cesti, nepravilno zaviranje, nekdo mu je odvrnil pozornost ...itd. Bedarije.... ne vem če je kdo napisal, da ga je možakar pač prpizdil veliko preveč in se pač ni ustavil, ker je nekdo zavijal. In kaj bi moral tovornjakar narediti da bi obrnil????? Poslati policaja nazaj, da pametne glave ustavlja, da bi tovornjakar lahko zavil??

Spodnji post bo tale, ki bo ob razumevanju in upoštevanju reševal življenja.

:notworthy:

Po italiji in drugje po evropi se pa verjetno nisi vozil, sploh po velemestih ne....kjer je miljone skuterjev in imajo celo svoj hitrejši pas....sicer pa nas bo nuja prisilila, da bomo začeli razmišljati malce drugače kot do sedaj, ko se držimo kot pijanec plota

Naj pojasnim, motorji in skuterji so v večjih mestih mnogo hitrejši in zasedajo veliko manj prostora kot avtomobili. In čisto logično je da gredo naprej.

Matematično gledano, tisti ki je hitrejši ne ovira počasnejših.........in sproščanje in hitrejše odvijanje prometa je možno samo na tak način in nič drugače. Predstavljaj si da 20 skuterjev ali motorjev zasede po eno avtomobilsko mesto v koloni pred semaforjem ( na kar ima tudi pravico), pa boš videl koliko časa in kolikšna bo kolona šele takrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

" Če ti pred semaforjem puščaš ob sebi prostor za motoriste je narobe, ker pred semaforjem se stoji v vrsti. (sej si delal ispit, kaj ne) Tud za motorista veljajo enaka pravila, kot avtomobiliste. !!!!!!!!!!!!!!!!! ne glede na to, če lahko hitreje spelje. (a boš ferarija tud pustil ob sebe, ker je hitrejši????) Kako pa veš, kdo bo hitreje speljel. Torej to delaš hudo narobe. Tudi za varnost motoristov. To da večina avtomobilistov namerno zapira motorista NI RES. So izjeme, ki to res delajo, ampak ne pisat da so to večina. No, a misliš, da si nekaj lepega naredil, ko se zahvaljuješ avtomobilistom, ki se ti umikajo, ker te nočejo imeti na vesti???

Zanima me kje si ti delal izpit za motor. Ve se kdaj in kje lahko obvoziš in se postaviš vzporedno ob bok vozila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uh, vsi pametni in striktno po CPPjih :lol1: daj mi ti rocky povej, kako bi zgledal normalen delovni dan recimo v enem velemestu v italiji, kjer je ogromno dvokolesnikov, če bi se vsi držali CPPjev in na križišču čakali na zeleno eden za drugim, pa ne pozabi, da v velemestu veljajo ravno taka pravila kot na podeželju!!! to bi bil prometni kolaps, ljudje bi zamujali v službo, vse bi se ustavilo....ampak ker si tam motoristi ˝sami spreminjajo pravila˝, sistem deluje, vlada ne išče rešitev v tej smeri ker vedo da je tako najbolje, pravil pa tudi ne spreminjajo, samo policisti nemalokdaj zamižijo na eno oko in tako je iz dneva v dan, v nasprotnem primeru bi bil kaos....pa prosim nehajte za ekranom špilati angelčke ker ste vse prej kot to, taki ste najhujši potem na cesti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!