Skoči na vsebino

Sezona smrti


tommy66

Priporočene objave

Očitno ne bereš kaj pišeš.

Napišeš, da ni imela pojma o vožnji in si jo moral učiti vse znova, potem je pa komisija kriva, da je padla?

Citirano, ti je verjetno tudi ona razložila?

Neobladovanje vozila ali ogrožanje, pomeni padec (ne glede na to kar se je prej dogajalo) in prav je tako.

Sem imel priliko brati pritožbe "pacientov", ki so padli na izpitu, tako se že dolgo nisem smejal.

lp

Franc

morda res ne berem kaj pišem, definitivno pa ti ne bereš kar sem napisal.

na izpitni ni naredila niti ene napake. oni iz komisije je reko, da tak lepe vožnje že dolgo ni imel.

vse je blo ok, pregled nad vožnjo, spremljanje prometa itd.

zakaj je padla sem pa napisal.

dejansko je tip ni vrgel zaradi napake, to je sam povedal (vožnja brez napake!!!). ni bila napaka, bi pa po njegovem mnenju lahko v že prej opisani situaciji namesto v drugi brzini dala v prvo in peljala v prvi. pa kaj si ja nor... surrender.gif

glavna cesta zavija desno, ti greš ravno na stransko, nasproti nobenega, mogla bi pa dat v prvo. kje je že to svet videl?blink.gif

za moje pojme je to že ogrožanje prometa in kaznivo dejanje, saj se na cesti nimaš kaj za vstavljat ter za brezveze bremzat, če za to ni razloga. se motim?

sem tudi napisal, da so jo mogli vrečt, ker bi drugače meli premalo izpitnih in si na tak način službo zazihrajo.

to je v murski soboti baje stalna praksa. med počitnicami ko je gužva izpit naredi vsak, med letom pa praktično nihče v prvo. ne moreš verjet kake bedne si izmišljajo, samo da te vržejo.

kaj ti ni jasno?

ti naj narišem?

nekega jakega znanja pa na izpitni tudi ni rabla, ker je rahlo naletaval sneg in je mogla cel čas vozit med 30 in 40. sneg se cestišča seveda še niti oprijemati ni začel.

no, tak učijo, pol pa se čudimo kaj vse je na cestah. headbang.gif

za moje pojme je to katastrofa.

ob takih štorijah se zmeraj spomnim na švedsko. ali finska? nisem ziher...

v glavnem, tam moreš v avtošoli med drugim tudi obvladat "power slide" skozi ovinek. dokler skozi ovinek ne veš peljat z ročno nimaš kaj na cesti za iskat.

ne zato, ker bi se tak naj vozlo, ampak zato, ker do tega da ti rit odnese hitro lahko pride in veš v dani situaciji vsaj približno odreagirati.

temu jaz rečem učenje vožnje!

ne pa kurč*** 40 urno učenje CPP-ja v praksi.

sicer pa, to je že trance_28_offtopic.gif, tak da brezveze...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če sm jst tebe pravilno zastopu, je ona šla po prednosti naravnost na neprednostno...v takem primeru mislm da zate velja kontra trikotnik ker moraš pazit na tiste z desne, ki zavijajo levo in se morš "prepričat" da nihče ne pride, čeprov vidš že na 100m da je frej. Sej neka zdrava logika sklepa tko, sam ni pa dinamično? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj ti ni jasno?

ti naj narišem?

...

Ne, ocenjevalno polo mi pokaži.

Ker tole so pravljice za male otroke.

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe...

ekstra beden primer:

moja punca je v murski soboti opravljala izpit za avto.

ne vem kera avtošola že, tisto, ko ma svoj poligon pri obiju (avtošola španik?).

pa mislite da se je vedla peljat?

ja valda da ne!

ko je bilo potrebno speljat v (naj)manjši bregec ni šlo. v maribor se ne vem kak dolgo ni upala pelat, ker ni vedla kaj bo, ko bo pred kakim semaforjem mogla ustavit, tam bo pa breg navzgor.

oz. bilo jo je strah, da bo spustila bremzo in tresnila v onega za sabo.

jemomilomater!

40 ur avtošole in v najmanjši hrib ni vedla speljat! kaj šele speljevanje z ročno ali kaj takega, sploh ni vedla da podobna tehnika obstaja!

jaz sem jo dejansko pol še enkrat mogo učit vozit ker v 40 urah ni vedla drugo kot ta CPP in en kup gluposti, kot na primer, v kateri brzini je treba peljat skozi tak ali drugačen ovinek!

pa kaj si ja nor...

filinga nobenega! nič od nič!

to je delo naših avtošol. nam se morda zdi čudno, ker motoristi mamo že po defautlu vsaj nekaj občutka za vožnjo,

so pa ljudje, ki tega nimajo v izobilju in takim se ne pomaga.

pokasira se jih tak da je veselje, spusti na cesto, pol pa bo kaj bo. če bo sreča bodo policaji kasirali dalje.

Tega glede neznanja speljevanja v klanec pa ti ne verjamem najbolj. Tudi sam sem opravljal izpit v Murski Soboti, pred skoraj osmimi leti (mogoče se je od takrat kaj spremenilo). Takrat je bilo tako, da je vsak kandidat na izpitni vožnji najprej s komisijo naredil krog po poligonu. Tam pa je načeloma bilo potrebno pokazati znanje bočnega parkiranja in tudi speljevanja v klanec z ročno zavoro. Tako da res ne vem, kako je tvoja punca prišla do izpita brez tega znanja, ker v tistih časih je marsikdo, ki elementov, ki so se izvajali na poligonu ni obvladal sploh ni šel na cesto, ampak je izpitno vožnjo zaključil kar na poligonu. To so takrat vedeli tudi inštruktorji, zato so vstrajali, da se te stvari naučijo v nulo.

Saj pravim, možno je, da se je v teh letih marsikaj spremenilo in da je tudi odvisno od posameznega inštruktorja, vendar res takrat brez znanja parkiranja na vse mogoče načina in brez obvladovanja speljevanja v klanec izpita praktično nisi mogel naredit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tega glede neznanja speljevanja v klanec pa ti ne verjamem najbolj. Tudi sam sem opravljal izpit v Murski Soboti, pred skoraj osmimi leti (mogoče se je od takrat kaj spremenilo). Takrat je bilo tako, da je vsak kandidat na izpitni vožnji najprej s komisijo naredil krog po poligonu. Tam pa je načeloma bilo potrebno pokazati znanje bočnega parkiranja in tudi speljevanja v klanec z ročno zavoro.

...

kar verjami.

poligon je bil kar nekaj mesecev zaprt oz. delno neuporaben, ker so nekaj preurejali, zidali ali kaj te jaz vem kaj so meli.

v glavnem, tisti del, kjer je nek bregec je bil zaprt.

bočno parkiranje, slalm rikverc in ostalo je mogla vozit.

za to dvoje vem, da je na svojo lastno željo izdatno trenirala.

franc, prej nisem htel biti žaljiv (če je slučajno tak izpadlo) samo me določene stvari razpalijo.

@moto g_p: prav si razumel. kaj v tem primeru je potrebno ustavit in peljat s prvo brzino? tega namreč nisem še nikdar slišal. če je to dejansko pravilo, potem se posipam s pepelom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj je namen te teme? :huh:

Da se vsak ki vsakodnevno "visi" na motorju začne spraševati kako je lahko sploh preživel do sedaj.....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še nekaj je omenil moj inštruktor (ki je to v pravem pomenu besede!): zaviranje in reagiranje v krizi, še posebej pri visokih hitrostih: pri nas poligona, kjer bi lahko to poskusil, ni. Kako boš torej obvozil srno pri visoki hitrosti? Probal nikoli, slišal nikoli in marš vanjo. Kako boš učinkovito ustavil, ne da bi poznal meje motocikla, ki jih uradno, razen tik pred "u šit padu bom", nikjer ne smeš probat? In še ena utopična ideja: treba je prevzgojit avtomobiliste... mogoče kar tako, da bi jih posadil pred opravljanjem izpita na sopotnikov sedež motorja in jim pokazal promet s te perspektive, jim zagonil v kosti občutek ranljivosti, pokazal tisoč neumnosti, za katere vozniki avtov sploh ne vedo. To pripovedujem iz lastne izkušnje: 7 let sem mislila, da vozim avto dobro, potem sem se vsedla na motor in ugotovila, da sem 7 let vozila komaj zadovoljivo. Naj to ugotovi še kdo.

Pa srečno.

Strela

Za tole boldano zgoraj vprašaj inštruktorja....me prav zanima kakšen je pravilen odgovor....pa če se je seveda kdaj srečal s srno na cesti.

Pozabljaš, da je 95% motoristov tudi avtomobilistov. Ampak mi ni jasno kako motor naenkrat izvleče iz človeka na plano vso objestnost. S prevzgojo je potrebno začeti najprej pri sebi.

Popravljeno . Popravil bmw
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj je namen te teme? :huh:

jokat... kaj pa drugega... kdo vseje kriv, da se "strupamo":cry:

...še posebej "zločeste" so 75 let stare babnice, ki jih kar mrgoli po cestah...:lol:

...no ja... statistika kaže malo drugače ...podvojlo se je število motociklov in prepolovilo število žrtev... stanje se torej izboljšuje...:doze:

0,0 na motorju? na Štajerskem je to nemogoče ker je že v zraku višja vrednost...:yea1:

...je pa vožnja v "žejnem stanju" tudi zelo nevarna in "priznajmo si pošteno - najbolj odžeja :beer1:...

Malo preveč se sami sebi smilite... Ko berem nekatere poste, dobim občutek, da se vas precej resnično "preventivno prestrašenih" vozi po cestah... pol je skoraj bolš prodat moped ali pa se vozit sam še po dirkališču...

In ko se bom sam pri sebi začel spraševat, če "grešim" ko tekom motorističnega dne spijem en pir pri malci dopoldan, enega popoldan in enega zvečer, ter pri tem imel še slabo vest, bom tudi sam začel (ponovno) potovat z ADRIJO in IZIĐETOM...:blink:

kaj je namen te teme? :huh:

jokat... kaj pa drugega... kdo vseje kriv, da se "strupamo":cry:

...še posebej "zločeste" so 75 let stare babnice, ki jih kar mrgoli po cestah...:lol:

...no ja... statistika kaže malo drugače ...podvojlo se je število motociklov in prepolovilo število žrtev... stanje se torej izboljšuje...:doze:

0,0 na motorju? na Štajerskem je to nemogoče ker je že v zraku višja vrednost...:yea1:

...je pa vožnja v "žejnem stanju" tudi zelo nevarna in "priznajmo si pošteno - najbolj odžeja :beer1:...

Malo preveč se sami sebi smilite... Ko berem nekatere poste, dobim občutek, da se vas precej resnično "preventivno prestrašenih" vozi po cestah... pol je skoraj bolš prodat moped ali pa se vozit sam še po dirkališču...

In ko se bom sam pri sebi začel spraševat, če "grešim" ko tekom motorističnega dne spijem en pir pri malci dopoldan, enega popoldan in enega zvečer, ter pri tem imel še slabo vest, bom tudi sam začel (ponovno) potovat z ADRIJO in IZIĐETOM...:blink:

kaj je namen te teme? :huh:

jokat... kaj pa drugega... kdo vseje kriv, da se "strupamo":cry:

...še posebej "zločeste" so 75 let stare babnice, ki jih kar mrgoli po cestah...:lol:

...no ja... statistika kaže malo drugače ...podvojlo se je število motociklov in prepolovilo število žrtev... stanje se torej izboljšuje...:doze:

0,0 na motorju? na Štajerskem je to nemogoče ker je že v zraku višja vrednost...:yea1:

...je pa vožnja v "žejnem stanju" tudi zelo nevarna in "priznajmo si pošteno - najbolj odžeja :beer1:...

Malo preveč se sami sebi smilite... Ko berem nekatere poste, dobim občutek, da se vas precej resnično "preventivno prestrašenih" vozi po cestah... pol je skoraj bolš prodat moped ali pa se vozit sam še po dirkališču...

In ko se bom sam pri sebi začel spraševat, če "grešim" ko tekom motorističnega dne spijem en pir pri malci dopoldan, enega popoldan in enega zvečer, ter pri tem imel še slabo vest, bom tudi sam začel (ponovno) potovat z ADRIJO in IZIĐETOM...:blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako misliš -obvozil srno? A ko crknjena leži na cesti? Tako boš nekako še obvozil. Srne, ki je na cesti vsa zblojena, -te pa ne boš. Saj ne veš, kam bo šla. Zaviraj, nimaš kaj.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako misliš -obvozil srno? A ko crknjena leži na cesti? Tako boš nekako še obvozil. Srne, ki je na cesti vsa zblojena, -te pa ne boš. Saj ne veš, kam bo šla. Zaviraj, nimaš kaj.

a lahko prosim počakaš na odgovor inštruktorja? Mogoče ve v katero smer bo šla po položaju kopit, repa, desne obrvi ali česa drugega...na srno ki bi imela infarkt sredi ceste pa še nisem naletel... :evilgrin:

zato pa potrebujemo dirkališče da vemo kako jo obvoziti pri velikih hitrostih....in seveda bo zaradi obvladovanja te situacije manj smrtnih žrtev med motoristi

Popravljeno . Popravil bmw
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo je tudi to, ko ravno govorimo okoli poligonov!

A je mogoče kdo od vas delal izpit za motor v Trbovljah? Če je, potem ve, kakšen poligon spretnostne vožnje je tam gor.

Sploh se mi zdi škoda zgubljat besede! Mislim pa, da bi to moralo biti speljano malo bolj strokovno, da bi človek vsaj nekaj odnesel od tega, ne pa da je poligon postavljen zraven Surovine in še to je nek mali park plac, kjer je vse tako natlačeno da dol padeš....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na vranskem se vse kar je potrebno (zaviranje, izogib) naučiš tudi pri velikih hitrostih pod strokovnim vodstvom, potem pa greš še malo kolena izpilit na marof pa si najboljše možno opremljen za cesto. grobnika ravno nebi štel za učenje, tam moreš že znat. če pa ti je marof in vransko premalo hitro za učit cestne vožnje potem se moreš vprašat če sploh sodiš na cesto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če smo že pri srnah, je bil na netu praktični prikaz s filmčkom, da je srno (če se ne moreš ustaviti ) še najbolje povozit. Tip na posnetku je bil sicer nek svetovno znani kaskader, ampak je zapeljal praktično "skoznjo", brez nekih posledic. Jaz se ne upam (v sili) povozit niti mačke, ampak kdo ve?

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na vranskem se vse kar je potrebno (zaviranje, izogib) naučiš tudi pri velikih hitrostih pod strokovnim vodstvom, potem pa greš še malo kolena izpilit na marof pa si najboljše možno opremljen za cesto. grobnika ravno nebi štel za učenje, tam moreš že znat. če pa ti je marof in vransko premalo hitro za učit cestne vožnje potem se moreš vprašat če sploh sodiš na cesto.

Ja, na vranskem je super, ampak jst bi to dal kot obvezno izobraževanje v okviru izpita, ne pa tko, da se moreš sam potem angažirat! Nič nebi škodilo, če bi to bilo obvezno, ampak na žalost je tko, da je res avtošolam mar samo za denar, kaj se pa kdo nauči jih pa po domače boli k....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes zjutraj na poti na šiht (skozi center LJ) sem imel pred seboj neko čudo od avtošole v avtu. Cona 30...pelje 28, ok. Cona 50...pelje 30...ja krasno...ok, so postavili neke ležeče tam na Krakovcu, ni panike, gremo lepo počasi. In potem gre ta avtošola suvereno na nasprotni pas zapeljat... worship.gifsurrender.gif

Ne rečem, prometna ureditev na tem koncu se spreminja, ampak da gre inštruktor reči svoji varovanki, ti kar zapelji na nasprotni pas, je cesta spredaj zaprta....kaj pa to???

Pa se postavim desno od njiju, na pas za levo, na Zoisovo, spustim že tako priprto šipo in povprašam inštruktorja po zdravju: "A vi spite v avtu zraven? A malo sanjate?"

Replika je bila, da jaz sanjam, da je cesta zaprta in spremenjena signalizacija. To kljub temu ne izniči talnih označb (polne črte, pasov za razvrščanje...)

Če so pred kratkim spremenili signalizacijo, to pomeni kvečjemu to, da se bo vsak dan našlo 15 ljudi, ki bo peljalo po starem, torej v smeri čelnega trčenja z dotično avtošolo.

PREDNOST JE IMEL... mu piše na nagrobniku...prednost pa znaki so očitno nekaterim popolnom nadomestili zdravo pamet... na Prulah ljudje še vedno vozijo v nasprotno smer po enosmernih, pa je že kar nekaj minilo od nove signalizacije.

Ko sem inštruktorja povprašal, zakaj se vozita 30 po coni 50, res super znanje, je pa odvrnil: "Ja, se še učimo!" in se bedasto nasmehnil...poraz model, poraaaaz.

Žal mi je, da punci nisem svetoval zamenjave inštruktorja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Snoopek. Jst sm delu u Trbovljah izpit in je res majhen un "poligon" ampak se mi zdi, da ima vse kar poligon potrebuje (al kaj). Glede na to, da pred tem nisem imel nobenih izkušenj z motorjem sem vedno prišel mal prej na uro in če se je dalo sem med tem, ko se je inštruktor menil s prejšnjim kandidatom še malo potreniral in šel vse "vaje skozi". Pomembno pa mi je bilo to, da sem si res želel narediti izpit in sem tudi sam veliko spraševal in tudi inštruktor mi je dajal "dobre" napotke za naprej, glede na to, da je vedel kaj sem si kupil za prvi motor. Fajn mi je blo delat tam izpit tudi zaradi tega, ker se ne voziš iz semaforja v semafor in greš dokaj kmalu na "relacijsko" vožnjo. Izpit sem šel delat po dvanajstih šolskih in ga naredil iz prve. Morm pa povedat, da imam še vedno po treh sezonah "respect" pred motorjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, ima vse, kar potrebuje ja, sej ne rečem da nima! Sam to sm hotu povedat, da bi lahko bilo vsaj malo bolj strokovno vse nareto, ne pa na nekem parkingu, bogu za hrbtom. U glavnem vse skupi ni ničemer podobno!

Tudi jaz sem se veliko naučil, inštruktor je bil super, nimam kaj rečt!

Pravim pa, da bi lahko, oziroma bi moralo biti obvezno še kakšno bolj podrobno izobraževanje, oz. kakšne par ur varne vožnje po poligonu ala Vransko in kaj podobnega. Tam se le dosegajo večje hitrosti, kot na poligunu 10x15 metrov. Se pravi kakšno zaviranje oz. izogibanje oviram pri večji hitrosti, vožnja po mokrem asfaltu itd... Kolikor vem, se nekaj dogaja v tej smeri, da bo obvezen poligon varne vožnje, ki ga boš moral opraviti v nekem določenem roku!

Popravljeno . Popravil snoopek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se vsak ki vsakodnevno "visi" na motorju začne spraševati kako je lahko sploh preživel do sedaj.....

hmmm..... potem je ta tema malce zapoznela...........

se ze kar nekaj let sprasujem "kako mi to vsakic rata?"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a lahko prosim počakaš na odgovor inštruktorja? Mogoče ve v katero smer bo šla po položaju kopit, repa, desne obrvi ali česa drugega...na srno ki bi imela infarkt sredi ceste pa še nisem naletel... :evilgrin:

zato pa potrebujemo dirkališče da vemo kako jo obvoziti pri velikih hitrostih....in seveda bo zaradi obvladovanja te situacije manj smrtnih žrtev med motoristi

Oprostite, zgleda smo se narobe razumeli... ta s srno ni zrasla na inštruktorjevem zeljniku, pač pa se je meni porodilo vprašanje, kako odreagirat v krizni situaciji, ki jo niti v teoriji prej še sprobal nisi. Srna je bila samo primer. Lahko te preseneti sto stvari, hitrost pa ni vedno 50 km/h, kot jo sprobaš v šoli.

Še enkrat se opravičujem za nesporazum, ne krivit mojga inštruktorja za moje slabo izražanje (ali vaše branje, kakor vzameš :rolleyes: ), ker je sicer fejst dec in se mi zdi, da me kvalitetno uči. To bom šele vidla čez par let.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz menim, da je problem tudi, da motor vozi vsak, ki ima 5 minut časa in nekaj viška denarja(pa še to ni nujno). To pomeni, da so nažalost tudi takšni motoristi, ki jim splošen iq ne dopušča razumne vožnje in verjamem, da so si takšni za nesreče pogosto sami krivi...Osnovni problem pa je itaq avtošola...Spomnim se svojega izpita, ko sem z devetimu urami imel roza knjižico v roki?!?! Na poligonu me izpitnik niti gledal ni, nasvete pa sem moral iskati pri izkušenejših motoristih oz. jih nabirati sam!

Nočem posploševati, ampak opazujem somotoriste in še vedno ne razumem, zakaj je v naselju potrebno s polno batino peljat? Recimo dedek speljuje, pogleda levo, pogleda desno-motorista (še) ni, da v prvo (vse v slow motion) in spelje, v tistem pa motorist, ki ga prej ni bilo nažalost direktno v njega prileti in amen...Sam ga "odprem" (ga verjetno vsak), ampak tam, kjer vidim, da je varno (sicer relativno)...

Ne morem pa da nebi omenil kulture slovenskih voznikov, ki je čista katastrofa...ne samo, da ne znajo vozit, obstajajo tudi taki, ki so ti fauš...Pred kratkim sem imel primer, ko sem prehiteval enega majmuna, ki je, ko sem bil vzporedno z njim, s svojo kanto začel brutalno pospeševat, da sem komaj pred ovinkom prišel mimo njega. In kaj bi mu naredil, čelado bi mu na glavi zlamal....Zato pa najraje odpujsam kar v Avstrijo, kjer še nisem doživel, da bi me kdaj kdo kjerkoli izsiljeval, resnično strpnost jodlarčkov je na nivoju...

Aja še to...ta razna umikanja motoristom se mi zdijo zgrešena! Ko me vidiš, pelji normalno, jaz bom že prišel mimo, ne pa da pol sam nevem kaj me čaka in se sprašujem, kaj se mi umika, al je pijan al je zaspal al...

Drugač pa grozna statistika in upam, da se izboljša, pa srečno in varno vožnjo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če smo že pri srnah, je bil na netu praktični prikaz s filmčkom, da je srno (če se ne moreš ustaviti ) še najbolje povozit. Tip na posnetku je bil sicer nek svetovno znani kaskader, ampak je zapeljal praktično "skoznjo", brez nekih posledic. Jaz se ne upam (v sili) povozit niti mačke, ampak kdo ve?

lp

Franc

Če smo že pri srnah, eni sem vzel življenje, čist naravnost pri hitrosti tam nekje okoli 90-100, malo od odcepa za Gotenico v prvih stotih metrih gozda proti Omv pumpi-Stara cerkev.

Bila je prva od treh iz desne strani in zadel sem jo v skoku, ravno tako kot v enem posnetku na you tube. Nisem mogel niti prdnit tako hitro je skočila iz gozda, spomnim se silhuete in poka potem pa tema. Pokojni kolega, ki je vozil za mano je kasneje rekel, da sem jo zadel popolnoma na sredo in, da jo je skoraj prepolovilo. Mene je katapultiralo naprej cca 50m naprej ob drugo stran ceste, kjer sem v nezavesti obležal, do tja pa me je zmetalo kot punčko iz cunj. Rezultat na srečo zame 1 : 0, razen pretresa glave, izpahnjene leve rame in zlomljene desne ključnice. Yama tdm 900 je spredaj dost visoka, masivna in ne upam si niti razmišljat o tem kaj bi bilo, če bi jo dobil pod kolo, groza. Na srečo sem imel kot vedno na sebi mojo zvesto želvo in ostalo opremo tako kot je treba imet, ker drugače bi bil rezultat verjetno čisto drugačen. Od takrat naprej imam na vseh motorjih piščal, ki oddaja zvok v frekvenci, ki menda moti divjad in domače živali in do sedaj je to očitno pomagalo, priporočam.

Ja, treba se je bat begavčkov na cesti, tudi onih na dveh in večih kolesih, pa upat na srečen razplet !!

Je pa letošnji začetek sezone zares črn in žalosten !

Popravljeno . Popravil Dadi
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem inštruktorja povprašal, zakaj se vozita 30 po coni 50, res super znanje, je pa odvrnil: "Ja, se še učimo!" in se bedasto nasmehnil...poraz model, poraaaaz.

Žalostno je, da se bo učila speljevanja iz stranske na prednostno cesto lih, ko bom js mimo pršu... Ah neee, takrat bo pa že znala :wallbash:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!