Skoči na vsebino

Asfalt, gume in cvetni prah


yamaha2025

Priporočene objave

Jaz že kar nekaj časa uporabljam kombinacijo Pirellija - Angel ST zadaj in Diablo Corsa spredaj, se kar obnese.....

Točno tako, to je tudi meni najbolj všečna kombinacija na Multistradi. Pa še zdrži kr dobr, ene 4000 km ... :)

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

asfalt, pesek, zdej že cvetni prah..

je ravno danes nekdo na ridah nekej jokal zarad treh kamenčkov na ovinku..da se ne da pelat..

ma sm šel trikrat gor in dol in nikol ni niti trznu moped..

mal manj komplicirat pa pač zapelat in je..

trde roke..ali pa trda glava zaradi procesiranja "magisterija varne vožnje" naredi veliko škode..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako, to je tudi meni najbolj všečna kombinacija na Multistradi. Pa še zdrži kr dobr, ene 4000 km ... :)

Nisem probal, tako da pojma nimam kako se to obnese, zato na besedo verjamem, da je kul kombinacija, ampak vseeno pa ne razumem zakaj kupovat različne modele za prednjo in zadnjo pnevmatiko? A ni najbolj met enakih gum, ki so enake oblike, namenjene enaki uporabi in se pri določenih pogojih, tipih asfalta in temperaturah enaki hitro segrevajo/ohlajajo oziroma delujejo. Mislite, da strokovnjaki pri Pirelliju (in tudi ostalih proizvajalcih) niso poštudirali prvo pnevmatiko istega modela naredit iz malce drugačne zmesi kot je zadnja, zato da je pač grip zadovoljiv prvi gumi??

Sej ne rečem, tudi jaz imam večkrat različne gume spred in zad, ampak to je recimo posledica namenske zamenjave modela, pa je ena recimo še ok in jo do konca zvozim, oziroma na pisti posledica tega, da pač kupiš tisto dirkalno gumo, ki jo imaš v danem momentu priložnost mal cenej dobit in prišparaš kak €, ker so itak vse track day gume načeloma istega ranga, torej narejene za grelce in tja okol 80°C..

Ampak, da bi pa namenoma šel kupit nov set gum in vzel prednjo drugačno (kao bolj športen model) mi pa na kraj pameti ne pride, zato ker se nimam za bolj brihtnega od celega razvojnega oddelka dotičnega proizvajalca gum. Valda znajo narest pravo kombinacijo prednje in zadnje gume, da ne bo imela prednja premal gripa napram zadnji.

@biker77

Točno tako. Več kot vsak pesek na cesti naredi nepotrebna panika. Zarad par kamenčkov res nimaš kej komplicirat, tut če mal trzne takoj spet prime.

Da ne omenjam zalivk na ridah, s katerimi imajo nekateri nevemkašne probleme. Jaz sem ride prevozil po dolgem in počez, po vseh mogočih linijah in najbrž čez vsako zalivko, ki je na njih pa ni niti najmanšga problema zarad tega, pač če res lih prav zapeleš te premakne za 2cm to je pa tut to, če ne paničariš po nepotrebnem!

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem probal, tako da pojma nimam kako se to obnese, zato na besedo verjamem, da je kul kombinacija, ampak vseeno pa ne razumem zakaj kupovat različne modele za prednjo in zadnjo pnevmatiko?

Sej veš, tko pač delamo mi amaterski dirkači, ki mamo filing in vedno vse ful pod kontrolo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej veš, tko pač delamo mi amaterski dirkači, ki mamo filing in vedno vse ful pod kontrolo ...

justin..ne klobasej..boš jajca dubu na oder :D

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam je tegale cvetnega prahu je pa res na tone-dans mel kombinezon čist rumen...kot kak čmrl :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem probal, tako da pojma nimam kako se to obnese, zato na besedo verjamem, da je kul kombinacija, ampak vseeno pa ne razumem zakaj kupovat različne modele za prednjo in zadnjo pnevmatiko? A ni najbolj met enakih gum, ki so enake oblike, namenjene enaki uporabi in se pri določenih pogojih, tipih asfalta in temperaturah enaki hitro segrevajo/ohlajajo oziroma delujejo. Mislite, da strokovnjaki pri Pirelliju (in tudi ostalih proizvajalcih) niso poštudirali prvo pnevmatiko istega modela naredit iz malce drugačne zmesi kot je zadnja, zato da je pač grip zadovoljiv prvi gumi??

Sej ne rečem, tudi jaz imam večkrat različne gume spred in zad, ampak to je recimo posledica namenske zamenjave modela, pa je ena recimo še ok in jo do konca zvozim, oziroma na pisti posledica tega, da pač kupiš tisto dirkalno gumo, ki jo imaš v danem momentu priložnost mal cenej dobit in prišparaš kak €, ker so itak vse track day gume načeloma istega ranga, torej narejene za grelce in tja okol 80°C..

Ampak, da bi pa namenoma šel kupit nov set gum in vzel prednjo drugačno (kao bolj športen model) mi pa na kraj pameti ne pride, zato ker se nimam za bolj brihtnega od celega razvojnega oddelka dotičnega proizvajalca gum. Valda znajo narest pravo kombinacijo prednje in zadnje gume, da ne bo imela prednja premal gripa napram zadnji.

@biker77

Točno tako. Več kot vsak pesek na cesti naredi nepotrebna panika. Zarad par kamenčkov res nimaš kej komplicirat, tut če mal trzne takoj spet prime.

Da ne omenjam zalivk na ridah, s katerimi imajo nekateri nevemkašne probleme. Jaz sem ride prevozil po dolgem in počez, po vseh mogočih linijah in najbrž čez vsako zalivko, ki je na njih pa ni niti najmanšga problema zarad tega, pač če res lih prav zapeleš te premakne za 2cm to je pa tut to, če ne paničariš po nepotrebnem!

Zakaj različni gumi? Nekega trehtnega razloga verjetno nimam, bi verjetno set držal enako ali pa mogoče še boljš kot praviš sam. Ampak imam pač boljši občutek pri vožnji in to je kar nekaj. Saj naprimer niti Rossi ne ve točno zakaj včasih pred ovinkom da nogo iz stopalke, boljši občutek pač.... In zgledi vlečejo. Zavzami se koliko dirkačev zdaj počenja isto. Prav tako ne vem točno zakaj so mi eni joški bolj všeč kot drugi - mi pač bolj dišijo. Še lepše pa je če lahko kombiniram, enega malo večjega, drugega malo bolj čvrstega.... Eni smo pač takšni... :rolleyes:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume imam Dunlop Sportmax qualipier 190/50/17.

To se mi je zgodilo iz smeri Vodic proti Mengšu, takoj na začetku za ležečimi policaji in v isti povezavi zadnji ovinek, ko se pripelješ v Mengeš.

LP

Lep pozdrav

Najjprej ti zelim dobrodoslico med motoristi in za motor. Imel tudi jaz vcasih fazer 1000 in je odlicen motor.

Sicer to nima veze z zdrsom gume kar sprasujes ampak ko si napisal da imas gumo 190 sirine ti moram povedat da ce je predpisana dimenzija 180 raje montiraj 180. Veliko lazje bos vozil v ovinke z predpisano sirino. Jaz ko sem kupil fazer sem imel tudi namontirano 190 gumo pa se mi ni zdelo neki ekstra ker nisem imel se druge gor. Potem pa mi je en rekel ce je predpisana 180 daj gor 180. In res naslednjo dam gor 180 in glej ga zlomka-na ovinkih ob isto agresivni voznji kot prej sem drsal z tackami po asvaltu. In takrat sem videl da je zelo razlika a imas gor predpisano gumo ali vecjo. Ce pa imas felgno za 190 gumo potem ni problem, ce pa ne pa daj gor 180 in veliko lazje ga bos kontroliral v ovinku. Pri 190 gumi nastani na robu velik radius in vozne lasnosti se poderejo. Vsaj pri meni je bilo tako.

Sicer ni to to za kar si spraseval(za zdrs) ampak upam da sm ti malcek pomagal glede tega. Upam da bo kdo potrdil mojo trditev-Ker pri meni je bila velika razlika.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poo cesti se je načeloma res kar pametno držat predpisane širine, razen v primeru predpisane 190/50, kjer je pomojem obvezna čimprejšnja menjava za 190/55 :)

Za na pisto je pa 190/55 zakon, ne glede na to al maš 5.5 col feltno (zanjo so ponavadi predpisane 180) ali 6 col feltno (predpisane 190). Pri 6 col feltni se na progi daja gor večkrat tudi 200/55. Mogoče je res lahko motor malce manj okreten in gre drugače v zavoj (pa niti ni nujno), sam je pa to skompenzirano z boljšim filingom pri odpiranju na polno, kjer je 190/55 zakon!! :D

Skratka jaz sem na 5.5 col feltnah, ki so narejene za kao 180 naredil kar nekaj km sm 180 in 190. Tako po cesti kot tut parkrat na Marofu. Kar se mene tiče se na 5.5 col platišču obe dimenziji lepo peljeta dokler zbiraš med 180/55 in 190/55. Kar se pa 190/50 tiče ne boš pa po mojih izkušnjah nič zamudil, če se ji boš izognil..

Je pa seveda to zelo na splošno povedano in ni nujno da drži za vse gume. Razlike med različnimi modeli gum in različnimi proizvajalci so kar se tiče oblike karkase lahko pri identičnih dimenzijah, ogromne.

Recimo Bridgestone BT 002 190/55 je po širini in obliki, ko je enkrat na 5.5 col feltni lih nekaj takega kot GP Racer 180/55. Medtem ko je GP Racer 190/55 od BT 002 190/55 že na prvi pogled (in tudi dejansko) precej širša in na 5.5 colah tudi precej bolj uvita. To v praksi pomeni, da BTjko takoj zvoziš do roba, medtem ko moraš pri Racerki it skor po ušesu, da je rob čist zvožen. Pa gre načeloma za gume enakega ranga in enake namembnosti, sam pač drug proizvajalec.

Poleg tega pa je veliko odvisno tudi od obrabe. 190/55 se ravno zaradi tega ker je bolj uvita po robovih (predvsem po cesti) velikokrat manj zvozi in posledično rata stopničasta. Taka guma se potem slabo pelje. In ko daš nazaj 180 je UAU kako se motor spet lepo pelje. Ampak tudi če bi dal novo 190 bi se tudi precej bolje kot na stopničasti

Skratka hočem povedat, da ni tle nekega splošnega pravila, ker so gume preveč različne in nasplošno na to vpliva preveč dejavnikov. Ni nujno da se 190 slabše pelje na 5.5, prav komot se bolje če izbereš tapravo.

Ampak če bi moral jaz nekomu tako na splošno svetovat bi rekel, da za na cesto sledit predpisani dimenziji v primeru 180, če je predpisana 190/50, daš namest tega 55, če pa misliš met gumo za na pisto pa v vsakem primeru 190/55, ali celo 200/55 ali 195/65 če maš 6 col feltno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še slikovna podpora zgoraj povedanega..

Ista dimenzija (190/55) na enako širokih feltnah (5.5 col) pa dva različna modela gume istega ranga. Razlika vidna že na prvi pogled:

post-1190-0-91452300-1304966510_thumb.jpg

Vsaj tolk kolikor je odvisna ciklistika od napisane dimenzije je tudi od samega modela gume. Določena guma se lahko v enaki dimenziji pelje na določeni feltni slabše/bolje kot druga zgolj zato ker je drugače oblikovana, ne zaradi samih številk na njej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen

Podobna vpršanja kot jih imaš ti, sem imel tudi sam lansko sezono, ko sem se prvič podajal v svet motorizma. Koliko se lahko nagneš v ovinek, koliko hitro ga lahko spelješ, predvsem zalivke so neprestano prižigale alarm v glavi tako, da sem vozil zalomljeno, trdo. Po 11k km imam danes dosti boljši občutek in motor z zaupanjem nagibam v ovinek dosti bolj kot sem ga. Pri tem mi je dosti pomagalo tudi teoretično zananje pridobljeno iz omenjene knjige "magisteri vožnje z motorjem" ter filmom "twist of the wrist". Najprej ti predlagam, da lepo počasi naberi čim več kilometrov, da dobiš občutek in se telo in glava privadita na zavijanje z nagibanjem. Tako v navedeni knjigi in filmom boš ugotovil kako se pravilno motor upravlata - pomen "kontraupravljanja", kako se vozi skozi ovinke ter s tem povezano pravilno doziranje gasa. Nagibi v ovinek naj bodo odločni, da ti ne motor preveč širi krivulje in še mnogo drugega. Pozicija na motorju je velikega pomena. Z nogami vkleščen na motor roke pa sproščene na balansi. Pri vsej tej množici nasvetov pa ti svetujem, da si večkrat prebereš knjigo in ogledaš film in te nasvete postopoma apliciraš v vožno in jih ponavljaš, da ti pridejo v kri in meso. Jst to še vedno počnem in še vedno zmeraj kaj novega poskušam in izpopolnjujem. Predvsem pa naj te ne bo preveč strah. V toplem in suhem vremenu guma zdrži več kot bi mislil in tudi zalivk naj te ne bo strah. Zalivke občasno rahlo - malo (pri 11k km se mi je zgodilo samo parkrat) zamakne motor vendar se že v naslednjem trenutku popravi. Skratka ni panike. Mimo grede še vedno se mi med Divačo - Povirjem in Sežano vklopi kaka rdeča lučka ob obilici zalivk.

Kar se pa tiče gum sem na mojo CBF-ko letos montiral Dunlopove RoadSmart in morem reči da fenomenalna guma. Lepo pade v ovinek, lepo se segreje skratka sem zelo zadovoljen z njo. Tudi cenovno je bila vredu.

Torej lepo počasi spoznavaj motor in sebe ter meje postopoma stopnjuj. Vzemi si čas in zaupaj vase pa bo šlo.

Lep pozdrav

Igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej lepo počasi spoznavaj motor in sebe ter meje postopoma stopnjuj. Vzemi si čas in zaupaj vase pa bo šlo.

Tako je, predvsem to! Gume dandanes so načeloma vse dovolj dobre in kvalitetne tudi za malo bolj dinamično vožnjo po cesti, da le niso prestare in preveč obrabljene.

Več pozornosti si zasluži tehnika vožnje in treniranje le te. Zelo priporočljiv je obisk kakšne delavnice varne vožnje, pa tudi kakšen obisk steze ne bi škodil pri privajanju na motor in pridobivanju filinga :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

asfalt, pesek, zdej že cvetni prah..

je ravno danes nekdo na ridah nekej jokal zarad treh kamenčkov na ovinku..da se ne da pelat..

ma sm šel trikrat gor in dol in nikol ni niti trznu moped..

mal manj komplicirat pa pač zapelat in je..

trde roke..ali pa trda glava zaradi procesiranja "magisterija varne vožnje" naredi veliko škode..

Se strinjam!

Me je pa zadnjič na Racelandu lepo presenetilo,kolk res manj drži guma zaradi cvetnega praha.V enki z obema gumama(lahk,da sem kaj za j...) v štirki pa za vsako zadnja mal spuščala-se je pa prav videlo v tem ovinku kolk ga je gor...In to že pri 54s...Ko sem neki jamral pa so komentirali,da je danes res velik cvetnega praha gor...Na cesti pa nekak dvomim,da bi se tako na meji pripeljal v ovinek,da bi zaradi cvetnega prahu zdrsnila oziroma spustila guma sploh,ker je spuščalo šele pri pospeševanju in ne vstopu...

Ljudje pač preveč vidijo-gledajo kje je kaj narobe na cesti kot pa,da bi gledali le kje je lepo in gre....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JA, to si znam predstavljati...

Zdi se mi, da sedaj ni padal dež cca 4 dni in je svoje naredil tudi cvetni prah, ki je zelo spolzek, mar ne?

Sicer pa dolgoletnih izkušnjah z avtom, zelo težko oceniš, kateri asfalt je zares dober in kateri ne.

Pri motorju sem že ugotovil to, da mora resnično biti grob.

Tudi sam ne vem, koliko se lahko nagnem v ovinku..., torej koliko hitro se lahko pripeljem, da ne bo pnevmatika zdrsnila...

Res je, da sem popolni začetnik in sem v mesecu dni, od kar imam motor prevozil zgolj 500-600km, a sem nekaj začetnih občutkov počasi pridobil...

Tako bi si želel hitreje pripeljati v ovinek, ga tudi prevoziti, a si ne upam, ker se bojim zdrsa...

Je kakšno vodilo, je nujno potrebno gledati, da je le grob asfalt tisti, po katerem se lahko vozimo bolj dinamično, hitreje...?

Lp, Tomaž

Po 500-600km še niti približno nisi dobil pravega občutka za motor, tko da naj se ti ne mudi, da bi se hitreje pripeljal v ovinek! To bo prišlo samo od sebe, jst sm tudi letos začetnik, prevoženih že mam 3500km, pa se mi zdi, da še včasih nimam tistega pravega filinga! Pri prevoženih 500 km pa sem bil itak še ves lesen in trd, tko da me je na koncu vse bolelo, ko sem stopil z motorja! Počasi se privadi motorja, mogoče kakšen poligon in pa kakšen tečaj varne vožnje (Vransko) pa bo! Predvsem pa čim več kilometrov in NE pretiravaj!

To je samo moje mnenje!

LP

Jure

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce pa bi rad da ti motor lazje pade v ovinek potem pa recimo pri desnem ovinku ko se nagnes, belanco rahlo levo kreni-pa ne to da jo krenes ampak samo silo preneses pa ti motor sam pada v ovinek

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj vse kul, ampak da tako vprašanje postavi dec ki v sosednji temi sprašuje če se je panika vozit brez izpita (in brez izkušenj) ker bo izpit šele čez 2, 3 tedne... tule pa jamra, da je asfalt tako v riti, da se guma vrti v prazno....

Preden boš prebral magisterij vožnje, naredi osnovno šolo mopeda (vozniški izpit), pa za začetek (sploh na litru) pridobi finomehanične sposobnosti desnega zapestja, pa boš videl, kako bo naenkrat asfalt bolj držal .)

Težava je v tem, da ga je najmanjši problem ožemat v ravni črti, kjer ti je odpuščeno vse...za ravnico pa pride ovinek (ali avto ki te izsili, ali napaka v asfaltu, ali kaj tretjega...), kjer stopi prpica v rit in zategne mišice- postaneš trd, situacija je neznana...rezultat pa (pre)pogosto znan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me sledeče....kot je nekdo omenil da na gladkem asvaltu gume bolj držijo, zakaj sem pol jst danes slišal cviljenje gum ob manjši hitrosti na krožnem??? Aja da ne bo pomote, cviljenje avtomobila!

Zdaj a je ta avtomobil imel res stare in zimske gume gor ali je samo to da zgoraj navedena teorija ne drži???

da ne bo offtopic!

ti povem da poznam par osebkov ki se peljejo brez izpita in jih do sedaj policija še ni ustavila....ampak sreča te lahko hitro zapusti, zato raje doma poliraj motor da se boš videl v njemu in študiraj zakaj gumo nese, pa sprosti se!

LP

Popravljeno . Popravil Spade
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me sledeče....kot je nekdo omenil da na gladkem asvaltu gume bolj držijo, zakaj sem pol jst danes slišal cviljenje gum ob manjši hitrosti na krožnem??? Aja da ne bo pomote, cviljenje avtomobila!

Zdaj a je ta avtomobil imel res stare in zimske gume gor ali je samo to da zgoraj navedena teorija ne drži???

da ne bo offtopic!

ti povem da poznam par osebkov ki se peljejo brez izpita in jih do sedaj policija še ni ustavila....ampak sreča te lahko hitro zapusti, zato raje doma poliraj motor da se boš videl v njemu in študiraj zakaj gumo nese, pa sprosti se!

Glej nisem rekel da na gladkem asfaltu gume bolj držijo, ne vem kje si to pobral. Rekel sem da driftanje na asfaltu pusti gumo in ta nanešena guma naredi asfalt bolj oprijemljiv. Daj poskusi enkrat podrsati z čevljem asfalt po katerem so driftali pa boš videl kako bo se ti čevelj lepil nanj. Ali pa če mogoče spremljaš dirke boš mogoče slišal da drugi ali tretji dan treningov steza postane hitrejša ker se na idealni liniji nabere guma iz koles dirkalnikov. Seveda pa tam asfalt zgleda bilj gladek in se včasih celo malo sveti prav zaradi gume ki je nanešena nanj, ne pa zato ker bi ga kolesa zgladila. A si spoh predstavljaš kolikokrat mehkeša je guma od kamenja ki je v asfaltu?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me sledeče....kot je nekdo omenil da na gladkem asvaltu gume bolj držijo, zakaj sem pol jst danes slišal cviljenje gum ob manjši hitrosti na krožnem??? Aja da ne bo pomote, cviljenje avtomobila!

Zdaj a je ta avtomobil imel res stare in zimske gume gor ali je samo to da zgoraj navedena teorija ne drži???

da ne bo offtopic!

ti povem da poznam par osebkov ki se peljejo brez izpita in jih do sedaj policija še ni ustavila....ampak sreča te lahko hitro zapusti, zato raje doma poliraj motor da se boš videl v njemu in študiraj zakaj gumo nese, pa sprosti se!

LP

Ne vem kako mi je uspelo v prešnjem postu vrinit mojo repliko v Spadejev post. Se opravičujem, zgledat bi moralo tako:

Glej nisem rekel da na gladkem asfaltu gume bolj držijo, ne vem kje si to pobral. Rekel sem da driftanje na asfaltu pusti gumo in ta nanešena guma naredi asfalt bolj oprijemljiv. Daj poskusi enkrat podrsati z čevljem asfalt po katerem so driftali pa boš videl kako bo se ti čevelj lepil nanj. Ali pa če mogoče spremljaš dirke boš mogoče slišal da drugi ali tretji dan treningov steza postane hitrejša ker se na idealni liniji nabere guma iz koles dirkalnikov. Seveda pa tam asfalt zgleda bilj gladek in se včasih celo malo sveti prav zaradi gume ki je nanešena nanj, ne pa zato ker bi ga kolesa zgladila. A si spoh predstavljaš kolikokrat mehkeša je guma od kamenja ki je v asfaltu?

:rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kako mi je uspelo v prešnjem postu vrinit mojo repliko v Spadejev post. Se opravičujem, zgledat bi moralo tako:

Glej nisem rekel da na gladkem asfaltu gume bolj držijo, ne vem kje si to pobral. Rekel sem da driftanje na asfaltu pusti gumo in ta nanešena guma naredi asfalt bolj oprijemljiv. Daj poskusi enkrat podrsati z čevljem asfalt po katerem so driftali pa boš videl kako bo se ti čevelj lepil nanj. Ali pa če mogoče spremljaš dirke boš mogoče slišal da drugi ali tretji dan treningov steza postane hitrejša ker se na idealni liniji nabere guma iz koles dirkalnikov. Seveda pa tam asfalt zgleda bilj gladek in se včasih celo malo sveti prav zaradi gume ki je nanešena nanj, ne pa zato ker bi ga kolesa zgladila. A si spoh predstavljaš kolikokrat mehkeša je guma od kamenja ki je v asfaltu?

:rolleyes:

Tukaj pa se mi zdi, da se malo motiš. Hec nastane zaradi materiala iz katerega je delan asfalt. Ker je ta material pri nas tak kot je, se pač zgladi in postane gladek in drsi. To z gumami nima nobene veze, ker jih itak spere vsak dež, asfalt pa postaja vedno bolj gladek, sploh če je krožno krožišče majhno in po njem veliko vozijo kakšni šleparji. To je tak kot bi rekel, da če z enim materialom drgneš ob drugega, da se en obrablja drug pa ne, kljub temu, da je en relativno trd, drug pač ne.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se pa tiče gum sem na mojo CBF-ko letos montiral Dunlopove RoadSmart in morem reči da fenomenalna guma. Lepo pade v ovinek, lepo se segreje skratka sem zelo zadovoljen z njo. Tudi cenovno je bila vredu.

Igor

Jest mam trenutno kombinacijo Dunlopove RoadSmart zadaj in SportSmart spredaj.

Zaenkrat je boljsi obcutek zaradi mehkejse prednje gume (lahko je pa to vse v glavi), itak ne vozim na limit, tko da je vseeno.

Zadnja drzi že kar precej kilometrov, pa recimo za kakih 3000 bo zagotovo še.

Do sedaj sem bil na kontinentalkah, pa so se res dobro obnesle, zdržale sicer zgolj po cca 6000km.

Prve so bile pa original Michelin Pilot power 1, 13000km, trde k kamen, drsele kot na ledu, profil praktično neuničljiv :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest mam trenutno kombinacijo Dunlopove RoadSmart zadaj in SportSmart spredaj.

Zaenkrat je boljsi obcutek zaradi mehkejse prednje gume (lahko je pa to vse v glavi), itak ne vozim na limit, tko da je vseeno.

Zadnja drzi že kar precej kilometrov, pa recimo za kakih 3000 bo zagotovo še.

Do sedaj sem bil na kontinentalkah, pa so se res dobro obnesle, zdržale sicer zgolj po cca 6000km.

Prve so bile pa original Michelin Pilot power 1, 13000km, trde k kamen, drsele kot na ledu, profil praktično neuničljiv :)

Verjetn si se malo uštel. Z Pilot Ppwer (PP) ne boš naredil 13kkm, če pa že boš, potem pa ne bodo drsele, ker bo treba vozit zlo zlo počas. PP je SS guma, prav tako SportSmart, RoadSmart pa je ST guma, tak da tukaj v tem kar si napisal, verjetno nekaj ne štima. Jaz sicer vozim PP, na koleno kjer češ, pa nimam nobenih problemov z drsenjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetn si se malo uštel. Z Pilot Ppwer (PP) ne boš naredil 13kkm, če pa že boš, potem pa ne bodo drsele, ker bo treba vozit zlo zlo počas. PP je SS guma, prav tako SportSmart, RoadSmart pa je ST guma, tak da tukaj v tem kar si napisal, verjetno nekaj ne štima. Jaz sicer vozim PP, na koleno kjer češ, pa nimam nobenih problemov z drsenjem.

Lej, cist mozno da niso pilot power, ampak ce ves katere so dajali na honde serijsko leta 2005, potem so to te o katerih govorim.

Trde pa drsele pa zato ker so bile na motorju cca. 5 let in 13000km.

Kaj je pa narobe z kombinacijo SportSmart, RoadSmart, kot vem je pametno met spredaj boljsi oprijem in hkrati mehkejso gumo, no itak se pa jest nisem sam zmislu tega in tko so pr spanu svetoval. Men je ok. pa ce to mot koga al pa ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In prodajalec pri Španu je bolj pametem kot razvojni oddelek Dunlopa, ki je zasnoval model Roadsmart, saj inženirjem seveda niti na kraj pameti ni padlo naredit prednjo pnevmatiko iz malce drugačne zmesi kot zadnjo, zato da bo zadostila potrebam oprijema prvega kolesa in da bo podjetje dejansko lahko prodajalo nek model gume v kompletu in ne mešano :)

Sej ni nič narobe, če tako kombiniraš, pač odločitev posameznika, sam neke dejanske potrebe pa po tem pač ni.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!