Skoči na vsebino

Vžig na "porivanje"


Priporočene objave

Objavljeno

Zadnjič sem imel izpraznjen akumulator, pa sem najprej razmišljal o tem, da bi motor vžgal kar na porivanje.

Malce sem probal, pa ni ravno šlo in sem potem raje odnehal.

Pa me zanima, se to sploh dela, oz. kako je prav? Katera prestava itd. Bi šlo na ravnini ali zaradi teže motorja nujno rabiš bregec?

Motor je monocilindraš 660ccm, elektronski vbrizg... (MT-03)

Objavljeno

Zadnjič sem imel izpraznjen akumulator, pa sem najprej razmišljal o tem, da bi motor vžgal kar na porivanje.

Malce sem probal, pa ni ravno šlo in sem potem raje odnehal.

Pa me zanima, se to sploh dela, oz. kako je prav? Katera prestava itd. Bi šlo na ravnini ali zaradi teže motorja nujno rabiš bregec?

Motor je monocilindraš 660ccm, elektronski vbrizg... (MT-03)

Če ima elektroniko, tega raje ne počni. Tudi če ti bo že vžgal, je velika verjetnost, da ti bo kaj skurilo. Elektronika mora pred vžigom skozi "nadzorno proceduro" (pa še elektriko za pogon črpalke rabiš), brez tega motor ne dela pravilno (na enem od forumov je enemu po takem vžiganju zaradi pregretja zgorel motor, to je sicer zelo ekstremen primer, ampak kakšen katalizator ali ECU ti pa to lahko skuri).

lp

Franc

Objavljeno

Zadnjič sem imel izpraznjen akumulator, pa sem najprej razmišljal o tem, da bi motor vžgal kar na porivanje.

Malce sem probal, pa ni ravno šlo in sem potem raje odnehal.

Pa me zanima, se to sploh dela, oz. kako je prav? Katera prestava itd. Bi šlo na ravnini ali zaradi teže motorja nujno rabiš bregec?

Motor je monocilindraš 660ccm, elektronski vbrizg... (MT-03)

Naprimer je štarter v okvari,ali pa je napetost prenizka za vžig, in je še dovolj napetosti, da se gorivo dovede do vžiga, potem ni problema.Hrib,kontakt, neutral pri čuteni hitrosti 20-25km/h v 2-3 in kuplunga.

Če pa ni napetosti za "einspritz" napravo, ni vžiga, potem pa je v skrajnem primeru možno, če je katalizator neugodno pozicjoniran, da se bencin zbira v tem in posledično povzroči okvao le tega.

Ampak to je v zelo redkih primerih, ne beli si glave, "einspritzere" se vsekakor da štartat na potisk.

Objavljeno

Simpl test: ce se ti prizgejo vse kontrol lucke, ce slisis delovanje benzin pumpe, potem kamot.

Ce pa ne, potem pa ... pac ne.

AMZS pomaga :D

Objavljeno

torej: da se, preverjeno headbang.gif

nalažje je dolg klanec pri 60 v tretji

težje je kratek klanček pri +20 v drugi, pri čemer moraš v trenutku ko spustiš sklopko skočit na zadnji zic, da zadnja guma ne blokira

najtežje pa je po ravnini z nekim drugim vlečnim vozilom (motorjem), kar je težko, ampak včasih je tud to treba surrender.gif

Objavljeno

ma jst skoz tko laufam pa mi še nkol ni guma blokerala. kr neki

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

ma jst skoz tko laufam pa mi še nkol ni guma blokerala. kr neki

na apn-ki res ne, preden se kak večji stroj obrne, je pa je treba nekaj truda. wink.gif

Objavljeno

gpz mi kresne brez problema. apn pa nimam tko d neb vedu

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

ja, Ducatijev 1000-kubični L-twin od Multistrade me je enkrat kar orenk najebal .. .ampak je šlo ... solo na poriv brez krmarja :).

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

ja, Ducatijev 1000-kubični L-twin od Multistrade me je enkrat kar orenk najebal .. .ampak je šlo ... solo na poriv brez krmarja :).

ti ko si det :whistle:

si predstavljas stoner konstrukcijo pa podobne... se danes bi rival

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ce ves, da mas za en drek akumulator, mors vnaprej racunat s tem in pac parkiras na klancu... Brain over Brawn...

Objavljeno

lohk teb k si pameten. pr ns so sam klanci če pa crkne u dolin je pa jeba :headbang:

Objavljeno

torej: da se, preverjeno headbang.gif

nalažje je dolg klanec pri 60 v tretji

težje je kratek klanček pri +20 v drugi, pri čemer moraš v trenutku ko spustiš sklopko skočit na zadnji zic, da zadnja guma ne blokira

najtežje pa je po ravnini z nekim drugim vlečnim vozilom (motorjem), kar je težko, ampak včasih je tud to treba surrender.gif

Če gre dat v tretjo :) Nekaterim gre dat pri ugasnjenem samo v prvo.

Objavljeno

Če gre dat v tretjo :) Nekaterim gre dat pri ugasnjenem samo v prvo.

To pa res prvič slišim ...

Objavljeno

To pa res prvič slišim ...

Zadevi se reče positive neutral finder (kawasaki).

Ko je ugasnjen lahko daš samo v prvo ali "ler".

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

To pa res prvič slišim ...

Vecina Kwakasakijev ma to. Pa ni panike, namest tretje das v prvo pa je lih tko dobr.

Objavljeno (popravljeno)

Pizda ste kozli!

A je kdo od vas sploh kdaj Kwaka imel? Očitno ne, sicer ne bi tako trapasto razlagala PNF!

V prvi pa vžigajo samo taki kozli kot dr. Opletajoči Rilček. Na koncu bo pribil, da je to počel celo na šodru. :doze:

Popravljeno . Popravil X11
Objavljeno

Ja, imam kwaka in je tako kot sem napisal. Pri ugasnjenem sta na voljo le ler in prva.

Pa tudi v prvi gre vžgat, fajn je le da je kakšen kolega poleg, da te porine in se še malo nasloni na sedež, da se kolo sploh zavrti (smo že tako vžigali 500kubičnega)

Objavljeno (popravljeno)

10 let sm jo porival. Končno je vžala in šla! rolleyes.gif

p.s. baje če ma elektronski vbriz, ne bo kresnu na porivanje

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

10 let sm jo porival. Končno je vžala in šla! rolleyes.gif

Bolj se o motorjih menimo :)

p.s. si pa slabo porival, al pa še kaj poleg

Objavljeno

Vecina Kwakasakijev ma to. Pa ni panike, namest tretje das v prvo pa je lih tko dobr.

Večina? zx6,zx9,zx12,zx10,zzr,kle,gpz,vn,klv nimajo....pa še bi jih najdu je pa res,da do zdaj tega nikoli nisem posebej poizkušal.

Objavljeno

p.s. baje če ma elektronski vbriz, ne bo kresnu na porivanje

Men je ...

Objavljeno

Večina? zx6,zx9,zx12,zx10,zzr,kle,gpz,vn,klv nimajo....pa še bi jih najdu je pa res,da do zdaj tega nikoli nisem posebej poizkušal.

Kle500 se je v prvi porival tako da... :)

Objavljeno

Jap.

Moj kawl samo 1 in ler, pri ugasnjenem motorju pa pri 20km/h (tam nekje) lahko daš v 2 in potem napej v 3 itd...

Objavljeno (popravljeno)

Vsak motor bo vžgal na porivanje samo napetost mora biti v akumulatorju vsaj še 9.6 V kajti pod 9,6V preneha delovati računalnik in tudi druga elektronika kot jo imajo še motorji z vplinjači za vžig pa je elektronika,modul vžiga + halodajalec.Za vžiganje ja vedno najbolje dat v 3-tjo prestavo je dosti lažje vžgat kot npr. z drugo.Problem pa je pri Kawasakiju ER-6, kajti gre samo v prvo prestavo ta pa ni primirna za vžiganje.Zato če veš, da imaš zanič akumulator in si nekje na potovanju, predno mašino vgasneš daš v tretjo in potem brez problemov vžge.

Popravljeno . Popravil Bremzer

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!