Fantocci Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 Zadnjič sem imel izpraznjen akumulator, pa sem najprej razmišljal o tem, da bi motor vžgal kar na porivanje. Malce sem probal, pa ni ravno šlo in sem potem raje odnehal. Pa me zanima, se to sploh dela, oz. kako je prav? Katera prestava itd. Bi šlo na ravnini ali zaradi teže motorja nujno rabiš bregec? Motor je monocilindraš 660ccm, elektronski vbrizg... (MT-03)
franc Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 Zadnjič sem imel izpraznjen akumulator, pa sem najprej razmišljal o tem, da bi motor vžgal kar na porivanje. Malce sem probal, pa ni ravno šlo in sem potem raje odnehal. Pa me zanima, se to sploh dela, oz. kako je prav? Katera prestava itd. Bi šlo na ravnini ali zaradi teže motorja nujno rabiš bregec? Motor je monocilindraš 660ccm, elektronski vbrizg... (MT-03) Če ima elektroniko, tega raje ne počni. Tudi če ti bo že vžgal, je velika verjetnost, da ti bo kaj skurilo. Elektronika mora pred vžigom skozi "nadzorno proceduro" (pa še elektriko za pogon črpalke rabiš), brez tega motor ne dela pravilno (na enem od forumov je enemu po takem vžiganju zaradi pregretja zgorel motor, to je sicer zelo ekstremen primer, ampak kakšen katalizator ali ECU ti pa to lahko skuri). lp Franc special749 in iom 1 1
dr-big Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 Zadnjič sem imel izpraznjen akumulator, pa sem najprej razmišljal o tem, da bi motor vžgal kar na porivanje. Malce sem probal, pa ni ravno šlo in sem potem raje odnehal. Pa me zanima, se to sploh dela, oz. kako je prav? Katera prestava itd. Bi šlo na ravnini ali zaradi teže motorja nujno rabiš bregec? Motor je monocilindraš 660ccm, elektronski vbrizg... (MT-03) Naprimer je štarter v okvari,ali pa je napetost prenizka za vžig, in je še dovolj napetosti, da se gorivo dovede do vžiga, potem ni problema.Hrib,kontakt, neutral pri čuteni hitrosti 20-25km/h v 2-3 in kuplunga. Če pa ni napetosti za "einspritz" napravo, ni vžiga, potem pa je v skrajnem primeru možno, če je katalizator neugodno pozicjoniran, da se bencin zbira v tem in posledično povzroči okvao le tega. Ampak to je v zelo redkih primerih, ne beli si glave, "einspritzere" se vsekakor da štartat na potisk. ataIBA, Jure, halls in 1 other 4
Dr_Jakob Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 Simpl test: ce se ti prizgejo vse kontrol lucke, ce slisis delovanje benzin pumpe, potem kamot. Ce pa ne, potem pa ... pac ne. AMZS pomaga halls, oks in Snoof 2 1
container Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 torej: da se, preverjeno nalažje je dolg klanec pri 60 v tretji težje je kratek klanček pri +20 v drugi, pri čemer moraš v trenutku ko spustiš sklopko skočit na zadnji zic, da zadnja guma ne blokira najtežje pa je po ravnini z nekim drugim vlečnim vozilom (motorjem), kar je težko, ampak včasih je tud to treba
Racer 123 Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 ma jst skoz tko laufam pa mi še nkol ni guma blokerala. kr neki hilton, Dr_Jakob in BenX 1 2
BenX Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 ma jst skoz tko laufam pa mi še nkol ni guma blokerala. kr neki na apn-ki res ne, preden se kak večji stroj obrne, je pa je treba nekaj truda.
Racer 123 Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 gpz mi kresne brez problema. apn pa nimam tko d neb vedu hilton, Dr_Jakob in logarr 1 2
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 ja, Ducatijev 1000-kubični L-twin od Multistrade me je enkrat kar orenk najebal .. .ampak je šlo ... solo na poriv brez krmarja . special749, hilton in LRR 1 2
hilton Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 ja, Ducatijev 1000-kubični L-twin od Multistrade me je enkrat kar orenk najebal .. .ampak je šlo ... solo na poriv brez krmarja . ti ko si det si predstavljas stoner konstrukcijo pa podobne... se danes bi rival trebor in ataIBA 2
Dr_Jakob Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 Ce ves, da mas za en drek akumulator, mors vnaprej racunat s tem in pac parkiras na klancu... Brain over Brawn... dotem, thumper, ImenitnaPriložnost in 3 others 3 3
Racer 123 Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 lohk teb k si pameten. pr ns so sam klanci če pa crkne u dolin je pa jeba trebor, hilton, Ice in 2 others 2 3
Snečer Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 torej: da se, preverjeno nalažje je dolg klanec pri 60 v tretji težje je kratek klanček pri +20 v drugi, pri čemer moraš v trenutku ko spustiš sklopko skočit na zadnji zic, da zadnja guma ne blokira najtežje pa je po ravnini z nekim drugim vlečnim vozilom (motorjem), kar je težko, ampak včasih je tud to treba Če gre dat v tretjo Nekaterim gre dat pri ugasnjenem samo v prvo.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 Če gre dat v tretjo Nekaterim gre dat pri ugasnjenem samo v prvo. To pa res prvič slišim ... Bremzer, thumper, hilton in 3 others 3 3
Snečer Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 To pa res prvič slišim ... Zadevi se reče positive neutral finder (kawasaki). Ko je ugasnjen lahko daš samo v prvo ali "ler". X11 in ImenitnaPriložnost 1 1
Dr_Jakob Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 To pa res prvič slišim ... Vecina Kwakasakijev ma to. Pa ni panike, namest tretje das v prvo pa je lih tko dobr. Matori Hanzo, Snečer, Racer 123 in 3 others 3 3
X11 Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 (popravljeno) Pizda ste kozli! A je kdo od vas sploh kdaj Kwaka imel? Očitno ne, sicer ne bi tako trapasto razlagala PNF! V prvi pa vžigajo samo taki kozli kot dr. Opletajoči Rilček. Na koncu bo pribil, da je to počel celo na šodru. Popravljeno Maj 18, 2011. Popravil X11 dotem, Matori Hanzo, BenX in 7 others 4 6
Snečer Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 Ja, imam kwaka in je tako kot sem napisal. Pri ugasnjenem sta na voljo le ler in prva. Pa tudi v prvi gre vžgat, fajn je le da je kakšen kolega poleg, da te porine in se še malo nasloni na sedež, da se kolo sploh zavrti (smo že tako vžigali 500kubičnega)
DAMI34 Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 (popravljeno) 10 let sm jo porival. Končno je vžala in šla! p.s. baje če ma elektronski vbriz, ne bo kresnu na porivanje Popravljeno Maj 18, 2011. Popravil DAMI34 krucymucy in X11 2
Snečer Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 10 let sm jo porival. Končno je vžala in šla! Bolj se o motorjih menimo p.s. si pa slabo porival, al pa še kaj poleg
sesir Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 Vecina Kwakasakijev ma to. Pa ni panike, namest tretje das v prvo pa je lih tko dobr. Večina? zx6,zx9,zx12,zx10,zzr,kle,gpz,vn,klv nimajo....pa še bi jih najdu je pa res,da do zdaj tega nikoli nisem posebej poizkušal.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 p.s. baje če ma elektronski vbriz, ne bo kresnu na porivanje Men je ... Bremzer, hilton, Ghostrider na apn in 1 other 1 3
Snečer Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 Večina? zx6,zx9,zx12,zx10,zzr,kle,gpz,vn,klv nimajo....pa še bi jih najdu je pa res,da do zdaj tega nikoli nisem posebej poizkušal. Kle500 se je v prvi porival tako da...
GregaSLO Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 Jap. Moj kawl samo 1 in ler, pri ugasnjenem motorju pa pri 20km/h (tam nekje) lahko daš v 2 in potem napej v 3 itd...
Bremzer Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 (popravljeno) Vsak motor bo vžgal na porivanje samo napetost mora biti v akumulatorju vsaj še 9.6 V kajti pod 9,6V preneha delovati računalnik in tudi druga elektronika kot jo imajo še motorji z vplinjači za vžig pa je elektronika,modul vžiga + halodajalec.Za vžiganje ja vedno najbolje dat v 3-tjo prestavo je dosti lažje vžgat kot npr. z drugo.Problem pa je pri Kawasakiju ER-6, kajti gre samo v prvo prestavo ta pa ni primirna za vžiganje.Zato če veš, da imaš zanič akumulator in si nekje na potovanju, predno mašino vgasneš daš v tretjo in potem brez problemov vžge. Popravljeno Maj 18, 2011. Popravil Bremzer special749, ataIBA, Snoof in 1 other 3 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se