Skoči na vsebino

megatest razreda 1000 ss


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

cool to pa morem podrobneje pogledat ker motorradovo skupno točkovanje je včasih nerealno zaradi kakih dodatnih pik za katalizator (koga to briga) in podobno, tako da si določene postavke v seštevku lahko črtaš.

a veš če je bil testni BMW najdražja verzija z vso elektroniko in dodatki? predvidevam da.

Popravljeno . Popravil PERVY
Objavljeno

a veš če je bil testni BMW najdražja verzija z vso elektroniko in dodatki? predvidevam da.

Mislim, da je bil opremljen z ABS-om, DTC-jem in, če se ne motim, tudi s Quicschifterjem. Na splošno so bile na testu bolje opremljene različice, npr. SP pri Ducatiju (quickshifter, ohlins TTX,...), Aprilia v izvedbi factory APRC...

Objavljeno (popravljeno)

Brez zamere ampak Motorrad-ove, krakor tudi njihove hčerinske revije več ne prebiram ravno zaradi teh testov, ker se je zabrisala meja med reklamo in novinarstvom. To po čem so bili znani Italijani se sedaj z lahkoto pripiše tudi Nemcem. Žal ampak jaz teh testov ne morem jemat resno

Popravljeno . Popravil orcus
Objavljeno

Brez zamere ampak Motorrad-ove, krakor tudi njihove hčerinske revije več ne prebiram ravno zaradi teh testov, ker se je zabrisala meja med reklamo in novinarstvom. To po čem so bili znani Italijani se sedaj z lahkoto pripiše tudi Nemcem. Žal ampak jaz teh testov ne morem jemat resno

Hmmm kaj pa pol ti bereš? Saj te vsepovsod same reklame obdajajo! Te teste tako ali tako ne moreš resno jemati samo neko okvirno menenje lahko dobiš. To bereš za kratkočasenje neke tople vode pa itq ne boš v njih odkril, za tako dejanje se boš moral pa sam usesti na te zverine in jih stestirati. Pol pa lahko še ti poročaš kako se ti zdijo! :D

Objavljeno (popravljeno)

Hmmm kaj pa pol ti bereš? Saj te vsepovsod same reklame obdajajo! Te teste tako ali tako ne moreš resno jemati samo neko okvirno menenje lahko dobiš. To bereš za kratkočasenje neke tople vode pa itq ne boš v njih odkril, za tako dejanje se boš moral pa sam usesti na te zverine in jih stestirati. Pol pa lahko še ti poročaš kako se ti zdijo! :D

Reklama je reklama, tu je jasno, da se proizvajalci poslužujejo očitnih pretiravanj in se mi ne zdi to nič sporno. Testi iz strani novinarjev pa naj bi ustvarjali splošno menje, saj jim bralci zaupajo. In če si novinarji pustijo vplivat iz strani proizvajalcev ( lep primer so plačani oglasi v neki reviji ) potem dobimo nerealne rezultate testov ali pa vsaj teste prirejene na določenega "zmagovalca"

Jaz osebno ne znam tako dobro peljat SS motorja, da bi lahko prišel do objektivne ocene. Za mene, ker novinarjem takšnih revij ne zaupam več, je najbolj objektivno SBK in ostala podobna prvenstva ( SS so motorji namenjeni predvsem za na pisto, ali?) in pa tudi eno sivo povprečje na večih forumih.

Se pa zagotovo strinjam ,da BMW trenutno ponuja največ motorja, že sama izdelava in detajli so paša za oči

P.S. motorevije imajo pri meni mesto ob wc -ju, navdušujejo pa me predvsem slike, zato si kopujem takšne z lepimi slikami :photo:

Popravljeno . Popravil orcus
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Reklama je reklama, tu je jasno, da se proizvajalci poslužujejo očitnih pretiravanj in se mi ne zdi to nič sporno. Testi iz strani novinarjev pa naj bi ustvarjali splošno menje, saj jim bralci zaupajo. In če si novinarji pustijo vplivat iz strani proizvajalcev ( lep primer so plačani oglasi v neki reviji ) potem dobimo nerealne rezultate testov ali pa vsaj teste prirejene na določenega "zmagovalca"

Jaz osebno ne znam tako dobro peljat SS motorja, da bi lahko prišel do objektivne ocene. Za mene, ker novinarjem takšnih revij ne zaupam več, je najbolj objektivno SBK in ostala podobna prvenstva ( SS so motorji namenjeni predvsem za na pisto, ali?) in pa tudi eno sivo povprečje na večih forumih.

Se pa zagotovo strinjam ,da BMW trenutno ponuja največ motorja, že sama izdelava in detajli so paša za oči

P.S. motorevije imajo pri meni mesto ob wc -ju, navdušujejo pa me predvsem slike, zato si kopujem takšne z lepimi slikami :photo:

Se popolnoma strinjam s tabo v vseh pogledih. Samo dan danes zelo težko oz. če sploh najdeš kakšno revijo, katera ne temelji na reklamno obarvanih člankih. Vrjamem da pričakuješ tudi neko nevtralnost od novinarjev. Samo novinarji morajo od nečesa tudi živeti in tukaj igra glavno vlogo denar. Kaj boš storil, ko ti neko podjetje ponudi veliko denarja, da napišeš dober članek o njih??? Tak pač je denar je sveta vladar.

P.S. samo da te članki NE navdušujejo k pol bi blo pa že mal sick! :D

Objavljeno

če ne bi bil ducati čisto v vseh kategorijah na zadnjem mestu bi še verjel, tako pa...

Objavljeno

fajn da primerjajo pospeške, porabo pri 250km/h in podobne stvari. tu subjektivno mnenje ne šteje.

me pa preseneča, da je BMW na 1. mestu za cestno/vsakdanjo uporabo. do zdaj sem vsepovsod slišal, da tukaj ne blesti najbolj oz. da je konkurenca malo spredaj, sploh honda.

dirkališče je druga stvar...

zanimivo.

Objavljeno

Za mene, ker novinarjem takšnih revij ne zaupam več, je najbolj objektivno SBK in ostala podobna prvenstva ( SS so motorji namenjeni predvsem za na pisto, ali?) in pa tudi eno sivo povprečje na večih forumih.

SBK pa res ne more bit nobeno merilo, da bi ti vedel kakšen je serijski motor iz trgovine?!?!?!

Teste je treba znat brat in ko so počrtaš ven tiste točke ki te ne zanimajo lahko dobiš kar relano sliko. če te zanima samo zmogljivost pač črtaš vse kar ima zveze z cesto, udobjem in vzdrževanjem pa dobiš realno sliko.

Jaz mislim da pri teh velikih ni ravno problema da bi ena firma na mizo vrgla kufer denarja in rekla "napišite da smo najboljši". kar meni vedno poraja dvom so govorice da so nekatere firme testne motorje malo "frizirale" preden so jih dajale novinarjem.

Objavljeno

WSBK ne, super stock 1000 in 600 pa ja, saj dirkajo s skoraj serijskimi motorji, tam pa se že kar malo vidi realna podoba. Čeprav motor hiter na pisti ni nujno dober za na cesto po mojem mnenju.

Objavljeno

Hehehe, ma tej testi so vredni en k. Tak k test gum, ki je lansko leto proglasil zmagovalca gum in smo kasneje videli, da so en klump in to tako velik, da so ga morali v akciji prodajat. Toliko o testih.

Objavljeno

Hmmm...pričakovane reakcije in komentarji na članek. :kva2: Čeprav lahko potrdim, da sem bil vedno "fan" takšnih primerjalnih testov, pa lahko dodam, da tudi sam nisem :naughty: ravno navdušen nad Motorradovim testiranjem, še manj pa točkovanjem, vključno z njihovimi sestrskimi revijami.

Vendar, kljub temu je tej reviji potrebno priznati, da so spet naredili zanimiv in logistično dobro podprt test, ki se lepo bere in z njihovega stališča lepo podkrepi vsako točkovanje, ki je botrovalo k posameznim odločitvam. Tudi letos so, vsaj navzven, želeli prikazati njihovo objektivnost, s tem, da je v ocenjevanju sodelovalo več evropskih novinarjev (sej vem, sestrske publikacije), da je pri testu na stezi sodelovalo več aktivnih evropskih dirkaćev (npr. švedski prvak v razredu superbike), da je, kot običajno, na Nardu vse meritve opravljal isti testni voznik... :yawn:

Poleg tega je takšen test velik finančni in logistični izziv, ki si ga druge revije niti ne morejo privoščiti. Že sama rezervacija Narda, dejstvo, da so jim v Pirelliju za Nardu razvili posebne pnevmatike, da jim je Shell dobavil za vse motocikle enako 100 oktansko gorivo, da so motocikle vozili na različne lokacije v Evropi..., pove veliko o ceni takšnega testa. B)

Sicer pa je dejstvo najbrž tako, da imamo vsi v posameznih segmentih svoje favorite in tako je tudi v tem razredu. Dvomim, da bi se veliko potencialnih kupcev zaradi slabe ocene ravno na tem testu, odločilo za nakup drugega motocikla. Tudi moj favorit na testu ni zmagal, pa bi ga kljub temu izbral... :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!