Popularna objava jupiter Objavljeno Maj 20, 2011 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 20, 2011 (popravljeno) Leto je bilo naokoli, pri Motorradu pa so ponovno pripravili megatest športnih motorjev razreda "superbike". In le dejstvo, da imam roko v gipsu, je pripomoglo k temu, da odpiram novo temo...če se bo ob tem razvila kakšna produktivno-konstruktivna debata, pa seveda še toliko boljše :yes: Primerjalni test je bil tudi letos razdeljen na tri dele: 1. cesta; 2. test na ovalni stezi v Nardu (jug Italije); 3. test na dirkališču - steza Aragon (Španija) Točkovali so vsak segment posebej, pri čemer je skupnega zmagovalca dala vsota točk. Testni novinarji in dirkači so bili tudi letos iz različnih držav, glavni akterji pa naslednji: 1. Aprilia RSV4 factory 2. BMW S 1000 RR 3. Ducati 1198 SP 4. Honda CBR 1000 RR Fireblade 5. Kawasaki ZX-10R Ninja 6. KTM RC8 1190 R 7. MV Agusta F4 8. Suzuki GSX-R 1000 9. Yamaha YZF-R1 Vsi, ki malce spremljamo takšne teste, smo največ pozornosti polagali na novo Ninjo, predvsem v odnosu na lanskoletnega zmagovalca, BMW-jevega S 1000 RR. Ninja je za popotnico dobila dobre ocene na predhodnih testih in velja za resnično nov motocikel in popolno nadgradnjo predhodnika. Poleg navedenega pa je bilo lansko leto najzanimivejše testiranje na 12,6 km dolgem ovalu Nardo, kjer je zaradi okvar odstopilo večje število testnih motorjev. No, letos so ga uspeli končati vsi testni motocikli, je pa oval zanimiv za testiranje končnih hitrosti, porabe goriva pri konstantni hitrosti 250 km/h, pospeševanja od 0 - 250 km/h... No, da ne bom predolg in se preveč navadil na tipkanje z levo roko, vam napišem še rezultate po posameznih segmentih testa: - cesta/vsakdanja uporaba Prvo mesto BMW S 1000 RR (709 motorradovih točk), drugi Kawasaki (703), tretja Honda (690), sledijo pa Aprilia, Yamaha, šesto mesto si delita Suzuki in KTM, sledita le še MV Agusta na osmem mestu in Ducati na devetem mestu. - Nardo 1. BMW, 2. Kawasaki, 3. Aprilia in MV Agusta, 5. Honda, 6. Suzuki, 7. Yamaha, 8. KTM, 9. Ducati - Aragon 1. BMW, 2. Aprilia, 3. Kawasaki, 4. MV Auusta in Honda, 6. KTM in Yamaha, 8. Suzuki, 9. Ducati Za končno uvrstitev prilagam fotke: 1. BMW 2. Kawasaki 3. Aprilia Sledijo: Honda, Suzuki, Yamaha, KTM, MV Agusta, Ducati Sicer pa je test na 40-ih straneh obvjavljen v hrvaški Motoreviji (št. 4, 2011), jasno pa tudi v Motorradih. Popravljeno Maj 20, 2011. Popravil jupiter gandi, sesir, BenX in 7 others 10
Pervy Objavljeno Maj 20, 2011 Opozori Objavljeno Maj 20, 2011 (popravljeno) cool to pa morem podrobneje pogledat ker motorradovo skupno točkovanje je včasih nerealno zaradi kakih dodatnih pik za katalizator (koga to briga) in podobno, tako da si določene postavke v seštevku lahko črtaš. a veš če je bil testni BMW najdražja verzija z vso elektroniko in dodatki? predvidevam da. Popravljeno Maj 20, 2011. Popravil PERVY sesir, daneb, dotem in 3 others 5 1
jupiter Objavljeno Maj 21, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Maj 21, 2011 a veš če je bil testni BMW najdražja verzija z vso elektroniko in dodatki? predvidevam da. Mislim, da je bil opremljen z ABS-om, DTC-jem in, če se ne motim, tudi s Quicschifterjem. Na splošno so bile na testu bolje opremljene različice, npr. SP pri Ducatiju (quickshifter, ohlins TTX,...), Aprilia v izvedbi factory APRC...
orcus Objavljeno Maj 21, 2011 Opozori Objavljeno Maj 21, 2011 (popravljeno) Brez zamere ampak Motorrad-ove, krakor tudi njihove hčerinske revije več ne prebiram ravno zaradi teh testov, ker se je zabrisala meja med reklamo in novinarstvom. To po čem so bili znani Italijani se sedaj z lahkoto pripiše tudi Nemcem. Žal ampak jaz teh testov ne morem jemat resno Popravljeno Maj 21, 2011. Popravil orcus BIZIXXX, Robyy, Sam dePihlja in 3 others 5 1
BIZKIT Objavljeno Maj 21, 2011 Opozori Objavljeno Maj 21, 2011 Brez zamere ampak Motorrad-ove, krakor tudi njihove hčerinske revije več ne prebiram ravno zaradi teh testov, ker se je zabrisala meja med reklamo in novinarstvom. To po čem so bili znani Italijani se sedaj z lahkoto pripiše tudi Nemcem. Žal ampak jaz teh testov ne morem jemat resno Hmmm kaj pa pol ti bereš? Saj te vsepovsod same reklame obdajajo! Te teste tako ali tako ne moreš resno jemati samo neko okvirno menenje lahko dobiš. To bereš za kratkočasenje neke tople vode pa itq ne boš v njih odkril, za tako dejanje se boš moral pa sam usesti na te zverine in jih stestirati. Pol pa lahko še ti poročaš kako se ti zdijo! suhi in Sam dePihlja 1 1
orcus Objavljeno Maj 21, 2011 Opozori Objavljeno Maj 21, 2011 (popravljeno) Hmmm kaj pa pol ti bereš? Saj te vsepovsod same reklame obdajajo! Te teste tako ali tako ne moreš resno jemati samo neko okvirno menenje lahko dobiš. To bereš za kratkočasenje neke tople vode pa itq ne boš v njih odkril, za tako dejanje se boš moral pa sam usesti na te zverine in jih stestirati. Pol pa lahko še ti poročaš kako se ti zdijo! Reklama je reklama, tu je jasno, da se proizvajalci poslužujejo očitnih pretiravanj in se mi ne zdi to nič sporno. Testi iz strani novinarjev pa naj bi ustvarjali splošno menje, saj jim bralci zaupajo. In če si novinarji pustijo vplivat iz strani proizvajalcev ( lep primer so plačani oglasi v neki reviji ) potem dobimo nerealne rezultate testov ali pa vsaj teste prirejene na določenega "zmagovalca" Jaz osebno ne znam tako dobro peljat SS motorja, da bi lahko prišel do objektivne ocene. Za mene, ker novinarjem takšnih revij ne zaupam več, je najbolj objektivno SBK in ostala podobna prvenstva ( SS so motorji namenjeni predvsem za na pisto, ali?) in pa tudi eno sivo povprečje na večih forumih. Se pa zagotovo strinjam ,da BMW trenutno ponuja največ motorja, že sama izdelava in detajli so paša za oči P.S. motorevije imajo pri meni mesto ob wc -ju, navdušujejo pa me predvsem slike, zato si kopujem takšne z lepimi slikami Popravljeno Maj 21, 2011. Popravil orcus Urbii in Robyy 2
BIZKIT Objavljeno Maj 21, 2011 Opozori Objavljeno Maj 21, 2011 Reklama je reklama, tu je jasno, da se proizvajalci poslužujejo očitnih pretiravanj in se mi ne zdi to nič sporno. Testi iz strani novinarjev pa naj bi ustvarjali splošno menje, saj jim bralci zaupajo. In če si novinarji pustijo vplivat iz strani proizvajalcev ( lep primer so plačani oglasi v neki reviji ) potem dobimo nerealne rezultate testov ali pa vsaj teste prirejene na določenega "zmagovalca" Jaz osebno ne znam tako dobro peljat SS motorja, da bi lahko prišel do objektivne ocene. Za mene, ker novinarjem takšnih revij ne zaupam več, je najbolj objektivno SBK in ostala podobna prvenstva ( SS so motorji namenjeni predvsem za na pisto, ali?) in pa tudi eno sivo povprečje na večih forumih. Se pa zagotovo strinjam ,da BMW trenutno ponuja največ motorja, že sama izdelava in detajli so paša za oči P.S. motorevije imajo pri meni mesto ob wc -ju, navdušujejo pa me predvsem slike, zato si kopujem takšne z lepimi slikami Se popolnoma strinjam s tabo v vseh pogledih. Samo dan danes zelo težko oz. če sploh najdeš kakšno revijo, katera ne temelji na reklamno obarvanih člankih. Vrjamem da pričakuješ tudi neko nevtralnost od novinarjev. Samo novinarji morajo od nečesa tudi živeti in tukaj igra glavno vlogo denar. Kaj boš storil, ko ti neko podjetje ponudi veliko denarja, da napišeš dober članek o njih??? Tak pač je denar je sveta vladar. P.S. samo da te članki NE navdušujejo k pol bi blo pa že mal sick!
k0ci Objavljeno Maj 22, 2011 Opozori Objavljeno Maj 22, 2011 če ne bi bil ducati čisto v vseh kategorijah na zadnjem mestu bi še verjel, tako pa...
BenX Objavljeno Maj 22, 2011 Opozori Objavljeno Maj 22, 2011 fajn da primerjajo pospeške, porabo pri 250km/h in podobne stvari. tu subjektivno mnenje ne šteje. me pa preseneča, da je BMW na 1. mestu za cestno/vsakdanjo uporabo. do zdaj sem vsepovsod slišal, da tukaj ne blesti najbolj oz. da je konkurenca malo spredaj, sploh honda. dirkališče je druga stvar... zanimivo.
Pervy Objavljeno Maj 22, 2011 Opozori Objavljeno Maj 22, 2011 Za mene, ker novinarjem takšnih revij ne zaupam več, je najbolj objektivno SBK in ostala podobna prvenstva ( SS so motorji namenjeni predvsem za na pisto, ali?) in pa tudi eno sivo povprečje na večih forumih. SBK pa res ne more bit nobeno merilo, da bi ti vedel kakšen je serijski motor iz trgovine?!?!?! Teste je treba znat brat in ko so počrtaš ven tiste točke ki te ne zanimajo lahko dobiš kar relano sliko. če te zanima samo zmogljivost pač črtaš vse kar ima zveze z cesto, udobjem in vzdrževanjem pa dobiš realno sliko. Jaz mislim da pri teh velikih ni ravno problema da bi ena firma na mizo vrgla kufer denarja in rekla "napišite da smo najboljši". kar meni vedno poraja dvom so govorice da so nekatere firme testne motorje malo "frizirale" preden so jih dajale novinarjem. jupiter in Sam dePihlja 1 1
logarr Objavljeno Maj 22, 2011 Opozori Objavljeno Maj 22, 2011 WSBK ne, super stock 1000 in 600 pa ja, saj dirkajo s skoraj serijskimi motorji, tam pa se že kar malo vidi realna podoba. Čeprav motor hiter na pisti ni nujno dober za na cesto po mojem mnenju.
bikez Objavljeno Maj 22, 2011 Opozori Objavljeno Maj 22, 2011 Hehehe, ma tej testi so vredni en k. Tak k test gum, ki je lansko leto proglasil zmagovalca gum in smo kasneje videli, da so en klump in to tako velik, da so ga morali v akciji prodajat. Toliko o testih.
jupiter Objavljeno Maj 22, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Maj 22, 2011 Hmmm...pričakovane reakcije in komentarji na članek. Čeprav lahko potrdim, da sem bil vedno "fan" takšnih primerjalnih testov, pa lahko dodam, da tudi sam nisem :naughty: ravno navdušen nad Motorradovim testiranjem, še manj pa točkovanjem, vključno z njihovimi sestrskimi revijami. Vendar, kljub temu je tej reviji potrebno priznati, da so spet naredili zanimiv in logistično dobro podprt test, ki se lepo bere in z njihovega stališča lepo podkrepi vsako točkovanje, ki je botrovalo k posameznim odločitvam. Tudi letos so, vsaj navzven, želeli prikazati njihovo objektivnost, s tem, da je v ocenjevanju sodelovalo več evropskih novinarjev (sej vem, sestrske publikacije), da je pri testu na stezi sodelovalo več aktivnih evropskih dirkaćev (npr. švedski prvak v razredu superbike), da je, kot običajno, na Nardu vse meritve opravljal isti testni voznik... :yawn: Poleg tega je takšen test velik finančni in logistični izziv, ki si ga druge revije niti ne morejo privoščiti. Že sama rezervacija Narda, dejstvo, da so jim v Pirelliju za Nardu razvili posebne pnevmatike, da jim je Shell dobavil za vse motocikle enako 100 oktansko gorivo, da so motocikle vozili na različne lokacije v Evropi..., pove veliko o ceni takšnega testa. Sicer pa je dejstvo najbrž tako, da imamo vsi v posameznih segmentih svoje favorite in tako je tudi v tem razredu. Dvomim, da bi se veliko potencialnih kupcev zaradi slabe ocene ravno na tem testu, odločilo za nakup drugega motocikla. Tudi moj favorit na testu ni zmagal, pa bi ga kljub temu izbral...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se