Skoči na vsebino

Motorji pod Slovenci


Cegi

Priporočene objave

hahaha..katastrofa so te rtv slovenija..Če se ne motim v reklami za oddajo reče da je na sporedu v sredo a hkrati na ekranu piše torek..Hahaha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bolj zanimive teme..Kot so svetle in zanimive plati vožnje motorja in ne samo varnosti in statistike s katero nas že tako ali tako preveč "futrajo" a resnica se v bistvu skriva drugje.

In kje se skriva ta resnica?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

marko, top gear res niste, je pa fajn pogledat, definitivno!

danes me v času oddaje ne bo doma, tako da spet takoj po šihtu na internet za pol urce. smile.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fritz resnica je ta, da imamo vsi vozniki izpite veljavne 50(?) let..Med temi moraš vedeti je veliko starejših od 60 let,izpite so izdelali nekje na parkirišču v 5 urah brez vsakeršnega teoretičnega znanja in so se praktično vse kar vedo naučili na cesti. Sedaj pa poglej in povej koliko je takih nesreč za katere so krivi motoristi sami (po svoji krivdi) jaz bi na oko rekel da je takšnih 40% vseh motorističnih smrtnih žrtev,za ostalih 60% poskrbijo ostali udeleženci na cesti še posebej babice,ki za pogled levo in desno porabijo 10 sec. potem pa gas na cesto, da o reakcijskem času ne govorimo, pa še večina starejših je slabovidnih.Po moje bi bilo prav če bi vozniške izpite VSI obnavljali na 15 let nekje na poligonu pred tem pa prejeli še konkretno dozo teoretičnih osnov ter dejstev.Evo to je po moje resnica!

Popravljeno . Popravil Sorty
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mare lepo si to napisu in veseli me, da se je v SLO začelo o motorizmu govoriti tudi na TV, ne samo pisati v namenskih motorističnih revijah, ki jih itaq berejo samo MOTORISTI, če bi se še več ozaveščalo udeležence v prometu tudi v dnevnih občilih bi to po moje sigurno pripomoglo k KAKŠNEMU IZSILJEVANJU PREDNOSTI MOTORISTU in s tem kakšni SMRTI manj med nami :whistle:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragi motoristi

Ime je Marko Radmilovič in sem avtor oddaje .....

Kultura in tehnično znanje motociklizma, še bolj pa avtomobilizma je v Sloveniji dokaj nizka ( na psu) in vsaka oddaja z to temo je več kot dobrodošla. Marko, upam da bo gledanost velika in da se najde še denarja za več podobnih oddaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fritz resnica je ta, da imamo vsi vozniki izpite veljavne 50(?) let..Med temi moraš vedeti je veliko starejših od 60 let,izpite so izdelali nekje na parkirišču v 5 urah brez vsakeršnega teoretičnega znanja in so se praktično vse kar vedo naučili na cesti. Sedaj pa poglej in povej koliko je takih nesreč za katere so krivi motoristi sami (po svoji krivdi) jaz bi na oko rekel da je takšnih 40% vseh motorističnih smrtnih žrtev,za ostalih 60% poskrbijo ostali udeleženci na cesti še posebej babice,ki za pogled levo in desno porabijo 10 sec. potem pa gas na cesto, da o reakcijskem času ne govorimo, pa še večina starejših je slabovidnih.Po moje bi bilo prav če bi vozniške izpite VSI obnavljali na 15 let nekje na poligonu pred tem pa prejeli še konkretno dozo teoretičnih osnov ter dejstev.Evo to je po moje resnica!

Sorty, Sorty - pa kaj ti res verjameš, kar napišeš? Že nepremičnine ob cesti (drevesa, ograje, .. so vzrok cca 40% žrtev (ali pa te tudi šteješ k tuji krivdi?) Ljudje stari 60 let in več so delali izpit okoli leta 1970, ko je bilo treba reševati pole podobno kot sedaj, potrebne so bile ure vožnje in izpiti so bili primerno zahtevni. Res pa se je promet povečal za nekajkrat, semaforji so bili redki, krožišč pa ni bilo, motoristi pa so večinoma bili tisti, ki niso imeli za avto in so si lahko kupili Jawo ali MZ. Nekaj let prej pa je k izpitu spadalo tudi motoroznanstvo, saj je bilo potrebno včasih na cesti kaj na hitro popraviti. Stari ljudje so pač ovira na cesti in so v glavnem nevarni le motoristom - kolikokrat so takšni dedki in babice izsilili avtobus?

Poizkusi enkrat voziti po predpisih in defenzivno (če spoh poznaš ta izraz) pa boš opazil razliko. Jaz vozim čoperja in ne moreš verjeti, kako redko se mi dogajajo te nevarnosti, ki so za snete sekire tako grozljive. Še najbolj me skrbi, ko me na ovinkasti cesti prehiteva kak kombi ali celo kamion, ker se mu pač bolj mudi kot meni.

Pa še o oddaji - vsekakor pohvalno, da se sploh pripravlja in za razliko od Odklopa, ki je prikazoval moto sceno in še nekaterih, ki so predvsem izpostavljali divjanje in pijančevanje (čeprav pijani motoristi povzročijo začuda malo nesreč), obdeluje teme, ki so vsaj nam motoristom bolj priljubljene. Upam, da bo prijela tudi med nemotoristi ter, da bodo vsaj malo spoznali, da motorizem ni samo divjanje in moto zbori. Mitja Gustinčič pa je očitno odličen pisec, kot govorec pa bolj podoben Niku Miheliču (strokoven in dolgočasen) kot pa k Ališiču. Pa me ne moti, dokler govori pametno.

Prav lahko pa se tudi motim

Popravljeno . Popravil Darko3g
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med temi moraš vedeti je veliko starejših od 60 let,izpite so izdelali nekje na parkirišču v 5 urah brez vsakeršnega teoretičnega znanja in so se praktično vse kar vedo naučili na cesti.

Kje hudiča pa si ti to nebulozo pobral?:blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragi motoristi

Ime je Marko Radmilovič in sem avtor oddaje o kateri teče beseda.

Jaz bi samo pohvalil prvo oddajo.

Če bo rezultat te oddaje en manj spregledan in izsiljen motorist je namen dosežen, ljudi je pač potrebno osveščati...

Na cesti pač nismo sami, niti motoristi, niti avtomobilisti ( večina smo pač oboje ), bi pa bilo mnogo bolje, če bi moral vsak pri pridobivanju izpita B kategorije vsaj povohati tudi skrivnosti enoslednih vozil. Šele ko človek poizkusi preživeti v tem jeklenem gozdu na dveh kolesih, se bo znal tudi obnašati na cesti.

O krivdah raje ne bi govoril, večina enih in drugih vozi strpno, stisne gas kjer ni nevarnosti, da bi ogrožali ostale udeležence v prometu in razmišlja, kaj pa če bi ... ?

Je pa na eni in drugi strani prisotno tudi še kaj drugega : alkohol, ki ga je med motoristi mnogo, mnogo manj kot pri avtomobilistih, predrznost, izzvivanje, mogoče slab dan v službi, žena ni dala, skrbi o službi ....

Ja, vsi moramo paziti na vse, motoristi pa bolj predvidevati kaj bo naredil drug udeleženec v prometu, saj smo mnogo bolj ranljivi in neopazni ....

Nič, dovolj nakladanja, osebno si samo želim takih oddaj, da ne bomo motoristi vedno označeni kot pijani divjaki.

Marko - BRAVO !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fritz resnica je ta, da imamo vsi vozniki izpite veljavne 50(?) let..Med temi moraš vedeti je veliko starejših od 60 let,izpite so izdelali nekje na parkirišču v 5 urah brez vsakeršnega teoretičnega znanja in so se praktično vse kar vedo naučili na cesti. Sedaj pa poglej in povej koliko je takih nesreč za katere so krivi motoristi sami (po svoji krivdi) jaz bi na oko rekel da je takšnih 40% vseh motorističnih smrtnih žrtev,za ostalih 60% poskrbijo ostali udeleženci na cesti še posebej babice,ki za pogled levo in desno porabijo 10 sec. potem pa gas na cesto, da o reakcijskem času ne govorimo, pa še večina starejših je slabovidnih.Po moje bi bilo prav če bi vozniške izpite VSI obnavljali na 15 let nekje na poligonu pred tem pa prejeli še konkretno dozo teoretičnih osnov ter dejstev.Evo to je po moje resnica!

Ja, nekateri jih moramo, zaradi specifičnih zahtev drugih kategorij in zdravstvenih omejitev, podaljševati na 5 let. Pa to ni point zgodbe. Point je, da smo motoristi, ob pešcih, kolesarjih in mopedistih, med najbolj ranljivimi udeleženci v prometu, da pa imamo, za razliko od naštetih, vozila, ki so po svojih zmogljivostih v vrhu vseh vozil v javnem prometu. In prav ta kombinacija zmogljivosti in ranljivosti ter potreba po skrbi za lastno varnost sta tisti, ki ju je potrebno poudarjati. Statistika le pove, zakaj je to potrebno poudarjati. Seveda niso vselej motoristi krivi, včasih so krivi vozniki drugih vozil, včasih vzdrževalci in projektanti vozišč, včasih pa tudi splet okoliščin a vedno smo mi tisti, ki doziramo ročico za plin, skrbimo za lastno usposobljenost in tehnično ustreznost našega vozila.

Ker se napake dogajajo in se bodo dogajale in ker največjo ceno za to ponavadi plačamo mi, je vedno potrebno poudariti, tako nam kot ne-motoristom, kako pomembna je varnost v vseh aspektih, od defenzivnega pristopa preko odgovorne vožnje na javnih cestah do obvladovanja svojega vozila in sposobnosti reagiranja v kritičnih situacijah, če do teh že pride.

Napake, takšne in drugačne, delamo vsi. Zato ker smo samo ljudje. Delamo jih na motorju, v avtu, v službi, v odnosih itn. zato jih gre sprejeti in preživeti. Nekoč, ko bomo bolj urejena in pravna država in vsak policist na ogledu nesreče motorista, ne bo zapisal v zapisnik - neprilagojena hitrost in morda bodo takoj preverili cestno in obcestno strukturo ter predlagali spremembe in izboljšave. A ravno tako tedaj ne bo na cesti toliko športnih motorjev, ker takšni le pogojno sodijo na cesto, zavarovanja za rizične skupine bodo zelo draga, policisti pa neusmiljeni pri preganjanju in kaznovanju dirkačev na javnih cestah (ne glede na tip vozila). Do tedaj pa lahko za svojo varnost največ naredimo sami. Ne vse a vsekakor največ. Predvsem z odgovornostjo do sebe in potem do vseh ostalih.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Želva, zvitko pa lakota tudi odobravajo oddajo B) Vrstni red z varnostjo v prvem delu se tudi zdi smiseln; najprej priprave na najhujše ---> cukr. Kar tako naprej!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sorty, Sorty - pa kaj ti res verjameš, kar napišeš? Že nepremičnine ob cesti (drevesa, ograje, .. so vzrok cca 40% žrtev (ali pa te tudi šteješ k tuji krivdi?) Ljudje stari 60 let in več so delali izpit okoli leta 1970, ko je bilo treba reševati pole podobno kot sedaj, potrebne so bile ure vožnje in izpiti so bili primerno zahtevni

Oče je delal izpit leta 64, ker ga smatram kot zanesljiv vir informacij bom ponovil njegove besede. V avto je prvič sedel v avto šoli in imel po 5 urah vožnje izpitno. Na izpitni je prevozil cca 5km, mestne vožnje.Ko je končal z izpitno so mu ponudili možnost opravlanja izpita za motor, da se mora samo zapeljati sem ter tja in mu podpišejo.Sam se za to ni odločil ker ni znal prestavljati. Pred leti ko sem reševal pole za teoretični izpit sem mu za hec pokazal polo..Čeprav je dober voznik in mu je avto deval tudi kruh bi na polovico vprašanj odgovoril narobe.Toliko o primerno zahtevnem opravljanju izpitov naših starcev..Ne upam niti pomisliti kakšni vozniki so tisti 80 letniki, ki jim vozniške podalšujejo na "lepe oči".Poznam primer gospoda starega 82 let, ki je zdravniku rekel, da se bo ubil če mu ne podalšajo vozniškega dovoljenja (res je bil non-stop na cesti) kakšno leto kasneje je zakrivil nesrečo v kateri je nastradal on (ljudje v drugem vozilu so k sreči ostali celi) no gostod je kasneje za posledicami nesreče umrl. Torej še ena stvar, ki jo bi bilo nujno spremeniti. Kot si v eni temi napisal, da največ storimo sami s svojo previdnostjo in defenzivno vožnjo se totalno strinjam, a že z predlogi ki sem jih podal (več izobraževanj oz. tečajev, bolj strogo gledati na psiho-fizične sposobnosti voznikov) bi nam motoristom in drugim udeležencem olajšalo vožnjo

ufff zdej sem pa že čisto Off-topic

Popravljeno . Popravil Sorty
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsa čast avtorju, za trud in pa vspodbudne besede tudi tu na forumu.

Včasih je res lepo brati tut stvari, ki niso ostre in naperjene proti drugim oz ki ne izkazujejo in povdarjajo velike napete mišice.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot si v eni temi napisal, da največ storimo sami s svojo previdnostjo in defenzivno vožnjo se totalno strinjam, a že z predlogi ki sem jih podal (več izobraževanj oz. tečajev, bolj strogo gledati na psiho-fizične sposobnosti voznikov) bi nam motoristom in drugim udeležencem olajšalo vožnjo

Poskušam ti dopovedati, da niso problem samo 'stari ateji' temveč so problem tudi 'izstrelki na dveh kolesih' pa še kaj drugega. Predlog je na mestu, je pa pošteno, če se obenem jasno pove, da je tudi med nami dovolj črnih ovc, ki zavestno iščejo nesrečo in bi morebitni zdravniški pregledi, psihološki testi in ustrezna politika zavarovalnic tudi takšnim morala onemogočiti udeležbo v javnem prometu, v dobro vseh ostalih.

Najlažje od vsega pa je začeti pri sebi kajti druge je zelo težko spreminjati, če pa hočeš spreminjati predpise pa to zahteva kar nekaj časa in trdega dela.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to z izpiti nekoč in danes je res da ni za primerjat, ampak takrat ni bilo toliko prometa in tudi nesreče so se nakako jemale drugače. to da parkrat padeš z motorjem je bilo normalno (pa seveda brez čelade itd.). moj tata je naredu izpit za motor na razadlji 1km ker se je član izpitne komisije vsedel na zadnji sedež vešpe, ker je bil bolj obilen je šlo prednje kolo v zrak, tako da sta se res zapeljala samo kak km, ker več ni bilo varno. ampak so taki (verjetno ker jih bo imel letos 70 spada v kategorijo starih) pač nabrali izkušnje na cesti. Sicer je res da z leti nisi več tako hiter ampak je vse odvisno od tega kolko si sam aktiven. so ljudje ki so pri 70 že zelooo stari in taki, ki dajo v koš mariskaterega 30letnika. tako da nasplošno nekaj govorit je malo tako. sicer pa itak nov zakon predvideva vozniško samo do 70 (nisem prepričana), tako da bo treba potem večkrat podaljševat. Je pa treba tudi pogledat iz strani teh "starih ljudi", da je glede na poselitev v slo, marikomu avto edina možnost da sploh pride do trgovine, ali banke, zdravnika in da ponavadi taki ljudje res vozijo samo na tisti nekaj kilometerski razadlji. Tako da jaz ne bi preveč šimfala kako nas starci pobijajo in ne vem kaj, ker bomo tudi sami enkrat (če se ne skreširamo prej) stari in nam bo mogoče avto še kako pomemben, da ne bomo popolnoma odvisni od dobre volje in pomoči drugih. se pa opravičujem za trance_28_offtopic.gif.

oddaja je drugače fajn (sploh to da je) in zelo mi je všeč, da se je tudi avtor oglasil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..Med temi moraš vedeti je veliko starejših od 60 let,izpite so izdelali nekje na parkirišču v 5 urah brez vsakeršnega teoretičnega znanja in so se praktično vse kar vedo naučili na cesti.

... Na izpitni je prevozil cca 5km, mestne vožnje.Ko je končal z izpitno so mu ponudili možnost opravlanja izpita za motor, da se mora samo zapeljati sem ter tja in mu podpišejo. ...

Če naj tvoja prva trditev velja, je potem tudi izpit za avto naredil brez teorije?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No današnja odaja mi je bila bolj všeč. Mogoče zato, ker sem se v turizmu našel saj kot turist naredim večino km na motorju.

Res bi lahko v Sloveniji kaj naredili, da bi več moto turistov iz tujine prišlo k nam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred leti ko sem reševal pole za teoretični izpit sem mu za hec pokazal polo..Čeprav je dober voznik in mu je avto deval tudi kruh bi na polovico vprašanj odgovoril narobe.Toliko o primerno zahtevnem opravljanju izpitov naših starcev..

če bi danes reševali pole vsi ki imajo izpit par let, bi pravilno odgovorilo moče 20% vprašanih ne da bi se pred testom učili.

Lani ko sem delal izpit za motor sem bil presenečen , ko sem na Roški videl tipa ki je plonkal pole , ni se bil sposoben naučiti da bi narediti pisni test. kakšen je potem rezultat na cesti!

Popravljeno . Popravil idelta
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sorty, Sorty - pa kaj ti res verjameš, kar napišeš? Ljudje stari 60 let in več so delali izpit okoli leta 1970, ko je bilo treba reševati pole podobno kot sedaj, potrebne so bile ure vožnje in izpiti so bili primerno zahtevni.

Prav lahko pa se tudi motim

S temle zapisom se le delno strinjam. Jaz sem naredil izpit za motor daljnega leta 1981. Postopek je pa bil sledeč: šel si pred izpitno komisijo, izpolnil pole in ko si imel to opravljeno, si se prijavil na izpitno vožnjo. Seveda si moral imet svoj motor, šel si v avtošolo in vzel v najem L tablico in si se veselo fural. Seveda se ni za tabo vozil inštruktor in te popravljal. Ob prijavi na izpitno vožnjo si dobil načrt treh prog in si se skoraj na pamet naučil vse znake, tako da si proge skor v miže zvozil. In potem je bila izpitna vožnja. Osmica in gas po eni od teh prog. In to je bilo to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S temle zapisom se le delno strinjam. Jaz sem naredil izpit za motor daljnega leta 1981. Postopek je pa bil sledeč: šel si pred izpitno komisijo, izpolnil pole in ko si imel to opravljeno, si se prijavil na izpitno vožnjo. Seveda si moral imet svoj motor, šel si v avtošolo in vzel v najem L tablico in si se veselo fural. Seveda se ni za tabo vozil inštruktor in te popravljal. Ob prijavi na izpitno vožnjo si dobil načrt treh prog in si se skoraj na pamet naučil vse znake, tako da si proge skor v miže zvozil. In potem je bila izpitna vožnja. Osmica in gas po eni od teh prog. In to je bilo to.

no zdaj te pa lepo prosim da razkriješ svojo skrivnost preživetja , pa ne meni, temveč mladini.....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S temle zapisom se le delno strinjam. Jaz sem naredil izpit za motor daljnega leta 1981. ....

In tudi dve leti pred tem (1979) je bilo enako.

Za bmw oziroma za mladi rod: prvo kot prvo se mi zdi pomembna postopnost pri "napredovanju" v smislu same gole moči motorja (na kratko napišem moj primer: T 15 SLC, MZ 250, Honda 400 in 450, CBR 600 in še ena, pa potem FZ 6 in sedaj FZ8); drugo: neagresivnost in kot tretje verjetno tudi sreča.

O oddaji (gledal obe) pa imam kar pohvalno mnenje; le nekaj me je danes (moto turizem v SLO) zmotilo: se strinjam da je pri nas doma polno zanimivih stvari ampak kaj, ko do njih vodijo po večini ceste, ki si tega imena niti ne zaslužijo.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!