Skoči na vsebino

Anketa o branju avto in moto revij


Cestakar

Avto / moto revije  

156 članov je glasovalo

  1. 1. Katero avto ali moto revijo berete največkrat?

    • revija Motorist
      30
    • revija Moto.si
      65
    • revija Moto puls
      18
    • revija Avtomagazin
      11
    • revija EVO
      3
    • revija Avto fokus
      6
    • DRUGO revija
      16
    • spletni mediji
      68
    • jih ne spremljam
      24


Priporočene objave

Iz čiste radovednosti me zanima, katere avto / moto revije ali katere druge oblike medijev največ spremljate....

Naj ne zveni anketa, kok kakšna reklama!!!

Lp!

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo po spletu,revija biker.....

Naročen na: Motorist , Motosi

Popravljeno . Popravil DXR16
  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Narocen sem samo na Moto Puls. :worship: Ze od prve stevilke. Po mojem mnenju so edini, ki niso prevec (malo verjetno vseeno so) podkupljeni s strani proizvajalcev (npr NAGRAUZNO PODKUPLJEN GUSTINCIC S STRANI BMW-ja)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...................... podkupljeni s strani proizvajalcev (npr NAGRAUZNO PODKUPLJEN GUSTINCIC S STRANI BMW-ja)

ja tako to je, mene je tudi podkupil bavarec pa sem si šel bavarca kupit, kolega

je podkupljen s strani honde oz. yamahe in sedaj vozi hondo oz. yamaho, tebe pa so, kot kaže, podmazali italjani

in sedaj voziš (in hvališ) futuro.

OK - tako to je.

Poznam tudi njo, ki so jo podkupili ljudje iz milwaukee-ja in sedaj vozi (in seveda tudi hvali kako je sploh in ooh in aah) črnega pokromanega težkega grgrajočega harlija.

zdaj ne vem, če hvališ določeno motorno znamko, ali si podkupljen ali ti je enostavno všeč in

ti je znamka pisana na kožo??

pa da ne dobim (-) zaradi offtopica:

Motorrad, motosi, motopuls - to prebiram - izmenično (vzamem tisto revijo, ki hvali bavarske boxerje posebno GS-e (pa brez A!))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdaj ne vem, če hvališ določeno motorno znamko, ali si podkupljen ali ti je enostavno všeč in

ti je znamka pisana na kožo??

Glej, ce jst kot laik "Uber alles" hvalim Futuro in mi je "oh in sploh", (čeprav vedno poudarjam, da je Futura "Oh in sploh" ZAME) je eno. Če pa to dela novinar, ki NAJ BI BIL vsaj priblizno objektiven in nevtralen, potem pa to ni več sprejemljivo. Sploh ce moramo za hvaljenje BMWja kupit celotno revijo. Ce bi imel posebno zeljo brat superlative vseh BMW modelov, bi v roko vzel njihovo brošuro. Od moto revije pa pac pricakujem, da povedo po pravici, kaj je vredu in kaj ni. Tega v Moto.Si NI. V celotni reviji berem samo to, kako je BMW super, kako je BMW genijalen, kako imajo to narejeno pri BMW in seveda, kako bi to BMW naredil bolje. Dej preberi enkrat test prakticno kateregakoli neBMW motorja v Moto.Si. Moto Puls je v tej regiji (beri: BALKAN) prakticno edina, ki rece bobu bob in skurca tudi velecenjeni in supergenialni BMW. Za primer: preberi enkrat test BWM GS 1200 Adventure iz revije Moto.Si in iz revije Moto Puls.

Poleg tega mi je vsec, da pri Moto Pulsu za absolutno vsak motor napisejo test, dolg tocno 5 strani. Zakaj? Ker tudi s tem dobis nekaksno objektivnost. Četudi imajo kak skupinski test, nekako posvetijo vsakemu motorju priblizno enako stevilo vrstic. Tega pri Moto.Si ni. Pri nekaterih modelih napisejo sestavek 3 strani, nekatere pa samo omenijo na 1 strani, pa se tega je vecinoma 1 ogromna slika pa v okvircku tehnicni podatki. Wow, tega pa res ne morem najti na netu. Kar mi je najbolj vsec pri Moto Pulsu pa je tisti del, ko avtor pise, kaksen je obcutek, ko se usedes na motor, das kontakt, ga prizges in speljes. Vsaj Puščenik to opise tako, da se pocutis, kot bi bil na njegovem mestu. Zanimivo je tudi to, da se mi je ze parkrat zgodilo, da ko smo s kolegi za par kilometrov zamenjali motorje, da sem si v misli priklical njegove stavke in ugovovil, da se pocutim podobno, kot to opisuje on. (Oziroma njegova ekipa). Kar je pa tudi super.

Pa da se eno recem o tvojem mopedu:

Lej, GS mi je vredu motor. Imel ga nebi(in to sem ti ze povedal) v veliki meri zato, ker jih je prevec in s tem izgubi velik del tistega, kar iscem pri motorju = ekskluzivnost. Malo poglej, kaj si naredil ti s svojim. Pa ne mi govorit, da tega nisi (vsaj delno) naredil zaradi tega, da bi se vsaj malo razlikoval od drugih GSov. Drug problem GSa pa je to, da se njem pocutim kot na traktorju. Ce si kdaj vozil (po mojem mnenju) njegovega najhujsega konkurenta, Moto Guzzi Stelvio, veš o cem govorim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

......................... Drug problem GSa pa je to, da se njem pocutim kot na traktorju. ...................

zato ga pa imam, da sem kot na traktorju in da lahko potem vsake toliko časa s kako sopotnico zapeljem v koruzo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo ste se razpisali na temo, kar mi je všeč. Še posebej ker ste začeli v vsaki reviji o + in -. Upam, da bo kateremu v pomoč, ki se odloča med revijami za naročnino ali pa kar tako.

Da pa še sam pripišem svoje. Prvo sem bil naročen eno leto na MotoSI. Revija je super textualno za brati, je zanimiva, te potegne not, vendar je v neki meri res, da določene znamke preveč velecenijo in da so nekateri testi mogoč dolgi komaj par strani z velikimi slikami kar je na koncu podoben članek ko kakšen povzetek na spletu. Pa mislim, da je vsebolj revija narejena za starejšo populacijo. Vse manj je nove tehnike, športnih motorjev, mogoče dirkalne vsebine kar po moje zanima najbolj mlade. Imajo tudi preveč enih "nakladalskih" kolumn od kar enih kvazi znanih ljudi.

Potem sem bil za spremembo pol leta naročen na revijo Motorist. Moram reči, da odkar je drug kader in urednik pri tej reviji, je revija dost boljša. Sploh glede slovničnih napak. Pri prejšnjem uredniku, si včasih komaj razvozlal kak stavek. Na splošno gledana mi pa revija deluje, kot ena pocen kopija MotoPulsa. Teste imajo kar vredu opisane, z super slikami, vendar tekstualno preveč raztegjene. Kdo želi toliko nakladanja in čist vsako malenkost brati? Tudi tko gledano, mislim, da motorje testirajo ljudje s premalo moto izkušnjami. Komu boš bolj zaupal glede testa. Nekomu, ki je že dela na motorjih, mogoče celo bivši dirkač, ki pozna na tisoče voznih oblik motorja ali kar enemu mladcu, ki je celo mogoče pelje komaj nekaj sezon en ornk mtoro, ki ga pa potem cel osupne ter na oh in sploh hvali svoja doživetja. Pri Motoristu me moti še pa ena stvar. Kdo zahudiča hoče brati, več strani dolge povzetke dirk motogp, sbk, cross, itd.. ter s temi kradejo prostor v reviji. Tistega, ki zanima motogp, bo itk prek tvja gledal celotno dirko, in ne bo potem še v reviji enkrat bral povzetka. Je pa super, da imajo oglase, na novo predstavljene izpuhe in drugo opremo, kar pa spet manjka oz. je v manjšini v MotoSIju.

Motopuls je pa nekje nad obema našima revijama. Super članki, slike, dosti malih oglasov,.... Škoda edino, da sem v hrvaščini bolj slab :(

Pa še avtorevije. Avtomagazin podn od podna. EVO je super, vendar me moti, da je preveč poudarka na prestižnih avtih, ki jih na naših cestah sploh ni ter kako hudiča ne morja na testih meriti porabe goriva. Mislim, da v današnjih časih ni nobene vseeno ali za podobne občutke v avtu tanka s porabo 13 L ali pa recimo samo s 7 ali je še manj.

Ali je že kdo mogoče bral nemško revijo PS Superbike ali neki podobnega?

Toliko, še z moje strani :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MOTO SI je men zelo dobra revija, sam ima skoraj v vsakem izvodu nekaj napak, v zadnjem recimo da je novi potovalnik BMW 6 cilindrov samo 500 € dražji od Yamahe FJR 1300 :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od revij tu in tam MotoSi in Moto puls.

Na netu pa.... vsega po malem. No, v bistvu samo še na netu zadnji dve leti, revij ne kupuijem več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

naročen sem na moto si, občasno kupim motorista, ki pa mi nekako ne sede najbolje, čeprav je res, da je pod novim vodstvom revija postala kvalitetnejša a za moj okus žal preveč športno naravnana revija... novice pa so ob izidu že stare, prebrane,... prav tako reportaže.

redno kupujem tudi moto puls, ki pa je resnično kvalitetnejše branje od slovenskih revij, čeprav moto si berem z večjim užitkom, zaradi všečnega stila pisanja in malce bolj na domačem kolegialnem odnosu zasnovane revije. gustinčiča pa tudi ne smatram za bmw trobilo;

hrvaški motopuls si pač lahko privošči več, saj ima zaledje v 2,5x večjem številu bralcev (kupcev), posledično tudi oglaševalcev,... večji "budget", več materiala, boljša kvaliteta... iz nič se čudežev žal ne da ustvariti...

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... izgubi velik del tistega, kar iscem pri motorju = ekskluzivnost. ...

Sicer nisem najbolj "primeren", da napišem mnenje o tej trditvi in to zato, ker že celo življenje vozim japonsko konfekcijo, ampak tako hudo po spet ni treba pretiravat - leta 2011 je fotura po moje ravno toliko ekskluzivna kot je bil moj MZ ETZ 250 leta 1980.

Se pa strinjam, da je Moto puls ena boljših revij v naših kioskih, tako da jo kar pogosto kupim, pa še kak Moto.si preberem, pa AM in Motorista.

LP in suh vikend.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V starih časih TUTTOMOTO...

V bistvo berem vse!Sam kaj ko je naše konkretno precenjeno in v pi...niso normalni s cenami.Saj pa dobiš hrvaški motorad in motopuls skupi ceneje!Pa je vsaka posebej že veliko več revije kot našo sranje!

Zanimivo je bilo recimo zdaj,ko je bila cena motopulsa povsod 2,8eu.Pri nas pa 3,8eu.Sem jim poslal mail in so že v naslednji številki napisali,da mora biti tudi pri nas cena 2,8eu a glej ga zlomka tudi ta revija je bila po 3,8eu,čeprav je v njej pisalo,da mora biti cena 2,8eu.In spet sem jim poslal mail in zadnja številka je tudi pri nas 2,8eu!

Upam,da jim kvaliteta ne pade,ker spuščajo ceno...Naši požeruhi bi rekli,da ta cena še tiska ne krije :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hrvaški motopuls si pač lahko privošči več, saj ima zaledje v 2,5x večjem številu bralcev (kupcev), posledično tudi oglaševalcev,... večji "budget", več materiala, boljša kvaliteta... iz nič se čudežev žal ne da ustvariti...

In zakaj ima MotoPuls vecje zaledje? Ker ga beremo vsi. Poglej naprimer mene: Imam prve stevilke Moto Pulsa, Moto.Si-ja in Motorista. Takrat bi se lahko odlocit, da se narocim na katerokoli od slednjih revij, ampak Moto.si in Motorist sta bili pac prevec amaterski. Ze prve stevilke Moto Pulsa pa so bile narejene na nivoju, katerega vzdrzujejo skozi vsa leta. No, edino 2 stevilki so nekaj probali mutit z Avto-Moto Pulsom, kar je bila pa itak brca v prazno :D

Sicer nisem najbolj "primeren", da napišem mnenje o tej trditvi in to zato, ker že celo življenje vozim japonsko konfekcijo, ampak tako hudo po spet ni treba pretiravat - leta 2011 je fotura po moje ravno toliko ekskluzivna kot je bil moj MZ ETZ 250 leta 1980.

Ja, sedaj je. Seveda, saj je tudi ze precej star model. Ampak ze v osnovi jih ni bilo prodano niti priblizno toliko kot GSov, da sploh ne omenjam, kako to zgleda v praksi. Pejt enkrat na Dolomite, pa poglej koliko GSov se tam vlece preko prelazov.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer nisem najbolj "primeren", da napišem mnenje o tej trditvi in to zato, ker že celo življenje vozim japonsko konfekcijo, ampak tako hudo po spet ni treba pretiravat - leta 2011 je fotura po moje ravno toliko ekskluzivna kot je bil moj MZ ETZ 250 leta 1980.

Se pa strinjam, da je Moto puls ena boljših revij v naših kioskih, tako da jo kar pogosto kupim, pa še kak Moto.si preberem, pa AM in Motorista.

LP in suh vikend.

ETZ 250 je prišel k nam decembra 1982. Sem ga namreč tudi jaz kupil. Res pa je, da je bil takrat dokaj eksluziven. Vsaj v primerjavi s prejšnjim 250 TS, ki je imel še 6V elektriko.

Revije pri nas... Ni neke specializirane, ali vsaj z večino člankov o chopperjih. Dobro, Vagabung jo izdaja, ampak samo na vsake kvatre enkrat.

Kar pa se tiče forsiranja določenih znamk, je pa povsod enako. Motorrad bo na vzporednem testu vedno dal kako točko več BMW-ju. Auto-bild vedno nemške znamke kuje v zvezde. No, zadnje čase mogoče ne več, so jih Japonci malo preveč prehiteli, da bi ljudje še nasedali. Ampak O.K., -naj bo. Bralci potem odločijo, kaj je vredno kupiti in kaj ne. Včasih nabavim ameriški Biker in Dream machine.

Popravljeno . Popravil motofrik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

der reitwagen. ze skoraj od samega zacetka revije. ena redkih, ki se kolikor toliko poskusa biti objektivna. da ne govorim o stilu pisanja. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(npr NAGRAUZNO PODKUPLJEN GUSTINCIC S STRANI BMW-ja)

Dohtar, dej ne bluzi.

Popravljeno . Popravil Igorr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Performance Bikes in Fast Bikes. Naročen že zadnjih 7 let. Nimajo konkurence :grim

Cena na leto?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Tkole po mojem hitra primerjava MotoSI in Motorist:

  • MotoSI je čedalje bolj za starejše in umirjene bralce. Veliko političnega debatiranja, turizma, obujanje starih motorjev, raznih kolumn in žal premalo in prekratkih testov...

  • Motorist pa je bolj za mlajše oz. športnejše bralce. Ima več oz. daljše teste z lepšimi slikami, več govora o športu, oprema, tehnika,...

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!